Ga naar inhoud

Jilly: 31 augustus 2010 : Dr. Plovier : Beaucare


Aanbevolen berichten

  • Reacties 188
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Jaa die glimlach heb ik nog gezien hoor ;) had wel met je te doen... 4 uur later liep ik net zo naar buiten :4:

ik heb ook meer last van mijn linker borst, is iets stijver en pijnlijker.

Maar het valt allemaal heel erg mee. Slapen is me ook de afgelopen nachten goed gelukt, niet heel erg comfortabel maar ben allang blij dat het lukt.

Succes zo met het uitdoen van je bh! Ben ook erg benieuwd naar het resultaat.

Ikzelf wacht er nog een dagje mee, word soms nog duizelig.

Verveel me nu al!! Moet mezelf echt dwingen te blijven liggen ;)

hoe gaat alles tot nu toe bij jou?

Liefs xx elcke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa die glimlach heb ik nog gezien hoor ;) had wel met je te doen... 4 uur later liep ik net zo naar buiten :4:

ik heb ook meer last van mijn linker borst, is iets stijver en pijnlijker.

Maar het valt allemaal heel erg mee. Slapen is me ook de afgelopen nachten goed gelukt, niet heel erg comfortabel maar ben allang blij dat het lukt.

Succes zo met het uitdoen van je bh! Ben ook erg benieuwd naar het resultaat.

Ikzelf wacht er nog een dagje mee, word soms nog duizelig.

Verveel me nu al!! Moet mezelf echt dwingen te blijven liggen ;)

hoe gaat alles tot nu toe bij jou?

Liefs xx elcke

Heyla Elcke,

Doe maar lekker rustig aan. We hebben niet voor niks pijnstillers en rustperiode gekregen he ;-)

Momenteel gaat het goed en kan ik mezelf erg goed behelpen. Ik voel wel duidelijk wanneer de pillen uitgewerkt zijn en het terug pijnlijker en drukkender aanvoelt. Mn borstkas zelf tot aan mn keel is enorm opgezwollen dus hoop wel dat dat snel wegtrekt want voelt wel raar aan en drukt fel op mn longen. Verder gaat het prima en ben ik erg blij dat de nachten meevallen...

Veel sterkte nog!

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi girls,

Gisteren voor het eerst mn BH uitgehad voor een douche.

Het voelde best raar aan en durfde niet goed kijken naar mn borsten want had wat schrik dat ik het niet mooi zou vinden.

Ze zijn nog raar van vorm vind ik dus kijk niet vaak op mn foto's. Ook heeft mn linkerborst een andere vorm dan de rechterkant.

Zelf vind het al wel mooi maar zal toch blij zijn dat we enkele dagen/weken verder zijn zodat het resultaat wat echter is...

Momenteel voel ik me niet zo lekker in mn vel omdat ik veel vocht vasthoud en niet naar toilet kan gaan door de medicatie. Al mn broeken zitten nogal gespannen en dat stoort me echt :102:

Ben normaal erg sportief en hou daarmee alles op pijl maar zit nu vast he...

Iemand tips om het vocht af te drijven of toiletbezoek te bevorderen?

Voor de rest gaat alles vrij goed en heb ik vanmorgen nog geen pijnstiller nodig gehad. De zwelling op mn borstkas lijkt ook af te nemen en minder pijnlijk te zijn.

Heb wel een fijne nacht gehad en goed op mn zij kunnen slapen met de nodige kussen rondom.

Mn wondjes beginnen te jeuken dus dat is ook een goei teken dat het aan het genezen is. Alleen ben ik snel moe en blijken kleine dingen, toch nog grote inspanningen te zijn.

Ga zo dadelijk even een dutje doen :100:

XXXiez

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi girls,

Gisteren voor het eerst mn BH uitgehad voor een douche.

Het voelde best raar aan en durfde niet goed kijken naar mn borsten want had wat schrik dat ik het niet mooi zou vinden.

Ze zijn nog raar van vorm vind ik dus kijk niet vaak op mn foto's. Ook heeft mn linkerborst een andere vorm dan de rechterkant.

