Ga naar inhoud

GoldenGirl : 12 juli 2010 : Dr. Kruppa : ACCZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 639
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

@Famke, jouw boobs had ik meegenomen als voorbeeld!!

Ik heb eigenlijk helemaal niet zoveel geld meer (ehh 13 euro..)dus kan geen nieuwe kleren kopen. Af en toe ene goedkoop truitje.

NU is het probleem dat ik die band nog om moet houden en het niet echt lekker weer is.

@ArNa, ik heb totaal geen last van de beugel!!Zit juist heerlijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@eefje, worden ze echt nog soepeler, ook met achter de spier?? Ik kan er al redelijk in 'knijpen' en ze bewegen ook mee. (behalve als ik op mijn rug lig :mellow:)

Denk het wel ja, maar bij mij werden ze pas wat soepeler na 7 weken po :o , pff, dacht dat het nooit zou komen! Maar nu, 7 maanden po zijn ze toch nog een stuk zachter, dus verwacht dat het bij jou ook wel nog soepeler kan, haha ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nieuwe onzekerheid...

Soms word ik wakker en dan lig ik dus heerlijk op mijn zij. Ik draai dan snel terug, maar word dan toch weer in mijn favo positie wakker. Ook heb ik al op mijn buik gelegen... PER ONGELUK!!

Hoeveel kwaad kan dit? Druk ik alles stuk?

Slaap wel altijd nog met compressie bh en band.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had ik ook hoor... ik draaide me ook om in mijn slaap. Ben ook al eens heeeel eventjes op mijn zij gaan liggen en in slaap gevallen. Komt mijn vriend boven, maakt me wakker: "Lieverd, mag jij al op je zij liggen?"

Euh neuh... nou heeeeeel eventjes dan, maar ik had gewoonin week 3 of 4 een poosje op mijn zij gelegen. Geen probleem!

Op mijn buik slapen is wel een probleem, al vanaf mijn 1e bv. Dardoor ben ik een rugslaper geworden, was dus geen probleem om een aantal weken op mijn rug te slapen. Maar, 't was wel lekker om zo nu en dan op mijn zij te kunnen liggen.

Gelukkig heb ik dat nu allemaal gehad.

En believe me: dat 'bakstenen-gevoel' gaat echt weg. En ze zakken ook en ze worden ook zeker nog soepeler! Gaat helemaal goed komen.

Ja, 430 cc is wel een favoriet bij de heren van het ACCZ. Misschien krijgen ze wel kwantum-korting ofzo! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ow gelukkig, werd vannacht voor het eerst wakker op mijn zij namelijk

ik had de 480 zullen krijgen, helaas vond v onselen dit niet mooi staan en heeft hij voor 430 gekozen. misschien maar goed ook, want mijn huid deze keer totaal niet strak. Bij de eerste bv stond mijn huid zo vreselijk strak

Link naar reactie
Delen op andere sites

mmmm als ze de 480 toch afgeraden hebben en voor 430 zijn gegaan, komt het verhaal van de kwantum-korting wel erg geloofwaardig over haha :)

Enne ik werd vannacht wakker op mijn zij en mijn arm recht omhoog (die gebruik ik dan als kussentje zeg maar). Was ook niet helemaal de bedoeling :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ma gewoon op je zij hoor, het gaat erom dat je een grote wond van binnen hebt.

Die moet je zoveel mogelijk ontzien, liefst dus zolang mogelijk niet.

Maar als je het na 1 week al doet dan geeft dat verder niet als dat geen pijn doet.

Op je buik liggen zou ik wel even mee wachten tot 6 weken, ivm je spier.

Ze gaan dan niet stuk hoor, er kan wel 800 kilo op en er gebeurd niks ;)

Met die 430 was me ook al een tijdje opgevallen, heel apart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat klopt! Toen dach ik okay, het is in iedergeval groter dan wat ik had..... Maar toen ging het snel veranderen en toen begonnen ze vorm te krijgen en nu zijn het echt meloenen en ik masseer het trouw en het word steeds mooier er door!

Maar die van jou zijn ook echt heel mooi.....

liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee, de eerste twee weken niet! Dan moeten ze een klitteband effect krijgen en daarna moet je ze echt masseren (niet te hard natuurlijk), maar gewoon hoe je ze moet masseren en het helpt echt!

Het is ook goed voor je bloedsomloop en daardoor krijgt je minder last van dat branderige gevoel en lekker insmeren (ik doe met zwitsal babylotion) en heerlijk masseren......

En ik doe mijn witte band onder mijn sportbh en achter iets naar beneden en ook iets onder je oksel vandaan en dat gaat ook super, dan kan je de band losser maken en door de druk van je sportbh drukt die toch op je spier! En dan gaat die band niet hoog, zodat je toch een leuke shirt aankan doen, zonder dat je de witte band ziet!

liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

MORGEN....... is het boobie release day!!

Dan ben ik 6 weken PO en de scholen beginnen dan weer!

Dus ik ga officieel en legaal zonder compressie of sport bh en band naar buiten!

Heb dat stiekem wel al es gedaan, als ik een avondje uit ging.

Betekent dit eigenlijk, dat ik 's nachts zonder bh kan/mag slapen?

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.