Ga naar inhoud

Vergoeding in 2017?


Kattie

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei Faye_:

@Madam.K ik begreep van de pc dat je de eerste keer altijd een soort standaard afwijzing krijg. Dut dat ze eigenlijk de aanvraag niet of nauwelijks lezen. Je moet dan in je bezwaar de voornaamste argumenten herhalen. Maar ik weet dus niet hoe lang dat bezwaar moet worden of hoe je dat allemaal inricht. 

 

 

Hee @Faye_ nee dat hoeft niet waar te zijn hoor. 1 dame op het forum heeft direct akkoord gekregen, zonder ook foto's en echobeelden te moeten toesturen etc. Misschien dat het voorheen zo was, toen de regels nog anders waren. uiteraard kun je op voorhand een eigen verklaring toesturen. Dan zou ik dat even bespreken met je verzekeraar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,2k
  • Created
  • Laatste Reactie
3 minuten geleden zei Madam.K:

 

 

Hee @Faye_ nee dat hoeft niet waar te zijn hoor. 1 dame op het forum heeft direct akkoord gekregen, zonder ook foto's en echobeelden te moeten toesturen etc. Misschien dat het voorheen zo was, toen de regels nog anders waren. uiteraard kun je op voorhand een eigen verklaring toesturen. Dan zou ik dat even bespreken met je verzekeraar.

 

Nee ik wil hem nog niet op voorhand versturen, alleen vast in grote lijnen maken. Verwacht volgende week de reactie van de zorgverzekering maar heb die week daarna tentamens waar ik mij een beetje op ga proberen te focussen. Zo'n brief schrijven helpt dan niet echt mee ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ongelijke borsten, benieuwd of ik op basis daarvan een (deels) vergoeding zou kunnen krijgen. Zie het niet terug in het algemeen artikel, maar heeft iemand hier ervaring mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Madam.K:

@Elske77

dat ligt eraan of je voldoet aan de eisen van <1cm weefsel en het ontbreken van een plooi. 

Oh dus dat zijn ook de eisen m.b.t. ongelijkheid. Ik dacht dat ik iets over het hoofd had gezien en dat een cup verschil ook een geldige reden is. Aan de andere twee criteria voldoe ik niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Elske77:

Ik heb ongelijke borsten, benieuwd of ik op basis daarvan een (deels) vergoeding zou kunnen krijgen. Zie het niet terug in het algemeen artikel, maar heeft iemand hier ervaring mee?

Als je 2 letters verschil hebt in je borsten krijg je het ook vergoed. Dat is ook 1 van de voorwaarden om het vergoed te krijgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Benieuwdmens:

Als je 2 letters verschil hebt in je borsten krijg je het ook vergoed. Dat is ook 1 van de voorwaarden om het vergoed te krijgen

Dank, Benieuwd! Ik denk dat ik het gewoon moet betalen, maar we zien wel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden zei Vicky83:

Nou ik heb zojuist bericht gekregen van mijn zorgverzekeraar... en ben superblij! Krijg het helemaal vergoed  :D Besef het nog niet echt geloof ik...

Haai vicky83 gefeliciteerd!! 

Ik heb t ook vergoed gekregen krijg morgen de screening voor de operatie 

En dan een afspraak .. maar nu vroeg ik me af ben jij dat op de foto bij mij deden ze namelijk echt heel moeilijk ben ook in bezwaar gegaan en zelfs fotos mee gestuurd en ik ben eigelijk echt plat valt zeg maar niks pushen met een bh. ene kant had ik op de echo 0.5 mm en de andere kant minder maar op jou foto heb je toch zkr wel wat ... dat geeft dus hoop voor velen:D!! nogmaals gefeliciteerd en sucses

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden zei Vicky83:

@Zuster89 thnx! 

 

@delilah helaas nee dat ben ik niet, zo zou ik wel willen dat het wordt! Ik ben ook echt plat nu, ik kan je even toevoegen. Kun je m'n voorfoto zien. Heb 8mm nu en geen borstplooi. Heb jij ook foto's? Weet je al wat je gaat krijgen? Waar laat je het doen? Fijn dat je het ook vergoed krijgt! 

@Vicky83 ik heb nog geen fotos in me album maar zal t morgen even toevoegen  kan je t zien ik wordt geholpen in hmc bronovo ziekenhuis ik krijg een duel plane 300/325 cc high profile geplaatst

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Vicky83 Gefeliciteerd met je vergoeding! 

 

Ik heb zojuist mijn toelichting verstuurt naar de verzekeraar, ze wezen niet standaard af maar vroegen om foto's en beschrijving van de klachten. Ben erg benieuwd naar jullie voor situatie Vicky & @Madam.K, wie weet geeft dat nog net wat extra hoop op de vergoeding. Ben echt zo zenuwachtig telkens, terwijl ik weet dat ik gewoon geduldig moet zijn. 

 

Ook gefeliciteerd met je datum Madam.K! Super dat het zo snel kan :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja @Madam.K een opsomming van de klachten heb ik ook gedaan met die puntjes, dat maakt het gewoon heel overzichtelijk. Verder was die van mij iets anders omdat ik niet reageer op een afwijzing, maar meer op een redelijk open vraag vanuit hun.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.