Ga naar inhoud

GoldenGirl : 12 juli 2010 : Dr. Kruppa : ACCZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 639
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

ik zie het al,je had nieuwe,en wat grappig je overzichtje met veranderingen joh!

je hebt echt een mooi decolete(streepje) en je bent zeker goed vooruit gegaan zeg.

ik zie nog wel enigszins verschil tussen de 2,maar dat is erg weinig,vind ik dan,weet niet hoe je er zelf over denkt?

in elk geval zie ik barweinig van je oude vorm erin terug :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaja, dat zal wel een apart gevoel zijn als je in ene dat bord omhoog moet doen :rolleyes:, maar het zal vast wennen. (Hoop ik :unsure:, ik heb dat gevoel als ik de achtebak moet sluiten van de auto van mijn vriend)

En mooi dat je afgevallen lijkt! :D

Ik ben trouwens nu 1 kilo lichter dan voor de bv, wil er nog een paar kwijt, zodat mijn buikje wat minder opvalt :P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja idd...

een mannelijke collega (hoe kan het ook anders) die zei: "Jij bent afgevallen zeg, bij je buik wat weg,maar hier boven (wijzend naar mn boobies) er wat bij, geef dat recept eens aan mijn vrouw!"

Waarschijnlijk letten mannen toch meer op borsten dan vrouwen.

Veel kunnen het idd niet plaatsen: Er is iets anders, maar WAT!?

Net alsof je een ander brilletje hebt, ander montuur.

ArNa, heb jij nog reacties gehad nu je 'los'mag lopen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mijn bedrijf is slechts 90% man :unsure:.

Mijn teamleider wist het al en zei met een blozend gezicht na een paar uur: nou het is wel erg mooi geworden :rolleyes:.

En ik heb 1 man die in het begin continue naar mijn borsten keek en 1 jongen die de eerste dag een beetje lachend keek (jongen van 22 <_<).

Maar verders geen opmerkingen ontvangen van collega's oid.

Overigens loop ik nog steeds in sportbh's, omdat ik nog niet zeker ben van de maat :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hele mooie profielfoto :35:

Staat enorm mooi bij je zo`n topje met bolero.

Al die bewegingen die je voor het eerst weer maakt na de ingreep zullen wel zo vreemd en naar aanvoelen denk ik.

Wat leuk dat ze allemaal denken dat je afgevallen bent !

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja...dat heb ik dus ook. Iedereen zit vol verbazing te zeggen dat ik zoveel ben afgevallen. hahahahaha, nu is dat ook wel een beetje zo, maar niet zoveel

ik ga ff je profiel bekijken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames..

Ik ben een volslagen idioot, op bh gebied. Droeg altijd gel en push up, 10 jaar lang dezelfde.

Nu heb ik dus een tijdje geleden wat bh's gekocht, niet zulke dure hoor.

Volgens 'de' tabellen heb ik 75D, maarrrrrrrr denk dat de bh's die ik nu heb, iets te klein zijn.

Bij mijn linkerborst zit ie best oke..maar bij rechts piept mijn tepel steeds half uit de cup..

Toch maar een E gaan passen in het vervolg?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee Goldengirl,

Als aan de ene kant je tepel eruit valt, zou ik toch voor een maatje groter gaan!

Dat betekent dus een E, wauw!!! :1boobs:

Wilde nog even zeggen dat ik je borsten echt heel mooi vind!

Ben je er al helemaal aan gewend?

Kun je verder alles weer?

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.