Ga naar inhoud

Mii18 : 24 augustus 2010 : Dr. Plovier : Beaucare


Aanbevolen berichten

Oef zeg! Een pak van je hart! Leuk dat je mama zo goed reageerde! :136: En ze steunt je ook nog eens volledig, wat kun je je nog meer wensen!

Succes nu met het plannen voor de operatie!

Dat je borsten niet helemaal symmetrisch zijn, ja, sommige pc's doen dan verschillende cc's maar niet allemaal, als het minder dan een cupmaat verschil is wordt soms ook gewoon hetzelfde gestoken, van nature hebben ook maar weinig vrouwen perfect gelijke borsten vandaar. Mijn borsten waren ook verschillend, en heb dezelfde cc's in beide gekregen, verschil is wel minder geworden maar is er nog steeds, maar het stoort mij persoonlijk niet. Ene borstplooi zat ook lager dan de andere, dus heeft mijn pc één borstplooi lager gemaakt, zodat ze nu op dezelfde hoogte zitten.

Spannende tijd breekt nu aan voor je, blijf je opvolgen!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,1k
  • Created
  • Laatste Reactie

@ Eefje.

Ja echt een pak van men hart.. Ze zei echt zo: was je daar nou zo zenuwachtig voor, je had toch geen brief hoeven schrijven..

Maar wat iedereen al tegen me zei: Als je het eenmaal hebt verteld ben je echt opgelucht..

Ze zou het vanavond toch tegen men papa gaan vertellen, dus hoef ik dat niet meer te doen..:)

Het verschil nu zie ik ook niet zo heel erg en stoort me niet zo, dus ik neem aan dat dat straks ook niet zo is..

Ja nu kan het echt gaan beginnen.. Ik had Beaucare pas gemaild en die hadden 17 augustus nog plaats maar wss word het toch eind augustus..

Beaucare is nu ook 3 weken dicht.. Dus kan ook geen afspraak maken!!

Maar lief van je dat je me blijft volgen..:)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch twijfel ik nog hoor..

Als ik zo het forum door lees..

Is eigenlijk voor de spier het mooist, daarna dual plane en daarna achter.. :(

heb ook wel hele mooie foto;s gezien hoor van achter de spier..

Maar ik wil dat ze mooi worden en niet dat ik later spijt krijg..

kunnen ze bij achter de spier er ook natuurlijk uitzien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meid, sorry dat ik nu pas reageer maar ik kom nu pas op de site...Fijn hé zeg, dat je mama zo heeft gereageerd :35:

Weet je, uiteindelijk wil je als moeder toch ook dat je dochter gelukkig is..en als je dat rustig aan je mama uitlegt, zal ze mss zelf zo'n stap niet zo gauw zetten, maar wel proberen om jou te begrijpen en je te steunen in je keuze. En dat heeft ze dan ook gedaan hé, kben superblij voor je!!

Nu kan je idd écht beginnen plannen en uitkijken naar je operatie!!! Ik weet zeker dat je mama er voor je zal zijn hoor als je erover wilt praten of ergens mee zit. Het is toch een ingreep die niet alleen lichamelijk jou verandert, maar ook mentaal is het een stap en als je dan steun of toch al zeker een luisterend oor hebt van je eigen moeder..doet goed hé!!

Nou, veel succes met het plannen en ga ervoor!!!

Liefs, K'tje

:71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

tuurlijk kunnen ze achter de spier ook mooi zijn,ligt aan je bouw,weefsel,huid en alles

als jou arts het geadviseerd heeft,of adviseerd,zal het een reden hebben,en zal dat juist mooi bij je staan.

anders meerdere consulten nemen,en wat er het meest geadviseerd word,gewoon voor gaan.

als je maar je arts vertrouwt erin,op het goede advies,dan komt het goed :6:

en die twijfels,hebben we allen(gehad)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ K'tje

Bedankt dat je zo met me meeleeft, echt super tof en lief van je.. :)

Ja ik wist echt niet dat mn moeder het zo normaal vond.. maar ze zegt dat zij er ook

altijd mee heeft gezeten dat ze niet zoveel had en later pas is gekomen enz..

Maar ben blij dat ik er vanaf ben.. Nu kanikpas echt gaan genieten..

@ moontje, bedankt voor je antwoord..

maar kunnen ze er dan ook natuurlijk uitzien? of zie je eerder dat ze nep zijn?

Liefs..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoor met achter de spier krijg je ook mooie borsten.

Er zijn landen die juist bijna alleen maar achter de spier methode gebruiken ;)

Voordeel is dat ze heel lang niet gaan hangen (inwendige bh) dat gebeurd voor de spier weer sneller.

Op je rug blijven ze ook mooi omhoog (meestal) en zakken ze niet als knipperlichten uit elkaar ;)

Je ziet geen randen en je heb veel minder kans op rimpels.

Minder kans op complicatie Bottoming Out

Veel minder kans op kapselcontractie, borstonderzoek gaat veel beter.

Zo zie je maar ook heel veel voordelen hoor ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Butterfly:

Ja je hebt gelijk..

Ikmoet gewoon niet zoveel twijfelen.. haha

maar wat dat betreft ben ik een perfectionist..

bij mij moet het allemaal mooi zijn/worden en zo natuurlijk mogelijk..

laat ik nou maar op houden met piekeren en gewoon een afspraak maken!! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt idd..

Ik heb ook niet zoveel bedekking aan de bovenkant..

Maar als je ronde siliconen neemt, word dit dan wel beter..??

