Ga naar inhoud

GoldenGirl : 12 juli 2010 : Dr. Kruppa : ACCZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 639
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

ja jammer is dat he,ik vind de hefst/winter kleding ook minder leuk,zoiezo ook omdat ik niet van kleding met lange mouwen hou,en dat heb je toch wel nodig ook he als het kouder word,doe mij ook maar liever de zomer.

al in de winter vind ik een leuke jurk met riem en een leuke strech jeans en of legging wel weer erg leuk te dragen

zoiets als dit hieronder(maar dan met legging of strech jeans :rolleyes: )

1__47_ms1_rvf_2.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

75 E, maar te klein,mijn borst komt er af en toe 'uit', waardoor je zo'n bolling krijgt dat je bh te strak zit.

En ik mocht wel gewoon push up aan.

(ik heb er nog eens over na zitten denken..en als ik op mijn buik lig, krijgen mijn dames ook behoorlijk wat te verduren. Dus een push up kunnen ze ook wel aan)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Oh blij te horen dat het goed gaat. Ik heb ook nog even je foto's bekeken. Ziet er erg goed uit :).

Met mij gaat het ook top. Ben nu eindelijk helemaal blij met mijn boobies (in de gallerij heb ik een foto geplaatst)

Maar inderdaad ben ik ook erg snel gewend aan de maat en had ik het zeker niet erg gevonden als ze nog groter waren :P. Had ik nooit verwacht.

Tja vriend.... :( Is nu nog steeds ziek. Heeft ruim een week in het ziekenhuis gelegen en ze weten niet echt wat hij heeft. Ze denken aan de ziekte van crohn, maar het ziekenhuis heeft de onderzoeksresultaten kwijt gemaakt (eikels!)

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.