Zelf vind het al wel mooi maar zal toch blij zijn dat we enkele dagen/weken verder zijn zodat het resultaat wat echter is...

Momenteel voel ik me niet zo lekker in mn vel omdat ik veel vocht vasthoud en niet naar toilet kan gaan door de medicatie. Al mn broeken zitten nogal gespannen en dat stoort me echt :102:

Ben normaal erg sportief en hou daarmee alles op pijl maar zit nu vast he...

Iemand tips om het vocht af te drijven of toiletbezoek te bevorderen?

Voor de rest gaat alles vrij goed en heb ik vanmorgen nog geen pijnstiller nodig gehad. De zwelling op mn borstkas lijkt ook af te nemen en minder pijnlijk te zijn.

Heb wel een fijne nacht gehad en goed op mn zij kunnen slapen met de nodige kussen rondom.

Mn wondjes beginnen te jeuken dus dat is ook een goei teken dat het aan het genezen is. Alleen ben ik snel moe en blijken kleine dingen, toch nog grote inspanningen te zijn.

Ga zo dadelijk even een dutje doen :100:

XXXiez

Hoi Jilly,

Echt heel herkenbaar. Ik kan ook niet wachten tot we een paar weken verder zijn, want moet er ook nog erg aan wennene. Ben ook erg bang dat de maat tegen gaat vallen. Misschien raak ik al gewend aan de grootte :unsure: Ik weet het niet.

Ook mijn broek zit strakker door het vocht denk ik. Volgens mij kun je dan het beste brandnetelthee drinken.

Groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jilly,

Fijn om hier te kunnen lezen hoe het jou allemaal vergaat. Jammer he, dat je nog zolang moet wachten op het echte resultaat na de operatie..

Ik heb ergens op het forum gelezen dat kamillethee drinken helpt om het vocht af te drijven. Misschien zijn er ook wel wat homeopathische middeltjes voor bij Kruidvat ofzo, ze hebben daar alles voor vanalles zag ik.

Sterkte!

Liefs,

Sula

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vervelend he , dat vocht :124: Maar dat trekt vanzelf weer weg.

En die moeheid.....ja heel vervelend maar probeer te genieten van boekjes lezen, tv kijken, webwinkelen :126: en kletsen hier op het forum. Doe af en toe een dutje , dan knpat je lichaam best snel weer op hoor.

Naar de wc gaan lukt bij mij altijd door banaantjes en ontbijkoek te eten maar dat kan geloof ik ook juist averechts werken. Wat voor pijnstillers gebruiken jullie dan ?

Fijne dag :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Jilly,

Dat niet naar de wc kunnen had ik ook last van!

Komt door die Tramadol!

Een tip: stop daar zo snel mogelijk mee en neem een andere pijnstiller!

Das echt rotzooi, wel goede hoor!

Ik heb 6 dagen NIET naar de wc gekunt... :(

Ik had een enorme opgezwolle buik, leek wel zwanger!!

Nu ben ik nog steeds 2 kilo aangekomen..

Denk door het vocht!!

Hoop dat je zo snel mogelijk weer naar het toilet kunt! Want das niet fijn he!!

Snel moe had ik ook last van hoor!! Nu gaat het allemaal wat beter en ben ik wat minder snel moe!!

Ik wens je een fijne dag!

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

Alvast bedankt voor de tips!

Ik ben ook al fel aan het afbouwen met die tramadol en die IbuProfen werkt te zwaar op mn maag dus neem ik enkel in om de nacht door te komen, indien nodig. Eigenlijk wil ik de pijnstillers alleen nog nemen als ontstekingsremmers.

Ben wel blij te horen dat ik niet alleen ben met mn 'probleemkes' want kreeg al schrik. Al vind ik het voor jullie ook erg dat je ermee te kampen hebt.

Het is voor het goede doel maar toch, je fijn in je vel voelen, zou toch leuker zijn he.

Khoop binnen een paar dagen toch al wat verlost te zijn van wat bijwerkingen en echt te beginnen genieten van mn nieuwe :1boobs:

Liefs,

:54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meid! Bedankt voor je complimentje!! :blush:

Het lijkt soms net alsof ik mijn eigen verhaaltjes lees hier.

