Ga naar inhoud

Jilly: 31 augustus 2010 : Dr. Plovier : Beaucare


Aanbevolen berichten

Hoi girls,

Weer even online na een enorm druk weekend...

dat badje vrijdag heeft me wel goed gedaan maar was toch wat ongerust over mn littekens en durfde nog niet zo goed lange tijd in bad en lekker weken.

Zaterdag hele dag bezig geweest en schoenen shoppen en gisteren ook even gaan shoppen en dan voel ik het 's avonds toch ook wel aan mn borsten en vooral de spieren aan mn oksels dat veel kleren passen toch nog wat voorzichtiger kan.

Voor de rest alles super hier qua genezing.

Littekens zien er al veel beter uit en heb de indruk dat ze terug wat gelijk ingedaald zijn. Ook de vorm van de linkse begint wat beter te worden.

Geduld is wel een gouden woord in het hele proces van een bv :152:

Liefs,

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 188
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hi !

Vandaag een drukke dag gehad op t werk en van hier naar daar moeten rennen... Voel het gelijk aan mn borsten en dan loop ik nog op platte schoenen. Dat irriteert me ook al mateloos, net als die BH maar probeer nog even op mn tanden te bijten.

Draag normaal schoenen met hoge tot erg hoge hakken maar heb dit even geprobeerd afgelopen weekend, en dat 'bouncen' van mn boobies voelt erg raar en toch pijnlijk aan :wacko:

Ondertussen stapelt het werk thuis ook wel wat op. Mn man doet heel erg zn best maar kan moeilijk verwachten dat hij alles op zich neemt.

Iemand van jullie een idee wanneer ik terug mag strijken?

Ik zou het graag beetje bij beetje bijwerken zodat het geen onoverkomelijke stapel wordt waar ik dan totaal geen zin meer in zou hebben :134:

XXXiez

Link naar reactie
Delen op andere sites

:4: wat komt me dat bekend voor! Ik draag ook altijd hakken, maar die staan nu al 3 weken in de kast.

Nog 1 weekje en dan mag die afschuwelijke BH uit!! Eindelijk!! :43: Stap jij meteen over naar normale bh's of eerst nog een tijdje sport bh's?

Hoe dat zit met huishoudelijke activiteiten weet ik ook niet :39:

Ik ga even bankhangen, ben harstikke moe :132:

Fijne avond meid! :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi ik draag mijn hakken alweer gewoon, gelukkig :D vind platte schoenen ook niks! Maar ik denk dat je wel voorzichtig kunt beginnen met strijken... krijg je last dan stop je toch gewoon? Lastig he als je man ineens alles moet doen.. gelukkig kan ik al best veel weer, alleen stofzuigen doe ik echt niet hoor!! Ben nu 4 weken po, maar ik ga nog even 2 weken sukkelen met die sportbh... Durf nog geen normale bh's aan xx :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

:4: wat komt me dat bekend voor! Ik draag ook altijd hakken, maar die staan nu al 3 weken in de kast.

Nog 1 weekje en dan mag die afschuwelijke BH uit!! Eindelijk!! :43: Stap jij meteen over naar normale bh's of eerst nog een tijdje sport bh's?

Hoe dat zit met huishoudelijke activiteiten weet ik ook niet :39:

Ik ga even bankhangen, ben harstikke moe :132:

Fijne avond meid! :53:

Hi meid!

Ik mis mn hakken echt maar hou het voorlopig op ballerina's en sneakers, al hou ik daar eigenlijk absoluut niet van :139:

Maar dit weekend ga ik uit eten en volgend weekend een huwelijksfeest en dan ga ik mét hakken, zo hoog mogelijk :125:

Goh, ik ga die BH nog wel 2 extra weken dragen. Het is, denk ik, niet voor niets dat ze bij andere klinieken 6 weken aanraden... Ook al irriteert het me ondertussen enorm!

