Ga naar inhoud

Alyssa76 : 12 november 2015 : Dr. Nelissen : Global Care Clinic


Aanbevolen berichten

shit deze pc corrigeert zelf en ook schrijf ik mijn woorden opnieuw corrigeert lig..meisjes, ik maak schande hier met mijn fatale typ fouten, sowwieeeees :93::44::46::45::97::97::97:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 215
  • Created
  • Laatste Reactie

he meis,

Als je idd zo last van je maag hebt, en je kunt de pijnstillers afbouwen dan is dat beter, maar ga je zelf ook niet pijnigen he?

Slikte jij nou wel of geen maagbeschermers?

En ik weet niet of je koffie drinkt, maar anders even voorzichtig, want hierdoor kun je nu ook iets extra klachten gaan krijgen.

Wat redelijk goed helpt tegen maagpijn is yoghurt eten.

Lekker he ff helemaal gewassen,en weer heerlijk fris zijn, doet een mens echt goed.

Het is normaal hoor dat als je lang staat je borsten iets op gaan zwellen,hoort er allemaal bij.

Jeuk aan de hechtingen is heel erg vervelend, maar wel een goed teken, gaat het genezen, ben benieuwd als het verband eraf gaat, kun je ze eindelijk zien, alsof je een cadeautje uitpakt :6:

Nou meis, doe lekker rustig aan, vanavond heerlijk in een schoon bed, en hoop dat je toch iets beter slaapt.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb weinig meer toe te voegen aan Desert_Rose...

Als een woord gecorrigeerd wordt, trouwens.. dan duw je 1 keer op backspace, en dan wordt het woord terug gecorrigeerd naar wat jij getypt had ;) Tenminste, zo werkt dat bij mijn telefoon en tablet :P

En anders toch echt die zweedse autocorrectie uitzetten haha

Fijn dat het best goed met je gaat en dat je het ziet zitten om volgende week er even uit te gaan. Blijf wel rustig aan doen he!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

tnx meiden! Ik slik nexiam 2 per dag! Dus zou moeten helpen, maar mijn maag is rampzalig! Is altijd geweest!

Voorlopig valt de pijn mee....

ben zo benieuw voor morgen! Hopelijk krijg ik wat fotootjes gepost

en bb.... :45::45::45::45::46::46::46::46::46::46::46:

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo meisjes! De cadeautjes zijn uitgepakt!!!Wow wat zijn ze mooi! Vanavond als ik mij moet

verzorgen maak ik fotos! Ze zijn hoog, niet te opgezwollen, helemaal niet blauw! De wonden zijn ook erg mooi vind ik! Ik ben erg tevreden, dokter Nelissen heeft er echt iets moois van gemaakt!

ik heb een bh van de kliniek gehad, een mooie zwarte, stevig en ik heb een tweede aangekocht! Ika mag douchen vandaag :101: zo blij! Vanaf vandaag moet ik 5 x dag rustig aan mijn armen boven mijn hoofd rechthouden. Voelt raar aan maar als ik het niet doe ga ik verstijven! Heb al 2x gedaan en het ging! Vrijdag ga ik de nietjes eruit laten halen. Ben zo blij echt waar! Een dikke pluim voor de dokter! en zijn heke team :55: love my boobies

Link naar reactie
Delen op andere sites

tja, je ziet, sommige zeggen iets anders! Ik zag nog een meisje hier let armen omhoog na een week....raar idd xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik sta er ook van te kijken, ik dacht eerst, lees ik dat nou goed??

Apart, maar idd iedere pc geeft zijn eigen adviezen.

Het is wel een wereld van verschil met voor de operatie he meid, weg rimpels en plooien, fijn hoor.

En als extra cadeautje ook nog heerlijk douchen, geniet er maar van

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ook een keer van een arts gelezen die oefeningen gaf: elk uur 5 keer je armen omhoog, tot je armen je oren aanraken en weer terug naar beneden. En ook nog en

En keer per dag op je buik/borsten liggen... Die zet dat je dan binnen 4 dagen alles weer mag... Lijkt me toch een beetje eng hoor..

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja hij zegt dat veel dokters het afraden maar dat hij wil dat je het doet van het begin..hoe meer je uitstelt hoe meer je verstijft! Voelt raar aan maar het gaat! bedankt vd complimenten ik ben super tevreden x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ook een keer van een arts gelezen die oefeningen gaf: elk uur 5 keer je armen omhoog, tot je armen je oren aanraken en weer terug naar beneden. En ook nog en

En keer per dag op je buik/borsten liggen... Die zet dat je dan binnen 4 dagen alles weer mag... Lijkt me toch een beetje eng hoor..

dat meen je niet, als je op je borsten gaat liggen net na de operatie vlieg je toch tegen het plafond !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahhaha nee meisjes ik moet NIET op mijn buik liggen, ik mag het zelf niet! Ik mag ook niet op mijn zei gaan liggen. Ik moet stilaan oefenen met de armen en moet zeggen dat het goed doet! De stijfheid neemt af!

Maar ja het is idd zo, iedereen moet zijn eigen PC advies volgen eh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk, ik heb t weer gevonden, dit kwam ik dus tegen van een dokter op internet! Met filmpje en al.... Best bizar! Lijkt me zeer pijnlijk, liggen op je buik; dezelfde dag als de operatie!

http://www.hessplasticsurgery.com/breast-rapid-recovery-program-virginia/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk, ik heb t weer gevonden, dit kwam ik dus tegen van een dokter op internet! Met filmpje en al.... Best bizar! Lijkt me zeer pijnlijk, liggen op je buik; dezelfde dag als de operatie!

http://www.hessplasticsurgery.com/breast-rapid-recovery-program-virginia/

Ik denk wel dat het hier gaat om gladde prothesen.... Zeker weten doe ik het niet, omdat ik zijn hele site doorzocht heb en het nergens specifiek vond.

