Ga naar inhoud

Jilly: 31 augustus 2010 : Dr. Plovier : Beaucare


Aanbevolen berichten

  • Reacties 188
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Heeft dr.plovier ook tegen jou gezegd trouwens dat ie wegging??

En zijn kaartje gegeven?

:58:

Hoi Mii18,

Ja, Beaucare zelf heeft gezegd dat hij wegging en hij heeft het nog gezegd net voor de operatie en heeft me zn kaartje gegeven.

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pas je titel wel even aan! :38:

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies!!! :64: Rust maar lekker uit en laat je verwennen! Mooi hoor 300cc! Wens je een voorspoedig herstel en een goede nachtrust!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Jilly,

Zag dat je online was.

Hoe is het vandaag met je?

Beetje kunnen slapen?

:58:

Hoi Mii18,

Het gaat best goed met me... Het trekt wel een beetje maar kan mezelf met veel dingen goed behelpen. Mn man is wel thuis dus die verwent me ook wel hoor :-)

Ik ben blij dat het achter de rug is en eindelijk terug :1boobs: heb.

Ga zo dadelijk mn uitgebreid verslagje neertypen se...

De nacht was wat onderbroken want ben niet gewoon van op mn rug te slapen en mn linkerborst deed wel wat pijn. Kheb mn man 2 keer wakker gemaakt om me te helpen verleggen en uiteindelijk toch tot 10u geslapen dus viel al bij al wel mee :-)

Hoe gaat t bij jou?

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hellow meiden!

Hier ben ik met een volledig verslagje. Ik ben weer helemaal bekomen en kan beginnen om volop te genieten van mn nieuwe :1boobs:

De nacht voor de operatie best nog goed geslapen, al sliep ik niet zo vast en had ik schrik dat we te laat zouden zijn en daardoor de operatie niet zou doorgaan.

Ik ben om 7.15u opgestaan, mezelf snel aangekleed en klaargemaakt en direct de auto in richting Machelen.

Onderweg onverwachte file dus was best spannend, alsof mn nachtmerrie dan toch ging uitkomen :-s

Ik moest om 9u aanwezig zijn en was er 5min vroeger dus perfect getimed.

Om 10.30u zijn ze me komen halen dus heb toch ook nog lang moeten wachten. Toen ze me kwamen halen, heeft de receptioniste van Beaucare me wel ingelicht over de veranderingen en het feit dat Dr.Plovier wegging. Ik vond het correct van hen dat ze er toch zelf over begonnen, al was ik al gewoon blij dat ik aan de beurt was en Dr.Plovier mn arts was.

Dan had ik het gesprekje met de dokter en anesthesist, snel tongpiercing uit en om 11.15u lag ik dan op de verwarmde operatietafel. De verpleegsters waren enorm lief voor me want blijkbaar begon ik fel te shaken van de innerlijke spanning net voor ik in slaap viel van de narcose.

Blijkbaar mocht mn man om 13.15u terug bij me maar was ik nog niet echt wakker. De verpleegster, anesthesist en dokter zijn nog even langsgeweest maar dat heb ik niet echt bewust meegemaakt :31:

Ik was vooral blij dat mn man mn piercing makkelijk terug in kon doen dus het was niet dichtgegroeid :-)

Rond 14u was ik volledig wakker (al heb ik blijkbaar wel vanalles een aantal keer gevraagd en herhaald :3: ) en wou ik graag naar huis.

Maar aangezien er een operatie bezig was, was er voorlopig geen verpleegster te bespeuren dus hebben we nog even gewacht. Om 14.30u was ik aangekleed en wilde ik naar huis. Bij het opstaan en paar stapjes nemen, werd ik enorm slap en was ik op het randje van flauwvallen dus ben ik toch nog even terug moeten gaan zitten. Ik was gelukkig niet misselijk en na 10min ging het weer en ben ik tot aan de auto gegaan.

De rit naar huis viel goed mee, een paar keer wat opletten met hobbels en bobbels op de weg en om 16.20u zat ik rustig thuis in de zetel.

Kheb iets gegeten en ng wat geslapen en ben helemaal niet misselijk geweest en daar was ik erg blij om.

