Ga naar inhoud

Mii18 : 24 augustus 2010 : Dr. Plovier : Beaucare


Aanbevolen berichten

Hoi Mamavandene.

Bedankt.. :)

Spannend zeg voor jou gaat het ook opschieten..

Op welke cup wilde jij uitkomen?

Ben benieuwt waar ik op uit kom met 450 cc..

Ik had ook een B-cupje voorheen..

Ik maak morgen foto's als die bh voor het eerst uit mag..

Dan zet ik ze zo snel mogelijk op internet..

Liefss..:58:

Ik wil graag op een grote D uitkomen, maar een kleine E cup is ook prima hoor.

Ze zeggen toch altijd dat nepborsten kleiner ogen dan 'echte' borsten

Ben erg benieuwd naar je foto's.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,1k
  • Created
  • Laatste Reactie

@ Elcke,

Ja ik weet het haha.. Als ik eraan terug denk word ik ook weer misselijk!!

Ben blij dat ik het achter de rug heb en hoop dat ik voorlopig niet meer terug hoef..

Die narcose is heerlijk in het begin, maar later.... :99:

Ja je moet echt blij zijn dat je nog door hem geopereerd word..

Hij weet echt wel wat ie doet.. :)

Ik heb foto's meegenomen van Jessica24 en Megan geloof ik..

En dan foto's die ik niet zo mooi vond..

Liefss.. :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je topic gevonden hoor;)

Achteraf eigenlijk best stom dat ik niet eens hoi heb gezegd ofso, maar kwam denk ook beetje door mijn spanning :blush:

Maar die misselijkheid is ook waar ik het meeste tegenop zie, maja alles voor het goede doel he! :125: Ben erg benieuwd naar je foto's!

Ik 'baal' alleen wel dat ik nu weet dat dr Plovier over een maand weg is terwijl ik nu juist allemaal zulke goeie dingen over hem zie en hoor :139:

Zodra ik besluit om het daar zeker weten te doen ga ik echt even informeren wie ik krijg, want toen ik het vroeg zei die dr Plovier of dr Vlems (weet niet zeker, want hij heeft beetje onduidelijk handschrift haha)

Beterschap xxxxx :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je Boobs!!!

Ik heb aan je gedacht!!!

Ik heb een concultafspraak gemaakt voor 6 september ;)

Mare behoorlijk balen dat je je zo beroerd voelde...

Ik hoop dat je je snel beter voelt en HEEEEEL snel fotos kunt maken...

Ben heel erg benieuwd erna...

Alleen jeh als hij ergens anders gaat werken terwijl hij juist zo goed schijnt te zijn hmmm...

Sterkte meid en laat je maar lekker verwennen door het mennekuh!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mii

Nou meid, Van harte gefeliciteerd hoor

Ik ben reuze bebieuwd naar je resultaat

Maar ik schrok te lezen dat dr Plovier weggaat, weet je toevallig ook of hij de maand september nog wel werkt, want ik word 22 september geholpen en heb ze van de week nog aan de telefoon gehad en toen vroeg ik of ik door hem geholpen en ze zeiden van ja, wil het wel zeker weten

Veel succes met je herstel

Groetjes Mar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi iedereen!!

Ja hij zei dat ie er nog een maand was..

Waar ie ging werken heb ik niet gevraagd.. :blush:

Ergens waar een betere infrastructuur erheen was ofzo..

Ik had hem verteld van het forum.. en hij zei zeg dat maar tegen je vriendinnen.. ;)

Maar ik zou gewoon contact opnemen met Beaucare en dat vragen aan hun..

Want Dr.Plovier is wel zeer geschikt.. Hij zei dat er nu een chihurg kwam die nog niet zo heel veel ervaring had..

Ik heb ook zijn e-mailadres eventueel, stond op het kaartje.

Liefss.. :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Leuk om je verslag te lezen! 450cc!! Wohoew! Ben erg benieuwd naar je foto's:D

Veel succes met herstellen, na 4 dagen ongeveer heb je het ergste achter de rug!

Ik heb trouwens aan mijn HA tramadol gevraagd, want had van beaucare alleen ibobrufen meegekregen..

Tramadol is een stuk sterker;)

Laat je maar lekker verwennen!!Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Holy Guacemole! 450 cc??? Wauw, nou gezien je cupmaat vóór de ingreep, reken maar op een dikke dubbel D of E, misschien wel F in jouw geval omdat je tenger bent! Ik heb zelf 275 cc erin en ik had een kleinere cup om mee te beginnen, maar hou een C-cup over (bh maat c75 of d70), ben nu idd heeeeeel benieuwd naar de foto's!!

