Ga naar inhoud

Daantje85 : 23 mei 2016 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

@Daantje85...... Ik heb net ook al gereageerd in de topic van Misty, maar zag dat je je eigen topic hebt, dus ik wil je hier ook nog even succes wensen voor morgen. Komt helemaal goed, meis! 

Veel liefs, Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 132
  • Created
  • Laatste Reactie
11 minuten geleden zei Daantje85:

Alles goed gegaan hoor! Weinig pijn tot nu toe. Zit al aangekleed en mag zo naar huis

jeeeej, fijn!! Gefeliciteerd met je nieuwe dames! Doe rustig aan, laat je verwennen en wees lief voor jezelf!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei Daantje85:

Alles goed gegaan hoor! Weinig pijn tot nu toe. Zit al aangekleed en mag zo naar huis

Hey meis, Fijn dat je het al achter de rug hebt. Van harte gefeliciteerd met je nieuwe boobs. Pak lekker je rust, laat je heerlijk verwennen en neem netjes op tijd je medicijnen. ... Dan ben je zo weer de oude... Maar dan met nieuwe boobies :45:.

Fijn herstel gewenst. 

Xxx Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

En is het meegevallen? Gefeliciteerd met je nieuwe boobies! Ik wens je een goed herstel toe :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden, is allemaal voorspoedig gegaan. Lig nu alweer lekker thuis op de bank:)

Ik ben allergisch voor morfine dus dat was nog even een dingetje want dat gebruiken ze altijd bij de operatie voor pijnmedicatie. Heb dus plaatselijke verdoving ingespoten gekregen om zo wat tegen de pijn te doen. Tot nu toe gaat het redelijk, voornamelijk last van mijn ribben en het gevoel dat er een olifant op mijn borstkas staat :wacko:

Manlief legt mij heerlijk in de watten en zolang ik rustig lig gaat het best goed. Alleen die compressieband :145: heb er nu al een hekel aan. Wat zit dat strak zeg! En het jeukt ook zo bah!

Hoe is het bij jullie gegaan @Meloentje84 en @Misty2108?

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei Mammavan3ventjes:

Gefeliciteerd met je nieuwe voorgevel! Dat olifant/vrachtwagen gevoel op je borstkas herken ik wel ja. Heb er nu over de dag geen last meer van alleen nog s ochtends als ik na een nacht slapen uit bed kom maar dat is dan na een paar minuten weer weg.

Hoe lang geleden ben jij geopereerd? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei jaino:

Gefeliciteerd met je boobies ik wens je een goed herstel!

Ik ben nu 6dagen po maar idd via buikspiere  aanspannen omhoog komen ook in bed. Maar mij ging het prima af zonder pijn. 

Dank je! Ik ga het wel proberen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben al best happy hoor! Foto van vanmorgen voor de OK en vanavond na de OK:

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.