Ga naar inhoud

Jilly: 31 augustus 2010 : Dr. Plovier : Beaucare


Aanbevolen berichten

Jilly: je hebt toch nog wel een lang herstel hè als ik je verhalen zo lees dat je eigenlijk pas een paar dagen

in je eigen bedje slaapt enzo

schrik ik wel een beetje van.... ik heb namelijk nog steeds in mijn hoofd dat ik na 1.5 weer werk enzo

oepsie

waar denk je dat het door komt?

Gr Jenny

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 188
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Gelukkig is dit niet bij iedereen zo hoor JennyC

Ik sliep gewoon vanaf dag 1 in mijn eigen bed op mijn rug

en na 10 dagen al op mij zij

ik moet er ook niet aan denken om zolang apart van mijn vriendje te slapen !! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mii,

Idd, morgen nog maar een weekje dat harnas aan. Vind het niet zo erg hoor maar als ik ergens naartoe moet, heb ik toch wel de neiging om een gewone BH aan te doen.

Ik zou ook liever niet willen dat er iets misgaat dus draarg braafjes mn kliniekbh hoor :-)

IK WIL JE TROUWENS NOG HEEL VEEL PLEZIER WENSEN IN DE BRUIDSUITE !!!

Geniet ervan en goed bubbelen he :43:

En veel succes met het consult van je vriend ook he!

@ JennyC:

Met mn herstel gaat alles héél erg goed hoor. Ik sliep idd lange tijd op de zetel maar dat was vooral omdat ik sowieso al een heel slechte rug en nek heb en daar vooral veel last van had als ik in mn eigen bed sliep... Ik wilde mn man ook liever 's nachts niet storen om me een hele tijd te helpen verleggen ofzo. Hij moet elke morgen vroeg op dus wou ik zn slaap liever niet verstoren.

Ik nam liever het zekere voor het onzekere (en de verloren tijd met mn ventje werd snel ingehaald hoor :3: )

Ik ging ook snel weer aan het werk. Reed na 1,5 week met de wagen. Kon na 2 dagen zelf douchen, mn haar föhnen, mezelf aankleden, poetsen,...

Het is voor iedereen anders en uiteindelijk voel je dat zelf best wat wel en niet goed gaat :-)

XXXiez

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohw ok dat klinkt al veel beter haha

Ben zelf veels te onafhankelijk en word gek van thuis zitten

Dus begon hem een beetje knijpen haha

nergens voor nodig dus.

Deze maand ben ik de sjaak, dus het zal me benieuwen

Bedankt voor jullie reactie ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag alweer 5 weken PO... Wat vliegt de tijd toch snel he.

En het begint serieus te kriebelen om er terug rustig aan in te vliegen met sporten.

Vorige week al smsje gekregen van de sportleraar waarom ik al zo lang afwezig ben :wacko:

Ik heb ze daar niets gezegd en weet nu niet goed of ik gewoon eerlijk zou zijn als ik terugga of gewoon zou zeggen dat ik geen tijd gehad heb ofzo. (wat ook wel waar was eigenlijk)

Ik schaam me niet om mn ingreep, integendeel, maar wil ook niet bestempeld worden als de 'vrouw met borstvergroting'

Hoe deden jullie dit?

Eerlijkheid duurt het langst en draag dit hoog in het vaandel maar op zich zijn het maar oppervlakkige contacten en hebben ze er eigenlijk geen zaken mee...

lastig dilemma vind ik :145:

En zouden jullie op 5 weken al terug gaan sporten?

Ik zou voorzichtig terug willen beginnen vanavond. Eerst wat fitness (zonder armbewegingen natuurlijk) en buikspieroefeningen en een lesje Zumba (mét mn kliniekbh, extra sportbeha en shirtje) maar dan rustig aan en zonder mn armen fel te bewegen?!

Zal dat lukken? of waag ik me er beter nog niet aan want wil ook liever niks forceren of schade berokkenen?!

Liefs,

*twijfelgeval*

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi jilly,

Ik denk dat ik je nu nog te laat antwoord geef,

maar als je het voorzichtig aan doet en naar je lichaam luistert dan denk ik dat het wel kan... :)

Krijg je teveel last, dan doe je een stapje terug!

Ben wel benieuwt eigenlijk of je nou daadwerkelijk bent gegaan vanavond!1

Jij alweer 5 weken po, tijd gaat zo snel he! nog maar 1 weekje en dan kan het harnas uit :D

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej Jilly.

Snap wel dat t begint te kriebelen hoor na die 5 weken. Ik vind me nu, na 2 weken niks doen, al een beetje lui haha.