Ik ga tijdens die 2 extra weken wel tussendoor een nieuwe padded BH zonder beugels dragen voor bepaalde gelegenheden zodat ik qua kledij toch kan dragen wat ik wil.

De BH die ik had zitten nog niet zo comfortabel... door de beugels of de maat, ik weet het niet dus durf nog niet goed gewoon over te stappen naar een gewone BH :wacko:

Ik ga toch eens rustig aan proberen te strijken. Lukt het niet, dan stop ik gewoon en moet mn ventje het maar doen. Gelukkig vind hij het niet zo erg, al begin ik ervan te balen dat niet alles terug gewoon mag en kan :134:

Neem nog maar genoeg rust zodat je je niet direct gaat overbelasten he!

XXX

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik van dr Plovier begreep is dat je gewoon goed naar je lichaam moet luisteren. Als het erg spant of pijn doet moet je het niet doen.

Pff ik ben nu 1 dag PO en vind dat ding al ontzettend knellen!

xxx

Bij mij was die BH ook erg aangespannen... Ik heb hem na mn eerste douche ook gelijk een haakje verder gezet en dat voelde al een pak beter. Ik had op die nazorgpapieren gelezen dat de BH in omtrek zeker losser gezet mag worden. Dat vooral die band bovenop het belangrijkste is. Die mag ook losser, zolang je maar druk blijft voelen.

Je zal je ineens beter voelen, geloof me :-)

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik liep hier na een week alweer op hakken. Het is inderdaad in het begin een apart gevoel met lopen op hakken. Maar goed we waren ook geen grote boobies gewend :154:

Verder hier al aan het stofzuigen. Moest het uit noodzaak :unsure: Mijn zoontje was wezen spelen op de peuterspeelzaal (in de zandbak) en had dit niet in de gaten gehad. Heel het huis onder het zand. Man niet meer thuis dus moest wel. Gaat goed. Probeer zo min mogelijk op en neer te gaan met de stofzuigerstang. Ik loop er mee vooruit :154:

Ik denk dat je best wel al kunt strijken mits je geen last krijgt.

Officieel mag mijn sportbeha aankomende dinsdag weg, maar ook ik ga hem wat langer dragen.

Zaterdag ga ik op stap dus dan maak ik toch een uitzondering. Heb nieuwe topjes gekocht en wil daar echt geen sportbeha onder aan doen. Ben benieuwd...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar haal je die padded bh zonder beugel? Ik vind de beugel bh's ook nog niet lekker zitten. Mijn borsten zijn nog erg gevoelig.

:116:

Hoi meid,

Ik heb die online besteld bij La Redoute. Geeft toch veel steun zonder dat er een beugel in de weg zit want die zitten echt nog niet lekker.

Ik heb gisteren een mailtje gestuurd naar Dr.Plovier voor een afspraak voor nacontrole en heb er ineens een vragenlijst bijgezet :blush:

Dr. Plovier heeft me gezegd dat we na 4 weken dus echt eender welke BH mogen dragen dus die BH nog 2 extra weken dragen, is niet (echt) nodig.

Wat huishouden betreft mag je alles terug beginnen doen, maar vooral blijven opletten met zware gewicht heffen en stofzuigen.

Verder is het volkomen normaal dat de prothese af en toe beweegt. Dit mindert na verloop van tijd.

Ik ben dus volledig gerustgesteld en ga straks rustig aan beginnen strijken :rolleyes:

XXXiez

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed zo MII..want ik idd..ze vallen nog niet goed in je bh,dat kun je zien,en meesten hier moeten m gewoon 6 wkn aan,dan zijn ze pas goed ingedaald,en alles.

Zou pas na 6 wkn beginnen met beugelbh en sport bh af te wisselen om te wennen,niet nu al.

En huishouden mag je in principe ook pas weer na 6 wkn opbouwen,vooral uitkijken met rekken en strekken van je armen.

Vreemd dat jullie na 4 wkn al weer zoveel mogen..die 6 wkn is echt belangrijk.

