Ga naar inhoud

Mii18 : 24 augustus 2010 : Dr. Plovier : Beaucare


Aanbevolen berichten

Hoi Iedereen,

Ik weet niet of mijn topic hier goed staat..

Ik wilde even wat kwijt.

Ik ben 21 jaar en heb 80B.

Maar ben al een paar jaar na aan het denken om een BV te laten doen..

Ik vind mijn borsten te klein en voel me er erg onzeker over.

Mijn vriend vind ze prima zo, hij zegt dat ze heel mooi zijn !

Toch twijfel ik nog steeds.. In de winter denk ik er minder overna, maar zodra het zomer begint te worden,

komen de twijfels weer. Overal waar ik kom zie ik vrouwen/meisjes lopen met grote borsten.

Ik ben er gewoon jaloers op. Ook denk ik soms dat mijn vriend er na kijkt en dit toch wel mooi vind..

Ik zou zo graag ook grote borsten hebben. Alleen ben zo bang dat ze na de operatie geen mooie vorm meer hebben.

Nu vind ik dat mijn borsten een mooie ronde natuurlijke vorm hebben. ben bang dat het daarna anders zal zijn.

Ook heb ik het er nog nooit met bv mijn moeder over gehad, hoe zal ze wel niet reageren?

En wat is nou een goede kliniek en hoeveel kost het allemaal? 4000 euro is natuurlijk een hele hoop geld.

Ik zit er aan te denken om eerst ergens bij een kliniek op consult te gaan en kijken wat ze me daar adviseren qua maat enz.

heeft er iemand tips of wil je reageren??

ervaringen hiermee zijn ook welkom!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,1k
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast jennifer_whatever

Hey hallo! :)

Lastig he?!

Ook ik heb jarenlang getwijfeld dus ik weet hoe moeilijk het is! En samen met mij talloze andere vrouwen hier :) Maar ik denk dat ik namens een hele boel anderen kan zeggen dat het fijn is om de knoop doorgehakt te hebben en ervoor te gaan.

Eindelijk trots zijn op je eigen borsten, niet meer jaloers naar anderen kijken, niet meer jezelf minder vrouw voelen, bang zijn dat je vriend iets mist en daarom steeds naar borsten van anderen kijken, ENZOVOORTS! De lijst is erg lang ;)

In het begin was ik ook best bang dat mijn borsten anders zouden worden en van vorm zouden veranderen, want de vorm was het enige waar ik blij mee was. Maar als ik nu in de spiegel kijk, herken ik echt mijn eigen borsten! Ze zijn niet anders, alleen (veel) groter! :D

En je moeder en vriend hebben het beste met je voor, dus als ze inzien dat jij er gelukkig van wordt, moeten ze je dat toch wel gunnen? Het is eng om te vertellen, maar het is het zoooo waard allemaal, geloof mij ;)

Heb je jezelf al in alle informatie verdiept die erbij komt kijken? Het is wel handig om een beetje te weten wat je wilt voordat je op consult gaat.

Heel veel succes met het maken van de beslissing en als je nog vragen hebt horen we het hier wel of kun je altijd pb'en :)

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mii,

Zoals Jennifer ook al zegt, je hoeft geen angst te hebben dat je je borsten niet meer zult herkennen, wat je hebt wordt gewoon uitvergroot! Dus als je al een mooi ronde vorm hebt van jezelf, dan blijft die mooie ronde vorm alleen worden ze groter, das alles. Staan ze dicht bij elkaar, dan blijft dat zo, staan ze ver uit elkaar, dan blijft dat ook zo, ze kunnen met een bv niet zomaar de vorm en hoe je borsten op je lichaam staan, veranderen. Hoop dat dat je alvast een beetje geruststeld.

Voor de rest je goed inlezen dat je goed weet wat je wilt en wat er allemaal mogelijk is. Veel succes met je beslissing!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Raar is dat inderdaad, je herkent nog precies de vorm en de stand van je borsten zoals ze voor de bv waren.

Wel heel fijn hoor, want zoals hier vaker gezegd wordt waren ze qua grootte te klein, maar de vorm vond ik voor de bv al top!

Mii, ik vond het ook erg eng om het in mijn omgeving te vertellen, maar heb geen enkele negatieve reactie gehad.

De meesten vonden het juist heel knap dat ik mijn onzekerheden uit durfde te spreken en helemaal niet raar dat ik een daarom een bv wilde ondergaan.

