Ga naar inhoud

Mii18 : 24 augustus 2010 : Dr. Plovier : Beaucare


Aanbevolen berichten

Heey Moontje,

Ja klopt.. Tenminste dat stond op dat papier wat ik in moest vullen voor Beaucare.

Ik heb er helemaal geen verstand van! Ik heb het nog nooit meegemaakt dus wist het verschil niet of hoe of wat..

Maar ben blij dat een sedatie beter is als een gehele narcose..

Was ook bang om misselijk te worden ofzo..

Thnxx!!

:58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,1k
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja is best een groot verschil hoor sedatie of algehele narcose,sedatie is veel minder heftig,waardoor je ook minder kans hebt om ziek/misselijk te zijn erna,en je bent veel sneller bij,minder lang duf enzo ook,ik heb ervaring in beide,maar geef mij maar sedatie ipv algehele narcose.

heb even een video bijgevoegd met een uitleg over het verschil

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid, heel veel succes vandaag! Hoelaat ben je aan de beurt? Dan zal ik even aan je denken..

Heb je goed dat je toch voor een D gaat, je hoort meerdere zeggen dat de cupmaat erg snel went!

Ik wil zelf ook op een D uitkomen dus ben erg benieuwd naar jou ervaring en foto's!

Laat je lekker verwennen de aankomende dagen!

Liefs xx elcke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Mii18,

Ik wil je veel succes wensen voor vandaag! Ik kijk erg uit naar je verslag en hoop dat je niet teveel pijn hebt.

Het zal alleszins erg mooi zijn!

Ik ben volgende week aan de beurt bij Beaucare dus als je foto'kes hebt, wil ik ze erg graag zien ;-)

Dikke zoen

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben erg benieuwd naar hoe het is gegaan vandaag! Ik lees dat net pas van sedatie/algehele narcose. Maar heb je daar dan zelf om gevraagd ofzo? Want ik heb toch echt gewoon algehele narcose gehad.. Nou ik hoop dat het je allemaal meegevallen is:) Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mag je nu zeker al feliciteren! :64: Je hebt ze :1boobs: ! Hoop dat het je is meegevallen en je niet te veel pijn hebt! Rust goed uit en laat je nu maar lekker verwennen en als je er klaar voor bent lees ik graag je verslagje! :62:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Klein B-tje

Hey Mii18,

Ik wilde je even feliciteren met je nieuwe boobies. Is alles goed gegaan? Rust maar goed, de eerste dagen zijn pijnlijk, maar dat komt in orde.

Ben benieuwd naar je verslagje.

Groetjes,

Klein B-tje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Héy Mij :116:

Bij deze van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, héhé je hebt ze :1boobs: !!!!

Heel veel sterkte de komende dagen, :147:

Succes iig en hoop dat je er stiekem al een beetje van kan genieten!!

We wachten hier met spanning op je verslag

Grtz Meissie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal..

Zo.. Was gisteren niet in staat om op internet te gaan!! Vandaar dat ik nu pas voor het eerst weer online kom..

Hier mijn verslagje:

De avond voor mijn operatie was ik echt nog niet zenuwachtig.. Ik moest nog wat foto's uitprinten samen met mijn vriend en de routebeschrijving enz. Mijn vriend was wel al enorm zenuwachtig en maakte mij hiermee ook zenuwachtig..

Er spookte weer allerlei dingen door mijn hoofd, wat als ze niet mee gingen worden enz..

Op tijd naar bed gegaan.. En nog heerlijk geslapen, nergens last van gehad. Mijn vriend had zijn wekker eerder gezet als ik.. Om zijn rug even te laten bekomen.. Nog steeds geen zenuwen, toen ik uit bed kwam ging ik douchen en me aankleden..

We moesten om 12 uur aanwezig zijn en om 1 uur zou de operatie beginnen.. We reden om half 11 weg.

Gelukkig helemaal geen drukte op de weg dus we waren er al vrij vroeg. Om half 12 al!! Vond het wel lastig hoor dat je niet mocht eten en drinken.. Terwijl mijn vriend lekker zat te roken in de auto haha maja...

We waren er dus al om half 12.. Gemeld bij de receptie.. En ik dacht dus dat je om 12 uur al die gesprekjes al had en om 1 uur al geopereerd werd.. Bleek dus dat je gewoon een uur van te voren aanwezig moest zijn.. We hebben 2.5 uur gewacht want het was uitgelopen, en ze kwamen me pas halen om half 2 en daarna moest ik ook nog een half uur wachten.. :(

Dus ik was niet zenuwachtig maar van al dat wachten werd ik het wel.. Werd een beetje emotioneel haha!

Ze opereren nog steeds in het noodgebouw, dus de receptioniste bracht me daarheen en mocht ik mijn kleren uitdoen + piercings en kreeg ik een badjas aan met badslippers.. Toen weer wachten, kwam de anethist ( of hoe je het ook schrijft) mijn vragenlijst door nemen.. en vroeg of ik nog vragen had.. Ik vroeg hoe het nou precies zat met die sedatie..Hij zei dat ik gewoon onder een hele narcose ging.. Geen sedatie..

Dus dat was wel balen.. Want wilde niet graag misselijk zijn daarna..

Toen kwam Dr.Plovier. Wat een aardige man is dit!! :) Hij stelde me echt op me gemak en zei dat het vast mooi ging worden.Ik liet hem de foto's zien die ik mooi vond en niet mooi vond.. En ik zei dat ik niet te klein wilde maar ook niet te groot.. Zo natuurlijk mogelijk. Hij zei: als je mocht kiezen, iets kleiner maar natuurlijker of groter en minder natuurlijk? Ik heb voor het eerste gekozen..

