Ga naar inhoud

Jaydee : 13 mei 2016 : Dr. Macaré


Aanbevolen berichten

Yeah, eindelijk geregeld. Ja wist ik al natuurlijk maar ik dacht ik zal even reageren op je topic! Spannend he! Voor je t weet is t 13 mei. Van mij hoeft t niet zo snel wantndan zit mn vakantie er al weer op! 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 241
  • Created
  • Laatste Reactie
Op 30-3-2016 om 21:54 zei Nonky:

Yeah, eindelijk geregeld. Ja wist ik al natuurlijk maar ik dacht ik zal even reageren op je topic! Spannend he! Voor je t weet is t 13 mei. Van mij hoeft t niet zo snel wantndan zit mn vakantie er al weer op! 

Xx

Nou. .... De tijd kan mij niet snel genoeg gaan. Wanneer moet je weer aan het werk? En wat doe je voor werk? 

Xx Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoef niet naar mn werk maar we gaan nog twee weken naar portugal:D Ik ben "omgevallen" in 2012 en dat loopt nog.... Dus ik ben hier thuis de manager en heb gelukkig veel tijd voor mezelf zodat ik kan zorgen dat dit mij nooit meer overkomt....heb er wel heel veel van geleerd! Veel levenservaring, vriendschappen verbroken en weer nieuw voor terug gekregen en vooral veel over mijzelf geleerd....en voor mezelf leren kiezen....ik hang zelf de slingers wel op...!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Nonky:

Ik hoef niet naar mn werk maar we gaan nog twee weken naar portugal:D Ik ben "omgevallen" in 2012 en dat loopt nog.... Dus ik ben hier thuis de manager en heb gelukkig veel tijd voor mezelf zodat ik kan zorgen dat dit mij nooit meer overkomt....heb er wel heel veel van geleerd! Veel levenservaring, vriendschappen verbroken en weer nieuw voor terug gekregen en vooral veel over mijzelf geleerd....en voor mezelf leren kiezen....ik hang zelf de slingers wel op...!

xx

Heel goed! Ik weet waar je het over hebt; mijn schoondochter had het ook en je kunt beter twee benen breken, dan dat. Dan ga je zes weken het gips in en dan is het klaar. En dan is het ook zichtbaar voor mensen. Want je stuit idd op veel onbegrip. Nou meid. .... goed dat je voor jezelf kiest. Het is niet leuk om zoiets mee te maken, maar vaak leer je er wel van en kom je sterker uit de strijd. Dan is het tenminste toch ergens goed voor geweest :35:.

Dus jij gaat lekker je nieuw boobs showen in Portugal? Lekker hoor. Wanneer ga je? 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja idd, aan de buitenkant ziet niemand iets! " nou, je ziet er goed uit! Hoor je dan... Maarja tis de binnenkant he..... Maargoed het heeft mij idd veel,gebracht! Tis maar wat je er van kan maken....

we gaan 22 april en dan blijven we twee weken. Ik hoop dat we lekker weer hebben, meestal wel met een slechte dag tussendoor.....

we gaan t zien. Ik had t precies zo uitgekiend dat ik 6 weken verder zou zijn met de vakantie en dan idd hopelijk redelijk ok ben. Als ik het nu zo merk kom ik een heel eind... Heb gisteren wel twee hele mooie bikinies gezien die ik vd week ga passen, met mn mooie dames erin!  heb ik voor t eerst van mn leven de borsten die ik bij mezelf vind passen! Nu nog wel ff die paar kilo kwijt die ik van het zitten ben aangekomen.....

dus ff heerlijk eruit. Heb jij nog vakantieplannen dit jaar? 

Het wordt trouwens mooi weer vandaag! Heb ik zin in! Xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Nonky:

Ja idd, aan de buitenkant ziet niemand iets! " nou, je ziet er goed uit! Hoor je dan... Maarja tis de binnenkant he..... Maargoed het heeft mij idd veel,gebracht! Tis maar wat je er van kan maken....

we gaan 22 april en dan blijven we twee weken. Ik hoop dat we lekker weer hebben, meestal wel met een slechte dag tussendoor.....

we gaan t zien. Ik had t precies zo uitgekiend dat ik 6 weken verder zou zijn met de vakantie en dan idd hopelijk redelijk ok ben. Als ik het nu zo merk kom ik een heel eind... Heb gisteren wel twee hele mooie bikinies gezien die ik vd week ga passen, met mn mooie dames erin!  heb ik voor t eerst van mn leven de borsten die ik bij mezelf vind passen! Nu nog wel ff die paar kilo kwijt die ik van het zitten ben aangekomen.....

dus ff heerlijk eruit. Heb jij nog vakantieplannen dit jaar? 

Het wordt trouwens mooi weer vandaag! Heb ik zin in! Xxxxx

Nou. ..idd heerlijk weer vandaag. Vandaag is mijn oppasdag op mijn kleindochter. Vanochtend hebben we lekker geknutseld en zijn we met de klei bezig geweest. Nu ligt ze ff op bed, maar als ze vanmiddag wakker is gaan we lekker een stuk fietsen...ff lammetjes spotten. 