Ik denk als je het inderdaad rustig aan doet en goed naar je lichaam luisterd het wel kan.

Volgens Dr Plovier mag je na 4 weken tenslotte alles al weer doen....

Maar als je je er niet prettig bij voelt, zou ik toch nog een weekje wachten.

Pesoonlijk zou ik liever t zekere voor t onzeker nemen voor dat ene weekje

Ik kan me ook goed voorstellen dat je het op de sportschool niet vertelt. Het zijn inderdaad mensen die toch wat ´verder van je afstaan`. Ik zou gewoon zeggen dat je wegens prive omstandigheden een paar weken afwezig was. Dan lieg je niet en hoef je ook geen open kaart te spelen.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi hoi meiden,

Na lang twijfelen ben ik gisterenavond toch naar de sportschool gegaan, wel met een klein hartje moet ik eerlijk toegeven :blush:

Gewapend met een goeie uitleg (ik hoef me niet te verantwoorden maar wou wel voorbereid zijn :-)) EN mn harnas, met daarover nog een stevige sportbeha en strak topje zodat alles goed op zn plaats zou blijven zitten :1bouncingboobs: !

Ik heb eerst 10min opgewarmd op de crosstrainer (zonder de armen te gebruiken) en dat ging echt goed. Ik voelde totaal geen pijn, enkel mn conditie was al wat zoek ondertussen :rolleyes:

Nadien kalmpjes aan wat beenspieroefeningen en buikspieroefeningen gedaan en ook dat ging als vanzelf, zonder pijn of last.

Omdat het zo goed aanvoelde, heb ik me toch gewaagd aan een uurtje Zumba. Ik voelde me ZO goed na de les!

Goh wat was ik blij dat ik toch gegaan ben. Alles ging goed en heb nergens last van gehad. Heb me wel wat ingehouden bij het springen en de armbewegingen heb ik heel dicht tegen mn lichaam en in 't klein gedaan en dan ging het prima.

Wat de 'commentaren' betreft... Het ging echt SUPER !

Ze vroegen enkel waar ik zolang gebleven was en toen besloot ik gewoon eerlijk te zijn en te zeggen dat ik geopereeerd was. Ze waren enorm begripvol en hebben geen verdere details gevraagd over welke ingreep ik ondergaan had ofzo.

Probleem opgelost zonder vervelend gevoel of leugens :43:

Ik voelde me in ieder geval bij thuiskomst ENORM GELUKKIG EN BLIJ en dat was volgens mn man heel duidelijk te zien!

Niks dan goed nieuws hier vandaag dus :-)

XXXjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaba Jilly ,

Leuk voor je dat het zo goed is meegevallen. :35:

Ik ben zelf nog maar pas begonnen met fitnessen dus over 2 weken moet ik dan weer even stoppen , dat vind ik niet zo leuk want het fitnessen bevalt me goed :( maar er zit niets anders op.

Hoelang ben je thuis geweest van de fitness?

:6: Nadja

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaba Jilly ,

Leuk voor je dat het zo goed is meegevallen. :35:

Ik ben zelf nog maar pas begonnen met fitnessen dus over 2 weken moet ik dan weer even stoppen , dat vind ik niet zo leuk want het fitnessen bevalt me goed :( maar er zit niets anders op.

Hoelang ben je thuis geweest van de fitness?

:6: Nadja

Hoi Nadja,

Ik ben 5 weken niet gaan sporten... Dat was de HEL voor mij want ik ben echt een fanatieke sportster :-)

Had nooit gedacht dat ik het zo fel zou missen maar voor het goede doel, neem je dat er wel even bij hoor.

Ik ben in ieder geval erg blij dat het zo goed ging.

Het startschot is terug gegeven en nu terug stilaan opbouwen he...

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Meid, daar ben ik weer (eindelijk).. heb het zo druk gehad de afgelopen dagen.

Wat fijn om te lezen dat alles zo goed gaat. Heerlijk om weer te kunnen sporten he! :D

ik ben ook voorzichtig begonnen. Ik deed altijd aan spinning maar daar wacht ik nog even mee, conditie is erg achteruit gegaan :4:

Nog 6 daagjes en dan zijn we voorgoed verlost van onze harnassen!

Ga je binnenkort nog op na controle?

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Meid, daar ben ik weer (eindelijk).. heb het zo druk gehad de afgelopen dagen.

Wat fijn om te lezen dat alles zo goed gaat. Heerlijk om weer te kunnen sporten he! :D

ik ben ook voorzichtig begonnen. Ik deed altijd aan spinning maar daar wacht ik nog even mee, conditie is erg achteruit gegaan :4:

Nog 6 daagjes en dan zijn we voorgoed verlost van onze harnassen!

