Ga naar inhoud

Vergoeding in 2017?


Kattie

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,2k
  • Created
  • Laatste Reactie
13 minuten geleden zei Madam.K:

10 a 50 vrouwen per jaar wordt gezegd....

 

ik weet zeker dat ze volgend jaar de regels aanpassen.

Maar ze hebben nu ook alle vrouwen die er al jaren mee lopen. Die achterstand moet ingehaald, hadden ze geen rekening mee gehouden.

Ik ben nog bezig met mijn bezwaar...

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Faye_:

Hee meiden, wat duurt dat wachten toch allemaal lang hè! Heel moeilijk om geduldig te blijven. Bij mij waren ze 'vergeten' om het verzoek door te sturen naar de zorgverzekering dus voor niets twee weken gewacht... 

 

Hopelijk heb jij vandaag goed nieuws @Madam.K!

 

 

Meen je niet! Wat slecht! Heb je ondertussen wel bericht al?

 

dank je ... ik hoop het ook! Ik wacht trouwens al 8 weken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Madam.K:

Ik krijg het vergoed dames!

ontzettend blij!

Ook gefeliciteerd!! Ik heb helaas mindere berichtgeving vandaag.

 

Krijg het niet vergoed maar uit de brief blijkt echt wel dat ze mijn brief hebben gelezen en daar ging het mij om. Een beoordeling op alle gegevens en niet direct afkeuren op woorden zoals 'weinig' borstvorming. En idd ik heb wel licht een plooi, als ik naar voren buig ook een borstvorm dus val gewoon net op grens. Betaald is er al dus kon alleen nog maar iets terugkrijgen voor mijn gevoel. Wat ik krijg zijn iig boobs!! Jeej!!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Faye_:

Gefeliciteerd @Madam.K, wat super fijn! Ik moet nog 1,5 week wachten op de uitslag. Maar wordt de eerste reactie vanuit de zorgverzekering dus verwacht eigenlijk een standaard afwijzing waar ik dan bezwaar tegen moet maken. Dat hebben jullie ook moeten doen toch?

 

Klopt, ik ben in bezwaar gegaan na de eerste afwijzing omdat ze beoordeeld hadden nav de oude regels. Sommigen krijgen het zo vergoed, zonder extra foto's of echo's of eigen verklaringen te moeten toesturen. Anderen zoals ik, moeten er veel meer moeite voor doen. Ik kan je alleen maar adviseren, als je pc zegt dat je in aanmerking komt, zet dan je tanden erin en ga ervoor. Het is slopend en energievretend, maar hopelijk kom je er uiteindelijk.

 

het is bij mij een beetje geland... dit wordt mijn eerste zomer in een mooie bikini :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei Madam.K:

@Zuster89 dank je!

je kunt nog in bezwaar gaan he... 

Mhoah..in principe voldoe ik alleen links aan de eis onder de 10mm en beide borstplooi dus trek dan toch aan kortste eind. Daarnaast heb ik 2 problemen na schade met auto gehad met verzekering. Gezien verzekeringen onderling registreren lijkt me dat ook geen slimme zet. Voordat ik dadelijk een notitie heb het onderste uit de kan te willen qua verzekeringen in het algemeen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Haassie:

 

Ja Poe. Ik ben bezig met de brief.

Ben wel heel benieuwd hoe jij je bezwaar hebt geschreven.

 

 

Stuur je mail even in een Pb. Dan stuur ik m door. Morgen hoor, ga nu even slapen want ga de nachtdienst in straks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Madam.K ik begreep van de pc dat je de eerste keer altijd een soort standaard afwijzing krijg. Dut dat ze eigenlijk de aanvraag niet of nauwelijks lezen. Je moet dan in je bezwaar de voornaamste argumenten herhalen. Maar ik weet dus niet hoe lang dat bezwaar moet worden of hoe je dat allemaal inricht. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.