Ga naar inhoud

Daantje85 : 23 mei 2016 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

  • 2 weeks later...
  • Reacties 132
  • Created
  • Laatste Reactie

@Daantje85 nog een kleine twee weekjes en dan zijn wij aan de beurt! Ik begin het nu toch wel spannend te vinden. En te twijfelen. Ging eerst voor de 315 cc toen na opnieuw passen voor de 365 cc en nu ben ik bang dat het te groot wordt. 

Heb je al nagedacht over de praktische zaken. Wat je aantrekt en kussen in de auto etc. Ik vind het maar lastig. Ook dat ik de tijd nog niet weet van opereren 

nou groetjes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Meloentje84:

@Daantje85 nog een kleine twee weekjes en dan zijn wij aan de beurt! Ik begin het nu toch wel spannend te vinden. En te twijfelen. Ging eerst voor de 315 cc toen na opnieuw passen voor de 365 cc en nu ben ik bang dat het te groot wordt. 

Heb je al nagedacht over de praktische zaken. Wat je aantrekt en kussen in de auto etc. Ik vind het maar lastig. Ook dat ik de tijd nog niet weet van opereren 

nou groetjes! 

Hai! Nee ik weet ook nog niet hoe laat, spannend hè. Schiet nu echt op! Uhm ik doe denk ik makkelijke broek aan en een vest met rits? Jij nog tips?

Dat twijfelen blijft denk ik. Heb ik ook nog elke dag :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei vermer:

ik gister geopereerd, heb wel al een tip (miss staat het al ergens?). Zorg dat je rietjes in huis hebt, lange prikkers (of van die fondue vorken) om mee te eten, vochtig toiletpapier en zo'n nekkussen voor op reis. Xx

Haha top! Dank je wel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei vermer:

ik gister geopereerd, heb wel al een tip (miss staat het al ergens?). Zorg dat je rietjes in huis hebt, lange prikkers (of van die fondue vorken) om mee te eten, vochtig toiletpapier en zo'n nekkussen voor op reis. Xx

Kijk! Dat zijn goede tips!

gister geopereerd jeetje, hoe gaat het?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎10‎-‎5‎-‎2016 om 20:05 zei Meloentje84:

Kijk! Dat zijn goede tips!

gister geopereerd jeetje, hoe gaat het?

he, heb deze berichtjes gemist, gek zeg... Nu al (?) 8 dagen PO en voel me prima eigenlijk! Heb veel pijn gehad, eerste 2 dagen waren niet leuk maar daarna gaat het echt beter. Nu eigenlijk alleen maar moe, ik voel heel duidelijk dat alle energie naar het herstel gaat. Vandaag hele dag in de kleren, zelf mijn kids weer van school kunnen halen met de auto. 2x pcm, dat wel. Mijn boobs beginnen sinds gisteren opeens te groeien, haha, geweldig! Ze gaan denk ik wel via mijn oksels naar waar ze moeten eindigen maar ik heb vertrouwen, en het magische woord geduld... Vond de afgelopen week wel een achtbaan, van pijnen, onzekerheden, emoties (ook fijne hoor) en gedoe. Maar het valt me ontzettend mee en heb het er zeker voor over. xxx

Oh, en heb nog steeds een buik mensen, vreselijk!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei vermer:

he, heb deze berichtjes gemist, gek zeg... Nu al (?) 8 dagen PO en voel me prima eigenlijk! Heb veel pijn gehad, eerste 2 dagen waren niet leuk maar daarna gaat het echt beter. Nu eigenlijk alleen maar moe, ik voel heel duidelijk dat alle energie naar het herstel gaat. Vandaag hele dag in de kleren, zelf mijn kids weer van school kunnen halen met de auto. 2x pcm, dat wel. Mijn boobs beginnen sinds gisteren opeens te groeien, haha, geweldig! Ze gaan denk ik wel via mijn oksels naar waar ze moeten eindigen maar ik heb vertrouwen, en het magische woord geduld... Vond de afgelopen week wel een achtbaan, van pijnen, onzekerheden, emoties (ook fijne hoor) en gedoe. Maar het valt me ontzettend mee en heb het er zeker voor over. xxx

Oh, en heb nog steeds een buik mensen, vreselijk!!

Hey vermer! Fijn dat je herstel zo goed gaat! Ik geniet er nog maar even van dat ik deze werk nog gewoon alles kan want volgende week piep ik wel anders :)

zo'n raar idee dat ik na 15 jaar twijfelen ineens borsten heb!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Meloentje84:

Jaaa ik ben er helemaal klaar voor @Daantje85. Jij ook? Als ik binnenkom dan heb jij al boobies :-) en dan ik nog hihi. Maandag morgen opstaan en lekker in de auto en gaan! Heb er zin in! 

Haha ja dat hoop ik wel! Dit weekend maar afscheid nemen van mijn A cupje ;)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend dames! Ik mag een dag later! Ben zo benieuwd naar onze nieuwe boobs :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maandag is het zover!! Leuk, eh :) Ik ben ook afscheid aan het nemen. Ook een beetje van de vrijheid. Nu kan ik nog met de kinderen meespelen (ook al heb ik overal spierpijn van de training gisteren) en alles zonder hulp doen. Maar, dat is het allemaal waard!

Ik moet nog tot donderdag wachten :D 

Veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wow leuk meis, morgen de grote dag! Whoehoeeee!

heeeeel veel succes, fijn dat je niet nerveus bent, is ook nergens voor nodig, morgen is helemaal jouw dag, ga er lekker van genieten, als je wakker word uit de narcose heb je boobies! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.