Fijn dat het weer beter met je gaat. Zal vast wel mooi weer zijn toch in Portugal? Lekker hoor. ...22 april. .... Dat is al bijna. Lijkt me heerlijk om bikini's uit te zoeken als je eindelijk je droomboobs hebt. Het is onze bedoeling om in oktober tien dagen naar de Canarische eilanden te gaan. Dan ben ik 5 maanden po, dus dat moet dan helemaal goed komen. 

Xx Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Pffffffff, nog 9 dagen, voordat ik mijn prothesewissel heb. ... En ik ben me toch al een paar dagen beroerd; keelontsteking, koorts, vreselijke hoofdpijn doordat alles verstopt zit en ik hoest en proest me een slag in de rondte. Heb gewoon pijn in mijn ribben door al het hoesten. Daarbij heb ik afgelopen vrijdag mijn nabehandeling gehad van mijn permanente make-up (eyeliner) en door mijn gesnotter zijn mijn ogen nu ook nog eens ontstoken. Ik hoop dat ik snel opknap, want ik moet volgende week vrijdag natuurlijk wel in topvorm zijn. Ik slik extra vitamine c, eet veel fruit en pak goed mijn rust. Iemand nog meer tips, zodat ik snel weer de oude ben? Alle tips zijn welkom. 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Jaydee:

Pffffffff, nog 9 dagen, voordat ik mijn prothesewissel heb. ... En ik ben me toch al een paar dagen beroerd; keelontsteking, koorts, vreselijke hoofdpijn doordat alles verstopt zit en ik hoest en proest me een slag in de rondte. Heb gewoon pijn in mijn ribben door al het hoesten. Daarbij heb ik afgelopen vrijdag mijn nabehandeling gehad van mijn permanente make-up (eyeliner) en door mijn gesnotter zijn mijn ogen nu ook nog eens ontstoken. Ik hoop dat ik snel opknap, want ik moet volgende week vrijdag natuurlijk wel in topvorm zijn. Ik slik extra vitamine c, eet veel fruit en pak goed mijn rust. Iemand nog meer tips, zodat ik snel weer de oude ben? Alle tips zijn welkom. 

Xxx

Ehm... Stomen boven een pan heet water? In ieder geval om alles goed los te krijgen van binnen. En mijn tovermiddel: bisolnasal met eucalyptus voor als je neus dicht zit met snot (dat is een neusspray/wondermiddel) En verder inderdaad rustig aan, veel fruit enne... Sterkte!

je hebt lekker veel aan mij tjongejonge! Maar ik ga heel veel positieve energie jouw kant opsturen! Misschien helpt het :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks Lisa, als ik vrijdag nog zo verstopt zit, zal ik eens kijken of ik hier of daar jouw wondermiddel kan bemachtigen. Hebben ze denk ik wel bij Kruidvat ofzo toch? Want morgen zijn de winkels natuurlijk dicht i.v.m. bevrijdingsdag/Hemelvaartsdag. En laat maar komen hoor, die positieve energie. Ik hoop dat de wind de goede kant op staat.  Thanks Lisa. 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Jaydee:

Thanks Lisa, als ik vrijdag nog zo verstopt zit, zal ik eens kijken of ik hier of daar jouw wondermiddel kan bemachtigen. Hebben ze denk ik wel bij Kruidvat ofzo toch? Want morgen zijn de winkels natuurlijk dicht i.v.m. bevrijdingsdag/Hemelvaartsdag. En laat maar komen hoor, die positieve energie. Ik hoop dat de wind de goede kant op staat.  Thanks Lisa. 

Xx

Ja gewoon bij kruidvat inderdaad! 

En het moet wel vanuit spanje komen hoor die positive energie, dus misschien is t nog onderweg maar t komt echt jouw kant op :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Mamalisa:

Ja gewoon bij kruidvat inderdaad! 

En het moet wel vanuit spanje komen hoor die positive energie, dus misschien is t nog onderweg maar t komt echt jouw kant op :D 

Thanks!  De zon is hier al aangekomen. .... Had je die ook deze kant op gestuurd? :P

Veel plezier in Spanje, meis! Geniet ervan. :beach:

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden zei Jaydee:

Thanks!  De zon is hier al aangekomen. .... Had je die ook deze kant op gestuurd? :P

Veel plezier in Spanje, meis! Geniet ervan. :beach:

XXX

Ja want hier is ie niet :( 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Mamalisa:

Ja want hier is ie niet :( 

Hahah dat had ik ook gehoord. En weet je zo gaat het altijd! Is er in Nederland mooi weer, valt het in spanje vaak tegen. Weten jullie nog? Die mooie aprilmaand een paar jaar geleden.. ja BB en hubby bleven dat jaar wat langer in spanje, om wat langer van het mooie weer te kunnen genieten.. was het hier goed weer, zaten we daar in de storm en de regen :45:

Maar uhm on topic... @ Jaydee, beterschap !!