Ga je binnenkort nog op na controle?

:53:

Hi girl!

Het is een echte verademing om terug volop in beweging te zijn :lol:

Ik deed ook vaak aan spinning en vanavond is er weer een lesuur voorzien maar ga daar ook nog even voor passen. Dat durf ik nog niet zo goed aan omdat het erg intensief is en we vaak moeten steunen op onze armen dus daar ga ik ook nog even mee wachten... Net als hardlopen eigenlijk. Ik denk dat ik ze een hele tijd wil vasthouden dan ofzo :154:

Ja, ik tel de dagen echt af dat ik mn harnas voor altijd de kast in kan gooien!

Dat gaat zo'n opluchting zijn :125:

Ik werd gisteren gebeld door Valérie van Be-clinic voor een afspraak (had er al een mail voor gestuurd) voor nacontrole en die staat nu vast op 25/10.

Ga jij nog op controle?

Liefs,

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het harnas mag nu eidnelijk de kast in begrijp ik???!!!!

Joehoe!!! Genieten maar!!!!

25 oktober op nacontrole? Ben benieuwd hoe dat gaat, laat je even wat weten?

Heb toevallig ook net een mailtje gestuurd met de vraag wanneer (na hoeveel weken) dat gebruikelijk is en om eventueel meteen een afspraak te maken.

liefs

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Jilly,

Ik had van jou een tijdje geleden je ww gekregen en je vraagt je misschien af waarom ik helemaal nix meer heb laten horen. Als ik op de link naar je album klik, dan staat er : NOT FOUND, the requested URL is not found on this server. Heel raar, heb dat eigenlijk nog nooit gezien.

Dus niet dat je denkt dat ik je borsten niet mooi vindt of zo, ik kan ze gewoon niet zien :102: .

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het harnas mag nu eidnelijk de kast in begrijp ik???!!!!

Joehoe!!! Genieten maar!!!!

25 oktober op nacontrole? Ben benieuwd hoe dat gaat, laat je even wat weten?

Heb toevallig ook net een mailtje gestuurd met de vraag wanneer (na hoeveel weken) dat gebruikelijk is en om eventueel meteen een afspraak te maken.

liefs

xxx

Hi girl!

Ja hoor... Wat een bevrijding :1bouncingboobs:

Vannacht ook zonder BH geslapen want die naden deden echt pijn ondertussen :139:

Ik voel me gelijk een pak beter nu dat ding eindelijk uit is.

Kga hem nog niet definitief opbergen en af en toe nog dragen om te gaan sporten zodat alles lekker op zn plaats blijft zitten :141:

Ik hou jullie zeker op de hoogte hoe de nacontrole geweest is!

Ben gewoon erg benieuwd of alles is zoals het hoort en dan kan ik écht gerust zijn dat alles OK is... (af ent oe sluipt er wel eens twijfel in mn gedachten :wacko: )

Hoe gaat t met jou?

Wanneer moet je terug aan het werk?

Liefs,

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej jilly!

Ja voor het sporten kan hij inderdaad nog uitkomst bieden, maar verder: weg met dat ding haha!

Ja wat je zegt over de na/controle dat heb ik ook hoor. Wil gewoon weten of alles goed zit.

Ben trouwens ook net gebeld door valerie: Ik ga op vrijdag 12 november voor de na-controle: ben dan 7,5 week PO.

Met mij gaat t prima hoor. gisteren wat te veel gedaan en dan voel ik t wel hoor. Maar met een dochtertje van bijna 2 in huis valt het niet altijd mee om rustig aan te doen.

Ik moet volgende week dinsdag weer beginnen... Bah heb er echt nog geen zin in :134:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi A70,

Inderdaad... ik ga dat ding echt alleen nog maar dragen in extreme gevallen want heb nu een gewone BH aan en dat voelde vanmorgen een beetje vreemd en onveilig maar ben er ondertussen alweer helemaal aan gewend hoor :lol:

Ah super dat je ook al een datum hebt voor nacontrole!

Het geeft gewoon een zekerder gevoel he. Ik zal dan 8 weken PO zijn dus denk wel een goeie periode om eens alles te checken :125:

Ben al volop aan het denken of ik bepaalde dingen nog wil vragen...

Heb jij zo nog dingen die je wil weten?

Ja, begrijp maar al te goed dat het niet altijd even simpel is om het rustig aan te doen. Zeker als je je beter en beter begint te voelen.

En met zo'n ukje in huis, is dat zeker niet evident he.

Probeer tussentijds gewoon veel te rusten en dan zal dat allemaal wel meevallen.

