Ga naar inhoud

Mii18 : 24 augustus 2010 : Dr. Plovier : Beaucare


Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,1k
  • Created
  • Laatste Reactie

*** Mii van harte!! Ik heb in de galerij gekeken, en je hebt echt wel HELE mooie borsten joh!! Dat vinden er velen he, en dat zoveel meiden jouw foto' meenemen naar hun pc is een groot compliment voor jou he. Geniet er lekker van,

groetjes van Ingrid

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanksss voor de lieve reactie's !! :D

@Sabia, ja alles gaat nog goed gelukkig!

Ik heb alleen af en toe als ik op me linker zij lig, dan me rechter boob een beetje raar aanvoelt.

net of ik de prothese voel ? heel raar gevoel ga dan ook altijd verliggen net zolang het gevoel weg is.

Lijkt net of ie een beetje dubbel gaat? andere kant heb ik het niet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Proficiat met je boobies verjaardag!

Hoe gaat het nu verder met je?

Je bent nog altijd actief op het forum hé, ik heb de laatste maanden super weinig tijd gehad.

Heb hierboven gelezen dat je wat last hebt van rimpeling als je bukt. Is het heel zichtbaar? Wel jammer maar dan buk je maar niet teveel hé probleem opgelost <_<

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks Evi... :D

Ja gaat super met jou ook ?

Nog steeds altijd happy ?

Ja ben nog wel veel op het forum te vinden hihi.. echt een verslaving. maar daardoor vond ik me boobs ook eerst te klein, maar gelukkig nu weer helemaal happy!

Ja die rimpeling, als ik naar voren hang of buk inderdaad, dan zie je het best goed en voel je het ook! jakkkk.. heb jij ergeen last van?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks moontje!! :D

Nee gelukkig niet staand :D Dus dan valt het allemaal wel mee !

Je bedoelt als ik op me zij lig en het zo voel in me rechterborst?

Nee want had ik van te voren nooit... nu sinds ik die prothesen heb wel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook nog altijd super tevreden.

Geen last van zichtbare rimpeling. Wel soms naargelang hoe ik buk aan de onder/binnenkant van mijn borst wat rimpels maar ze zijn niet zichtbaar.

Heb nu wel weer sinds een week last van mijn linkertepel(en hof) is supergevoelig en soms ook wel wat pijnlijk.

Ik hoop dat dit er misschien mee te maken heeft om gevoel terug te krijgen want dit is nog niet zoals het hoort.

Heb nooit gevoelige tepels gehad maar de linkerkant heeft toch wel veel nodig nu maar had gelezen dat dit tot een jaar kon duren dus heb nog 2 maanden hé :rolleyes:

Neem ik er wel met plezier bij hoor is dan ook het enige "nadeel" wat ik aan de bv ondervind maar dan moet mijn ventje maar wat harder zijn links hé :153:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat je ook nog zo tevreden bent! Jij bent ook alweer 10 maanden PO, jee wat gaat de tijd toch snel he !!

Ja dat gevoel.... ik ben nu een jaar PO en me gevoel onder me boobs boven me litteken is nog niet terug, dus ik denk dat het gewoon voor altijd wegblijft, maar goed zijn allemaal van die kleine dingetjes, die nemen we maar voor lief he denk ik!! Ik ben allang blij dat ik boobs heb :D Zal voor je duimen dat je gevoel nog goed komt deze 2 maanden!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.