Ga naar inhoud

Mii18 : 24 augustus 2010 : Dr. Plovier : Beaucare


Aanbevolen berichten

Hoi Hoi

Nou ik heb je foto bekeken, ik vind het nog mee vallen , ik had mega verwacht aan de hand de cc, maar ik vind zo te zien wel goed bij je passen, en een mooie vorm

Denk als je er eenmaal aan gewend dat het echt wel heel mooi is hoor

Vind het echt een mooi resultaat!!!

Liefs mar

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,1k
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey daar,

heb net je foto's bekeken.

Ik vind ze helemaal niet te groot.

Je ziet wel dat ze nog gespannen zijn, maar eens de zwelling weg, zullen ze zeker mooi indalen.

Ik hoop dat de pijn mindert, want als ik je verhaal zo lees... :(

(Heb vanmorgen van Beaucare als antwoord gekregen op het vertrek van Plovier, dat dit volledig uit de lucht is gegrepen, ze zijn hier niet van op de hoogte. Kan dit nu zo maar?)

G'tjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Meid,

Heb je foto's net gezien, maar dat ziet er zeker niet te groot uit hoor!

Had groter verwacht. Ik vind het ook goed bij je lichaam passen. Ik denk dat je nog moet wennen. Het is toch van een kleine cup naar een grote cup.

Waarschijnlijk ben je er over een paar dagen al meer aan gewend. Het is en gaat nog mooier worden :35: . Zou me niet zo druk maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mii, ze zijn prachtig!! Heb de mijne nog niet gezien, durf niet meer omdat jij zei dat het raar voelde en onveilig als je de bh uitdeed :) morgen doe ik hem voor het eerst uit. Heb wel gevoel dat linkerkant groter is dan rechter. Heb ook verslag gemaakt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mii,

In de eerste plaatst van harte met je nieuwe :1big_boobs: !!!

Iniedergeval fijn dat je je weer ietsjes beter voelt. Als ik alle verhalen hier zo lees, moet het elke dag een beetje beter gaan.

Ik moet zeggen toen ik las dat je 450cc had gehad,ik ook wel even schrok (heb ongeveer t zelfde postuur als jij) Maar heb net je foto's bekeken en: vind ze echt niet overdreven groot hoor. Mooie volle borsten en niet TE! Ze zien er nu al mooi uit en dat zo kort na de operatie, gaat helemaal goed komen meid!!!

Maar wat lees ik me nou toch allemaal over dr Plovier. Daar krijg ik toch wel ff stress van! Ik heb mn consult eind maart gehad bij beau Care en wacht dus al een ruim half jaar op mn operatie bij deze arts!!!

Dan zal t toch zeker niet zo zijn dat ik straks ineens iemand anders heb!!! NO WAY!!! Dat kunnnen ze toch niet zomaar doen zeker? Ik wordt over 3 weken geopereerd!!!

Hij heeft je geen precieze datum genoemd??? Ga toch ff bellen morgen denk ik.....

:52:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid, je hebt super mooie borsten hoor! echt perfect!

natuurlijk zitten ze nu nog in je nek en zijn ze opgezwollen maar dit trekt vanzelf wel weer bij.

Hoor mij nou eens praten :4: Ik weet zeker dat ik straks precies hetzelfde doe! twijfelen, zorgen, twijfelen... Hoort er een beetje bij he, is allemaal nog nieuw..

Maar, zoals iedereen al zegt; Geduld is een schone zaak!!

Je mag er echt trots op zijn hoor! Hopelijk slaap je vanavond lekkerder! :116:

Liefs xx Elcke

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Miss_V,

Het was niet mijn bedoeling je af te schrikken hoor haha..

Maar het voelde gewoon raar aan.. Denk dat dat heel normaal is in het begin,

Je zult het morgen wel zien!!

@A70,

Hij zei een maand! Dus ik ga er van uit dat jij nog wel door hem geopereerd word.

Naar Beaucare bellen heeft weinig zin, daar ontkennen ze het kei hard dat hij weggaat..

Vraag me af waarom..

Het gaat idd elke dag wat beter.. Nu heb ik weer pijnstiller op en ga zo proberen te slapen!!

@ elcke, bedankt voor het compliment... jouwe worden vast ook prachtig..