Vind het wel een vreemd gegeven dat de chirurg pas tijdens de operatie bepaalt hoeveel hij erin doet, dan moet je wel heel veel vertrouwen in hem gehad hebben!!

Sterkte met opknappen meis!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Elcke,

Ja ik weet het haha.. Als ik eraan terug denk word ik ook weer misselijk!!

Ben blij dat ik het achter de rug heb en hoop dat ik voorlopig niet meer terug hoef..

Die narcose is heerlijk in het begin, maar later.... :99:

Ja je moet echt blij zijn dat je nog door hem geopereerd word..

Hij weet echt wel wat ie doet.. :)

Ik heb foto's meegenomen van Jessica24 en Megan geloof ik..

En dan foto's die ik niet zo mooi vond..

Liefss.. :58:

Hey Mii18,

Wat klote voor je dat je zo lang hebt moeten wachten zeg. Dat is bij hun wel vaker het geval.

Maarja je hebt ze!!!!!! GEFELICITEERD!!!!!

Nou dat is echt super om te horen dat je hem meegenomen hebt. Wel super mooi dat er 450cc inging, bij mij was er niet genoeg ruimte voor om meer dan 375 te plaatsen, jammer!!! Ben echt benieuwd waar je op gaat uitkomen.

Heel veel sterkte de eerste paar dagen (die zijn het zwaarst) maar is gelukkig maar een paar dagen.

Liefs jesscia

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Megan,

Thnx..:) ik heb tramadol gekregen van beaucare..

echt sterke pillen, werken goed tegen de pijn, maar word er ontzettend duf van..

Ik vind de pijn nu weer meevallen, hopelijk gaat het elke dag nu iets beter.. :)

@ Timber,

Nou ik had hem gevraagd of ie er een volle C, D van kon maken..

Ik had gezegd; kijk maar wat het natuurlijkst is..

Hoop eerlijk gezegd niet dat het een E of groter word..

Zou iets te groot zijn denk ik voor mij!!

@ Jessica,

Ja vond jou foto gewoon erg mooi! Ik zou blij zijn als die van mij net zo worden als die van jou..

Hoop dat het elke dag beter gaat met de pijn.. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Klein B-tje

Hey Mii18,

Proficiat met je borsten! Die tramadol is goed hé! Maar na 2 dagen ben ik daar idd ook mee gestopt en overgegaan op brufen gecombineerd met dafalgan.

wat verschiet ik als je zegt dat dr. Plovier weggaat! Ik vond hem een zeer aangenaam man die zijn vak goed kent. Mijn euro zou al gevallen moeten zijn toen hij vroeg hoe ik bij hem terecht ben gekomen...ik zei dat ik zijn c.v. grondig doorgenomen had en enkel positieve reacties teruggevonden had. Toen zei hij me, ik doe steeds heel hard mijn best. Je kan idd best kiezen op basis van een PC en niet op basis van de kliniek. Ik ga het toch eens vragen waar hij naartoe gaat als ik dinsdag mijn draadjes moet uit laten halen.

450 cc is heel wat. Maar dr Plovier is een vakman, hij zal zeker en vast weten wat dat als effect bij je geeft. De mijne beginnen vandaag toch wat meer op iets te lijken ;-)Maar ik heb verschrikkelijke jeuk aan de wonden. Mijn vriend zegt dat dat normaal is omdat de wonden aan het helen zijn.

Rust maar goed, binnen enkele dagen zal je je merkelijk beter voelen.

Groetjes,

Klein B-tje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

heb net even je topic bijgelezen, met je verslagje.

Wat erg dat je je zo misselijk hebt gevoeld.

Gelukkig gaat dit na een dagje al over, hoe zit dat met de pijn?

Ben wel effe ni goed van het vertrek van Plovier!

Ik word normaal eind oktober geopereerd, hoe moet dit nu?

Ik wil enkel Plovier!

Ga morgen eens bellen.

Veel beterschap nog en dat je snel aan de beterhand bent.

G'tjes

Miss V

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha iedereen gaat Dr plovier zo achterna, hebben wij nog even geluk met hem.. :D

Was ik ook al aan het denken...

Maar ik wou ook graag bij hem dus jeh ik ga dan niet op concult de 6de...

Ik ga niet dan 2 uur rijden terwijl ik weet dat het niet bij hem...

Mii18-> voel je je al iets beter???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb weer plek in mijn inbox.. sorry hij zat vol.. ;)

Maarre.. ik zou zeker vragen waar dr.plovier nu heen gaat.

Misschien zijn de prijzen daar niet al te veel verschillend en kun je switchen!!

Ik voel me wel iets beter.. Vandaag nog wat dutjes gedaan..

