Ga naar inhoud

Slechte ervaring: Bv en tepel lift dr. Janssen (Oisterwijk )


Aanbevolen berichten

  • Reacties 554
  • Created
  • Laatste Reactie

@Susannah @Betje idd grappig ik moest er rond 2 uur zijn. Was degene die haar dochtertje mee had in de paarse buggy :)

Even voor jullie en de rest o.a. @Jaydee @MarTietje @best_boobie @prisje81 @F-cupje @BrownieG en de rest.

Nio kan me helpen heeft me ook een tip gegeven wat te doen met janssen.

5 december wordt ik als ik wil geopereerd door nio. Lift met anker litteken en behoud van huidige prothese. 

Zit alleen weer met een dilemma misschien hebben jullie advies zeker ook de dames die mij gezien hebben haha.

ik heb nu g / h  cup na de operatie kan het zijn dat ik op 2 cup maten kleiner uit kom.

Ben vrij stevig dus past dat wel bij mijn figuur.?

Ben altijd al bezig met afvallen maar door erg traag werkende schildklier en pijn medicatie gaat dit erg moeizaam en langzaam. Ben er 15 kwijt maar heb ik bijna 2 jaar over gedaan (na geboorte dochtertje)

Weet eigenlijk niet goed wat te doen. Heb alle vertrouwen in nio maar 2 maten kleiner is dit in verhouding met mijn lichaam niet te klein? F cup zeg maar.

Verder goed en duidelijk gesprek aardige man en prima uitleg. Ik kon maandag al komen maar dat vond ik wat twee snel haha.

Liefs fayenne 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid!!

Nou, dat kinkt allemaal heel positief!! Wil dat dan ook zeggen dat het kostenloos is? (omdat je zo snel al geopereerd zou kunnen worden)

Sja.. ik snap je dilemma...
Ik denk dat je voor jezelf een paar dingen af moet wegen... Je moet kijken wat voor jou het vervelendst is: grotere borsten (zoals nu) want je hebt al de maximale prothese, maar dan zonder steeds die zakdoeken.. Of idd 2 maten kleiner, omdat er gewoon een hoop vel weg gehaald moet worden, borsten die dan wat hoger op je lijf zitten, en waarmee je geen last hebt met die zakdoeken enzo.. (evt smetplekken? )

Of het dan nog in verhouding is met je lijf, kan ik natuurlijk niet zeggen... Alleen zul je denk ik, gewoon voor jezelf moeten beslissen, hoe storend die zakdoeken zijn, en hoe storend het huidige zicht van je eigen borsten is. Iedereen kan ze mooi vinden ,jij moet er mee leven en er dagelijks naar kijken :) 

Hij gaat ze waarschijnlijk dual plane (half achter de spier plaatsen) zodat ze niet te snel zullen zakken en je dus weer met hetzelfde probleem zit! Wel van belang uiteraard dat je ook dan altijd een bh draagt, maar het zou (mijns inziens) een heleboel voor je oplossen.

Probeer het voor je zelf tegen elkaar af te strepen en kijk wat er overblijft als belangrijkste :) 

Wel echt super dat Nio je kan helpen!! Ben wel benieuwd naar die tip van de maand :P 

Liefs :53: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey, 

Nou dit klinkt allemaal beter en lees al al een datum :3: jij gaat snel :45:                 

Ben blij voor je maar vraag mij ook af of het nu bekostigd wordt als bvk via de ziektekostenverzekering of moet je de volle mep betalen? 