's Avonds heb ik me omgekleed en al even gekeken door de BH. Ik vind ze persoonlijk precies nogal groot uitvallen maar ja, zo goed kon ik het natuurlijk nog niet zien...

Ik heb al bij al een goeie nacht gehad en 2 keer wakker geworden omdat ik wat weggezakt was uit mn 'goei' positie. Om 3u heb ik een pijnstiller genomen en heb ik geslapen tot 7u en had ik wat dorst. En dan toch nog doorgeslapen tot 10u dus ben goed uitgerust vandaag!

Momenteel trekt het allemaal wel wat feller dan gisteren en voel vooral een druk op mn longen waardoor ademen nogal moeilijk gaat maar voor de rest voel ik weinig pijn.

Ik tel de pijnlijke dagen iig al af :-)

Dikke zoen

X

PS: Foto's volgen gauw

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk verslagje!!

Ook vervelend dat jij ook al zolang hebt moeten wachten!

Vind dat eigenlijk niet echt netjes !!

Was je niet zenuwachtig door dat lange wachten?

Gelukkig ben je niet echt misselijk geweest!

Die dingen 10 keer vragen heb ik ook last van gehad, net of ik niks kon onthouden! ;)

Ben zo benieuwt naar het resultaat!!

Maar rust nu maar lekker uit !!

Veel sterkte en hoop dat je snel pijnvrij bent!

Heb je trouwerns ook die tramadol gekregen?

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn je verslagje te lezen, laat je nu maar lekker verwennen, je hebt het verdiend! Geniet van je nieuwe aanwinsten, :55: de grootte went wel en zit vast ook nog wel wat zwelling bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het allemaal goed is gegaan.

Ik kan me voorstellen dat je aardig in de stress zat toen er file bleek te zijn maar gelukkig was je er op tijd.

Lekker he , zo`n verwarmde operatietafel.....ik was helemaal verbaasd dat die tafel zo warm was....dacht; ligt dat nou aan mijn zenuwen dat die zo warm aan voelt ?! Maar nee, lekker luxe een verwarmde :101:

Ik heb ook 300cc gekregen en vind ze ook nogal groot uitgevallen......maar wel mooi :36: Ik ben benieuwd hoe het er bij jou uit gaat zien. Jij hebt ze achter de spier toch ?

Ohja dat drukkende gevoel op je longen is zo over als je enkele keren per dag je schouders naar achter doet (ontspant) en dan diep ademhalen.......doet de 1e keer lichtelijk pijn maar daarna steeds minder en lucht enorm op. Dat was een tip van de anesthesist aan mij :)

Ik wens je een voorspoedig herstel toe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Leuk je verslagje te lezen.

Zo te lezen is het bij jou ook allemaal goed gegaan.

Ik heb nu deze dag ook meer last dan gisteren, maar dan ben je misschien nog een beetje suf van de narcose en voel je het allemaal nog niet zo goed.

Dat drukkend gevoel op de longen heb ik vandaag ook. Echt raar...

Ga de tip van Bizzie maar eens opvolgen, alleen durf die schouders niet zo goed naar achteren te doen.

Ben nog een beetje bang, voorzichtig en stijf ha ha.

Veel succes nog

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk verslagje!!

Ook vervelend dat jij ook al zolang hebt moeten wachten!

Vind dat eigenlijk niet echt netjes !!

Was je niet zenuwachtig door dat lange wachten?

Gelukkig ben je niet echt misselijk geweest!

Die dingen 10 keer vragen heb ik ook last van gehad, net of ik niks kon onthouden! ;)

Ben zo benieuwt naar het resultaat!!

Maar rust nu maar lekker uit !!

Veel sterkte en hoop dat je snel pijnvrij bent!

Heb je trouwerns ook die tramadol gekregen?

Liefs :58:

Heyla!

Ik was eigenlijk helemaal niet zenuwachtig maar ik was al eens onder narcose dus dat scheelt wel.

Ik ben ook enorm benieuwd naar het resultaat maar dat zal iets voor morgenavond zijn :-)

Ik heb tramadol en ibuprofen gekregen.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat drukkend gevoel op de longen heb ik vandaag ook. Echt raar...

Ga de tip van Bizzie maar eens opvolgen, alleen durf die schouders niet zo goed naar achteren te doen.

