Ga naar inhoud

Dr van onselen


jijbentgek

Aanbevolen berichten

Goedeavond !

Ik heb pas mijn consult gehad bij accz klinieken in zevenaar, als alles door gaat wordt ik 22 augustus geopeerd.

Nu heb ik alleen gelezen dat dr van onselen op de *zwarte* lijst staat. 

Dat er in 2003 een meisje niet wakker is geworden uit de narcose omdat er een aantal complicaties zijn opgetreden.

Weet iemand hier meer van of heeft iemand ervaring met dr van onselen?

Mijn eigen ervaring was goed, maarja door die verhalen is het toch lastig.

Groetjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hetzelfde gelezen en na alle verhalen, en de tijd die we nu verder zijn toch besloten op gesprek te gaan, het is me heel goed bevallen en ben een week geleden door en geopereerd, niks dan lof, ben zeer tevreden vanaf het eerste gesprek tot de nazorg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedenavond! 

Ook ik heb hetzelfde gelezen over van onselen (nadat ik op consult was geweest). Hierdoor begon ik ook erg te twijfelen , maar heb ook heel veel goede verhalen over hem gehoord en gelezen. Dit is al zoveel jaren geleden en er is nooit bewezen dat het echt zijn fout geweest is. Mijn afspraak staat 15 augustus . Heel spannend allemaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het klopt, Van Onselen mag niet opereren meer in Nederland daardoor. De welbekende zwarte lijst.

En tja, het zal vast een aardige man zijn en ja en zou vast heel veel goed gaan. Maar je moet in NL wel echt wat fout doen om op die lijst te komen. NL vertrouwt hem niet meer. Dus ik ook niet meer, hoe aardig hij dan ook mag zijn. Persoonlijk snap ik echt niet waarom mensen hem nog vertrouwen met een operatie.

Als mijn vrienden een huis laten bouwen waarvan later het dak instort ga ik die ook niet als aannemer meer nemen. Hoe goed het huis van de buren ook is gebouwd.  Uiteraard is het altijd andermans keus maar mij niet gezien.

Daarnaast werkt hij soms met die polypurytaan protheses (of hoe je het ook schrijft). En toch vind ik deze niet bij iedereen even mooi eindigen. Deze protheses zijn eerder ingekapseld waardoor ze sneller op hun plek zitten. En niet bij alle meiden zitten ze op de juiste plek als ze zijn ingekapseld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Owja, en natuurlijk heb je artikelen die tegen spreken wat er is gebeurd. Maar goed, je moet nooit alles op het internet geloven. Wie heeft die artikelen geschreven? Want iedereen kan wel alles proberen goed te praten. Wat dat betreft vertrouw ik lekker op het oordeel van de zwarte lijst en ik ga niks zoeken wat het goed praat tot hij daarvan verwijdert wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei jijbentgek:

Oke dankjullie! Heb het er met de consulente over gehad en zij zei, dat er in ziekenhuizen ook veel gebeurd dat het alleen niet naar buiten komt. En dat dit is gebeurd, dit iedereen onthoud.. 

o, dat is wel erg naief....... natuurlijk gebeurt overal wel eens wat maar op een zwarte lijst staan is nog net even 100 stapjes verder......

wat is eigenlijk de reden om voor hem te kiezen? is dat de prijs? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het is idd de prijs! En ben hiervoor bij diana gabriels geweest,.daar voelde ik meer echt meer een nummer. Hier had ik wel.het idee dat er tijd voor je wordt genomen. Dus dat zijn de redenen:) 

Maarja ga je verder lezen dat wordt je wel een beetje benauwd haha. ...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ik ben 4 juli aan de beurt bij van onselen.  Ik heb het ook gelezen maar dat is al zo lang geleden. En wie zegt dat het zijn schuld is. Ik heb er ook over getwijfeld maar er gebeuren zoveel dingen in ziekenhuizen  die nooit iemand te horen krijgt. De afgelopen tijd zijn er veel meiden op dit form door hem geopereerd met die polyurethaan  allemaal erg mooi. Ik heb juist voor die gekozen voor het snelle herstel en minder kans op kapselvorming en rimpeling. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

polyurethaan prothese hebben juist de kleinste kans om in te kapselen! Vandaar deze keuze en inderdaad een herstel van 3 weken. Hij is een goeie arts en komt nog regelmatig op tv. Hij mag nog wel opereren in Nederland , doet ook ooglidcorrectie enz in Nederland . ( valt ook onder operatie toch) en ja hij heeft 15 jaar geleden waarschijnlijk een fout gemaakt maar wat ik er uit op kan maken was dit niet met opzet. Iedereen zijn eigen keuze natuurlijk. Bij geen goed gevoel zal ik er zeker niet heen gaan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 hours ago, jijbentgek said:

Ja het is idd de prijs! En ben hiervoor bij diana gabriels geweest,.daar voelde ik meer echt meer een nummer. Hier had ik wel.het idee dat er tijd voor je wordt genomen. Dus dat zijn de redenen:) 

Maarja ga je verder lezen dat wordt je wel een beetje benauwd haha. ...

 

Ja, ik wil alleen zeggen; goedkoop is duurkoop. Er zijn genoeg die bij Diana er zijn geweest die dat beamen. En ja dat ene meisje bij van Onselen kan het niet meer zeggen. Hoe ver moet iets gaan voordat je beseft dat het niet oké is? 

