Ga naar inhoud

Vergoeding in 2017?


Kattie

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,2k
  • Created
  • Laatste Reactie
28 minuten geleden zei Madam.K:

Zou ik idd doen! Niet opgeven he. Ik wacht ook al 8 weken, ze zullen wel gek van me worden bij de klantenservice maar je moet er echt bovenop zitten.

Ik heb ook 100 mensen aan de lijn gehad en belde om de dag. Moet je je idd niets van aantrekken! Uiteindelijk kreeg ik iemand aan gewezen voor mijn zaak die mij heel goed geholpen heeft! Ik had eindelijk een aanspreek punt en samen hebben we het voor elkaar gekregen

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Madam.K:

@SFD moet je perse gezien worden? Ik kreeg verwijsbrief zonder afspraak... denk je dat je in aanmerking komt? Succes!!

Ja  ze wilde graag dat ik even langs kwam, ik probeer het gewoon mocht het niet lukken gaat het toch door! Heb me rot gespaard en alle leuke dingen laten zitten dus heb het bedrag inmiddels bij elkaar. Ik heb een openbare foto van nu de situatie dus misschien dat je even wil beoordelen of ik in aanmerking kom? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Benieuwdmens:

Jaa! Ik kan er echt niet op wachten, ik kan geen eens meer goed slapen omdat ik er maar aan blijf denken hahah

Haha ja ik ken het. Heb zo vergadering en druk op werk maar boeit me allemaal ff niks. Wat anders aan mijn hoofd hahaha. Aftellen!! Welke locatie ga jij van bergman?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Zuster89:

Haha ja ik ken het. Heb zo vergadering en druk op werk maar boeit me allemaal ff niks. Wat anders aan mijn hoofd hahaha. Aftellen!! Welke locatie ga jij van bergman?

Nee precies. De tijd kan niet snel genoeg gaan! In Bilthoven, heb morgen zo een medische test, heb jij die al gehad ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei Zuster89:

O gezellig! Ik ook in Bilthoven. Ook drs. Van Engeland? Tijd alleen nog onbekend. Ik ben 7-3 voor 2e consult geweest en heb toen gesprek met anesthesie gehad

Ja dat bedoelde ik, de anesthesie! Morgen vroeg ga ik daar heen en volgende week donderdag een 2e consult en die donderdag erna is het zo ver! Elke donderdag even langs dus haha. Ik bij dokter lichtenegger, en weet de datum idd ook nog niet.

 

Wat wordt er gedaan bij anesthesie ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden zei Benieuwdmens:

Ja dat bedoelde ik, de anesthesie! Morgen vroeg ga ik daar heen en volgende week donderdag een 2e consult en die donderdag erna is het zo ver! Elke donderdag even langs dus haha. Ik bij dokter lichtenegger, en weet de datum idd ook nog niet.

 

Wat wordt er gedaan bij anesthesie ?

Ok, nee tijd hoor je week vantevoren ongeveer.

 

Heb je de vragenlijst vantevoren in moeten vullen? Ik had die thuis per post gekregen en al opgestuurd, met dat gesprek ben je dan in 10min klaar

 

Bloeddruk meten ze even op, vragen nog of je medicijnen gebruikt, leggen uit wat/hoe ze het die dag gaan doen en geven nog info mee. Zal je een pm sturen. Komen elkaar dan waarschijnlijk die dag wel tegen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net bij de huisarts geweest, geen probleem! wel even de vraag waarom? en hoe lang wil je dit al, en waar wil je het laten doen.

even gekeken en gevoeld en het over de aanvraag gehad, ze vroeg wat moet ik er precies inzetten want als we het doen dan moeten we het wel juist doen. Ik wist het ook niet precies hoe de regelgeving zit, dus ze heeft een notitie gemaakt en gaat vanmiddag even bellen met radiologie en de kliniek want ze zei; dit is voor mij ook nieuw en ik wil hier ook wel meer van weten want dit is voor veel vrouwen een uitkomst! 

Kortom je verwijzing ligt einde van de dag voor je klaar maar ik wil graag iets meer informatie hierover voor mezelf ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei SFD:

Net bij de huisarts geweest, geen probleem! wel even de vraag waarom? en hoe lang wil je dit al, en waar wil je het laten doen.

even gekeken en gevoeld en het over de aanvraag gehad, ze vroeg wat moet ik er precies inzetten want als we het doen dan moeten we het wel juist doen. Ik wist het ook niet precies hoe de regelgeving zit, dus ze heeft een notitie gemaakt en gaat vanmiddag even bellen met radiologie en de kliniek want ze zei; dit is voor mij ook nieuw en ik wil hier ook wel meer van weten want dit is voor veel vrouwen een uitkomst! 