Ben nog een beetje bang, voorzichtig en stijf ha ha.

Niet je schouders naar achteren "trekken" maar meer ontspannen naar achteren en dan diep ademhalen....werkt echt !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Klein B-tje

Hoi,

Proficiat met je :1boobs: !

Heb je verslagje gelezen, amai, zo lang moeten wachten...da's zeer vervelend. Heb ik eigenlijk geluk mee gehad.

Klein vraagje, was jij degene die gisteren vertrok bij Beaucare omstreeks 15u dan? Ik was daar aan het wachten tot men draadjes eruit gehaald werden... en naast mij zat nog een dame te wachten om onder het mes te gaan, mssch ook iemand die op dit forum zit...wat is de wereld klein zeg;-)

Ben blij dat je geen last hebt gehad van de misselijkheid. Dat scheelt al, ik herinner me ook nog de hobbels en bobbels in de auto;-) 'k Was toen tevreden dat ik in mijn zetel zat thuis.

Rust maar goed uit, laat je verwennen...en morgen mag die bh even uit, dat is echt een spannend moment!

Groetjes,

Klein B-tje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha dat was ik dus die naast b-tje zat.

Ik heb ook nog een glimp van jou kunnen opvangen jilly, op dat moment moest ik nog 5 minuutjes wachten voordat ik aan de beurt was. Is het bij jou ook zo uitgelopen? Ik heb 3 uur moeten wachten.. Dat was wel balen.

Toen ik de wachtkamer binnenkwam zag ik een jonge man zitten, zwart tasje en tongpiercing er naast, ik dacht dat moet de vriend van jilly zijn!! Heb hem niet aangesproken, best onbeschoft maar was een beetje zenuwachtig, hij volgens mij ook wel ofniet? Duurde ook zo lang. Zeg bij deze maar even hallo ;)

Jou verslagje lijkt precies op die van mij haha. Ik plaats mijn verslagje morgen, de laptop is kapot en heb nog niet echt zin om achter de pc te gaan zitten ;) doe het nu ff via mijn iPhone.

hoe gaat het met je? Pijnstillers werken goed hè, de pijn valt bij mij wel mee. Die druk is alleen vervelend.

300cc heb je gekregen? Welke cupmaat wil je uiteindelijk?

Ik heb 500cc gekregen maar dat zie ik er tot nu toe niet vanaf.

Morgen ga ik mijn verslagje plaatsen, neem aan dat we ons dsn weer iets beter voelen!

Beterschap en geniet ervan!! Liefs xx elcke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Proficiat met je :1boobs: !

Heb je verslagje gelezen, amai, zo lang moeten wachten...da's zeer vervelend. Heb ik eigenlijk geluk mee gehad.

Klein vraagje, was jij degene die gisteren vertrok bij Beaucare omstreeks 15u dan? Ik was daar aan het wachten tot men draadjes eruit gehaald werden... en naast mij zat nog een dame te wachten om onder het mes te gaan, mssch ook iemand die op dit forum zit...wat is de wereld klein zeg;-)

Ben blij dat je geen last hebt gehad van de misselijkheid. Dat scheelt al, ik herinner me ook nog de hobbels en bobbels in de auto;-) 'k Was toen tevreden dat ik in mijn zetel zat thuis.

Rust maar goed uit, laat je verwennen...en morgen mag die bh even uit, dat is echt een spannend moment!

Groetjes,

Klein B-tje

Hoi Klein B-tje,

Dan zal je mij idd even gezien hebben. Ik herinner me wel dat ik 2 vrouwen zag zitten en heb nog geprobeerd even te lachen maar weet niet of het gelukt is :-)

Vanavond even de BH uit en de douche in, dat zal me deugd doen. Al kijk ik wel op tegen het uitdoen en weer aandoen van dat harnas :wacko:

En dan foto's nemen he want ben ook wel erg benieuwd naar het voorlopige resultaat...

XXXjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha dat was ik dus die naast b-tje zat.

Ik heb ook nog een glimp van jou kunnen opvangen jilly, op dat moment moest ik nog 5 minuutjes wachten voordat ik aan de beurt was. Is het bij jou ook zo uitgelopen? Ik heb 3 uur moeten wachten.. Dat was wel balen.