Fijn dat Nio ook met je meedenkt...gouden tip kun je beter in een pb-tje doorgeven dan hier te plaatsen..Ben een beetje voorzichtig hiermee omdat je nooit weet wie meeleest ;) 

Het is idd een lastige keuze die je moet maken maar wat BB al aangaf, afstrepen en kijken wat voor jouw belangerijk is. Jij kan het beste inschatten voor jezelf of je met 2 cupmaten minder tevreden kan zijn en deze bij je lichaamsverhoudingen passen. Je bent dan wel van je hang af met deze cup ;) 

Heel veel wijsheid met de volgende stap naar je boobs...( je hebt vandaag al een flinke stap gemaakt trouwens :35: ) 

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@fayenne1982,

Kijk, dat zijn nog eens goede berichten. Ik word bijna jaloers dat je al zo snel geopereerd kunt worden.(want ik vind het toch eigenlijk best lang duren voordat het juli 2017 is :wacko:). Ben wel heel benieuwd of dit nu vergoed gaat worden als bvk. Je moet natuurlijk zelf de keuze maken, maar als ik in jouw schoenen stond, dan wist ik het wel hoor...... ik zou zeker voor de operatie gaan, zodat de zakdoeken de prullenbak in zouden kunnen. Dan krijg je weer prachtige borsten, die juist doordat ze geen hang meer hebben, best wel groot ogen denk ik. Want je hebt dan meer projectie dan wanneer ze hangen en het volume over de hele hangende borst verdeeld is. Maar goed.... het is jouw lijf, het zijn jouw borsten, dus jij moet zelf die beslissing nemen. Maar nogmaals... ik zou het wel weten.

Succes met je beslissing. 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie @Jaydee @BrownieG tip die zet ik idd privé haha. Wie weet leest janssen zelf wel mee haha. Maar goed dat weet hij wel meteen dat ik echt niet tevreden ben voor 't geval het hen ontgaan is.

Moet gewoon de volle mep betalen. 5 december is daarom de beste datum mijn vader helpt mij financieel die schiet het bedrag voor en ik betaal maandelijks een bedrag terug. Zo is t uiteindelijk toch door mezelf betaald als alles weer terug bij mijn vader is.

Vind het echt lastig was er echt van overtuigd dat ik dit moet doen eigenlijk nog steeds wel alleen 2 cup maten kleiner staat me beetje tegen maar verder wel een goed gevoel over.

Nio had t niet over duale plane maar echt volledig achter de spier... au haha

5 december staat in mijn agenda en ik ga er gewoon voor. En als ze te klein in mijn ogen worden kan ik altijd nog voor de voorgevormde bh gaan haha.

Voor operatie had ik ook cup f zit nu op cup h.

Dus ja als 't idd 2 maten kleiner wordt heb ik mijn oude maat weer alleen dan goed gevormd dus denk dat het wel ok is.

ik ging tenslotte niet om mijn borsten te laten vergroten want vond ze groot genoeg ging puur voor de hang en t volume bovenin terug te krijgen.

Dank je voor jullie reacties.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@fayenne1982 Ohh super goed nieuws, toch fijn dat je vader je financieel bij staat, super goed nieuws!! en ik denk dat @Jaydee wel erg gelijk heeft :) 

Ben toch ook nieuwsgierig naar die Tip :D hihihi 

nou super dat je 5 december weer on het mes kan :D Heuuujjjj het nieuwe jaar kan goed van start dan hé meidd :D Met nieuwjaar super mooie borsten! super toch!? 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei fayenne1982:

@Miss.S haha de tip komt maandag dan kan ik meteen zeggen of ik er wat aan gehad heb en of nooit gelijk had.

Op zich idd goed nieuws dat nio me kan helpen en op zich vrij snel al.

Alleen zit zo te twijfelen omdat ik er toch kwam cup 1 of 2 maten op achteruit gaat. 

hihi nieuwsgierig dat ik ben zal ik geduldig afwachten :45: hahaha hoop dat de tip iets uithaalt :D

