Ga naar inhoud

Ashleyfit : 25 juli 2016 : Dr. Nio : OLVG-West


Aanbevolen berichten

6 uur geleden zei Xxmelliexx:

 

@best_boobie 

Ik heb daar eigenlijk niet zo over na gedacht.. ik vroeg aan Nio of ik na 17 dagen weer kon werken in de horeca en hij zei dat het goed was. Ikga gewoon zo rustig mogelijk doen. Liever een keer extra lopen dan teveel gewicht in 1 keer.. 

Ik ga morgen met Nio bellen om wat vragen te stellen over wat ik op het moment allemaal wel/niet mag etc. (3,5 week PO). Ben ook van plan om te vragen hoe zwaar ik mag tillen, gezien ik hier nooit wat over gehoord heb. Dus ik zal je laten weten wat het antwoord is! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 334
  • Created
  • Laatste Reactie

Rechterborst onderkant een deuk... trekt dit nog weg of? Vandaag 3 weken en 3 dagen po

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Poeh, lastig te zien zo.. maar volgens mij is dit gewoon de spier die wat vervelend zit te doen.. Als je prothese verder indaalt, lijkt mij dit helemaal weg te gaan..
Je kunt uiteraard altijd ff je pc bellen en vragen of je een duidelijke foto mag mailen, maar in het proces na een borstvergroting, zie je vaak gekke dingen, die ook daarna gewoon weer wegtrekken :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei best_boobie:

Poeh, lastig te zien zo.. maar volgens mij is dit gewoon de spier die wat vervelend zit te doen.. Als je prothese verder indaalt, lijkt mij dit helemaal weg te gaan..
Je kunt uiteraard altijd ff je pc bellen en vragen of je een duidelijke foto mag mailen, maar in het proces na een borstvergroting, zie je vaak gekke dingen, die ook daarna gewoon weer wegtrekken :)

xx BB

Ja dankjewel! Ja dr Nio zei idd dat de protheses nog moeten inzakken, heb nog even 2 fotos erbij gepost. Had hem zowiezo vandaag email gestuurd met aantal foto's voor zijn mening dus ben benieuwd..

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei best_boobie:

Soms doen die spieren echt ff vervelend!

Maar goed dat je Nio al gemaild had, ben benieuwd wat is zegt :35:

xxx

Ja haha inderdaad, heb trouwens (kon het niet laten) mn eerste behas gekocht! Haha 80H  (witte) past dus heel goed bij me, nu hebben ze me 1ntje in maat 75H (zwarte) gegeven perongeluk maar die krijg ik niet aan haha dus kan ik morgen gaan ruilen.. ik heb trouwens zowiezo een pigmentvlek op de plek waar de *deuk* zit, het voelt niet echt als een deuk trouwens maar meer alsof het een soort afdaling is :45: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden zei best_boobie:

Dan zal het een blauwe piste zijn ;) 
Kwestie van de piste op de verkeerde plek leggen.. Zullen ze wel weer komen fixen ;) 

Had ik maten zitten raden van te voren bij jou? 80H is best een leuk maatje :P 

xxx

Haha ja klopt! 

80H is een mooie maat ja hahaha, vroeg eerst voor G en toen werd ik al bekeken hahaha en toen ik bij het passen aangaf dat ie me te klein is al helemaal :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Melonas:

Hey @Ashleyfit, die deuk lijkt wel van je oude borstplooi, bij mij ziet het er ook zo uit, zou kunnen komen omdat je protheses nu aan het zakken zijn en je eigen weefsel nog bij moet trekken en dit kan even duren. Maar je hebt foto's gestuurd dis ben benieuwd wat Nio er over zegt :) 

ik heb exact hetzelfde. ook bij een borstplooi verlaging. het begint nu heel langzaam "bij" te trekken... Maar ik zag ook even beren op de weg.. zo bang dat het niet hersteld zoals je voor ogen hebt. Doet me dan goed om te lezen dat het meer voorkomt en ook goedkomt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden zei prisje81:

ik heb exact hetzelfde. ook bij een borstplooi verlaging. het begint nu heel langzaam "bij" te trekken... Maar ik zag ook even beren op de weg.. zo bang dat het niet hersteld zoals je voor ogen hebt. Doet me dan goed om te lezen dat het meer voorkomt en ook goedkomt :)

Ja inderdaad, je voelt ook dat die gedeelte heel zacht zegma maar is en eronder wat harder. Toen ik het zag schrok ik me ook echt kapot... maar gelukkig gaat het dan wel wel alleen geduld is een schone zaak.. als ik het omhoog trek dat gedeelte lijkt het heel mooi maar nu maar ervanuit gaan dat het mooi bijtrekt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Vandaag 3 weken en 6 dagen po. Wanneer mag ik met litteken creme smeren nu? En wat vinden jullie van de misvorming?.. op de 5e foto zie je duidelijk dat er een bobbeling naar de binnekant is die zacht is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je littekens zien er netjes uit, je zou langzaamaan mogen beginnen met smeren, maar het maakt allemaal niet zoveel uit hoor. Je kunt ook met 6 weken beginnen te smeren. Littekens genezen ook mooi zonder te smeren.

Las iets over zwemmen... Doe dat niet voordat je 6 weken po bent, tenzij je eigen pc anders adviseert...
Je maakt toch veel bewegingen en je spier wordt belast.. En daarbij.. je bent nog niet volledig genezen he, je prothese moet nog zakken. Zou dus geen risico gaan nemen :)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis, ik vind ze er heel mooi uitzien. Maar inderdaad wat hier al meer is gezegd zal die deuk/bobbel door je borstplooiverlaging komen. Nio gaat dit bij mij ook doen en heeft me al gewaarschuwd dat ik niet moet schrikken hoe ze er dan uitzien in het begin. Volgens Nio moet dit binnen 3 maanden wegtrekken. Snap dat het schrikken is maar komt echt wel goed

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.