Ik heb ook last van al die kwaaltjes! Plassen lukt wel maar voor een grote behoefte ben ik al 3 dagen niet geweest.

Mijn buik is flink opgezet, scheelt dat mijn borsten er nu voor zitten ;)

vanavond neem ik alleen iboprofen voor het slapen gaan, voel me veelste suf door die tramadol.

Heb vandaag de hele dag dutjes gedaan. :100: wil weer een beetje op kracht komen.

En ja.. Ook ik kan niet wachten op het echte resultaat! :38:

:119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meiden,

Het is morgen ondertussen al een week geleden dat mn nieuwe leven gestart is. De tijd vliegt echt enorm en het gaat elke dag beter en beter.

Ik voel me goed en begin al goed te wennen aan mn :1bouncingboobs:

Elke dag bekijk ik ze met bewondering en vind ze dan ook al erg mooi staan. Ze moeten natuurlijk nog indalen maar ik ben nu al superblij met het resultaat!

Qua pijn heb ik het ergste echt al wel gehad. Enkel 's ochtends of na een dutje voelt het wat stijf aan, maar van zodra er een paar stappen gezet zijn en ik terug in beweging ben, gaat het vanzelf en moet ook ik me beginnen inhouden om niet teveel te doen.

Vandaag lekker buiten geweest met mn man, wat boodschappen gedaan en in de tuin geklust en voel me weer helemaal opgeladen :43:

Ook is het vocht stilaan uit mn buik aan het trekken, al moeten er toch nog wat kilo's af voor ik terug op gewicht ben maar het voelt al een pak lichter aan en ook mn broeken zijn niet meer zo spannend rond mn middel :7:

Normaal gezien zou ik woensdag terug moeten beginnen werken maar ben een beetje bang om al terug met de auto te gaan rijden.

Ik heb nu wel een automaat, dat scheelt wel, maar toch... Morgenavond eens proberen en anders toch nog paar dagen extra thuis blijven denk ik.

Hoe gaat t bij jullie?

XXX-jes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jilly

Wat fijn dat je je boobies mooi vind..

Zat net nog in je album te kijken maar je had nog geen nieuwe foto's helaas.. :(

Hoe is het met de pijn? Is die al ver over??

Ik heb vandaag voor het eerst auto gereden! En ging echt super..

had helemaal geen pijntjes en nergens last van..

Maar niks forceren hoor! Als je een paar daagjes extra thuis kunt blijven omdat het niet goed gaat

gewoon lekker doen ! :)

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi girls,

Vandaag al 12 dgn PO en vind mn borsten elke dag mooier en mooier worden. Ze voelen nog vrij hard aan maar heb de indruk dat ze al wel ingedaald zijn en mooiere vorm gekregen hebben. Ook staan ze ondertussen al wat dichter bij elkaar en ben ik SUPERBLIJ met het resultaat :116:

Wat de pijn betreft... die is zo goed als verdwenen. Soms voel ik het nog wel wat trekken en steken, maar vooral wanneer ik lange tijd een bepaalde houding aanneem. Als ik een douche neem, waar ik oneindig van kan genieten (zeker met mn nieuwe :1bouncingboobs: ) voel ik soms wel wat pijn nadien omdat ik dan een hele tijd met mn armen bezig ben geweest.

Verder af en toe last van spierpijn aan mn schouders omdat het slapen steeds in dezelfde positie is en meestal op mn rug.

Zijslapen lukt al wel maar wordt na een tijdje toch wat pijnlijk en draai ik onbewust terug op mn rug.

Weet iemand of ik eigenlijk al op mn zij mag slapen?

(zou dit aan Dr. Plovier wel willen vragen maar wil hem niet voor het allerminste storen eigenlijk :wacko: )

Verder heb ik nergens last van (geen pijn aan mn littekens of branderig gevoel, geen ongevoelige of overgevoelige tepels,...) dus ben echt blij dat ik de stap gezet heb.