Kortom je verwijzing ligt einde van de dag voor je klaar maar ik wil graag iets meer informatie hierover voor mezelf ;)

Fijn dat je een verwijzing hebt. Je hebt een doorverwijzing voor een chirurg neem ik aan? Weet je al bij welke chirurg je en aanvraag gaat doen? En welke er wordt vergoed via jou verzekering ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Benieuwdmens:

Fijn dat je een verwijzing hebt. Je hebt een doorverwijzing voor een chirurg neem ik aan? Weet je al bij welke chirurg je en aanvraag gaat doen? En welke er wordt vergoed via jou verzekering ?

Euh nee, ik heb alleen de verwijzing voor een echo gevraagd, moest ik er ook 1 hebben voor de chirurg dan?

Ik dacht dat ik met foto's en een echo meting zelf mijn aanvraag kon indienen.

mijn verzekering dekt alleen een ziekenhuis zag ik in de polisvoorwaarden. kanttekening: als je zoals ik dus graag zelf je kliniek wil kiezen krijg je misschien maar een gedeelte ipv het gehele bedrag vergoed stond er.

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden zei SFD:

Euh nee, ik heb alleen de verwijzing voor een echo gevraagd, moest ik er ook 1 hebben voor de chirurg dan?

Ik dacht dat ik met foto's en een echo meting zelf mijn aanvraag kon indienen.

mijn verzekering dekt alleen een ziekenhuis zag ik in de polisvoorwaarden. kanttekening: als je zoals ik dus graag zelf je kliniek wil kiezen krijg je misschien maar een gedeelte ipv het gehele bedrag vergoed stond er.

Ik heb hierom mijn verzekering aangepast naar een zorg vrije polis. Dan kun en mag je overal heen. Scheelde me 200 € op jaar basis maar staat niet in verhouding tot het bedrag van vergoeding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden zei SFD:

Euh nee, ik heb alleen de verwijzing voor een echo gevraagd, moest ik er ook 1 hebben voor de chirurg dan?

Ik dacht dat ik met foto's en een echo meting zelf mijn aanvraag kon indienen.

mijn verzekering dekt alleen een ziekenhuis zag ik in de polisvoorwaarden. kanttekening: als je zoals ik dus graag zelf je kliniek wil kiezen krijg je misschien maar een gedeelte ipv het gehele bedrag vergoed stond er.

Hee,

 

oh de echo! Ook al een hele stap. Helaas kan je zelf de aanvraag niet doen omdat je ook zelf de operatie niet gaat doen. De aanvraag moet gedaan worden door de gene die jou ook gaat opereren. In jou geval dus een chirurg uit het ziekenhuis! Voor een afspraak moet je vaak een verwijzing hebben van de huisarts

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden zei SFD:

Euh nee, ik heb alleen de verwijzing voor een echo gevraagd, moest ik er ook 1 hebben voor de chirurg dan?

Ik dacht dat ik met foto's en een echo meting zelf mijn aanvraag kon indienen.

mijn verzekering dekt alleen een ziekenhuis zag ik in de polisvoorwaarden. kanttekening: als je zoals ik dus graag zelf je kliniek wil kiezen krijg je misschien maar een gedeelte ipv het gehele bedrag vergoed stond er.

Ik zelf wilde ook graag een eigen kliniek kiezen maar dit ging met veel moeite omdat die klinieken geen contract hadden etc. Uiteindelijk ben ik nu vergoed bij Bergman.

 

Ik heb eerst een aanvraag gedaan via het ziekenhuis omdat je vaak bij een kliniek moet betalen voor een consult. Als je het niet vergoed krijgt is dat zonde!

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei SFD:

Net bij de huisarts geweest, geen probleem! wel even de vraag waarom? en hoe lang wil je dit al, en waar wil je het laten doen.

even gekeken en gevoeld en het over de aanvraag gehad, ze vroeg wat moet ik er precies inzetten want als we het doen dan moeten we het wel juist doen. Ik wist het ook niet precies hoe de regelgeving zit, dus ze heeft een notitie gemaakt en gaat vanmiddag even bellen met radiologie en de kliniek want ze zei; dit is voor mij ook nieuw en ik wil hier ook wel meer van weten want dit is voor veel vrouwen een uitkomst! 

Kortom je verwijzing ligt einde van de dag voor je klaar maar ik wil graag iets meer informatie hierover voor mezelf ;)

Misschien heb je hier iets aan, zie artikel 2. Deze kreeg ik van Anderzorg in verband met mijn afwijzing

https://menzis--c.eu5.content.force.com/servlet/servlet.EmailAttachmentDownload?q=11zu0ppaPg48MPB3yt3PaG2e%2BiYKDh8Z8lxEQYepvdpTXNlIwoztV0rlzRT4fAcJ12jqNkveXnbaOIt2Roabig%3D%3D

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei Benieuwdmens:
14 uur geleden zei Haassie:

Oh als ik dit allemaal lees, Dan gaat het wel heel lastig worden! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.