En er zijn er meer in NL die top zijn die het voor 2600 doen, en Frans Straten is helemaal fantastisch en doet het voor 3100 net zoals NIO. Beter even die paar maanden doorsparen dan je lichaam op het spel zetten toch? 

8 hours ago, motherof2 said:

polyurethaan prothese hebben juist de kleinste kans om in te kapselen! Vandaar deze keuze en inderdaad een herstel van 3 weken. Hij is een goeie arts en komt nog regelmatig op tv. Hij mag nog wel opereren in Nederland , doet ook ooglidcorrectie enz in Nederland . ( valt ook onder operatie toch) en ja hij heeft 15 jaar geleden waarschijnlijk een fout gemaakt maar wat ik er uit op kan maken was dit niet met opzet. Iedereen zijn eigen keuze natuurlijk. Bij geen goed gevoel zal ik er zeker niet heen gaan. 

En nee, ooglidcorrectie wordt niet altijd gezien als operatie. Er zijn namelijk ook huisartsen die dat doen na extra scholing. 

En misschien heb ik het fout en is het wel een operatie, ben ook niet bekend met alle definities. Maar hij mag gewoon niet meer aan de beurt in NL. Waarom denk je dat je in Duitsland wordt geopereerd? 

Vergeet ook niet dat ze in Duitsland niet onder de NL regelgeving vallen he! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van iedereen lees je slechte verhalen. En zeker ook van Diana! Het is trouwens niet de prijs . Ik betaal bij van onselen 3300 euro, betaal dus meer. Ik ga er heen omdat ik juist wel hele goede verhalen heb gehoord. Maar zoals ik al zei, iedereen zijn eigen keuze en doen waar je je goed bij voelt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@motherof2 ik heb 395 cc gekregen ik ben er ook super blij mee vooral omdat zr zo natuurlijk ogen, ben op maandagavond geholpen, dinsdag Ennwoensdag waren echt rot dagen en vanaf donderdagavond ben ik zelfs weer aan het werk gegaan, voel me er heel goed bij as dinsdag mogen de hechtingen eruit en hopelijk de borstband af ik vind ze namelijk "laag" genoeg zo....de foto onder was een dag po en je ziet duidelijk hoe snel ze op hun plekje raken door de band 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Cindyk:

@motherof2 ik heb 395 cc gekregen ik ben er ook super blij mee vooral omdat zr zo natuurlijk ogen, ben op maandagavond geholpen, dinsdag Ennwoensdag waren echt rot dagen en vanaf donderdagavond ben ik zelfs weer aan het werk gegaan, voel me er heel goed bij as dinsdag mogen de hechtingen eruit en hopelijk de borstband af ik vind ze namelijk "laag" genoeg zo....de foto onder was een dag po en je ziet duidelijk hoe snel ze op hun plekje raken door de band 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Echt super mooi en natuurlijk geworden!! En wat was je alweer snel fit zeg!  Hoop dat het bij mij net zo gaat . Ik moet nog ff wachten helaas. Wordt 15 augustus geopereerd , krijg 350 cc . Ik ben 1.68 en 53 kilo. Hoop op een mooi resultaat maar gaat vast helemaal goed komen. Heb je nog tips ter voorbereiding voor de operatie ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben het eens met @Bruisend .. Er zijn zoveel goede pc's ... Nio, Straten , ... Die doen het precies voor minder en die staan niet op de zwarte lijst,

het is niet zo dat je ff naar de kapper gaat & deze verneukt je haar, dat groeit terug & je laat het door een ander ff bijknippen en terug in model zetten...

Maar in je lichaam laten snijden door eentje dat helemaal niet meer in NL en eventueel in BE mag werken vind ik ronduit DOM ... Maar hey, dat is mijn mening :) uiteindelijk is het je eigen keuze & je eigen geld. Maar ik ben van het principe..

Je kunt fouten maken.. en je kunt fouten maken.. En er is een reden waarom je op de zwarte lijst terecht komt. Het is niet zo dat je 1foutje maakt dat je niet meer mag werken he, nee er zijn er die er op staan omdat ze hun patiënten niet serieus namen, 'het is rood & warm en etterig'' en de pc heeft zoiets van ''aaaah das normaal kmt goed'' en patiënt sterft door een infectie.. dat is nalatigheid, je bent als PC verplicht aan bepaalde dingen die jij je patiënt voorschotelt, :) 

Er zijn zoooooooooooooooooooooooooooooooooveel goede pc's.. En toch snap ik niet dat er meiden zijn die alsnog naar een pc gaan die op de zwarte lijst staan en al zeker als hij niet in nl mag werken en daardoor naar DE is gegaan :) 

maar dit is mijn mening. :)

Succes met je operatie & herstel x 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 hours ago, pammetje said:

Jouw lichaam , jouw geld , jouw keuze...

Maar als ik 2 sterfgevallen zie bij van Onselen zou ik niet voor hem kiezen.

http://www.zwartelijstartsen.nl/zwartelijst_arts/onselen-edwin/

Ik was al zo stellig en toen wist ik er maar van 1! Halleluja. Ik snap echt niet dat mensen nog naar hem toe gaan. "ja want hij was zo aardig". pffff Ik vraag mij echt af.. hoe ver moet iemand gaan voordat je hem niet vertrouwt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.