Ga naar inhoud

Jilly: 31 augustus 2010 : Dr. Plovier : Beaucare


Aanbevolen berichten

Hey meid, ik had last van opvliegers door de ibuprofen. Die slik ik al een tijdje niet meer, heb er daarna ook geen last meer van gehad. Vraag het anders even na aan dr plovier.

Je mag hem ook gewoon bellen hè, hij heeft z'n telefoon altijd bij zich mits hij niet aan het opereren is.

Ik heb gister mijn hechtingen laten verwijderen door de huisarts, zo gedaan! Alleen even een knoopje los knippen. Ze raden je wel aan om hier niet langer als 14 dagen mee te wachten, dan kan het gaan irriteren.

De sneetjes zien er erg mooi uit!

Ik zou als ik jou was gewoon naar de huisarts gaan en dan kun je later altijd nog naar dr.plovier voor een controle.

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 188
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Ooh je kent je huisarts persoonlijk hihi? ;)

Mijn huisarts zou me echt niet herkennen geloof ik als ik langs kom.

Heb je geen meerdere huisartsen zitten?

ik heb ook om de vrouwelijke gevraagd en toen ik belde al gezegd dat het om hechtingen ging!

maar heb je foto's bekeken, ziet er goed uit zo in die bh!

welke maat heb je daar aan??

Jij durft wel, nu al een marlies dekkers te kopen! ;)

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid, ik had last van opvliegers door de ibuprofen. Die slik ik al een tijdje niet meer, heb er daarna ook geen last meer van gehad. Vraag het anders even na aan dr plovier.

Je mag hem ook gewoon bellen hè, hij heeft z'n telefoon altijd bij zich mits hij niet aan het opereren is.

Ik heb gister mijn hechtingen laten verwijderen door de huisarts, zo gedaan! Alleen even een knoopje los knippen. Ze raden je wel aan om hier niet langer als 14 dagen mee te wachten, dan kan het gaan irriteren.

De sneetjes zien er erg mooi uit!

Ik zou als ik jou was gewoon naar de huisarts gaan en dan kun je later altijd nog naar dr.plovier voor een controle.

Liefs xx

Hi Elcke,

Dan zal het idd van de ibuprofen zijn want die neem ik nog. Een half tabletje om de nacht pijnloos door te komen.

Ik denk dat ik die pijnstillers dan maar aan de kant laat en bij pijn maar iets anders ga nemen :-)

Goh, ik wil hem eigenlijk niet echt storen dus ga straks gewoon even langs de huisarts want het begint idd te irriteren :134: (had er voordien helemaal geen last van) dus wil er nu zo snel mogelijk vanaf!

Had je last met de plakkers eraf te halen? Had je dit vooraf gedaan of heeft je huisarts dit gedaan?

XXXjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi!

Voila, afspraak gemaakt... Om 15.45u gaan de hechtingen eruit bij mn huisarts :rolleyes:

Zal ik blij zijn dat die plakkers af mn lichaam zijn en hopelijk verdwijnt dan ook gelijk dat trekkerig gevoel :blink:

Moet ik die plakkers er zelf al afhalen of doet de huisarts dit?

Heeft er iemand last of pijn van gehad om die eraf te halen?

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb het daar laten doen. Deden ze heel voorzichtig, voelt alsof er een pleister word verwijderd. Niet pijnlijk hoor :D

Dan het knoopje los knippen en als ze die hebben los geknipt kunnen ze een heel klein over gebleven stukje eruit trekken. Deze kon overigens ook gewoon blijven zitten dan zou die in de loop der tijd vanzelf oplossen.

Je kunt inplaats van de ibuprofen ook 2 paracetamol innemen voor het slapen gaan, hier krijg je minder bijwerkingen van.

Succes!! :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thx meiden!

Ik heb de plakkers er net even afgehaald... Voorzichtig en idd niet pijnlijk. Wel lastig als je geen spiegel bij hebt om dan de kijken onder je borsten (voordien nooit last van gehad omdat er niks in de 'weg' hing he :154: )

Ik zie de knoopjes idd zitten en er hangt nog wel een lang stuk draad aan... Lijkt alsof ik hem er zo uit kan trekken, wel zeker 2 à 3 cm aan de rechterborst :blink:

Links enkel knoopjes te zien.

