Ga naar inhoud

Daantje85 : 23 mei 2016 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 132
  • Created
  • Laatste Reactie
6 uur geleden zei Daantje85:

Hey meiden, is allemaal voorspoedig gegaan. Lig nu alweer lekker thuis op de bank:)

Ik ben allergisch voor morfine dus dat was nog even een dingetje want dat gebruiken ze altijd bij de operatie voor pijnmedicatie. Heb dus plaatselijke verdoving ingespoten gekregen om zo wat tegen de pijn te doen. Tot nu toe gaat het redelijk, voornamelijk last van mijn ribben en het gevoel dat er een olifant op mijn borstkas staat :wacko:

Manlief legt mij heerlijk in de watten en zolang ik rustig lig gaat het best goed. Alleen die compressieband :145: heb er nu al een hekel aan. Wat zit dat strak zeg! En het jeukt ook zo bah!

Hoe is het bij jullie gegaan @Meloentje84 en @Misty2108?

Hier ook last van de band. En ribben. Ben bang voor de pijn morgen als alles is uitgewerkt. 

Fijn dat hst goed bij je ging. Bij mij ook super ervaring gehad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg 600cc (heb een forse lichaamsbouw dus is niet zo groot als het klinkt;)) nou heb ik van de consulente gehoord dat ik na de operatie waarschijnlijk geen bh aan hoef, maar dat ligt eraan hoe de protheses geplaatst worden. Hoe is dit bij jou? Hoop dat je herstel periode goed verloopt! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei linie:

Ik krijg 600cc (heb een forse lichaamsbouw dus is niet zo groot als het klinkt;)) nou heb ik van de consulente gehoord dat ik na de operatie waarschijnlijk geen bh aan hoef, maar dat ligt eraan hoe de protheses geplaatst worden. Hoe is dit bij jou? Hoop dat je herstel periode goed verloopt! Xx

Ja klopt, je krijgt alleen een band als je protheses dual plane geplaatst zijn. Als ze voor de spier zitten dan krijg je zo'n bh

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei jaino:

Hoe gaat het vandaag? Goed geslapen? 

Ja gaat eigenlijk best goed! Heb van 22:00 uur tot 03:30 uur geslapen, even pcm genomen en toen weer van 4 tot 6 uur. En was om 6 uur wakker omdat dochterlief had besloten dat het tijd was om op te staan ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei Daantje85:

Ja gaat eigenlijk best goed! Heb van 22:00 uur tot 03:30 uur geslapen, even pcm genomen en toen weer van 4 tot 6 uur. En was om 6 uur wakker omdat dochterlief had besloten dat het tijd was om op te staan ;)

Heel fijn slapen is wel belangrijk denk ik voor herstellen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er allemaal goed uit. Heb inmiddels ook mijn verslag geplaatst.

Heb weinig last van de band. Heb wel veel druk op mijn borstbeen. Het beroemde olifantje. Verder gaat het redelijk goed. Alleen het slapen was echt hel. Ik kan gewoon niet op mijn rug slapen. Dus waren allemaal korte slaapjes. Straks douchen en ook even foto's maken. Ben zo benieuwd... 

Rustig aan en lekker relaxen nu.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Misty2108:

Ziet er allemaal goed uit. Heb inmiddels ook mijn verslag geplaatst.

Heb weinig last van de band. Heb wel veel druk op mijn borstbeen. Het beroemde olifantje. Verder gaat het redelijk goed. Alleen het slapen was echt hel. Ik kan gewoon niet op mijn rug slapen. Dus waren allemaal korte slaapjes. Straks douchen en ook even foto's maken. Ben zo benieuwd... 

Rustig aan en lekker relaxen nu.

Xx

 

44 minuten geleden zei Ecao:

@Daantje85

Ik lijk op je voor foto :D 

Mooi! Heel mooi geworden :) 

Gefeliciteerd!!!

Haha nog heel even en dan lijk je er niet meer op ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Daantje85:

Ja klopt, je krijgt alleen een band als je protheses dual plane geplaatst zijn. Als ze voor de spier zitten dan krijg je zo'n bh

Je krijgt een borstband als je borsten (prothese) te hoog zitten. Sommige krijgen als advies dat ze de bh er ook bij moeten dragen.

Ik droeg overdag mijn borstband zonder bh en snachts de bh erbij, alleen op het onderste haakje. Bij mij zijn ze dual plane geplaatst idd, maar het is niet zo dat je altijd een borstband krijgt als ze dual plane geplaatst zijn. :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Daantje85,

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies. Wauw, die zien er echt al heel mooi uit, meis. Dat worden mooie borsten. Laat je nu maar lekker verwennen, pak goed je rust en neem op tijd je medicijnen. Dan ben je zo weer de oude... Maar dan met nieuwe borsten :38:.

Ik wens je een heel fijn herstel toe. 

Xxx Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden zei Jaydee:

Hoi @Daantje85,

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies. Wauw, die zien er echt al heel mooi uit, meis. Dat worden mooie borsten. Laat je nu maar lekker verwennen, pak goed je rust en neem op tijd je medicijnen. Dan ben je zo weer de oude... Maar dan met nieuwe borsten :38:.

Ik wens je een heel fijn herstel toe. 

Xxx Jaydee

Dank je wel! Hoe gaat jouw herstel tot nu toe?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Daantje85,

Het gaat prima eigenlijk. Vrijwel pijnloos. Echt een wereld van verschil met 21 jaar terug. Heb af en toe wat steken, maar mijn borstspier voel ik eigenlijk helemaal niet. Het enige wat ik wel vervelend vind, is dat ik geen gevoel heb in mijn linkertepel. Maar hoop dat dat nog terug gaat komen. Moet alleen wel mijn energie weer opbouwen. Voel me in huis heel wat, maar van de week ff naar de stad geweest. .... Ben dan toch wel erg snel moe. Maar dat zal de nasleep zijn van de narcose. Maar in z'n geheel valt het me alles mee. 

Xxx Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat goed nieuws @Jaydee! Maar toch maar rustig aan doen hè, althans dat lees ik hier op het forum steeds terug :)

Ik voel me momenteel of ik ben aangereden als ik beweeg maar als ik stilzit of rustig wat rondloop is het eigenlijk best te doen. Hoop dat het niet erger word ;)

En wat een geweldig uitzicht als ik naar beneden kijk :01:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahh heerlijk gedoucht en even die vreselijke band af! En ben zeer tevreden tot zover!! 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden zei Daantje85:

En ben zeer tevreden tot zover!!

Dat zal wel!!! Ik zou ook heel tevreden zijn als ik jou was. Je borsten zien er supergoed uit.

Is die ronde streep van je borstband? Heb je een gevoelige huid? Dat ziet er niet comfortabel uit... Vraag eens aan @best_boobie of je hem wel juist draagt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Ecao:

Dat zal wel!!! Ik zou ook heel tevreden zijn als ik jou was. Je borsten zien er supergoed uit.

Is die ronde streep van je borstband? Heb je een gevoelige huid? Dat ziet er niet comfortabel uit... Vraag eens aan @best_boobie of je hem wel juist draagt.

Ja dat is van die borstband. Heb hem net pas voor het eerst afgedaan, zo hadden ze hem in de kliniek aangedaan. Vreselijk ding zeg. Heb hem nu over een shirtje, misschien zit dat beter

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.