Om te gaan werken had ik ook TOTAAL geen zin, alhoewel de afwisseling en bezegheden ook wel welkom waren. 't Was een dubbel gevoel en jammer genoeg moeten we altijd een keertje teruggaan he.

MAAR positief bekeken, vanaf nu kan je dan wel gaan werken met een prachtige boezem :43:

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Jilly,

Ik had van jou een tijdje geleden je ww gekregen en je vraagt je misschien af waarom ik helemaal nix meer heb laten horen. Als ik op de link naar je album klik, dan staat er : NOT FOUND, the requested URL is not found on this server. Heel raar, heb dat eigenlijk nog nooit gezien.

Dus niet dat je denkt dat ik je borsten niet mooi vindt of zo, ik kan ze gewoon niet zien :102: .

XXX

@Daffy, hihi, niet getreurd meid, er staat een beetje vervuiling achter de link, je moet gewoon alles weghalen wat achter de .nl staat in de adresbalk en dan werkt het wel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid!! We zijn vanaf vandaag voorgoed verlost van de harnass!!

Jeetje, wat zijn die 6 weken snel voorbij gegaan he.

Ik durf nog helemaal niet zonder bh te slapen maar ga het zo wel proberen.

Wat ga je allemaal vragen tijdens de na controle? Ik wil binnenkort ook op controle maar is nogal lastig vanuit Nederland.. Vraag me sterk af of de huid tussen mijn borsten nog soepeler word want dat staat nog erg gespannen.

Je borsten zien er echt prachtig uit meid!! :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi A70,

Inderdaad... ik ga dat ding echt alleen nog maar dragen in extreme gevallen want heb nu een gewone BH aan en dat voelde vanmorgen een beetje vreemd en onveilig maar ben er ondertussen alweer helemaal aan gewend hoor :lol:

Ah super dat je ook al een datum hebt voor nacontrole!

Het geeft gewoon een zekerder gevoel he. Ik zal dan 8 weken PO zijn dus denk wel een goeie periode om eens alles te checken :125:

Ben al volop aan het denken of ik bepaalde dingen nog wil vragen...

Heb jij zo nog dingen die je wil weten?

Ja, begrijp maar al te goed dat het niet altijd even simpel is om het rustig aan te doen. Zeker als je je beter en beter begint te voelen.

En met zo'n ukje in huis, is dat zeker niet evident he.

Probeer tussentijds gewoon veel te rusten en dan zal dat allemaal wel meevallen.

Om te gaan werken had ik ook TOTAAL geen zin, alhoewel de afwisseling en bezegheden ook wel welkom waren. 't Was een dubbel gevoel en jammer genoeg moeten we altijd een keertje teruggaan he.

MAAR positief bekeken, vanaf nu kan je dan wel gaan werken met een prachtige boezem :43:

XXX

Ja het zal inderdaad best even vreemd zijn om de bh niet meer te dragen. Maar als je eenmaal al die mooie lingerie aan kan, verlang je er vast niet meer naar terug!

Ja inderdaad aan t werk met een prachtige boezem, maar die houd ik toch liever verborgen voor mijn (20 vrouwelijke) collega's :38:

Maar het is ook wel weer goed als het gewone leven weer begint. :rolleyes:

Ik vind die 8 weken ook wel een mooie periode om op controle te gaan. Heb op t moment nog niet echt vragen denk ik, maar zit nu nog een beetje in de herstel periode en hoop dat de ongemakjes die ik nu af en toe heb dan weg zijn...

Maar als je een goede vraag hebt, hoor ik hem graag!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Maandagmorgen naar de gyneacoloog op jaarlijks onderzoek... Die zal ook schrikken als hij me terugziet :154:

Daarna op nacontrole bij Dr. Plovier, ben benieuwd wat hij gaat zeggen :-)

Hopelijk is alles OK en zoals voorzien... Ben toch wel wat zenuwachtig :wacko:

Fijn weekend iedereen!

XXXiez

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maandagmorgen naar de gyneacoloog op jaarlijks onderzoek... Die zal ook schrikken als hij me terugziet :154:

Daarna op nacontrole bij Dr. Plovier, ben benieuwd wat hij gaat zeggen :-)

Hopelijk is alles OK en zoals voorzien... Ben toch wel wat zenuwachtig :wacko:

Fijn weekend iedereen!

XXXiez

Hihi, ben ook al naar m'n gyneacoloog geweest voor m'n jaarlijkse controle en heb het maar meteen gezegd voor ik me uitkleedde, hij was heel positief erover, zei dat ik gelijk had dat ik het had laten doen. Hij zei ook dat hij nu beter m'n borstweefsel kon onderzoeken door het feit dat die prothesen erin zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.