Ik begin er stilaan zelf ook aan te wennen en ben enorm gelukkig nu! Aan diegene die nog een beetje twijfelen... Zeker niet twijfelen...Ik kan het iedereen aanraden !!!

Maar net omdat ik weinig pijn voel, heb ik de neiging om te veel te doen en gisterenavond en vanmorgen, kreeg ik toch last.

Gisteren voor het eerst terug met de auto gereden en het ging goed, op de bubbels in de weg na (heb wel een automaat dus dat scheelt)

Heb boodschappen gedaan (gelukkig is mn mams meegegaan zodat zij de zware dingen kon heffen) en klein tochtje met de fiets gemaakt. Daar heb ik intens van genoten :-)

Nadien het hele huis nog geswifferd en geveegd... Ik dacht dat het niet zo'n kwaad zou kunnen maar nu voelt mn linkerspier of borst toch pijnlijk aan. Ik kan er haast niet aankomen en voel het tot aan mn oksel.

Ik hoop maar dat ik mn hele genezings -en inkapselingsproces niet naar de kl.te heb geholpen :25::84::102:

Vanavond wilden mn man en ik nog eens lekker uit eten gaan met zn 2tjes maar voel me nu zo slecht eigenlijk... Ben vooral kwaad op mezelf nu :mad::85:

Vandaag ga ik mezelf zeker rustig houden en doe ik niks onnodig.

Nog een fijn weekend iedereen!

XXXjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Jilly,

Van jou had ik even een tijdje niks meer gehoord !

Fijn dat het allemaal zo goed met je gaat en bijna pijnvrij bent !

Zijn je hechtingen er al uit ?

Ik heb toevallig dr.Plovier een mail gestuurd over dat zij slapen!

Ik lag ook al vanaf 10 dagen po heerlijk op mijn zij te slapen, en ik dacht dat het wel goed was..

Totdat iemand hier er iets over zei.. Gelijk gemaild en hij zei dat het geen probleem was ! :)

Dus gewoon lekker doen!

Ik zou alleen wel oppassen dat je niet teveel gaat doen omdat je je zo goed voelt!

Het hele huis swifferen is net iets teveel van het goede ! ;) Daarom heb je nu pijn..

maar kan geen kwaad hoor, je lichaam geeft het zelf aan..

Niet boos zijn op jezelf, we doen allemaal wel eens iets teveel !

Uit-eten gaan kan echt geen kwaad ! Heb ik ook al gedaan ..

Heb je trouwens al nieuwe foto's? Anders ga ik ook ff spieken hoor!

Jij ook nog een fijn weekend !

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Jilly,

Van jou had ik even een tijdje niks meer gehoord !

Fijn dat het allemaal zo goed met je gaat en bijna pijnvrij bent !

Zijn je hechtingen er al uit ?

Ik heb toevallig dr.Plovier een mail gestuurd over dat zij slapen!

Ik lag ook al vanaf 10 dagen po heerlijk op mijn zij te slapen, en ik dacht dat het wel goed was..

Totdat iemand hier er iets over zei.. Gelijk gemaild en hij zei dat het geen probleem was ! :)

Dus gewoon lekker doen!

Ik zou alleen wel oppassen dat je niet teveel gaat doen omdat je je zo goed voelt!

Het hele huis swifferen is net iets teveel van het goede ! ;) Daarom heb je nu pijn..

maar kan geen kwaad hoor, je lichaam geeft het zelf aan..

Niet boos zijn op jezelf, we doen allemaal wel eens iets teveel !

Uit-eten gaan kan echt geen kwaad ! Heb ik ook al gedaan ..

Heb je trouwens al nieuwe foto's? Anders ga ik ook ff spieken hoor!

Jij ook nog een fijn weekend !

Liefs :58:

Hoi Mii18,

Ja, ik ben wel elke dag op het forum hoor. Het is ondertussen al een verslaving geworden :blush:

Ik had een mail naar Dr. Plovier gestuurd om een afspraak te maken voor de hechtingen maar heb voorlopig nog niets teruggekregen of gehoord maar dat was vrijdagavond, erg laat, dus denk wel dat ik er volgende week iets van zal horen... Dat zal al een hele opluchting zijn, al heb ik er geen last van. Ik zou zo graag eens languit in bad gaan maar doe ik nu niet omwille van de plakkers op de littekens.