€ 4000,- is duur, maar afhankelijk van waar je de bv laat uitvoeren kan het goedkoper hoor. Ook daar moet je je maar eens goed in verdiepen. Menig kliniek en arts komen in dit forum aan bod, dus kunt aan de hand van ervaringsverhalen veel te weten komen over de tevredenheid van andere meiden.

Veel succes met alle keuzes!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi meiden,

Hier ben ik weer..

Lees heel veel dat meiden hier een BV hebben laten doen achter de spier, maar zijn er ook mensen met voor de spier..??

Graag zou ik dan foto's willen zien..

Ik heb ze van Evelien al gezien en die vind ik prachtig!!

Ik vraag dit omdat ik twijfel tussen achter of voor de spier.. En ben foto's aan het kijken en wil graag mooie foto's van voor de spier vinden.. Ook mijn vriend is hier erg benieuwt na want die moet mijn borsten straks toch ook mooi vinden..

Ik ben op consult geweest bij Beaucare en dr.Vrambout had het meteen over achter de spier en zei ook dat het niks uit maakte, want ik dacht altijd dat ze voor de spier dichter bij elkaar stonden en natuurlijker uitzagen..

Voor de spier gaan ze wel eerder hangen, maar ik heb ze liever voor de spier omdat mijn borsten nu wat verder uit elkaar staan..

Hoop op reacties..

Liefs! x :57:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat er meer voor de spier plaatsingen zijn dan achter.

Als je huid en vetweefsel het toe laat (niet te weinig) gewoon voor de spier doen.

Dat is het natuurlijkst, kan je mooi spleetje maken, bewegen het natuurlijkst mee, sneller herstel.

Inderdaad wel sneller hang ;)

Achter en dual doe je omdat je dan de randen minder ziet en om ze minder snel te laten hangen.

Je heb dan inderdaad wel meer ruimte ertussen..

En ze bewegen minder natuurlijk mee.

Allebei voor en nadelen :)

Op de spier worden ze boller dan achter de spier het is ook net wat je mooier vind en wat kan natuurlijk ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mii,

Ik heb ze ook voor de spier, maar geloof dat je ze ook al hebt gezien als ik me niet vergis? Anders stuur je maar effe een pbtje, dan krijg je m'n ww nog eens.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij zijn ze ook voor de spier geplaatst, 380cc XP

Mijn BV-day was 8 juli en ik heb alleen nog foto's op mijn profiel én in de galerij staan met een sportbh aan.

Maandag (morgen dus) mag ik voor't eerst douchen en dan zie ik ze helemaal! :125:

Dr.Visser zei direct bij mij om ze voor de spier te plaatsen aangezien dat ik door groot gewichtsverlies veel huid/ruimte overschot had op mijn :1boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eefje, ja jou ww had ik al..

:) je boobs zijn mooi!!

Liz, die van jou zijn ook echt prachtig! Maar ze gaan toch nog wel een beetje dalen ofniet?

Tamaartje1981, ik heb je een PB gestuurd..!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een chirurg (de meeste) zal het liefst voor de spier doen, maar soms als je huid en vetweefsel te dun is gaat dat niet.

Dan zou je de randen erg zien.

Nee hoor bij een wissel hoef je ze niet te liften.

Je zou steeds groter kunnen gaan om de eventuele hang die er in zit weer op te vullen.

Dit is natuurlijk wel korte termijn oplossing want ze gaan steeds sneller hangen met meer gewicht.

Een lift is een langere termijn oplossing maar een jong iemand zit niet snel op meer litekens te wachten.

Maar zolang er geen overdreven huidoverschot is, zoals na een zwangerschap of veel afvallen is het niet nodig ;)

Daar kan je beter mee wachten tot je alle kindjes heb gehad vind ik zelf.

Ik heb het nu wel gedaan, als ik deze ruimte had moeten opvullen moest er 800cc in dan zouden ze met mijn huid volgend jaar op mn knieen hangen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aha oke,

Naja ik heb mijn consult bij Beaucare gehad.. en heb het idee dat ze nogal snel achter de spier aanraden..

Ik vind dat een beetje raar !!

Maar goed..

We zullen zien, als het bij mij kan wil ik ze graag voor de spier..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eefje, ja jou ww had ik al..

:) je boobs zijn mooi!!

Liz, die van jou zijn ook echt prachtig! Maar ze gaan toch nog wel een beetje dalen ofniet?

Tamaartje1981, ik heb je een PB gestuurd..!!

hey, ben idd pas 17 dgn PO, dus ze zullen nog wat dalen ja!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.