Mijn mening is gebaseerd op dat er in Amerika vaak gladde prothesen gebruikt worden, en hij ook veel Saline implantaten plaatst (vermeld op zijn website)

Gladde prothesen moeten gemasseerd worden om overmatig kapsel te voorkomen. Dat zou zijn werkwijze, zijn herstel-advies, heel goed kunnen verklaren. Hoe meer je borsten dan bewegen, hoe beter tegen overmatig kapsel (is mijn beredenering....)

Bij geruwde prothesen, die hier meestal gebruikt worden, werkt dit juist averechts.. Het kapsel schuurt dan met de binnenkant over de ruwe prothese, kan zich dus niet vasthechten, en je creeert het effect van een gladde prothese... Vandaar dat masseren echt afgeraden wordt bij geruwde prothesen, en waarschijnlijk ook het buikslapen, zeker in het begin...

Maar goed, nogmaals, ik brainstorm graag.. Ik kan dit alleen maar doen met de kennis die ik heb opgedaan de laatste jaren natuurlijk...

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar!! Dan heb je wél leren vliegen, en dat is dan best wel weer cool! ;)

haha super,op die manier leren vliegen, doe je maar 1 keer in je leven, dat is idd weer waar

hahhaha nee meisjes ik moet NIET op mijn buik liggen, ik mag het zelf niet! Ik mag ook niet op mijn zei gaan liggen. Ik moet stilaan oefenen met de armen en moet zeggen dat het goed doet! De stijfheid neemt af!

Maar ja het is idd zo, iedereen moet zijn eigen PC advies volgen eh

nee meis, ik weet dat jij dat niet mag, op je buik liggen, ging over wat DreamLou had gezegd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mag ze NIET masseren!Armen omhoog gaat elke dag beter....ik probeer het 5x dag te doen.Boobs herstellen super!!maar een wondje die nog vocht geeft...de rest is perfect droog ben fier op mijn boobs...ze beginnen vorm te krijgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo meisjes, gisteren heb ik voor het eerst met mijn auto gereden! Ik was maar 6 dagen PO! Ging perfect!Ik moet toegeven dat ik een hoge auto , zo een jeep type heb (dus stap in en uit zonder problemen) die heel soepel rijdt (doe geen moeite om te draaien enz) en ik schakel op elleboog hoogte en enkel uit mijn pols, terwijl ik met mijn arm leun....doe dus geen moeite...Met mijn vent zijn auto zou ik NOOIT kunnen rijden....

Ben blij want ik heb een stukje vrijheid gewonnen!

Ik kan al koken en word creatief dor mijn beperking...ipv pasta/aardappelen af te gieten, vis ik ze uit de pan...ipv een zak aardappelen te heffen, ga ik op mijn knieën en haal ik ze 2 per twee uit de zak, en schuif dan de kom tot aan het vuur zonder te heffen...Ik gebruik super scherpe messen om te schillen om geen druk te moeten oefenen enz....plus laat ik mij helpen met al de rest!Bvb om pannen weer in de lavabo te zetten enz...

afruimen en tafel dekken doe ik nog niet...De was doe ik wel id wasmachine maar de flessen wasproduct laat ik aan iemand anders heffen enz...

Mij aankleden gaat steeds beter, duurt wel erg lang! Ik heb mij een keer zelf gedoucht en vandaag de tweede keer zelf...De eerste keer heeft mijn vent mijn haren gewassen.

Mijn eigen verzorgen gaat nu vanzelf! De doekjes plekken helemaal niks meer! En de wonden zien er SUPER uit!!!Mijn borsten zien er super goed uit! :55: Ik blijf naar ze kijken....hihi, ik blijf zo naar mijn eigen staren voor de spiegel alsof ik niet kan geloven dat ik er zo goed uitzie! :101::46: Ze zijn zo vol, zo mooi glad...zo...PERFECT! Mijn mama zei ook ze zijn gewoon perfect...je hebt borsten van een 20jarige! Zo voelt het ook!

Erg dat als ik opsta morgens ik me 80 voel! Ik heb een vastzittende wervel id rug en mijn nek zit super vast ..Dus ik sta op met rugpijn en barstende spierspanning hoofdpijn..plus de pijn aan de borsten is morgens het ergste! Maar de ergste mijn komt door mijn reuze en de libro! Hopelijk heeft de kine snel en plekje voor mij!

Ik doe 's avonds een zetpil Voltaren, maar 80proc van de keren houd ik ze niet in :106: Ik slaap super goed, maar morgens word ik wakker van mijn rug.

's Morgens duurt mij 2 uur voordat ik mobiel ben..En ELKE dag moet ik dutten zo een uurtje..savonds ben ik ook snel moe...

Ik, mijn boobies, mijn bank en bed zijn beste vrienden geworden!

Hopelijk herstellen alle meiden even goed! IK verschiet van hoe snel dat het gaat ....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid wat fijn dat het zo goed blijft gaan, en dat je jezelf steeds mooier gaat vinden, dat moet een goed gevoel geven.

Zo zie je idd maar dat je er steeds meer trucjes bijleert om het jezelf makkelijk te maken hihi

Spierpijn kan nog wel even aanwezig zijn, enige wat je kunt doen is blijven bewegen en verder hoop ik dat de therapie iets gaat helpen,

Maar iedere dag weer een beetje verder met herstel,en voor je het weet zijn die 6 weken met regels etc voorbij

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.