Hij vertelde me dat mijn borstplooi iets ongelijk zat.. Maar dat je hier niet zo heel veel van ging zien. Ook was ik benieuwt na hoeveel ruimte ik tussen mijn borsten ging krijgen.. Heeftie ook netjes uitgelegd.. Er gingen trouwens ronde protesen in.. Tijdens de operatie zou hij beslissen hoeveel cc er in ging..

Toen weer wachten, kwam een vrouw me halen, moest ik afscheid nemen van mijn vriend.. Moest ik gaan liggen op de operatie tafel, en werd het infuus aangelegd, mijn bloeddruk gemeten enz.. En toen zeiden ze: nu duurt het niet lang meer.. en ik voelde me slaperig worden en weg was ik.. Toen ik bij kwam lag ik met mijn badjas aan in een bed.. Ik weet nog dat ik heel vaak riep: Nicky waar is Nicky haha.. Zeker wel 10 keeer..

Toen eindelijk kwam ie.. Ik heb ook wel 5 keer gevraagd aan hem wat hij heeft gedaan enz..

Ik had echt pijn.. en ik was misselijk.. Ik moest overgeven maar er kwam niks uit..

Ik zag alles dubbel, maar het enige wat ik wilde was naar huis.. en wat te drinken, maar dat mocht ik niet..

Eindelijk om kwart voor 7 mochten we naar huis.. Ik was zo slaperig als wat, en de terugreis was echt een hel.. Kon niet echt slapen maar als ik mijn ogen op deed werd ik misselijk moest ik weer overgeven.. Thuis proberen wat te eten, toen naar bed gegaan.. Weer maar eens een aantal keer moeten kotsen.. Ik voelde me echt verschrikkelijk..

Om 11 uur uit bed gekomen, wat gegeten en gedronken, en dit keer hield ik het binnen gelukkig.. :)

Toen weer gaan slapen.. Tot half 10 vanaochtend.. maar wat is op je rug slapen vervelend!

Ik wil telkens naar mijn zij draaien, en ik heb ook nog eens last van mijn rug gekregen..

Net weer wat gegeten en een pijnstiller genomen.. Op zich gaat het nu wel met de pijn..

Ik voel me redelijk, ik word alleen duf en slaperig van de pijnstiller.. Tramadol..

Ik heb nog niet naar mijn boobies gekeken, morgen pas, haha ik durf het nog niet, die bh moest de eerste 48 uuur aanblijven dusja.

Mijn vriend zegt dat het wel mooi is geworden, tenminste wat hij kan zien door mijn bh heen..

Dr.Plovier heeft er uiteindelijk 450 cc ingedaan.. Ik schrok wel ff toen ik dat hoorde haha!!

Hij vertelde ook dat hij over een maand wegging bij Beaucare en ergens anders ging werken.. heb zijn kaartje gehad..

Dus dit was mijn verslagje.. nu ga ik weer even liggen, ben moe..

Liefs... :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mii18,

GEFELICITEERD MET JE NIEUWE :1boobs:

Probeer er maar volop van te genieten en laat je maar eens goed verwennen!

Jammer dat je na de operatie zo misselijk was maar gelukkig gaat het nu al beter.

Ik wil je een ongelooflijk goed en fijn herstel wensen en hoop nog vaak van je te lezen hoe het met je gaat. Ik volg je topic want ben volgende week aan de beurt en al best zenuwachtig...

Big kiss

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeeey Mii18,

Meid je hebt ze!!! Van harte gefeliciteerd!!!

:1bouncingboobs::1bouncingboobs::1bouncingboobs::1bouncingboobs::1bouncingboobs:

Jammer van het lang wachten in de kliniek, ik zou helemaal gek van worden. Maar goed, het is nu achter de rug, tenslotte is het ook het wachten hartstikke waard.

Ik wens je heel veel sterkte komende paar dagen en suc6 met herstel, komt helemaal goed meisje!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt allebei.. :)

Ja we werden ook gek van het wachten.. !! Maar het was de moeite waard..

Ik laat me zeker goed verwennen, mijn vriend is echt super lief voor me, hij doet alles voor me.. :)

dus dat komt wel goed..

Even de eerste paar dagen zien door te komen.. Want hoelang duurt het voordat de pijn een beetje minder is?

Liefss.. :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mii18,

Van harte gefeliciteerd met je nieuwe :1big_boobs:

Ik moet helaas nog een paar dagen wachten en dan krijg ik ook 450CC.

Wel leuk om je uitgebreide verslag te lezen :D

Ik zou graag jouw foto's willen zien, dan heb ik een idee hoe groot het bij mij wordt ha ha ha.

Succes nog met je herstel

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mamavandene.

Bedankt.. :)

Spannend zeg voor jou gaat het ook opschieten..

Op welke cup wilde jij uitkomen?

Ben benieuwt waar ik op uit kom met 450 cc..

Ik had ook een B-cupje voorheen..

Ik maak morgen foto's als die bh voor het eerst uit mag..

Dan zet ik ze zo snel mogelijk op internet..

Liefss..:58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meid, gefeliciteerd met je nieuwe borsten!! denk dat je uiteindelijk een mooie D over houdt. Welke fotos heb jij laten zien?

Pff ik word al misselijk als ik je verslagje lees :98: de misselijkheid is ook het enige waar ik erg tegenop zie..

Achja, je moet maar zo denken.. alles voor de Boobies!! :1bouncingboobs:

Ben blij dat ik nog wel door Dr plovier word geopereerd, ga ook zeker zijn kaartje vragen voor als ik later nog meer wil laten verbouwen! :4:

Beterschap meid!! :116: Liefs xx Elcke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.