Ga naar inhoud

GoldenGirl : 12 juli 2010 : Dr. Kruppa : ACCZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 639
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hmm, ja ik zelf vertrouw die tabellen niet echt!

Volgens die tabel zou ik nog op een B zitten.. :wacko:

Als een D te klein voor je is, dan ga je toch gewoon voor een E, dan heeft die tabel het gewoon mis !! ;)

Voelen ze wel gewoon helemaal van jezelf?

Of heb je nog het gevoel dat ze nep zijn?

Daar ben ik heel nieuwsgierig na!

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb wat nwe foto's van bijna 8 weken PO in mn album gezet.

Er staat er een in, waarop mijn linkerborst er (weer) puntig uit ziet. Rechts is groot en rond, maar links is heeeeeel anders.

Ik geloof dat dat aan de manier van fotograferen ligt. Want op de vooraanzicht foto zie je niks geks,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Golden

ik heb weer meteen naar je pic,s gespeikt toen ik het las dat je nieuwe had.

jeetje ik vind net of ik naar die van mij kijk,qua vorm en grootte,die van jou lijken zelf groter :blush:

ook het middenstukje is eender als mijn,hihi best gek als ik dat zo zie,net of ik naar me eigen pic,s kijk.

ik zie je puntige look niet hoor,of ik ben echt blond :159:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, suc6 morgen op de controle. We horen vast wel hoe het was.

Ik ga later, ik heb nog geen sms gestuurd. Mijn vriend is met spoed opgenomen in het ziekenhuis afgelopen week en ligt er nog steeds. Dus heb even andere dingen aan mijn hoofd. Zal toch niet uitmaken als het een week later wordt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ArNa, wat vervelend, kan me voorstellen dat je nu ff niet aan eindcontrole denkt. Sterkte!

Ik ben net terug, hij zei gelijk : Wauw, dat is snel gegaan!

Het is dus allemaal snel genezen, zijn al op zijn zachtst, gaan niet meer dalen, althans, hij zou niet weten waarom.

Littekens bijna onzichtbaar en ik begin al een borstplooi te krijgen!

Ik zei dat de ene kleiner was, wat hij bevestigde, maar dat was voor de BV ook al.

En, de bovenpool is wel gelijk, dus op zich valt het niet zo op.

Hij zag dat ik een beugelbh droeg en zei dat ik geen beugels meer nodig had en dat ik die er dus uit kon halen, bovendien is dat ook beter voor de littekens.

Hij heeft ze er even uitgehaald voor me.

Ik vroeg of ik gewoon ongestoord op mijn buik kon liggen, dat was geen probleem, kans op draaien en verschuiven was heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel klein.

Push up bh's mag ook wel, zei hij.

Kan geen kwaad.

Helemaal blij!! :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey das apart zeg Golden! Mijn arts zei juist dat ik wel beugel bhs moest dragenunsure.gif

ja want anders heb je eerder kans op snellere hang,maar ja ik ben ook geen 20 meer natuurlijk,zal ook wel schelen dan.

Maar beugel bh lijkt me altyd ok eigenlijk,geeft toch betere steun zou je denken,maar idd ,voor je littekens niet bevoordelijk,ik deed m in t begin savonds uit en nu nog soms hoor,dan ben ik die bhs gewoon ff zat.134.gif

Leuk om weer wat van je te horen trouwens!141.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Golden,je bent de eerste waarbij ik lees,geen beugels maar wel puch up,s <_<

vind ik niet helemaal kloppen ook,maar goed,luisterne naa rje arts is het beste.

dus je hebt je mijlpaal bereikt inmiddels,zachtheid en dalen en heel het proces,wow! dus je kan er tegenaan nu :1bouncingboobs:

fijn dat alles goed gaat...

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben net even naar H.Moller geweest, had van een vriendin een bon gekregen.

Een verkoopster is me gaan helpen en zei gelijk dat D te klein was voor me. :16:

Ben nu naar huis gegaan met 2 75E bh's, ook heb ik een 70F gepast, maar vond het een lelijke bh. Hij zat wel perfect.

Bizar hoor.. Mijn boobies zien er helemaal niet uit alsof het E of F is... :44:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.