Hopelijk is alles dan wel goed dichtgegroeid?! Ben benieuwd wat de dokter ervan zegt :unsure:

Kheb voorlopig opgeplooide tissues tss de BH en littekens gedaan zodat die BH niet te fel aanspant daar.

Het is alleszins al veel beter met het trekkerig gevoel. Blij dat die plakkers eraf zijn :126:

Vanavond foto's van mn littekens zodat ik zelf ook eens kan zien...

En dan zo snel mogelijk een uitgebreid badje nemen en zalf beginnen smeren he.

Morgen langs kruidvat voor de biodermal.

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

En hoe was het bij de dokter? :)

en je littekens, mooi gedaan of niet..

Ik zou er wel op letten dat je pas begint met smeren als je wondjes helemaal dicht zijn!

Bij mij was het nog een beetje open waar het knoopje had gezeten dus mocht nog niet smeren en ook niet te lang douchen of in bad... dus even goed kijken :)!

Nu kan ik wel weer in bad enzo, heerlijk! :)

Bij mij is het korstje er nu af, en zit er alleen een heel dun lijntje!

ben wel blij dat het mooie littekens zijn..

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi girls,

Het ging allemaal erg goed bij de dokter :38:

Op 5 min was het klusje geklaard en het eerste way de dokter zei, was dat het erg mooi en goed gedaan was. Het litteken zag er ook goed uit, zei hij. Ik ben dus helemaal gerustgesteld :D

De dokter heeft de littekens nog eens ontsmet en en terug een pleister op gedaan omdat het aan de knoopjes idd nog niet helemaal dicht was.

Die pleister moet er nog 2 à 3 dagen opblijven dus nog even geduld voor foto's van de littekens...

Ik mag voorlopig ook nog niet uitgebreid in bad :23: tot die pleisters eraf zijn maar heb nu weer iets om naar uit te kijken he :43:

Het voelt momenteel iig al veel beter nu die hechtingen en strakke plakkers eraf zijn :-)

Ben na de dokter direct naar Kruidvat gegaan voor zalf.

De biodermal heb ik niet gevonden dus heb die bio-oil gekocht. Daar stond toch op dat dat voor littekens ed is en had er toch ook goed over gehoord hier...

Ook meteen een doosje brandnetelthee ingeslagen voor die vervelende vochtophopingskes hier en daar :38:

XXXiez

XXXiez

Link naar reactie
Delen op andere sites

lekker gevoel he wanneer de plakkers en hechtingen verwijderd zijn :D

Bij mij zijn de plekjes waar het knoopje zat ook nog niet helemaal geheeld, maar heb er geen pleister op. Zodra alles genezen is gaan we lekker badderen :43:

:4: Ook ik zit aan de brandnetel thee! Moet van mijn buikje af, al mijn broeken zitten te strak! :20:

xxjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er ook geen pleister op gekregen!

Mag je nu wel douchen dan?

Ik mocht wel een korte douche nemen..

Jammer he, nu moet je nog even wachten voordat je in bad mag!

Ik vond het toch wel eng de eerste keer in bad weer..

De hele tijd met die littekens in het zeepsop! Heb ik dan weer he ..

Van die bio Oil heb ik al meer gehoord.

Schijnt ook goed te zijn! :)

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi!

De pleisters die erop zijn nu, zijn dezelfde als die we ervoor hadden dus ik kan gerust nog douchen... Ik mag er niet aan denken dat ik dat niet mag doen gedurende 2 à 3 dagen :134:

Mn eerste badbeurt zal ook wel raar aanvoelen denk ik. Ik ga wss ook een hele tijd denken aan die littekens :-) mezelf kennende :blush:

Ja, mijn buikje MOET ook dringend weg. Na 14dgn heb ik er echt genoeg van :145:

Het is niet mn favoriete thee-smaak maar had het erger verwacht dus hoop dat het snel helpt...

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw!! wat zie ik.. nieuwe fotos! mooi mooi mooi :123: Ziet er super goed uit in Marlies Dekkers!

Hi girl!

Super; die tip van de thee... dat smaakt alleszins véél beter :-)

Thx voor je compliment! Ik ben ook wel tevreden van het voorlopige resultaat. Ik was vooral benieuwd of die BH me nu terug beter zou staan. Ik heb zelfs de indruk dat hij wat nauw zat maar kan ook wel te maken hebben met het feit dat de boobies voorlopig nog niet helemaal op hun plekje zitten. Het zat nog niet echt comfortabel, geen enkele BH trouwens momenteel...