Goh, ik zou zo denken ''Ik ben dn van de zakdoekjes af en k kan een paar jaar voort ZONDER hang :) ik heb dan mooie borsten met mijn bolling bovenop die ik zo graag wou. Als ik ze alsnog te klein vind kan ik ze later enkel vergroten :) '' 

ik maak me nu soms ook zorgen of het aantal cc dat ik ga krijgen niet te weinig gaat zijn maar ik denk dan ''Ik ga borsten hebben en daar ga ik een paar jaar blij mee zijn en als ik ons huisje heb en alles is op orde kan ik ze nog laten vergroten'' :) 

nuja misschien een beetje te positief ingesteld maar ... helemaal blij zal nooit iemand zijn, of te klein of te groot of te snel gewoon of.... Dat is denk ik iets wat je op voorhand niet kunt voorspellen,.. Denk ik :) 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet zeker dat ze mooi worden en een f cup is nog groot toch? Ik ga ook 2 maten minder  moest ik ook lang over denken maar ga het toch doen. Heb er ook last van, maar ook liever wat kleiner en mooi dan groot en hangen want dat wordt ieder jaar meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@fayenne1982, hé meis! Eigenlijk lees ik een ontzettend goed bericht. Meerdere zelfs! Wat geweldig dat je vader je helpt hiermee. Ik denk dat je er echt goed aan doet. Zo betaal je toch je eigen boobs maar je zit niet vast aan schulden mét rente of... dat je het helemaal niet doet en niet happy bent met jezelf. Fijn dat je vader zo met je meedenkt. Ook denk ik dat het goed nieuws is dat Nio wel wat voor je kan betekenen. Je denkt nu misschien "wow, 2 cupmaten minder... wil ik dat wel?". Maar weet je meis, nu heb je nog steeds hang, moet je met tissues in de weer en moet je je borsten in je bh proppen om een mooi decolleté te krijgen. Straks, inderdaad 1 of 2 maatjes minder, maar ze staan fier vooruit en passen gelijk, "hup", in een mooie BH. Je hebt meer keus in BH's met shoppen en  het allerbelangrijkst... ik denk dat je veel meer zelfvertrouwen krijgt! 

Lieve schat, het komt goed!!!! Nio kent jouw voorgeschiedenis en weet hoe je erin staat. Ik denk dat hij je echt niet nog ongelukkiger wil hebben. Integendeel! Heb vertrouwen meis!

AFTELLEN!!!!! 5 december bij NIO :59:

liefs xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@prisje81 dank je wel voor je hele lieve berichtje.

Heb nu cup h en soms zitten ze ook beetje in de weg haha ben niet zo groot 1m62 of zo dus. Nu is t zo hey boobs waar ga je met dat vrouwke naar toe wie weet wordt 't na 5 december hey vrouwke waar ga je met die mooie borsten heen.. ik hoop t toch zo.

Duurt nog wel lang 5 december kon bij nio wel eerder maar mijn vriend kan niet eerder een aantal dagen van zijn werk vrij krijgen dus dan maar weer even geduld hebben.

In ieder geval iets om naar uit te kijken. 

Liefs fayenne 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei fayenne1982:

@prisje81 dank je wel voor je hele lieve berichtje.

Heb nu cup h en soms zitten ze ook beetje in de weg haha ben niet zo groot 1m62 of zo dus. Nu is t zo hey boobs waar ga je met dat vrouwke naar toe wie weet wordt 't na 5 december hey vrouwke waar ga je met die mooie borsten heen.. ik hoop t toch zo.

Duurt nog wel lang 5 december kon bij nio wel eerder maar mijn vriend kan niet eerder een aantal dagen van zijn werk vrij krijgen dus dan maar weer even geduld hebben.

In ieder geval iets om naar uit te kijken. 

