Ga naar inhoud

GoldenGirl : 12 juli 2010 : Dr. Kruppa : ACCZ


Aanbevolen berichten

Mja,gekke Goldie,die blinde heeft des te meer gevoel he??LOL :rolleyes:

maar ach,voorlopig heb je een stel prachtborsten en DAT kan hij weer niet zien,anders zou hij wel anders piepen..

en als t zo erg was dan had de arts dat heus wel opgevueld toch,ik heb ook ene kant ietjes pietje meer volume,maar dat verschil was te klein om dat op te vullen zeg maar,het was natuurlijk zo.:1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 639
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Vandaag ben ik 4 weken PO..

Wat gaat dat snel..Betekent ook dat er al 4 weken vakantie om zijn waarin ik echt bar weinig heb kunnen doen.

Nog 2 te gaan, tevens nog 2 weken ingesnoerd zitten.

Vanmorgen kon ik het echter niet laten om twee truitjes aan te doen, 'voor het gevoel'.

Staan in mijn album.

Het gaat allemaal voorspoedig. Littekens genezen goed, ze worden al wat zachter, geen pijn meer.

Ze bewegen bij het aanspannen van mijn borstspier, dat is wel even heel erg wennen, want had gehoopt dat ik dat niet zou hebben.

Rechts is een stukkie groter en voller dan links, maar op mijn voor foto's is te zien dat dat altijd het geval was.

Maar ik heb verder geen klagen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyyyy... weer terug van vakantie :)

Even je topic bijgelezen en je foto's bekeken. Gaat wel goed he, zo te zien :). Hier ook verschil hoor. Mijn linkerborst is ook iets groter dan mijn rechter. Overigens is mijn omvang ook veranderd... zit nu inmiddels op 81/102 cm :blush:.

En bij mij werkt het net andersom :P. Met kleren vind ik ze mooi een groot genoeg, in een bikini :69:......

Zal vanavond even wat foto's uploaden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb even snel een nieuwe foto in mijn profiel gezet. Eentje die ik wel stiekem op het werk kan plaatsen :D

Waar heb jij je hechtingen btw er uit laten halen? Voor de laatste controle mag ik nu ook sms-en ergens begin september.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, zag je opmerking bij 1 van mijn foto's :). Volgens mij doen die van mij niet onder aan die van jou hoor :rolleyes:. Vraag me wel af wanneer ik aan de grote ga wennen :blush:. Mijn ruime bloesjes zijn op en ik zit nu na een uur nog met mijn jas aan op het werk, haha....

Ik zag trouwens net de foto van je littekens weer ff. Ziet er goed uit he bij jou? Ik vind ze bij mij nog zo rood :unsure:.

Link naar reactie
Delen op andere sites

we zijn een maand PO ArNa!! :1bouncingboobs:

Mijne vallen niet zo op hoor,in kleding..Gister had ik wel leuk een shirtje/jurkje aan en een gewone bh, ging een avondje weg. Dan voel ik me wel vreemd, maar niet alsof ik enorme jetsers heb..

zal even een foto plaatsen.

In mijnalbum zal ik blote foto's van 1 mnd PO en mijn littekens plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Golden,

Wow :49: ze zijn echt heel mooi!!! :123: Het verschil tussen de twee is echt minimaal geworden, twee mooie normale boobs! Mag je heel trots op zijn hoor! En ze staan echt mooi dicht bij elkaar, zul je een mooi spleetje mee kunnen maken als ze soepeler worden!

Liefs, :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohja!! gefeliciteerd 7486.gif

mmmm weet je nog die eerste paar dagen :134:, hahaha en nu :1big_boobs: .

Leuk zo'n overzichtje van meerdere bij elkaar. Zie je meteen het verschil. En ik moet toch maar eens kijken of mijn littekens ook zo rustig zijn, want bij jou ziet het er al genezen uit. Heb jij trouwens last van de beugel in een bh, of niet?

@eefje, worden ze echt nog soepeler, ook met achter de spier?? Ik kan er al redelijk in 'knijpen' en ze bewegen ook mee. (behalve als ik op mijn rug lig :mellow:)

@vlinder, ik schrok me werkelijk rot toen ik een strapless truitje aantrok, hahah. Die had ik gekocht net voordat ik de bv kreeg. Met het idee dat ik die dan mooi kon gaan dragen, maar uhhhh :blush:. Doe er wel een bloesje overheen :131:

Link naar reactie
Delen op andere sites

lol,ow maar met bloesje staat ook super hoor! Ik vond bloesjes vroeger zo stom staan 134.gif ,terwijl ik ze zo leuk vond altyd,maar zonder voorgevel is dr gewoon nix aan weet je,en nu trek ik een maatje kleiner aan ,dan strapless topje eronder en HOPPA

ziet t super uit gewoon al zeg ik t zelf!101.gif

Alleen ja,mannen lopen soms voorbij en kijken je niet eens aan haha,lopen al starend voorbij,wat een lef zeg!130.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hoi,

Heb net je topic gelezen en je foto's gezien: WAUW!!! Echt heel mooi.

Trouwens, heeeel herkenbaar, je herstelproces. Ik heb 't ook allemaal gevoeld en meegemaakt. Maar, meer dan de moeite waard bij jou, zo te zien! Echt top!

En wat zul je er blij mee zijn!!

Heb je al leuke jurkjes en topjes kunnen scoren?

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.