Ga naar inhoud

Mii18 : 24 augustus 2010 : Dr. Plovier : Beaucare


Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,1k
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja hoop het ook..

maandag gaan we die afspraak verzetten..

en maandag ga ik eindelijk bellen..

hopen dat ik dan ook een nieuwe topic kan maken met mijn datum.. :) :)

Hey Mii,

Je hoeft niet persé een nieuwe topic te openen hoor! Je mag ook gewoon hier verder schrijven en dan passen we (de moderators) gewoon je titel aan, aangezien je hier al het meeste van je twijfels, zorgen, vragen, ervaringen, enz. hebt gezet. Zal deze topic ook alvast met je voorsteltopic samenvoegen, dan hoef je jezelf ook niet opnieuw voor te stellen en als je dan een datum hebt, verhuizen we je ook naar de operatieverslagen. Zo blijft het forum een beetje overzichtelijk.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mii18

Mijn borsten waren ook iets a-symmetrisch maar dokter plovier heeft mij toen afgeraden om in de ene borst iets meer CC te doen.

Achteraf maar goed want nu zie je het verschil bijna niet meer.

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 16 juli geopereerd. Heb nog geen foto's op computer staan. Zal binnenkort erop zetten.

Ik wou een c-cup en heb nu een d-cup.

Was wel erg opgezwollen door het vocht na operatie. Heb qua BH van kliniek ook 80c gekregen terwijl ik normaal 70 in omtrek heb. In dat opzicht was het een c-cup geweest natuurlijk ;)

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mii,

Denk aan die mooie boobies die je straks zult hebben! :1boobs: Succes met moed verzamelen, komt wel goed! Bekijk het effe anders, kun je eindelijk beginnen aftellen! Hoe was 't in 't ziekenhuis voor je vriend?

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke heb mijn datum.. 24 AUGUSTUS... :1bouncingboobs:

Ik belde vanochtend en eerst zeiden ze dat ze tot oktober vol zaten, ik balen!!!

toen keken ze nog eens, 21 september zou ik dan kunnen komen..

Ik had het vastgelegd en gezegd dat ik dan op de resever lijst wilde..

Toen belde ze vanmiddag om 3 uur terug...

Heb ik geluk: kan ik dinsdag 24 augustus komen om 14.00 uur...!!

das al over 2 weken...

dus heb ja gezegd!! mijn vriend heeft de uitslag pas 1 september en er van uitgaande dat het dan nog wel even duurt voordat ie naar leiden moet komt het allemaal goed.. dan heb ik het al achter de rug..

Vind het nu wel een heel dubbel gevoel.. tis nu al zo snel..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je datum! :64: Nou, goed toch? Heb je minder tijd om in de zenuwen te zitten! :D Zet het gelijk bij in je titel, wordt het nog iets echter! Hopelijk duurt het dan nog even voor je vriend dat je al het ergste achter de rug hebt ivm je herstel. Maar goed, 1 sept. ben je al een weekje po dan, dus qua pijn zul je het ergste dan wel gehad hebben. Veel succes nog met aftellen! Verhuis je meteen ook naar de operatieverslagen, nu je je datum hebt!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt.. :)

Gaat nu zeker super snel denkik..

Even snel op mijn werk mijn vakantie opgeven en het aan mijn leidinggegevende vertellen..

dan is alles geregeld..:)

heb trouwens besloten dat ik het verder tegen niemand ga vertellen..

alleen ouders, zusje, vriend en 2 vriendinnen..

niet tegen familie of schoonfamilie..

is het beste denk ik..

Owja.. hoe voeg je zon tricker toe? heb er eentje gemaakt maarkan hem niet toevoegen, ik weet niet hoe!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mii,

Heb het ook tegen niemand verteld, voelde me daar ook het beste bij.

Voor je ticker, je moet normaal gewoon de BB-code volledig kopiëren en dan plakken in je handtekening. Succes!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh, zie dat het gelukt is, alleen je lettertjes zijn wit, kun je een beetje moeilijk lezen. :rolleyes:

Ow zie dat ie ondertussen al weer weg is, je bent er vast nog even aan aan 't werken, hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn moeder vroeg iets en daar wist ik het antwoord ook niet op..

wat nu als je borsten nog gaan groeien en je hebt siliconen?

Bijvoorbeeld doordat je gewicht aankomt??

Morgen ga ik 4 weken vrij vragen aan mijn baas.. (vakantie) daarna vragen of ik daarna 2 weken kassa mag..

maar vind het rot om te vertellen dat ik een bv ga doen.. Zit na te denken of ik niet iets anders kan verzinnen waardoor ik na mijn vakantie 2 weken niet kan vakkenvullen.. iemand een idee??

en achter de spier en dual plane zijn toch 2 verschillende dingen??

MissJ vertelde dat ze haar hadden verteld dat ze achter de spier dual plane noemde.. maar dat is toch niet zo?

Vind het een beetje raar datze dat zeggen bij beaucare..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je aankomt is dat niet zo erg ze worden alleen maar groter ;)

Het is wel belangrijk dat je niet veel aankomt en dan weer veel afvalt, daar worden je borsten echt erg lelijk van.

Afvallen moet je daarom VOOR een bv doen en NIET erna ;)

Het zijn in principe 2 verschillende dingen, maar er zijn inderdaad pc's die zeggen dat het hezelfde is.

Dat komt omdat het eigenlijk niet zo een heel groot verschil is en dual plane nu echt een mode verschijnsel is een soort hype zeg maar om te zeggen van ik plaats dual plane, dat schijnt nogal aanzien te geven dat je dat kan.

Maar het gaat maar om een paar cm verschil en daarom zeggen sommige (nuchtere) pc's dan ook dat het hetzelfde is zodat wij ons niet blind daarop gaan staren.

Met dual plane zit hij voor de helft schuin erachter.

Met achter zit het bovenste 2/3 van het borstimplantaat onder de spier, en het onderste 1/3 wordt gedekt door de fascia (bindweefsel enzo).

implantaten volledig onder de borstspieren is anatomisch niet mogelijk.

Het is dus wel wat anders maar het scheelt niet zo veel :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh dat is mooi, ik dacht misschien gaan je borsten wel helemaal vervormen als je aankomt en dus groter worden..

Nou ben niet van plan om af te gaan vallen, er mag eerder wel iets bij dus daar maak ik me geen zorgen om..

En van dat Dual plane.. MissJ vertelde dat zij dat kreeg bij beaucare, dus ik dacht: dat doen ze daar normaal niet.

dus vroeg het zo: en toen zei ze dat het hetzelfde is..

Vandaar mijn vraag..

Maar ik wil wel graag van te voren weten of ze nu echt dual plane gaan doen of achter..

wat is in jou ervaring mooier?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.