Liefs fayenne 

 

Wordt vast een heel mooi sinterklaas kado en zoek maar is naar de vrouwen die ook 1050 cc hebben en hoe mooi dat is als het vel er strakker om heen staat. Dat gaat bij jou ook heel mooi worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei fayenne1982:

Nio had t niet over duale plane maar echt volledig achter de spier... au haha

Heb ze ook volledig achter de spier en weinig pijn gehad dankzij goede medicatieschema ( denk ik) want heb er doorheen gewandeld. Hopelijk krijg je dezelfde ervaring. We blijven gewoon positief toch :) 

De borsten zijn je gegund want kijk eens hoe alles verloopt tot dusver ;) En NIO's heyyyy :35: Fijne voorbereiding verder xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie @MarTietje @BrownieG @Jaydee @prisje81 @Miss.S Ik hoef van Nio als ik niet meer geopereerd wil worden door janssen niet meer voor controle naar janssen toe ik had gisteren eigenlijk controle afspraak maar heb deze afgezegd ivm dat me jongste dochtertje ziek is en hoef van nio geen nieuwe afspraak meer te maken... heel fijn want wil die man niet meer zien.

Alleen zit even met een vraag over sport bh. Moet van nio sport bh meenemen 5 december hij zegt het volgende in zijn mail.

Alleen sport bh 95 h want borsten worden kleiner bij lift. Gewone sport bh met achter sluiting en klitteband bij schouder bandjes

Heeft iemand tips voor welke sport bh eventueel met foto?

En waar te koop in deze maat?.

Alvast bedankt voor de tips.

Liefs fayenne 

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden zei fayenne1982:

@best_boobie @MarTietje @BrownieG @Jaydee @prisje81 @Miss.S Ik hoef van Nio als ik niet meer geopereerd wil worden door janssen niet meer voor controle naar janssen toe ik had gisteren eigenlijk controle afspraak maar heb deze afgezegd ivm dat me jongste dochtertje ziek is en hoef van nio geen nieuwe afspraak meer te maken... heel fijn want wil die man niet meer zien.

Alleen zit even met een vraag over sport bh. Moet van nio sport bh meenemen 5 december hij zegt het volgende in zijn mail.

Alleen sport bh 95 h want borsten worden kleiner bij lift. Gewone sport bh met achter sluiting en klitteband bij schouder bandjes

Heeft iemand tips voor welke sport bh eventueel met foto?

En waar te koop in deze maat?.

Alvast bedankt voor de tips.

Liefs fayenne 

Volgens mij bedoelt hij dan de Triumph triaction. Fijn dat je niet meer naar Janssen hoeft. Je hebt daar ook niks meer te zoeken. Weg met die man.  En nu ga ik rennen naar mijn werk. 

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@fayenne1982He meid. Wat fijn dat je niet meer naar Janssen toe hoeft te gaan! Dat hoofdstuk maar snel sluiten. Fijn dat je nu alles via Nio hebt lopen. Wat betreft de sportbh. Volgens mij gaat de Triumph Action maar tot F.. of zijn ze toch groter te krijgen @Jaydee? Ik zie via Otto wel wat in jouw maat. http://www.otto.nl/product/10054652468/?c=dames-kleding-sportkleding-ondermode-sport-bhs&p=0&itemId=10053042622

Zijn er 3 geloof ik waar je uit kunt kiezen. Maar misschien slaag je wel elders meid. Inmiddels is @MarTietjeook expert voor wat betreft het shoppen van sport bh's dus misschien dat zij je meer raad kan geven. 

Hoe gaat het nu met je?

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de shockabsorber besteld en de Ulla, en daar moet Nio het lekker mee doen haha. Daar zitten geen met klitteband verstelbare bandjes aan maar wel gewone verstelbare . Het gaat er volgens mij meer om dat ze verstelbaar zijn zodat ze mee kunnen groeien of in dit geval zakken met je boobs ;) Ik heb ze bij Chilly hilversum besteld goeie service!

Xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@prisje81 @MarTietje @Jaydee bedankt voor de reacties ik zal eens gaan rond neuzen kijken wat ik tegen kom.

Idd erg fijn dat ik niet meer naar janssen hoef heb er ook totaal geen zin meer in om daar naar toe te gaan vreselijk. 

Bedankt voor de tips dames.

Werkse @Jaydee

@MarTietje hoop dat het met jou allemaal vlot verloopte en de pijn dragelijk is.

Liefs fayenne 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.