Ga naar inhoud

Mii18 : 24 augustus 2010 : Dr. Plovier : Beaucare


Aanbevolen berichten

ja je kan zeker je moeder proberen,zou erg fijn zijn als je het niet hoeft uit te stellen,maar ja,soms is het onmacht he,lukt gewoon iets niet zoals je liever had willen plannen.

katen we eravnuit gaan dat het opgelost word en dat je gewoon kan voor je operatie,en hopen dat je vriend ook niet geopereerd hoeft te worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,1k
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik hoop het ook..

Nog 2 weken wachten totdat Beaucare weer open gaat..

Dinsdag moeten we naar het ziekenhuis en vrijdag de uitslag, dus even afwachten..

Hopelijk helpt jullie duimen... :) Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meestal wel, toch verder dan voor de spier, maar is ook nog afhankelijk van je eigen borstvorm, als ze al ver uit elkaar staan blijft dat zo, als ze dicht bij elkaar staan ook, maar sowieso zit je met je borstbeen tussen je prothesen als ze achter de spier zitten, je prothesen kunnen daar dan niet voorbij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja hoe ze nu zijn worden ze straksook maar dan groter toch?

Ik hebtrouwens een foto geplaats in de gallerij.. van nu .. :blush:

Vind hem echt heel erg.. maargoed, ik heb straks ook mooie grote boobies! :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vind de ruimte best meevallen,bij mij was het erger

ja goed,ik vind het zelf persoonlijk niet mooi,is persoonlijke smaak he

vandaar me stap naar voor de spier ook,maar ja niet iedereen heeft de mogelijkheid om het voor de spier te doen(helaas)

maar als je het wel hebt,doen...

het hoeft niet erger te worden hoor,ligt eraan of je goed ontwikkelde borstpsier hebt,als jij die nooit traint enzo,zal het wel loslopen,dat het erger word,die ruimte in midden

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee als je juist wel veel je borstspier traint,op sportschool enzo,dan krijg je dat verspringen enzo juist meer,en dan word de ruimte ook meer in midden.

als jij niet sport en krachttraining doet,zal het wel meevallen.

gaat gewoon mooi worden joh,en je twijfels en zorgen en onrust,hoort erbij,zijn gezonde zenuwen :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja idd hahaha..

Je hebt gelijk..

Zat er daarstraks nog aan te denken.. 6weken die sport BH aan lijkt me ook geen pretje..

Maar goed als je daar eenmaal vanaf bent, dan ben je als het goed is de gelukkigste meid op aarde.. :1bouncingboobs:

Vind het alleen rot dat ik nog 2 weken moet wachten totdat Beaucare weer open is.. :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gepost Vandaag , 13:30 ja hoe ze nu zijn worden ze straksook maar dan groter toch?

Ik heb trouwens een foto geplaats in de gallerij.. van nu .. :blush:

Vind hem echt heel erg.. maargoed, ik heb straks ook mooie grote boobies! :1bouncingboobs:

(kan niet quoten <_< , dus dan maar zo)

Hey Mii,

Ze worden inderdaad zoals nu maar dan groter, alleen het verschil van boven of onder de spier is er natuurlijk ook.

Jij vind ze natuurlijk zelf heel erg, maar het zijn echt al mooie boobies hoor, dus die zullen heel mooi worden uitvergroot. :136:

En nu lijken die 6 weken eindeloos hé, maar je zult versteld staan hoe snel die om zijn, echt waar!

Nu nog effe 2 weekjes afwachten, <_< en dan hopelijk snel een afspraak voor je operatie (als alles goed gaat met je vriend).

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Eefje,

Bedankt .. :) Morgen moeten we naar het ziekenhuis en vrijdag de uitslag, dus ben benieuwt..

Ja ik vind ze nu heel erg, tenminste op de foto!

Vind ze in het echt mooier..

Alleen nu is goed te zien dat er wel duidelijk verschil zit in de borstplooi,

die ene is lager.. Dus vraag me af hoe dat straks zal zijn..

Liefs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, duim voor je deze week dat het allemaal goed mag verlopen voor je vriend! :35:

't Is dat je het zegt van die borstplooi, was me niet echt opgevallen, maar als het een geruststelling voor je is, bij mij was dat ook het geval en m'n pc heeft de borstplooi aan de ene kant wat verlaagd en nu is het allebei gelijk, dus komt wel goed!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eefje,

Ik had het eerst ook niet gezien hoor, in het echt valt het niet op..

Maar dr.plovier zei het tegen me nadat hij mijn foto's had gezien en toen viel het mij ook op..

Gelukkig kunnen ze er iets aan doen.. Anders blijf je het altijd zien.. :(

Ben echt zooooooooo ongeduldig, nog 1.5 week wachten!!! :134:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zit ook te denken..

Ik wil straks voor een D gaan.. maar straks slinken ze kei erg en houd je minder over..

zou echt erg zijn, dat ik echt zoiets heb van: ze zijn nog steeds te klein!!

misschien toch maar om meer cc vragen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mii,je kan het zekers nog eens overleggen hoor,een 2de consult is zoiezo gratis,en geef je wensen goed aan,leg uit dat je van het slinken weet en na die fase dat je echt een D over wilt houden,en dat je daarom zeker wilt weten of de cc,s goed zijn anders meer wilt.

je arts zasl je adviseren of het mogelijk is,dus een 2de consult is zekers aan te raden B)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.