Toen ik de wachtkamer binnenkwam zag ik een jonge man zitten, zwart tasje en tongpiercing er naast, ik dacht dat moet de vriend van jilly zijn!! Heb hem niet aangesproken, best onbeschoft maar was een beetje zenuwachtig, hij volgens mij ook wel ofniet? Duurde ook zo lang. Zeg bij deze maar even hallo ;)

Jou verslagje lijkt precies op die van mij haha. Ik plaats mijn verslagje morgen, de laptop is kapot en heb nog niet echt zin om achter de pc te gaan zitten ;) doe het nu ff via mijn iPhone.

hoe gaat het met je? Pijnstillers werken goed hè, de pijn valt bij mij wel mee. Die druk is alleen vervelend.

300cc heb je gekregen? Welke cupmaat wil je uiteindelijk?

Ik heb 500cc gekregen maar dat zie ik er tot nu toe niet vanaf.

Morgen ga ik mijn verslagje plaatsen, neem aan dat we ons dsn weer iets beter voelen!

Beterschap en geniet ervan!! Liefs xx elcke

Hey Elcke !!!

Ik ben blij je te horen want werd ook wat ongerust eigenlijk.

Ik lag uiteindelijk 1,5u later dan voorzien op de operatietafel maar dacht op dat moment nog aan je want dan was jij al aangekomen bij Beaucare.

Dat was mijn man idd, hij had mn handtas bijgehouden en dacht wel dat jij het was maar ja, je weet dat niet zeker en dan spreek je niet zomaar iemand aan he. Geeft niet hoor, zeker niet onbeschoft. En ik denk wel dat hij ook wel zenuwachtig was. Hij was alleszins enorm opgelucht toen ze hem kwamen halen om terug bij me te komen.

Qua pijn valt het idd wel mee. Enkel 's morgens even last en in de namiddag, wanneer de pijnstillers uitgewerkt geraken maar het zijn zeker goeie pijnstillers :-)

De druk op mn linkerborst voelt wel feller dan rechts en heb ik meeste last van maar voor de rest doe ik alles bijna terug zelf en kan ik me goed behelpen. En elke dag zal het wel beter gaan wss dus ik tel de dagen al af :-)

Vanavond de BH de eerste keer uitdoen dus gaat wel even wennen zijn maar ben wel superbenieuwd naar het voorlopige resultaat.

Jij al eens gekeken?

Hoe was je nacht?

Ik wil uiteindelijk terug op een C-cup uitkomen maar denk wel dat dat zal lukken :-)

500cc is wel veel maar ben er zeker van dat Dr Plovier goei werk geleverd heeft en het resultaat enorm mooi zal zijn bij je !!!

Jij ook nog beterschap en tot gauw voor je verslagje!

Liefs,

:54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Jilly

Hoe is het met je?

Kun je een beetje slapen snachts?

Heb je ze al bekeken? :1bouncingboobs:

Hoi Mii18,

Ik heb ze nog niet bekeken, dat doe ik vanavond als ik even ga douchen. Ben wel enorm benieuwd :-)

Momenteel gaat het goed, de pijnstillers doen hun werk goed ;-)

Vannacht heb ik op de relax van ons salon geslapen en heb een goeie nacht gehad. Ik kon liggen zoals ik wou en lichtjes op mn zij kunnen draaien zonder dat het pijn deed dus ben wel blij dat het goed verlopen is want in bed was eigenlijk best wel een ramp.

Ook om op te staan ging het beter dan gisteren.

Ik zal je een pb sturen met mn ww.

Hoe gaat t met jou?

Hoe was de uitslag van je vriend?

XXXjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Jilly..

Ben blij dat het zo goed met je gaat hoor!

Die pijnstillers zijn echt goed idd..

Over een tijdje heb je die niet meer nodig :)

Ja gaat goed hoor!

Vanacht ook heerlijk op mijn zij kunnen liggen!!

Pijn is ook bijna helemaal weg, alleen die bh zit te strak!! :(

Maar de uitslag van mijn vriend was gelukkig positief!

Nu moeten we weer wachten en dan kan hij eindelijk behandeld worden :)

Ik zie je pb'tje tegemoet! :)

:58: Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.