Ben wel benieuwd welke maat ik nu écht zou hebben maar wil me inhouden om al te meten of nieuwe BH's te passen tot ik 'zeker' weet dat ze in hun plooi zijn :blush:

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Woehoe !!!

Vandaag de pleisters er definitief af en eindelijk genieten van een lekker warm badje :43:

Goh, dat gaat ZO'N deugd doen ^_^

Vanmorgen bij t opstaan totaal geen pijn gevoeld dus het gaat echt de goeie kant op!

Wel heb ik al een hele dag de indruk dat mn linkerborst/prothese beweegt bij bepaalde beweging. Het kan ook maar een gedacht zijn hoor of dat het die BH is die even beweegt ofzo. Straks eens kijken of ik dat gevoel ook heb als die BH uit is...

Ik hoop van niet want ben wel wat ongerust :24:

Stel dat ze niet goed gaat inkapselen en ze een hele tijd gaat 'klotsen' ofzo :-(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Woehoe !!!

Vandaag de pleisters er definitief af en eindelijk genieten van een lekker warm badje :43:

Goh, dat gaat ZO'N deugd doen ^_^

Vanmorgen bij t opstaan totaal geen pijn gevoeld dus het gaat echt de goeie kant op!

Wel heb ik al een hele dag de indruk dat mn linkerborst/prothese beweegt bij bepaalde beweging. Het kan ook maar een gedacht zijn hoor of dat het die BH is die even beweegt ofzo. Straks eens kijken of ik dat gevoel ook heb als die BH uit is...

Ik hoop van niet want ben wel wat ongerust :24:

Stel dat ze niet goed gaat inkapselen en ze een hele tijd gaat 'klotsen' ofzo :-(

Hey Jilly,

Ik heb dat gevoel heel soms aan de rechterkant!! Vooral als ik in de douche mijn benen aan het afdrogen ben.

Hopelijk gaat het snel 'vast' zitten :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dat gevoel ook in mijn linkerborst, niks om je zorgen over te maken volgens dr Nio. gaat vanzelf over. Het voelt wel heeeel raar he. Alsof je prothese een beetje schommelt in je borst.

Gewoon nog steeds rustig aan bewegen, dan zal het vast snel over gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

Thx voor jullie reacties...

Deze avond de pleisters eraf gedaan, nieuwe foto's gemaakt en online gezet en lekker genoten van een warm badje. Toen ik uit bad kwam en me ging afdrogen, voelde ik het weer bewegen en vooral als ik een soort draaibeweging maak met mn linkerarm (vandaar deze ochtend ook dat gevoel wanneer ik parkeerde en aan mn stuur draaide :39: )

Het voelt écht heel raar aan, idd alsof de prothese van hier naar daar schuift in mn borst, maar ben blijkbaar niet alleen met dat gevoel dus ben nu toch wat geruster :38:

Ik hoop dat het allemaal snel wat gaat vastzitten... en zal idd wat rustiger aan bewegen om te voorkomen dat het niet goed kan kapselen.

Op mn nieuwe foto's is wel duidelijk te zien dat mn rechterborst groter is dan links en ook feller gezakt is.

Ik ben er me wel van bewust dat het allebei anders geneest en indaalt, maar hoop toch dat het helemaal goedkomt :wacko:

Fijn weekend voor iedereen!

XXXiez

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Jilly..

Heb net je nieuwe foto's bekeken! En zijn mooi :D! Je borsten worden echt steeds mooier.. Die ene is al wat meer ingedaald als de ander, maar dit komt echt wel goed hoor! en een mooie maat heb je eraan over gehouden joh! 75C :43: Je bad is zeker ook wel goed bevallen? is heerlijk he weer na al die tijd.. slaap lekker :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er mooi uit meid.. de wondjes zijn ook al erg mooi genezen he!! :D

Genieten is dat toch zo'n bad, Ik lig er nu in! :4: Ben overal online, zelfs in bad hahaha.

Hoe is werken jou bevallen? Ik moet maandag weer beginnen, zie het niet echt zitten.

Fijn weekend!! :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.