Die pijnstillers zijn echt goed.. maar wel zware volgens mij..

Enne heb toestraks weer moeten overgeven.. :(

Mijn vriend heeft me wel lekker gewassen dus voel me weer fris..

Morgen ga ik ze eindelijk bekijken...!! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Mii

lekker optijd je pijnstillers nemen hoor meid,heb je niet voor niets he :6:

of je wondjes in de fik staan,heel herkenbaar,duurt een dag of 4 en dan heb je ergste gehad.erna komt er vaak jeuk,(genezing van de huid) ook lastig,maar minder pijnlijk.

en die dutjes,heerlijk toch,je bent niet voor niets herstellende :) lekker ervan nemen nu

jee wat spannend joh,morgen ga je ze eindelijk bewonderen dan,yahoeeee

snap dat je ernaar uit kijkt hoor.

slaap lekker...

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mii,

Je hebt het gehad, en ik schrik toch ook wel dat je 450cc hebt gekregen! :blink: Maar 't moet zijn dat het bij je past, anders had hij er niet zoveel ingedaan! Ben wel heel benieuwd naar je picjes! Slaap lekker meid! Binnen enkele daagjes zit het zwaarste erop en voel je je elke dag beter! Wens je een voorspoedig herstel!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Proficiat met je nieuwe :1boobs: , wel naar dat je zo lang hebt moeten wachten én dan nog die misselijkheid. Lijkt me rot als je denk dat je een sedatie krijgt en dan toch algehele narcose... En dan juist die misselijkheid waar je niet op zat te wachten, die overvalt je dan wel... Sterkte in ieder geval, de pijn zal elke dag minderen en hoop dat de misselijkheid ook snel weg trekt.

Rust maar goed en geniet van die kleine dutjes overdag (ooohhh, ik wou dat ik dat ook nog eens kon doen hihi). Laat je lekker verwennen door je ventje

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey allemaal..

Zo wat een rot nacht heb ik achter de rug..

Had om half 12 laatste pijnstiller ingenomen en om half 3 vanacht stikte ik al van de pijn :(

moest elke keer eruit en toen kon ik weer eventjess slapen..

Het lijkt gewoon af te knellen.. Ik doe vandaag mijn bh wat losser, misschien scheelt dat wel..

Straks ga ik ze eindelijk zien + foto maken..

Die jeuk heb ik nu al last van.. echt verschrikkelijk, ook een beetje onderhuids bubbelen lijkt het op..

Achja zal er wel bij horen...

Liefss.. :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey mii! dat onderhuids bubbelen heb ik ook. net water dat in je lichaam zit. zeg hoe zet jij die bh losser? bij mij gaat dat niet. heb maar 1 rij haakjes aan voor en achter kant. ik heb meer pijn van mijn rug dan aan mijn borsten zelf. en niezen is een echte hel. hopelijk hebben we snel minder last! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey mii! dat onderhuids bubbelen heb ik ook. net water dat in je lichaam zit. zeg hoe zet jij die bh losser? bij mij gaat dat niet. heb maar 1 rij haakjes aan voor en achter kant. ik heb meer pijn van mijn rug dan aan mijn borsten zelf. en niezen is een echte hel. hopelijk hebben we snel minder last! Xxx

Als je de bh uithebt zit er aan de achterkant van de bh 3 rijtjes met sluitingen. Ik heb hem nu op de middelste staan. Als het goed is heb je ook zo'n zwarte bh met band van cereplas toch?xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh my god..

Ik heb ze net gezien.. ik vond ze groooot!! te groot..

ze zaten nog heel hoog enz.. maar ik vind het zo wennen..

ze voele echt hard aan, alsof ze niet van mij zijn zeg maar..

toen ik mijn bh uitdeed voelde het echt raar, net of ze gelijk zakte toen ik hem uit deed.

echt onveilig gevoel..

ben benieuwt welke cup ik nu uit kom..

maar ik heb tegen dr.plovier gezegd: niet te groot niet te klein,

volle C of kleine D... dus zoveel groter kan dit toch niet zijn??

Ik zal eens een foto plaatsen in de gallerij..

Mijn borsten zijn echt nog wel erg ongelijk..

Zit nu al weer gelijk helemaal in de stress.. wat als ze niet mooi worden ? :ph34r:

wss moet ik er gewoon nog heel erg aan wennen..

alleen met dat indalen worden ze toch alleen maar nog groter?

Of slinken ze uiteindelijk ook weer??

Pff.. Weet niet of ik na 6 weken herstel al wel weer vakken durf te vullen in de winkel,

al die zware dingen tillen en sjouwe...

Bekijk even allemaal mijn foto. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.