Eigenlijk zou ik hier eens een foto moeten plaatsen van mijn borsten nu, dan weten jullie tenminste wat ik bedoel !!

Is wat makkelijker beoordelen he..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een foto is niet altijd makkelijk te beoordelen.

Wij kunnen niet de centimeters tellen hoe dik/dun je huid is ;)

Wel is het zo dat er klinieken zijn die enkel achter de spier gebruiken dat vind ik dan wel weer raar :rolleyes: .

Daarom is t wel handig te weten welke kliniek je gaat.

En is het ook altijd goed om naar nog 1 of 2 klinieken te gaan kijken wat hun zeggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja zoals bij Beaucare.. daar gebruiken ze eigenlijk alleen achter de spier alhoewel als je erom vraagt en het is mogelijk ze ook voor de spier plaatsen..

Ook werken hun denk ik altijd met ronde en niet met anatomisch..

Vind dit toch wel een beetje raar..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mii ik je hoeft achter de spier niet bang te zijn voor nep ogende borsten hoor,echt niet,dat heb je vele malen eerder en sneller bij voor de spier juist.

achter de spier word erg vaak gedaan bij dames die juist een natuurlijke look willen,en ook idd als je weinig (vet)weefsel hebt bied het een goede keus ,maar ook als je dunne huid hebt en ook als je niet de mega grote echte bolling bovenin wilt(randen zal je dus niet zien)

ja maka eens een foto,kunnen we in elk geval eens meekijken waarover je kletst :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Butterfly en moontje:

Bedankt steeds voor jullie antwoorden en adviezen..!!

Hier heb ik echt al veel aan gehad..

Die foto komt eraan, moet alleen nog wel even een goede maken..

had er al gemaakt om naar de pc op te sturen, maar vind ze echt verschrikkelijk!! :121:

bovendien heb ik een tepelpiercing en die ga ik denk ik eruit halen als ik mezelf ga laten opereren..

Ik wilde eerst wel naar meerdere klinieken gaan, maar meestal is het overal erg lang wachten enz..

en bij Beaucare heb ik een goed gevoel en goede ervaringen over gelezen..

en nu wil ik het natuurlijk ook zo snel mogelijk haha, dus geen tijd meer om naar andere klinieken te gaan.. ;)

Maar ik wist dus echt niet dat achter de spier ook een heel mooi natuurlijk effect kan geven..

Nou dan ben ik wel overtuigd dat het goed gaat komen hoor.. :)

Mijn vriend was er al voorstander van en nu geloof ik er ook wel in..

Liefs.. :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mii je piercing(en andere sieraden) moeten uit hoor als je geopereerd word.

geef niks dat je dat mischien nog niet wist,die info krijg je ook nog wel mee dan hoor tegen de tijd.

ja achter de spier is natuurlijkste efect,geen ballen en of neplook zeg maar,dus daar kan je al gerust in zijn hoor.

en als jij bij deze kliniek een goed gevoel hebt,doen ja!

als je een afspraak hebt,kan je lekker mee aftellen... :1bouncingboobs:

ga lekker foto,s bekijken van achter de spier,je kan in de handtekening kijken vd dames welke achter de spier hebben,en vraag je hun ww even en kan je beetje kijken hoe het er uit ziet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja die piercing moet wel uit, maar daarna wil ik hem ook niet meer terug erin doen..

Moeten andere piercings ook uit? Zoals navel piercing, tong?

Ja heb al heel veel foto's bekeken..

Heb ook al een speciaal mapje gemaakt op mijn computer,

waar ik alle foto's heb opgeslagen die ik echt mooi vind,

want moet natuurlijk straks ook een foto meenemen.. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja alle piercings en sieraden uit,en trouwens ookal mocht je je tepelpiercing erin houden dan deed je hem vlot erna eruit hoor,want je tepels hebben het even zwaar na een bv :rolleyes:

ja goed plan,foto,s meenemen wat je wilt en mooi vind,maar ook niet onbelangrijk,foto,s wat je NIET mooi vind en juist niet wilt,zodat je arts een goed inzicht krijgt wat je wel en niet wilt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is idd wel een goed idee van je..!! Ook foto's mee nemen wat je niet mooi vind,

dan kan de arts het nog beter inschatten..

Hahaha idd, dan wil die tepelpiercing wel uitblijven.. :rolleyes:

Maarre, alle piercings zeg je.. Hoe zit het dan met de mirco dermals??

Ik heb er namelijk 2 in mijn rug zitten en die kunnen er niet uit..

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat is toch zo een mini implantaatje?

tja dat wee tik verders dus eigenlijk niet,hoe of wat je daarmee moet doen?dat zou je eens aan je arts moeten vragen?

of ene nieuw topic starten met de vraag,wie weet hebben andere het ook en weten hun een antwoord?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klopt, een onderhuidse piercing..

Jeetje, dat zou wat zijn.. Zal toch wel goedkomen, daar hebben ze vast wel overna gedacht toen

ze met mirco dermals op de markt kwamen..

maar goed idee, ik start er een topic over.. :)

Nog een vraagje:

Achter de spier he, is het dan niet zo dat je borsten verder uit elkaar gaan staan??

Dan dat ze nu staan bedoel ik he..

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja bij achter de spier kan dat,dat ze net iets verder uit elkaar gaan staan,hoeft niet hoor,vaak heb je gewoon je eigen vorm borsten nog bij achter de spier,maar dan vergroot :6:

ja ik ga hopen dat ze erovernagedacht hebben,daarom is een nieuw topic erover niet verkeerd,wie weet zijn er dames die ervanaf weten hoe dat reilt en zeilt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.