Ga naar inhoud

Alyssa76 : 12 november 2015 : Dr. Nelissen : Global Care Clinic


Aanbevolen berichten

:44::45::45::45::45: vollenbak hahahhhahahahahahahha stomme zelf correctie WTF, ik ben een ramp in typen hahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 215
  • Created
  • Laatste Reactie

zo vanavond eens lekker op stap! Ik laat mij volledig gaan ook ben ik wat ziekjes....is de laatste x voor de op dat ik kan gaan shaken...erna ga ik mij moeten inhouden...ff alles los late, ,vriendinnen inlichten..lucht dat zo op als je steun hebt ook achteraf! Kijk er naaruit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Dan je ANK is super spannen! Gelukkig heb ik het super druk en heelmaal geen tijd om over te piekeren hihi!

Aga word je een week voor mij geopereerd?Ben echt benieuwd! Spijtig dat we niet samen zijn, konden we lekker elkaar gek zitten maken hahahaha en lekker bibberend samen wakker worden !Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog 7 dagen te gaan! Ik ben begonnen met ARNICA druppels, 15 druppels 3 x dag! Helpt om te veel zwelling en blauwe plekken te voorkomen! Vanavond vertrek ik op weekend, dan nog 1,5 dag werken, een feestdag, en het is zo ver! Slapen...nix!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat je het druk hebt de komende 7 dagen, dan gaat de tijd veel sneller... Voordat je het weet sta je weer op de dansvloer te slowen, ben je er al uit wat voor jurk je aantrekt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey beecee, ik heb een kleedje in gedachten maar geen idee of ik teveel pijn ga hebben, want is redelijk strak van boven!Ik ga lig kijken hoe ik mij voel!Stel ik nog veel pijn heb of te moe, dan gaat mijn dochter met manlief op stap..kan ook romantisch zijn eh hihihi

Vandaag heb ik telefoontje gehad van Caroline van de global -care! Ze vroeg hoe met de zenuwen was en, en of ik Arnica aan het innemen was...Operatie is om 7,45!Om 7,30 moet ik daar zijn! Ik ga 2 uur onder het mes! Erna 2 uur bijkomen en tegen de middag zou ik al naar huis mogen! Dat zou super zijn!Ze gaan ook wat extra zetpillen voorschrijven zou ik teveel pijn hebben..ik mag enkel dafalgan nemen owv maagzweren!

Gelukkig vertrek ik ddl op weekend! hihihi fijn weekend allemaal !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog 7 dagen te gaan! Ik ben begonnen met ARNICA druppels, 15 druppels 3 x dag! Helpt om te veel zwelling en blauwe plekken te voorkomen! Vanavond vertrek ik op weekend, dan nog 1,5 dag werken, een feestdag, en het is zo ver! Slapen...nix!!!

Ze zéggen dat het werkt, maar er zijn er ook die zeggen dat het niet werkt ;)

Heb meiden gezien die arnica geslikt hadden, met enorme blauw plekken, maar ook meiden zonder blauwe plekken.. Maarja.. heb ook meiden gezien die geen arnica slikten, en veel blauwe plekken hadden, en ook een hoop meiden zonder arnica en zonder blauwe plekkken ;)

Ach, al is het voor het placebo effect hihi

Fijn weekend he!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo het is bijna zo ver lades! Nog maar 2 nachtjes slapen! Vandaag laatste dag gewerkt alles afgerond..grappig hoe iedereen mij fijn verlof wenst..hihihihi...ben zenuwachtig aan worden!Seffes gaan eten met ventje, film id cinema , en hopelijk kan ik de volgende twee nachten slapen!Alles is voorbereid, heb alles gedaan at ik moest doen, morgen nog ff logeerkamer in orde maken voor mama..en ze gaan halen id luchthaven....komt allemaal goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, jij bent lekker op tijd klaar! Kun je morgen en overmorgen nog lekker maaltijden maken die je kunt invriezen haha :) Heb je altijd wat te eten, ook als er niemand kookt :P

Nee geintje, ga lekker nog ff twee dagen genieten van wat je allemaal mag hihi.. Dadelijk is het zes weken echt ff opletten :P

Spannend, die laatste dagen hihi

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja echt spannend! Heb veel ingevroren ! Soep, saus, maaltijden! Heb snelle gerechtjes gekocht, gnocchi, tortellini...ik zal niet uithongeren hahahhahah nu nog mijn zenuwen onder controle houden :93::44:

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo het is bijna zo ver lades! Nog maar 2 nachtjes slapen! Vandaag laatste dag gewerkt alles afgerond..grappig hoe iedereen mij fijn verlof wenst..hihihihi...ben zenuwachtig aan worden!Seffes gaan eten met ventje, film id cinema , en hopelijk kan ik de volgende twee nachten slapen!Alles is voorbereid, heb alles gedaan at ik moest doen, morgen nog ff logeerkamer in orde maken voor mama..en ze gaan halen id luchthaven....komt allemaal goed!

Fijn dat je hulp krijgt van je moeder :1: ik hoop dat zij je lang genoeg kan bijstaan.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo meiden het is zover! Morgenvroeg moet ik binnen!Alles is gereed! Flesje cola en suikerwafel zijn klaar, zegeltjes van Voorzorg, vragenlijst, mijn warme zelf gemaakte omslagdoek, mijn joggingbroek, een wijde t shirt en een warme vest...sportschoenen....thee, pijnstillers...alles is klaar! Zenuwen bijna onder controle!Ànk bedankt, mama blijft tem 25/11..gelukkig! Ik kan niet wachten tot het achter de rug is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey bedankt meiden!zenuwen rdelijk onder controle...gisteren ff paniek aanvalletje gehad maar was snel voorbij!Ik moet 5 klevertjes(zegeltjes) van mijn mutualiteit meenemen! Dat is voor de operatie xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey bedankt meiden!zenuwen rdelijk onder controle...gisteren ff paniek aanvalletje gehad maar was snel voorbij!Ik moet 5 klevertjes(zegeltjes) van mijn mutualiteit meenemen! Dat is voor de operatie xx

zegeltjes!! :45: Lijkt wel of je een spaarkaart vol moet krijgen bij de supermarkt haha. Deze keer niet voor servies, maar voor boobies! hihi

Succes morgen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

zegeltjes!! :45: Lijkt wel of je een spaarkaart vol moet krijgen bij de supermarkt haha. Deze keer niet voor servies, maar voor boobies! hihi

Succes morgen :)

Hoi BB

zo leren wij hier meer van de dames die in belgië wonen.

http://www.partena-ziekenfonds.be/nl/diensten/ziekteverzekering/kleefzegels.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.