Ga naar inhoud

Daantje85 : 23 mei 2016 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hallo dames!

 

Even voorstellen: ik ben 30 jaar en moeder van een prachtige dochter van 2 jaar. Ik ben 1.76m en weeg 68kg. Ik ben eigenlijk al sinds de puberteit bezig met mijn borsten, of eigenlijk het gebrek aan borsten. Tot mijn 16e was er überhaupt geen borstvorming en daarna is het blijven steken op een 75A. Heb een hele lieve man die zeer tevreden is met mijn borstjes, maar goed zelf blijft het toch een dingetje. Ik had goede hoop dat door mijn zwangerschap er misschien iets bij zou komen, maar helaas er gebeurde vrijwel niets. 

Nu dan toch de stap gezet en op consult geweest bij A klinieken. Ik heb de negatieve verhalen gelezen over deze kliniek (pas na het consult) maar ik moet zeggen dat ik er een heel goed gevoel bij had. En een vriendin van mij werkt daar op de OK dus dat scheelt ook wel. Ik heb ook nog een consult bij de Bergman om te vergelijken.

Ik ga dan voor de anatomische polyurethaan dual plane van ongeveer 365cc. Ik zit alleen met mijn werk. Ik werk in de verpleging dus moet veel tillen, bukken, etc. Het is geen optie om zes weken vrij te zijn helaas. Nu heb ik met mijn werkgever kunnen afspreken dat ik drie weken voor mijn zomervakantie vrij kan zijn, dus in die periode moet ik dan ook geopereerd worden. Moet in principe wel lukken, maar het zou dan neerkomen om 20 dagen na de operatie op vakantie met de auto naar Italië voor twee weken. Wat denken jullie, is dit haalbaar? Voordeel van de polyurethaan protheses is dat het herstel 3 weken ipv zes weken is en na die drie weken mag je ook alles weer volgens de pc.

ik hoor graag jullie ervaringen en advies!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 132
  • Created
  • Laatste Reactie

Leuk nog iemand bij van Onselen met polyurethaan. Ik had van te voren de slechte dingen gelezen. Ben er met een open blik heen gegaan. Het voelde allemaal goed daar. Dus door hem geopereerd er nu 20 dagen verder en gaat top ( op kleine gebruikelijke pijntjes na ). Maar Ik ben nu dus 20 dagen PO en zou best op vakantie naar Italië kunnen gaan nu. Vanaf morgen zou ik "alles" weer mogen doen. Ik zou nog niet echt zwaar gaan tillen, boven de 15 kilo heb ik de kracht nog niet voor denk ik en denk dat het pijn gaat doen. Koffers inpakken en tillen zou manlief dus even moeten doen. 

Als je verder vragen hebt over Van Onselen ofzo , beantwoord ik ze graag. Mag ook pb. 

Succes :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Knoop dan eindelijk doorgehakt! 23 mei ben ik aan de beurt. Soort van gerustellend gevoel dat ik nu eindelijk borsten krijg, maar aan de andere kant ook weer twijfels en onzekerheid. Hoe komt het er uit te zien? Is het niet te groot, etc. Jullie kennen het wel ^_^

Ik ben verder nog wel erg benieuwd naar jullie tips qua voorbereiding. Lees dingen over vitamine C en arnica druppels? Moet je dat van te voren al nemen? En wat voor BH kan ik het beste aanschaffen? Weet natuurlijk niet op welke maat ik uitkom? 

Ik heb nu in ieder geval 80A en hoop op een 80C uit te komen. Hoor graag jullie tips!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hooi Daantje, inderdaad herkenbaar! Ik twijfel al zo'n 15 jaar, ik denk dat dat pas weggaat wanneer je de operatie hebt gehad. 

Ik ben inderdaad begonnen met arnica druppels en vitamine C, dit omdat dat mij werd aangeraden door de consulente. Is dat jou ook zo aangeraden? Eigenlijk moet je dan 2 weken van tevoren beginnen en nog een aantal weken na de operatie doorgaan. BH advies heb ik eigenlijk ook nog nodig dus daarbij kan ik je nu helaas niet helpen ;) In ieder geval alvast veel succes met de voorbereiding!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
11 minuten geleden zei Daantje85:

@Desert-Rose zie je reactie nu pas haha! Maar bedankt hoor ;)

Komt nu steeds dichterbij! Ben er continu mee bezig merk ik haha

Iemand trouwens een idee op welke maat ik ongeveer uit ga komen? @best_boobie jij bent geloof ik erg goed in het maten schatten toch? ^_^

Ik zie nergens staan welke prothese je krijgt, hoeveel cc en welke profile, dus wordt een beetje lastig gokken hihi

Met wat meer info, wil ik wel een gokje wagen :)

Consult kost trouwens 15 euro :P

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Daantje85:

@best_boobie

Haha oh ja dat stond eerst in mijn titel maar dat is nu aangepast :)

Ik heb nu een 80aa/a ben 1,76m en 68kg. Ik krijg 360cc anatomische protheses dual plane high profile.