Xx BB 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Mamalisa:

Ja want hier is ie niet :( 

 

2 uur geleden zei best_boobie:

Maar uhm on topic... @ Jaydee, beterschap !!

Xx BB 

Aaaahhhh...... Hier idd wel. Het was heerlijk vandaag. Heb vanmiddag lekker in de zon gezeten.... Ben lekker verkleurd en voel me al een stuk beter. Geen koorts meer en ik begin flink slijm op te hoesten, dus het komt los. Volgende week vrijdag ben ik weer helemaal in topvorm hoor. Komt helemaal goed. Bedankt dames :35:.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Nonky:

Hey Jaydee, 

nou die verkoudheid heb je dan alvast achter de rug! Volgende week word top, dat had ik je toch al verteld?

xx

Hoi Nonky,

Ja, gelukkig heb ik het nu en niet volgende week. Mijn stem heeft het inmiddels ook begeven, dus ik denk dat ze me zo naar huis zouden sturen als ik zo voor mijn operatie op zou komen draven. Maar nu heb ik nog een weekje om helemaal de oude te worden. Ik hoop dus dat je gelijk krijgt Nonky en dat vrijdag de dertiende zijn negatieve imago verliest. Als alles goed gaat en ik straks twee mooie boobs heb, zonder complicaties, dan roep ik het cijfer 13 uit als mijn toekomstige geluksnummer. :35:.

Hoe is het met jou, Nonky? Ben je een beetje bijgekomen in Duitsland? Jullie hebben het volgens mij wel getroffen met het weer hè? ...... Misschien heb je nu wel beter weer gehad, dan wanneer je naar Portugal was gegaan. Nog steeds petje af voor je positiviteit, meis!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het weer was prima, in Portugal nog beter maar dit was zeker een super vakantie! En mn positiviteit ligt ff in Duitsland, haha, in die mooie hotelkamer...

ik heb altijd moeilijkheden met het omschakelen...heb net een klaagzang gepost...ben ook nog niet ong...dus dat zit te wroeten..

en jij lekker beter worden en helemaal top zijn voor vrijdag! Heb je er spanning van of valt het nu nog mee?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Nonky:

Ja het weer was prima, in Portugal nog beter maar dit was zeker een super vakantie! En mn positiviteit ligt ff in Duitsland, haha, in die mooie hotelkamer...

ik heb altijd moeilijkheden met het omschakelen...heb net een klaagzang gepost...ben ook nog niet ong...dus dat zit te wroeten..

en jij lekker beter worden en helemaal top zijn voor vrijdag! Heb je er spanning van of valt het nu nog mee?

xxx

Geeft ook niks toch, je ff lekker uiten en een klaagzang plaatsen (zal 'm zo eens lezen). En zoals ik al eerder zei;  Juist hier kun je alles plaatsen. .... we zijn hier allemaal met onze borsten bezig en nergens zul je zoveel medeleven en begrip krijgen als hier op het BF. En hier kom je zelfs lotgenoten tegen (Maartje en Lisaliza), waar je nog meer aan zult hebben dan aan "ons", omdat zij in hetzelfde schuitje zitten en jullie op die manier ervaringen uit kunnen wisselen en elkaar tips kunnen geven. Dus schroom niet en plaats lekker je verhalen, positief of negatief, die je van het hart moeten. Mijn moeder zei altijd: "Maak van je hart geen moordkuil".

En wat de spanning betreft voor de operatie; Ik ben nog niet gespannen ervoor. ..... Weet ook niet of ik dat wel ga krijgen; Ik vind het wel heel spannend wat het resultaat gaat zijn, maar ik ben niet bang voor de operatie. Ik ben meer opgefokt, omdat ik nog zoveel moet doen. ... zowel hier thuis als voor mijn werk. Kom eigenlijk tijd tekort :blush:. Maar dat zal ook allemaal wel goed komen. 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo zit ik te steunen en te puffen dat het allemaal zo lang duurt voordat ik geopereerd word. .... En zo is het ineens 12 mei, de dag voor mijn operatie. Heb zowel thuis als op mijn werk nog van alles en nog wat te doen.... Kom tijd te kort. Spijt dat ik vandaag toch niet lekker vrij genomen heb. En tot overmaat van ramp viert ook mijn schoonzus haar verjaardag vandaag..... Ik ga maar ff snel langs na mijn werk, want vanavond wil ik relaxen.... lekker badderen, haren verven, ontharen, nagels vijlen... Kortom. .. lekker tutten. Vanmiddag tussen half twee en twee kan ik bellen hoe laat ik morgen aan de beurt ben. ...... spannend! Ben totaal niet nerveus nog..... Misschien komt het nog. Iedereen een fijne zonnige dag gewenst vandaag. Geniet ervan. ... in het weekend wordt het herfst. 

:53: Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.