Ga naar inhoud

Daantje85 : 23 mei 2016 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 132
  • Created
  • Laatste Reactie
11 minuten geleden zei best_boobie:

Ik hoorde mijn naam, dus kwam ff spieken :P
Zo te zien zit de band op de goede plek.. Er iets onder dragen (liefst naadloos (hemdje van de hema?)) is misschien wel lekkerder idd...

Gefeliciteerd met je boobs Daantje!

xxx BB

Dank je! Het blijft gewoon een rotding haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onselen doet geen bh bij polyurethaan protheses.. 

Ik ben een tijdje afwezig geweest zie ineens veel meer de bij Van Onselen geweest zijn en de polytech protheses hebben.. (Y) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de band trouwens nooit als verschrikkelijk onprettig ervaren.. Als je een shirtje er onder hebt , prima.. 

Ziet er al mooi uit hoor ! Zal nog een wereld van verschil worden.. Spiek maar is bij mij haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weer even een update! Gaat heel goed, niet echt pijn meer alleen irritatie van de band ook met een shirtje er onder. Heb gemaild of het misschien iets losser mag. En mag je zomaar stoppen met de celebrex of moet je dat afbouwen? Hoe doen jullie dat? 

Links lijkt trouwens nog iets hoger te zitten en is ook iets gevoeliger. Wat zie je al snel verschil zeg! Deze foto's zijn van voor de ok, dag 1, dag 3 en dag 5:

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er goed uit meid! En ze worden alleen maar mooier en mooier! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het gaat redelijk. Ben nog erg stijf en af en toe last van steken in mijn borst. Ik vind het ook erg moeilijk om "niets" te doen. Voel me zo nutteloos. Doe jij helemaal niks? Ik heb wel wat speelgoed opgeruimd (op een heel rustig tempo). 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe gaat het nu? Ik heb vooral pijn aan 1 borst als ik beweeg. Ik was eigenlijk van plan om dinsdag weer te gaan werken, maar vraag me af of het gaat lukken :huh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Angel84:

Hoe gaat het nu? Ik heb vooral pijn aan 1 borst als ik beweeg. Ik was eigenlijk van plan om dinsdag weer te gaan werken, maar vraag me af of het gaat lukken :huh:

Gaat best goed eigenlijk. Heb alleen het idee dat ik wat benauwd ben. Veel druk op mijn borst door die band denk ik. Verder niet echt pijn. Gisteren uit eten geweest en daarna wel heel erg moe en mijn borsten waren keihard. Links is wel wat gevoeliger dan rechts trouwens. En het jeukt! Om gek van te worden haha

 

Ik ga over 1,5 weken lekker nog op vakantie dus tot die tijd rustig aan en pas over 3,5 weken weer werken. Maar werk in de verpleging dus kan nu ook echt niets doe 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat lekker! Uiteten en straks lekker op vakantie, heerlijk! Waar gaan jullie naartoe? En ga je de show al stelen in bikini?

Ik ben ook nog erg moe en rust nog veel. Gister mijn verjaardag wel gevierd, maar savonds merkte ik wel dat ik een te drukke dag heb gehad. Zijn het de hechtingen die jeuken, of de huid? Niet krabben he ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai @Meloentje84 mijn pleisters zijn er zojuist afgevallen, lag er eentje los in mijn shirt en de ander trok ik mee met uitkleden. Rechts ziet er rustig uit, links wat meer hobbelig en wat korstjes. Lijkt ook of ik rechts de onderkant van mijn prothese kan voelen, kan dit kwaad? @best_boobie?

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Daantje85:

Hai @Meloentje84 mijn pleisters zijn er zojuist afgevallen, lag er eentje los in mijn shirt en de ander trok ik mee met uitkleden. Rechts ziet er rustig uit, links wat meer hobbelig en wat korstjes. Lijkt ook of ik rechts de onderkant van mijn prothese kan voelen, kan dit kwaad? @best_boobie?

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Nu kan het lekker luchten :-) 

bij mij jeukt het nu ook iets minder, heerlijk! Ziet er bij jou ook netjes uit hoor! Hoe gaat het verder? Ook zo veel moeite om rustig aan te doen? Hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei Meloentje84:

Nu kan het lekker luchten :-) 

bij mij jeukt het nu ook iets minder, heerlijk! Ziet er bij jou ook netjes uit hoor! Hoe gaat het verder? Ook zo veel moeite om rustig aan te doen? Hihi

Ja ik moet zo opletten dat ik niet teveel doe! Kan voor mijn gevoel alles weer haha. Vrijdag mogen de hechtingen eruit, ben benieuwd! En dan zaterdag lekker op vakantie B)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er erg netjes uit.

Ik word 22 juni geopereerd door van Onselen. 

@Daantje85 was je nou wel of niet door deze pc geopereerd?

Hoe zijn de ervaringen met deze pc?

Al met al vind ik het behoorlijk spannend en best eng.

Ben benieuwd hoe groot ze uiteindelijk worden en ook vooral hoe ze aanvoelen daarna

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Chacha:

Ziet er erg netjes uit.

Ik word 22 juni geopereerd door van Onselen. 

@Daantje85 was je nou wel of niet door deze pc geopereerd?

Hoe zijn de ervaringen met deze pc?

Al met al vind ik het behoorlijk spannend en best eng.

Ben benieuwd hoe groot ze uiteindelijk worden en ook vooral hoe ze aanvoelen daarna

 

Hai Chacha, ja ben inderdaad bij van Onselen geopereerd nu twee weken geleden. Ben tot nu toe heel tevreden, goed geinformeerd vooraf en ook de nazorg vind ik prettig. En natuurlijk het resultaat, voor zover ik daar al wat over kan zeggen, bevalt me uitstekend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig.

Ik heb dinsdag nog een afspraak staan en dan word verder overlegd ook qua maat.

Ik wil wel weer redelijk grote borsten terug.

Ik ben na het afvallen ook veel bij de borsten kwijtgeraakt dus bij mij word het een combinatie met borstlift.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag controle en hechtingen verwijderd. Ben zeer tevreden en de band mag ik af laten want ze zijn al mooi gezakt! Morgen lekker op vakantie met de nieuwe boobs :)

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Daantje85:

Vandaag controle en hechtingen verwijderd. Ben zeer tevreden en de band mag ik af laten want ze zijn al mooi gezakt! Morgen lekker op vakantie met de nieuwe boobs :)

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Wat goed! Ziet er mooi uit hoor! 

Ik ben ook vandaag geweest en zag er bij mij ook goed uit. Band moet ik snachts nog even omhouden want links is nog niet helemaal gezakt. Heb vanavond zonder band gelopen, maar ik 'mis' hem wel. Wie had dat verwacht haha. 

Fijne vakantie! Geniet ervan! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.