Dus volgende week ga ik eens lekker weken :lol:

Thx voor je reactie over het zijslapen want was er toch wat ongerust over. Nu weet ik dat het zonder probleem kan en ik me geen zorgen moet maken en lekker kan blijven liggen op mn zij.

Ik weet dat ik mezelf wat moet intomen qua werken. Het is net omdat het zo goed gaat en bijna pijnvrij bent, dat je jezelf gaat overschatten he.

Moet wat meer naar mn lichaam luisteren maar ben al blij te horen dat ik wss geen blijvende schade heb aangericht.

Wat het etentje betreft... Ik ga zien hoe ik me voel vanavond want wil er wel ten volle van kunnen genieten, anders lig ik liever thuis wat te chillen :131:

Er staan nieuwe foto's op en van zodra de hechtingen eruit zijn, zullen er zeker nog foto's genomen worden dus ga gerust eens kijken.

Tot gauw!

XXXiez :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh toch wel elke dag? :)

Dan is het me niet opgevallen!

Maar voor de hectingen hoef je niet perse door dr.plovier te laten doen he? Weet niet of het ver rijden is voor je, mar kan ook gewoon bij de huisarts! heb ik wel gedaan, het is echt 5 minuten toen stond ik weer buiten.

Wij hebben oplosbare hechtingen, dus alleen de knoopjes worden eruit getrokken! Deed geen zeer gelukkig ! :)

Mijn hechtingen zijn er afgelopen maandag uit gegaan! Daar waar het knoopje heeft gezeten was hetnog een heel klein beetje open, dus mocht nog niet te lang douchen of weken in bad ! Moet je wel even goed navragen of jij dat al mag! Ik ben gisteren pas voor het eerst in bad geweest, niet zo heel lang, 20 minuten ofzo!

Is wel echt heerlijk!! :136:

Ik heb ook al het gevoel hoor alsof ik weer alles kan! Maar doe het bewust niet! Net zoals stofzuigen enzo doet mijn vriend allemaal en hij zegt ook dat ik het nog even niet hoef te doen!

Auto rijden is ook nog lastig, moet volgende week weer aan het werk, en heb geen stuurbekrachting dus word ff kijken of het lukt!

Wanneer moet jij weer aan het werk??

Ik ga eens even spieken op je site voor je foto's :)

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh toch wel elke dag? :)

Dan is het me niet opgevallen!

Maar voor de hectingen hoef je niet perse door dr.plovier te laten doen he? Weet niet of het ver rijden is voor je, mar kan ook gewoon bij de huisarts! heb ik wel gedaan, het is echt 5 minuten toen stond ik weer buiten.

Wij hebben oplosbare hechtingen, dus alleen de knoopjes worden eruit getrokken! Deed geen zeer gelukkig ! :)

Mijn hechtingen zijn er afgelopen maandag uit gegaan! Daar waar het knoopje heeft gezeten was hetnog een heel klein beetje open, dus mocht nog niet te lang douchen of weken in bad ! Moet je wel even goed navragen of jij dat al mag! Ik ben gisteren pas voor het eerst in bad geweest, niet zo heel lang, 20 minuten ofzo!

Is wel echt heerlijk!! :136:

Ik heb ook al het gevoel hoor alsof ik weer alles kan! Maar doe het bewust niet! Net zoals stofzuigen enzo doet mijn vriend allemaal en hij zegt ook dat ik het nog even niet hoef te doen!

Auto rijden is ook nog lastig, moet volgende week weer aan het werk, en heb geen stuurbekrachting dus word ff kijken of het lukt!

Wanneer moet jij weer aan het werk??