Ik zou die kliniek dus niet aanraden ...vind t maar vreemd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Mii,

Ik heb niks meer gevraagd eigenlijk... Had niet echt andere dingen die ik nog wou weten :-)

Ik ga die BH van de kliniek ook zeker nog 2 extra weken dragen, alleen al voor de zekerheid en omdat andere BH's nog niet zo lekker zitten.

Enkel bij uitzondering ga ik een andere BH aandoen, zoals bv bij het komende trouwfeest.

Volgens Plovier zou het zeker geen kwaad kunnen om na 4 weken, eender welke BH te dragen maar hanteer toch liever die 6 weken waar de andere meiden over praten. Ook al verafschuw ik die BH nu al maar ja, het is voor het goeie doel he en die 2 extra weken gaan het nu niet maken en het geeft toch een veilig gevoel om die aan te hebben.

Ben gisteren naar Hunkemöller geweest want ook bij ons was het 3 halen, 2 betalen en heb er bijna elke BH aangehad :blush:

Heb er 3 gevonden (zie foto's) :43: maar heb uiteindelijk 3 verschillende maten moeten nemen (B , C en D) . Ik snap er echt niks meer van :wacko:

Heel veel C-cups waren gewoon te klein, terwijl er BH's waren die in B zelfs goed aanzaten :( ?!

Wel moet ik zeggen dat momenteel nog geen enkele BH echt lekker aanzat en het allemaal nog niet zo goed op zn plaats zit.

Na al het passen, voelde ik echt steken in mn borsten (weer vooral de linkse) en was het weer even pijnlijk :29:

Had dan ook een slechte nacht gehad, eindelijk mn hoopje strijk gedaan, het huis geveegd en BH's passen dus de combinatie van al die dingen, hebben er geen goed aan gedaan...

Vandaag alles precies weer wat de goeie kant op en voorlopig nog geen last gehad of pijn gevoeld :-)

Fijn weekend nog voor iedereen!

Big kiss

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die lichte roze is idd héél erg mooi :35: maar die heb ik bij ons niet gezien... Anders zou ik die héél zeker ook gepast en wss gekocht hebben :3:

Jammer, maar ik hoop dat die er volgende keer hangt!

Ook ik ben nu al BH-verslaafd. Dat gaat wat geven als er nieuwe bikini's zijn :154:

Ik heb mn maten niet laten opnemen in de winkel. Waarom weet ik eigenlijk niet echt :blush: maar op zich pas ik alles gewoon liever dan wanneer iemand me zegt wat ik moet dragen van maat.

Ach ja, het zijn maar maten en indicaties he.

Zolang het maar goed en mooi aan zit :116:

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja gelijk heb je ... ik heb me ook nog niet op laten meten hoor vind ik ook maar niks ;)

ik ben ook bh verslaafd, straks ook nog bikini verslaafd..

Echt niet goed die nieuwe boobs, nu is onze portomonnee straks leeg omdat we teveel leuke dingen wille kopen! :D alles staat ook zo mooi !! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hellow!

Even een update van mn herstel...

Ik slaap sinds 2 dagen terug in bed (voordien op de zetel zodat ik toch comfortabel op mn zij kon liggen :rolleyes: ) en ik moet zeggen dat het wel goed gaat. Ik had al wel eens een paar dagen geprobeerd maar toen kreeg ik zo'n last van mn rug en schouders van dat rugliggen dat ik nog niet lange tijd terug in bed wou liggen.

Nu dus wel en op zich heb ik nergens last van. Slaap lekker op mn zij en draai me makkelijk in mn slaap maar voel tijdens het draaien af en toe een felle steek in mn rechterborst (voorheen was het de linkse die altijd lastig was) en zeurende pijn achteraf. Net alsof mn spier echt overbelast is.

Is het normaal dat ik dit nu pas begin te voelen?

Is dat misschien de spier die aan het oprekken is?

