Ga naar inhoud

Daantje85 : 23 mei 2016 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 132
  • Created
  • Laatste Reactie

Lig nu in bed zonder band en twijfel of ik hem weer om ga doen haha! Voelt heel eng zonder! En mijn borsten zakken ook beetje opzij net als echte borsten haha! Hoe natuurlijk wil je het hebben ;)

 

Stak trouwens nog klein stukje hechtdraad uit zag ik net onder de douche, heb met pincet eruit getrokken en bleek een behoorlijk lamg stuk te zijn nog! Beetje slordig dat ze dat er niet goed uit hebben gehaald vanmorgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Daantje85:

Vandaag controle en hechtingen verwijderd. Ben zeer tevreden en de band mag ik af laten want ze zijn al mooi gezakt! Morgen lekker op vakantie met de nieuwe boobs :)

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Mooi hoor! Geniet van je vakantie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zag nu pas je tag, had geen wifi in Berlijn helaas :P

Littekens en boobs zien er al goed uit. Doe je rustig aan op vakantie? ;) 
En als je die band nog goed aan vindt voelen, laat je hem lekker aan in bed.. Ik heb mijn sportbh ook tot zeker 3 maanden po elke nacht gedragen.. 
Daarna was mijn man er wel klaar mee, met die bh :45: en dus liet ik hem wel eens een nacht uit. 

(slaap ondertussen al jaren zonder die bh hoor, maar in het begin voelde het veilig en goed, dus gewoon lekker even doen wat goed voelt! )

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Weer terug van vakantie en heerlijk genoten van alle nieuwe jurkjes en bikini's :)

Ben heel erg tevreden met de boobs, ze zien er top uit! Litteken nog wat rood maar dat is logisch. Geen pijn en slaap ook weer heerlijk op mijn zij. @Kaatje1994 je bent in goede handen en het wordt vast prachtig!

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.