 

 

oh haha, kijk, goed dat je me tagd :35:
Maar welk merk prothesen krijg je?? Silimed? Die pur-dingen? Ik moet het namelijk wel ff in de juiste catalogus opzoeken hihi ;)
 

19 minuten geleden zei Daantje85:

 

Wat is je rekeningnummer ;)

 

Wil je dat van mij, of dat van het forum? Of allebei?
hihi :P

Ik stuur je ff een pb met de info over hoe te doneren via rekeningnummer :)
Alvast hartelijk dank!!! Heel fijn als meiden mee willen helpen het forum in stand te houden :35:

xxxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei best_boobie:

oh haha, kijk, goed dat je me tagd :35:
Maar welk merk prothesen krijg je?? Silimed? Die pur-dingen? Ik moet het namelijk wel ff in de juiste catalogus opzoeken hihi ;)
 

Wil je dat van mij, of dat van het forum? Of allebei?
hihi :P

Ik stuur je ff een pb met de info over hoe te doneren via rekeningnummer :)
Alvast hartelijk dank!!! Heel fijn als meiden mee willen helpen het forum in stand te houden :35:

xxxx BB

Haha ik bedoelde het eigenlijk als geintje omdat je € 15,- voor een consult vroeg ;) maar doe graag een bijdrage hoor!

Ik krijg de pur protheses!

Link naar reactie
Delen op andere sites

:45:

Omg, ik heb niet meer terug gelezen!! En idd, doe ik anders nooit, kosten voor een consult vragen, vandaar dat ik dacht dat je het vroeg voor een donatie :45:
Ik dwing je niet hoor hahaha, sorry!!

Ja, maar er zijn pur-dingen van polytech en van silimed, welke krijg je? :45: (gaat lekker zo he hahaha)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

:45:
Ja! 

Nu nog ff kijken of ik ergens nog de catalogus van polytech heb, want die gebruik ik zelden haha

Nou, heb 1 prohtese gevonden in die catalogus, met een high profile en 365 cc.. dus neem aan dat dat hem is :) Deze is 11,5 cm breed en heeft een projectie van 4,9 cm..
Met een 80AA/A ga je daarmee uitkomen op een 80C/D ongeveer...

Hier kunnen trouwens geen rechten aan ontleend worden :P

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei best_boobie:

:45:
Ja! 

Nu nog ff kijken of ik ergens nog de catalogus van polytech heb, want die gebruik ik zelden haha

Nou, heb 1 prohtese gevonden in die catalogus, met een high profile en 365 cc.. dus neem aan dat dat hem is :) Deze is 11,5 cm breed en heeft een projectie van 4,9 cm..
Met een 80AA/A ga je daarmee uitkomen op een 80C/D ongeveer...

Hier kunnen trouwens geen rechten aan ontleend worden :P

xxx

Oh my god, heb je nou serieus een catalogus van alle protheses thuis liggen @best_boobie?:blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Mamalisa:

 

Doe je dit als werk dan ofzo?

nee hihi
Vorige opmerking was een grapje :P

Die dingen zijn te vinden op internet.. Heb ze mettertijd opgeslagen op mijn computer, dus heb nu een heel voorraadje, al veranderen die dingen ook wel eens.. Al is er dan niet heel veel verschil in prothesematen.. maar goed, het kan dus voorkomen dat ik opeens een prothese niet meer kan vinden, omdat ze de maat net ietsje veranderd hebben :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou zou er maar eens over na gaan denken, valt misschien wel lekker geld mee te verdienen, niet opererende pc best_boobie. Kunnen mensen voortaan bij jou consult inplannen en jij geeft dan door aan de pc wat het word, en die voert de operatie uit. Hey hey ideetje he :D

 

en nu back on topic, sorry daantje85 :116: even heel erg off topic

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Mamalisa:

Nou zou er maar eens over na gaan denken, valt misschien wel lekker geld mee te verdienen, niet opererende pc best_boobie. Kunnen mensen voortaan bij jou consult inplannen en jij geeft dan door aan de pc wat het word, en die voert de operatie uit. Hey hey ideetje he :D

 

en nu back on topic, sorry daantje85 :116: even heel erg off topic

Haha geeft niets hoor, ben er ook van onder de indruk :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei best_boobie:

:45:
Ja! 

Nu nog ff kijken of ik ergens nog de catalogus van polytech heb, want die gebruik ik zelden haha

Nou, heb 1 prohtese gevonden in die catalogus, met een high profile en 365 cc.. dus neem aan dat dat hem is :) Deze is 11,5 cm breed en heeft een projectie van 4,9 cm..
Met een 80AA/A ga je daarmee uitkomen op een 80C/D ongeveer...

Hier kunnen trouwens geen rechten aan ontleend worden :P

xxx

Top! Dank je wel! En dat ziet er dan waarschijnlijk uit als een mooie C? Daar hoop ik althans op ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.