Dr.Plovier is een top dokter! Die weet er echt wel iets moois van te maken.. :)

Ik ga snel nog meer foto's maken.. kijken of ze veranderen..!!

Liefss.. :58:

P.s voel me nu wel schuldig omdat iedereen nu in de stress zit over dr.plovier, maar hij zei juist dat ik dat aan mijn vriendinnen van het forum moest vertellen omdat er straks een andere chirurg zit...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Mii, en weltrusten alvast.

Je moet je niet schuldig voelen hoor, ben juist blij dat ik het nu hoor! En met mij velen denk ik.

Ik hoop inderdaad dat ik dan nog net 'geluk' heb en hij er nog is.

xxx A70

ps zou ik dat email adres van je mogen hebben, dan probeer ik hem zelf te contacten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mii,

Heb ook je foto's gezien, ze staan nu nog erg gespannen en je hebt denk ik ook veel zwelling, maar eens die zwelling weg gaat en ze indalen zullen het mooie boobies worden :57: , komt helemaal goed! :35:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mii18,

Ik heb net je foto's bekeken en ik vind ze al heel erg mooi hoor! Het past wel bij je lichaam dus niks om je zorgen over te maken...

Dat komt zeker volledig in orde en denk ook wel dat je nog wat moet wennen.

XXXjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat zien je foto's er goed uit! Inderdaad helemaal NIET groot (tenminste, niet wat je verwacht bij 450 cc!). Moet eerlijk zeggen dat ik de grootte bij mij ook reuze mee vind vallen. Het klinkt allemaal zo groot, maar het past precies bij je lichaam.

Hoe voel je je nu? Lekker rustig aan gedaan afgelopen dagen?

Liefs,

Cheryl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi iedereen,

Bedankt voor alle reacties op mijn foto's..

Straks ga ik weer douchen dus dan ga ik ze weer zien.. ;)

Durf nog niet alleen te douchen dus mijn vriend moet alles doen..

Heb nog steeds wel pijn..

Vooral die nachten zijn erg, ik moet gewoon midden in de nacht eruit om een pijnstiller te pakken..

Alles doet zeer, mn borsten, mn rug enz..

Ik heb nog maar 2 tabletten tramadol.. Iemand een tip wat ik nu als pijnstilling kan gebruiken??

Hoop toch wel dat het snel wat beter gaat zeg.. Ik kan nog niet veel.. Zelfs lopen kost moeite..

Tja wie mooi wil zien moet pijn lijden.......!!!

Liefss.. :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

misschien kan ik wel overstappen op ibuprofen..

Let wel op je maagje he ;)

Ik heb 1 dagje je topic niet gelezen en 71 e-mails later dacht ik van nou ff reageren :P

Ik hoop dat de pijn snel voor je weg trek of minder wordt...

Ik moet zeggen dat ik het wel erg boeiend allemaal vind omdat ik nu lees hoe je elke dag ervaard...

Ook ik heb gebeld ivm mijn concultafspraak en kreeg te horen dat ik al de zoveelste was die geloofde in een ''het is een leugen'' en ''hebben mensen niets anders te doen dan zoiets te roddelen'' :wacko:

Voelt het nu niet zwaarder aan?

Misschien een stomme vraag maar vraag me dat af of jezelf verschilt voelt...

Ik bedoel niet de pijn he :141:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Mandykuh,

Nou vind het zo raar dat ze dat zeggen bij beaucare.. Ik snap er gewoon niks van!!

Dr.Plovier gaat dat toch ook niet allemaal verzinnen en leugens vertellen..?

Achja.. Ik weet het ook niet hoor..

maarre.. zonder bh voelt het zeker zwaarder aan..

Toen ik hem uitdeed, voelde ik ze gewoon zakken..

was echt raar gevoel!! dat duurt nog wel even voordat je er aan went..

verder is die sport bh ook echt shit.. hijzit zo strak!

maar heb hem nu een tandje losser staan.. durf niet nog minder te doen

want dat ding houdt alles juist op zijn plaats toch??

Liefs. :58:

P.s heeft er iemnad een tip om rustig aan iets aan sex te doen? :blush:

Ik heb er nog niet zon behoefte aan maar mijn vriendje wel..

En vind het zo sneu om hem zolang zonder te laten zitten

alleen ben bang dat het zeer doet!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.