Voor de rest gaat het erg prima. Tijdens de dag heb ik zelden last of pijn maar moet soms wel wat opletten met armstrekkingen, dan voel ik wel wat steekjes.

Gisteren was ik precies 4weken PO en zou die BH eindelijk uit mogen maar durf het nog niet echt. Lijkt me ook eng om hem 's nachts al uit te laten.

Iemand al ervaring mee? Voelde het misschien pijnlijker terug?

XXXiez

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi girls!

Ik word elke dag gelukkiger met mn :1bouncingboobs:

Gisteren moest ik naar een huwelijksfeest en om mn keuze qua kledij wat te vergemakkelijken, had ik me voor de eerste keer een nieuwe gewone BH aangedaan ipv die vervelende kliniekBH...

In tegenstelling tot vorige week (toen ik ze gekocht had), zaten ze al véél beter aan :41:

Had in begin wel wat schrik om iets te forceren maar heb totaal geen last of pijn gehad. Ik heb me super geamuseerd en toch serieus wat gedanst en dat allemaal zonder pijn :43:

Deze nacht voor het eerst zonder BH geslapen (had hem gisterenavond snel nog even gewassen en laten drogen in huis maar hij was nog niet volledig droog toen we vannacht thuis waren)

Het voelde wel even raar aan maar was zo moe dat ik er niet teveel heb bij stilgestaan. Ik heb wel gemerkt dat ik me onbewust niet durfde veroeren tijdens de nacht :-) Ik werd wakker zoals ik gisteren in bed gekropen ben en ben normaal nogal een woelige meid :45:

Alles gaat dus ERG goed hier :35:

Ga zo dadelijk even wat shoppen:-)

Nog een heel fijn weekend allemaal!

Dikke zoen

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meis..

Ik heb vanacht ook voor het eerst zonder kliniek bh geslapen :D ik vond het wel fijn eigenlijk..

Mijn boobs voelen een stuk zachter aan als ik die bh een tijdje niet heb aangehad..

Ga je die bh nog wel 2 weken langer dragen? Ik hoef hem nog maar 3 daagjes aan :43:

Spannend !

Fijn dat het allemaal zo goed gaat !! :D

Shop ze,en een fijn weekend xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed te horen Jilly.

Ik snap het wel als ik na die weken een feestje heb, zou ik hem ook niet aan doen hoor.

Dr Plovier heeft tenslotte zelf 4 weken geadviseerd!

Nog de laatste 2 weken een beetje voorzichtig en dan kan die mooie de kast in!!!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!

Gisteren een hele dag mn harnasje terug aan en heb vandaag alweer zin om die uit te doen en een gewone BH te dragen. ga zo dadelijk een terrasje doen in het (wss) laatste nazomerdagje en wil zó graag een uitgesneden shirtje aandoen... :wacko:

Goh, wat kriebelt het fel om altijd een gewone BH aan te doen :-)

Ik twijfel of ik het die extra weken nog ga kunnen houden met die kliniekbh hoor.

Mii, WAUW, nog maar 3 dagen !!!! Da's echt nog maar even aftellen he. Dat is al even leuk nieuws en een prettig vooruitzicht als de operatie zelf he :43:

Hi A70!

Toch internet op je vakantie?! SUPER leuk om van je te horen!

Amuseer je nog en geniet er maar met volle teugen van!

Tot gauw!

Big kiss

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jilly

Jij hoeft vanaf dinsdag ook nog maar een weekje die bh aan toch?

Ik heb ook op sommige dagen even een normale bh aan gedaan als ik ergens heen ging..

Maar nu moet ik nog maar 3 daagjes dus ga ik even volhouden.. :D

Ik hoor van zoveel mensen dat beugelbhs slecht zijn voor die 6 weken!

ik wil niet het risico lopen dat er iets mis gaat met mn boobies

maar dat is natuurlijk ieder zijn eigen keus! :)

Veel plezier vandaag op het terrasje..

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.