Ga naar inhoud

Jilly: 31 augustus 2010 : Dr. Plovier : Beaucare


Aanbevolen berichten

Hoi Jilly

Spannend zeg, het komt al heel dichtbij voor je

Ik ga 22 september ook naar dr Plovier, ik ga van 80A(A) naar een C, hoop ik

en jij??

Is je hoteltje geregeld? wel een prettig idee, heb ik ook gedaan wij gaan de middag ervoor al naar Brussel

Groetjes Mar

Hoi Maresje,

Het komt heel dichtbij, al kan het niet snel genoeg gaan... Ik denk er echt elke seconde aan en wil alles vooraf goed geregeld hebben :-)

De zenuwen beginnen zich precies al wat te uiten :wacko: Dat gaat wat geven de avond/nacht ervoor en de dag zelf :-D

Ik hoop op een volle C-cup uit te komen maar heb er alle vertrouwen in dat dat goed zal komen! Dr Plovier is blijkbaar een erg kundige man.

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 188
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hee!!

Spannend he!!

Ik ben ook al aant aftellen...

Ben 24 augustus aan de beurt..

Heb je ook al foto's verzameld ??

Op welke cup wil je uitkomen??

Liefs

Hi Mii,

Spannend inderdaad! Jij bent een weekje eerder aan de beurt dus is het echt al aftellen he. Ik blijf je topic in ieder geval volgen ;-)

Ik had lange tijd geleden al foto's verzameld en bekijk ze nog regelmatig maar ga een weekje vooraf nog eens goed rondkijken voor foto's en nog wat extra meenemen zodat Dr Plovier een heel duidelijk beeld krijg van wat ik wil.

Ik wil uiteindelijk op een volle C-cup uitkomen.

XXXiez

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Jilly

Nog maar 3 days to go!

Hoe voel je je?

Ben je al zenuwachtig?

Nog even en je hebt ook mooie boobies!! :1bouncingboobs:

:58:

Hoi Mii18,

Hoe gaat t nu met je?

Nog pijn of gaat het al veel beter?

Met de zenuwen voor de operatie zelf gaat het wel... Ik ben er wel helemaal klaar voor. Alle voorbereidingen zijn gebeurd dus wat dat betreft maak ik me geen zorgen.

Ik ben wel bang dat ik bij Beaucare ineens voor de verrassing ga staan dat Dr plovier niet mn arts is. Dat wil ik echt niet meemaken. Dat maakt me wel erg zenuwachtig eigenlijk!

Nog 1 dag,pff.

XXXjes

PS: mooie foto's trouwens !

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meid, heel veel succes morgen he! :71: hoe gaat het met de zenuwen? Ik krijg geen hap door mijn keel :4: ga zo maar even wat afleiding zoeken.

jij was toch om 10uur aan de beurt? Misschien dat ik dan wel naast jou wakker word. :D

Liefs xx Elcke :116:

Hoi Elcke,

Jij ook veel succes morgen he meid ;-) :71:

Momenteel geen zenuwen voor de operatie maar ik maak me wel wat zorgen over het feit dat ze bij Beaucare niemand hebben ingelicht dat Dr Plovier weggaat. Ik ben bang dat hij er morgen mss niet zou zijn en ik geopereerd wordt door een andere arts...

Ik krijg de voorbije week al weinig door mn keel door alle voorbereidingen en gedachten over de operatie. :wacko:

Moet om 9u daar zijn dus de operatie is (normaal gezien toch) om 10u.

We komen elkaar idd mss wel tegen :)

Big kiss

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou daar zit ik me dus ook druk over te maken, zal ik anders even bellen? Dan hebben we tenminste zekerheid!

Hoi soulmateje

Goh, heb ook al gedacht van te bellen maar vrees dat ze dan mss ook niet echt eerlijk zijn?!

Ik weet het niet goed... maakt me wel nerveus...

We kunnen eens proberen natuurlijk en zien wel wat ze zeggen.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb gebelt, wij worden morgen gewoon door Dr Plovier geopereerd hoor!! :D

Ik weet hoe hij eruit ziet, dus mocht er morgen opeens een ander voor mijn neus staan dan ren ik heel hard weg! :4:

Lijkt me niet dat ze over zoiets gaan liegen.

Laten we ons maar niet te druk maken, morgen komt alles goed! Ik ga nu lekker de stad in met een vriendin voor wat afleiding.

Liefs xx Elcke :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

veel succes hoor, voor je het weet lig je op de recovery met je stel nieuwe vrienden :)

Hoi Baby_V,

Thx!

Ik kijk er alvast naar uit :-)

PS: Heb je foto's net bekeken en ik vind ze er al erg mooi uitzien!

Proficiat! Hopelijk gaat het vandaag wat met de pijn en heb je de komende nachten niet teveel last meer van je rug!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

bedankt voor het compliment! :)

Ik wens je alvast heel veel succes voor morgen..

Hoop dat je niet te lang moet wachten..

Voor je het weet heb je je nieuwe boobies..!! :1bouncingboobs:

Liefs :58:

Hoi Mii18,

Ik hoop ook dat het wachten zal meevallen want als ik jou (en dat van sommige anderen) verhaal gelezen heb, kan het wel eens lang duren voor het effectief zover is...

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Jilly..

Vandaag is het zover! :43:

Waarschijnlijk ben je nu onder narcose..

Hoop dat je vanacht hebt kunnen slapen in je favo slaaphouding! ;)

Ik kijk uit naar je verslagje,

hoop dat alles goed is gegaan en dat je straks helemaal tevreden bent..

Veel sterkte!

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi girls,

Thx voor jullie steun!

Alles is goed verlopen... Dr Plovier is een kei in zn werk en een heel aangenaam persoon.

Ben nu nog wat sufjes maar een uitgebreid verslag volgt nog in de komende dagen.

Liefs,

XXX

PS: Kan mijn topic veranderd worden met de juiste dokter. Het was niet Dr Vrambout maar dr Plovier.

PS2: Ik heb 300cc gekregen, achter de spier, ronde prothese.

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.