Ik ga eens even spieken op je site voor je foto's :)

Liefs :116:

No problem... Ben meestal gewoon benieuwd naar de verslagen en reacties van anderen, vandaar dat het mss niet echt opvalt dat ik er ben :rolleyes:

Ja, ik zou het idd ook bij de huisarts kunnen doen maar ga liever langs Dr. Plovier zelf. kan hij gelijk even kijken of alles OK is en gaat zoals het hoort. Dan maak ik ineens een afspraak voor nacontrole; de verpleegster had me gezegd dat evt te doen na 6tal weken dus doen we dat maar he en kan ik ook gerust zijn dat alles goed is.

Smeer je al zalf op je littekens en welke littekencréme gebruik je?

Ik hoop in ieder geval dat de sneetjes al mooi dicht zijn zodat ik toch eens kan genieten van een zalig badje :-) Ik kijk er alvast naar uit en tel de dagen af.

Ik moet dinsdag terug aan het werk maar dat zal wel lukken. Ik werk op een kantoor dus niet zo zwaar en autorijden lukt ook al goed.

Laat maar weten wat je ervan vind he ;-)

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh dat gaat inderdaad wel weer lukken om aan het werk te gaan! :)

Ik heb nog een weekje en darna moet ik ook weer aan het werk..

Ben wel blij hoor, want je ben toch een beetje beperkt in je vakantie he!

Ik smeer littekencreme van Biodermal.. Elke dag 2 keer !

Heb net je foto's bekeken en ze worden steeds mooier!

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi girls,

Vandaag mn eerste werkdag... na 2 weken rusten en lekker thuis blijven... Het is wel even wennen maar voorlopig gaat alles nog goed :-)

Ik heb wel een vervelende nacht achter de rug. paar keer wakker geworden, pijnlijke steken in mn linkerborst en lig verstijft in mn bed blijkbaar. Ook heb ik al 2 nachten last van zweetaanvallen... Is dit normaal? Heeft iemand van jullie dit ook al gehad? Zou het nog een nawerking van de narcose zijn?

Gisterenavond eens een 'oude' (toen enorm lege) BH en mn badpak aangetrokken om het resultaat eens te bekijken en word elke dag gelukkiger met mn nieuwe boobs :116:

Ik voel sinds gisterenmiddag dat mn littekens of de plakkers erop wat beginnen trekken. Verdwijnt dat trekkerig gevoel nadat de hechteringen eruit zijn?

Heb nog altijd niks van Dr.Plovier gehoord voor een afspraak (heb er al 2 mails naar gestuurd en bij de eerste vroeg hij mn telefoonnummer en zou me vorige maandag bellen :139: ) om de hechtingen eruit te halen.

Zou ik dan best gewoon naar de huisarts gaan of nog even wachten tot hij me belt?

Kissiez :52:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Jilly..

Ik zou gewoon naar de huisarts gaan!

Het is nu al 14 dagen geleden dus die hechtingen mogen er echt wel uit!

Dat trekkerige gevoel is ook van die hechtingen, had ik ook~!

Maar wie weet hoe lang het nog duurt voor dat dr.plovier terugbelt en dan is het ook nog maar de vraag wanneer ie tijd heeft !!

maar je moet zelf weten natuurlijk :)

maar ben blij voor je dat je helemaal happy bent met je boobs! :1bouncingboobs:

Succes met werken..

Liefs xx :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Jilly..

Ik zou gewoon naar de huisarts gaan!

Het is nu al 14 dagen geleden dus die hechtingen mogen er echt wel uit!

Dat trekkerige gevoel is ook van die hechtingen, had ik ook~!

Maar wie weet hoe lang het nog duurt voor dat dr.plovier terugbelt en dan is het ook nog maar de vraag wanneer ie tijd heeft !!

maar je moet zelf weten natuurlijk :)

maar ben blij voor je dat je helemaal happy bent met je boobs! :1bouncingboobs:

Succes met werken..

Liefs xx :58:

Hoi Mii18,

Ik dacht ook van best naar de huisarts te gaan dan want het kan idd nog even duren voor ik iets hoor van Dr.Plovier en idd, wanneer heeft hij dan tijd he...

Kvoel me wel wat onwennig om bij mn huisarts te gaan. Hij zal nogal schrikken denk ik want ik kom er zelden of nooit en is mss al een jaar geleden :-)

Nieuwe foto's staan trouwens online in mn album :D

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.