Ga naar inhoud

Alyssa76 : 12 november 2015 : Dr. Nelissen : Global Care Clinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 215
  • Created
  • Laatste Reactie

Zo meisjes ik ben goed wakker nu....morgen of steaks het verslag!ze hebben super vr mij gezorgd echt waar!bedankt allemaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd meid, ben benieuwd hoe je het hebt ervaren en hoe je je nu voelt. Een natuurlijk of je je oude prothesen hebt gezien, je was nogal benieuwd of vooral bang over hoe die eruit zouden zien...

Fijn dat er goed voor je gezorgd is, nu goed voor jezelf zorgen en genieten van je instant maaltijden... :47:

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag meisje, hier mijn verslag!

Deze morgen was ik daar om 7,30

zoals beloofd om 7,45 werd ik binnen gebracht, kusje aan ventje en klaar was ik! Caroline was super lief ze was bezorgd over mijn zenuwen maar ging erg goed!

Ik kreeg antibitica via infuus , eerst een klein dosis om zeker te zijn dat ik er niet op reageerde..dan de volledige dosis! Dan kwam de dokter, nam foto en troost mij, hij wreef op mijn arm en beloofde mij dat hij goed voor mij ging zorgen!

OK in, en infuus met narcose;.Ik werd wat duizelig en ze zeiden sweet dreams , droom eens over een mooie vakantie in talie, sweet dreams meid, en weg was ik, nog ff tijd om een schietgebedje te doen.

Om 11,30 werd ik wakker, vaag herinnerend dat ze mijn naam aan roepen waren..het eerste wat ik deed voelde ik ad borsten, was zo bang dat geen wissel hadden kunne doen en YES, de prothesen lagen erin, dan diep inademen en YES is dual plane(voelde wat pijnlijk aan).

Dokter en Caroline en anestesith en 2 andere verpleegsters kwamen voortdurend langs vagen hoe met mij was

ze waren verwonderd dat ik aan glimlachen was en antwoordde zo snel!

Ik hoorde zucht langs mij en pratte door de grodijn met een boezemvriendin haha :45: en ervaringen wisselen

heel snel mocht ik opstaan om te plassen, op mijn eigen bene staan! Voelde precies zat alsof ik 2 beulinnen in de zon op nuchtere maag had genomen :46:

toch lukte het super! Ik mocht nog mijn eigen aankleden zonder probleem, enkel tweede mouw vn truitje moesten ze helpen!Ik begon meteen te appen mijn gsm stond in vuur en vlam :107: sms'en, whattsupkes, messenger!!

om 13,30 mocht ik naar boven, mama was er ook :55: wat een verassing !!!iuk at snel half wafel en drink een half fles cole om wat sterker te voelen

Thuis was ik hyper, manlief zei JE PRAAT TEVEEL!! was zo chatte wou alles vertellen!

om 15,15 kwamen de kids binnen, oudste moest wenen van opluchting, kleinste vroeg of ik bloot moest en keek afkeurend :106:

dan beiden super voor mij zorgen! verwend tot en met!

een kwart botrham viel tegen, veel water gedronken, achteraf wat zoute chips, bouillon, en nu pas een mini kommetje pasta

Ik werd ff erg misselijk VOOR dat ik at, dus wat stukjes gember gegeten, hielp echt!SUPER TIP!!Haal verse gember in huis en knabbel erop!

Voila! De kliniek heeft al gebeld! ze waren zo lief, me happy!Boobs zien er super uit nu al! ben zo benieuwd!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik moet elke 4 uur 1000 mg dafalgan of 1500 als ik veel pijn heb, ook snavhts! Dus wakker opgezet!Moet de hele tijd boeren en hikken :104: sexy en netjes :49::101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Holy! Zo veel????

Dat is echt heel slecht voor je lever!

4000 mg paracetamol per 24 uur is echt maximaal... Heb je niks anders mee gekregen om te combineren, want dat is veel beter dan te veel paracetamol te nemen...

Elke 5-6 uur paracetamol is echt het maximum... eigenlijk...

xxx

Ja afwisselen met ibuprofen! Is toch ook standaard denk ik? Maar mss heeft ze een zwakke maag?

Paracetamol is normaal niet belastend vr de maag dacht ik :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja afwisselen met ibuprofen! Is toch ook standaard denk ik? Maar mss heeft ze een zwakke maag?

Paracetamol is normaal niet belastend vr de maag dacht ik :)

Ibuprofen is bloedverdunnend en wordt niet standaard geadviseerd.. het kan meer kans geven op bloedingen.. En paracetamol is niet belastend voor de maag maar wel voor de lever...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb maagzweren gehad...en heb een maagbreuk en super gevoelige maag en darmen...morgen om.9.u op.controle...ik heb tegen dan 4 dafalgan op...ik zal dan mogen minderen X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ibuprofen is bloedverdunnend en wordt niet standaard geadviseerd.. het kan meer kans geven op bloedingen.. En paracetamol is niet belastend voor de maag maar wel voor de lever...

Aah ok maar ibuprofen is dan weer wel ontstekingsremmend..

Maar nabloedingen zijn toch zelden bij een bv?

Mja ik had het alleen niet getrokken op de paracetamol ;)

Maar vind het ook wel weinig pijnstilling dat ze krijgt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aah ok maar ibuprofen is dan weer wel ontstekingsremmend..

Maar nabloedingen zijn toch zelden bij een bv?

Mja ik had het alleen niet getrokken op de paracetamol ;)

Maar vind het ook wel weinig pijnstilling dat ze krijgt

als je een verleden hebt van maagzweren, dan is paracetamol ongeveer het enige dat je mag hebben helaas..

Nabloedingen zijn niet zelden helaas.. Ze komen niet vaak voor, maar waarom zou je iets triggeren als het niet nodig is.. Ik heb het toch wel regelmatig voorbij zien komen, en niet altijd even heftig, dus niet altijd dat er meteen weer opnieuw geopereerd moest worden, maar ik denk toch... 1 keer per maand of zo, soms 2..

Wat je kunt voorkomen, en zeker als de pc niet kiest voor bepaalde medicatie, dan is het niet verstandig dit op eigen houtje te nemen als je geen kennis hebt van medicatie en hun werkzaamheden en bijwerkingen :)

xx

Ik heb maagzweren gehad...en heb een maagbreuk en super gevoelige maag en darmen...morgen om.9.u op.controle...ik heb tegen dan 4 dafalgan op...ik zal dan mogen minderen X

Zeker geen nsaid's voor jou dan idd!

1 dagje te veel dafalgan zal het dan ook niet maken idd haha, maar zodra je kan wel minderen :)

Is het te doen met de pijn?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja idd als je een verleden hebt van maagzweren moet je oppassen met medicatie, eig wel erg dat je dan meer pijn moet lijden :/

Ben ik gelukkig met mijn sterke maag alleen 2x morfine op 2u tijd dat was ook net iets te straf vr mijn maag, zat toen ng ff in de war met mijn schema :P

Over nabloedingen heb ik zelfs niet bij stil gestaan, eig was ik in alles wel vrij gerust.

Hoe merk je eig een nabloeding? Komt het bloed dan langs de littekens gesijpeld?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pijn valt erg mee hoor!enkel.bij rechtkomen ff zeurende pijn maar duurt een paar seconden...dus erg goed te doen!We zien morgen weer hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

De nacht viel wat tegen....last vd maag en pijn...voel erg stijf...vandaag een dag PO....elke dag zal beter zijn zeker?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.