Ga naar inhoud

Alyssa76 : 12 november 2015 : Dr. Nelissen : Global Care Clinic


Aanbevolen berichten

Best boobie ik.heb gekeken op de site en lijkt mij idd een serieuze dokter...er staan ook al de nadelen van dual plane uitgelegd...er staat wel.niks over de prijzen?en niks over prothese wissel....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 215
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik voeg je even toe, dan kun je mijn foto's bekijken. Hey betrof bij mij een hersteloperatie na wat gepruts van een ander... Dus schrik niet van de eerste foto's.

€3100 euro kost bij hem een bv en een wissel, als het om ronde prothesen gaat. Hij vertelde mij dat hij bewust geen prijzen vermeld op zijn website, maar prijs is al jaren hetzelfde :)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

das fijnn ! ik denk datb ik begin november een daguitstapje Gent regel ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt best boobie ze zijn idd erg mooi, ze heeft idd echt iets goed en mooi van gemaakt! Heb je mijn fotos kunnen kijken? Denk je dat ik een lifting nodig heb?Welke cc en profile denk je dat ik nodig heb? Ik denk dat ik nu 330 cc heb, heb een c cup,jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo...Plovier egt wissel EN crescent borstlift...dus dat is waarvoor ik vreesde....ik probeer nog demeyere...iedereen raadt mij nelissen en verdonck af...iemand ervaring met d hondt in tongeren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

En zeker niet met jouw borsten alyssa. Heb ze idd bekeken voordat ik voor de eerste keer reageeerde (anders kon ik niet zeggen wat ik zei ;) )

In mijn opinie zou de beste keuze liggen bij Demeyer, Plovier of Nio (Maar Nio zit in Nederland)

Verder kan ik natuurlijk geen uitsluitsel geven over of je wel of geen lift nodig zult hebben :) Ik ben ook maar een leek. Wat ik zeg, zeg ik op basis van wat ik de afgelopen jaren hier gezien heb, en gelezen heb, zowel hier als overal op internet :)

Ben benieuwd wat demeyere zal zeggen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

een lift zal iig nodig zijn vrees ik...2 jaar geleden misschien net niet, maar nu, ik zie en voel het zelf....

Kunnen jullie duidelijk zeggen wat de slechte ervaringen/ verhalen met nelissen zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De slechte ervaringen hadden vooral betrekking op lelijke resultaten (sorry dat ik het zeg.. ) en op enkele malen te hoog geplaatste prothesen.

Enkele liften zijn ook redelijk mislukt, met uitgezakt weefsel als gevolg.

Verder heeft hij een inschattingsfout gemaakt bij een meisje over wel of geen prothesen na een lift. Volgens mij heette die meid: risje (hier op het forum)

Ik zal nog eens nadenken over de namen van de mislukte bv's. Zou ze zo even niet kunnen reproduceren.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

eerlijk gezegd , maar is enkel mijn mening, zie ik ook minder mooiere resultaten van Plovier!en klachten gelezen... Ik zie vaak wat volgens mijn onverantwoord groot is(als er complicaties ermee gepaard gaan dan...). Vaak zie ik ook op internet complicaties verschijnen owv te gescheurde/lekkende littekens enz...

ik lees vaak dat mensen die hem kiezen vaak doen het omdat hij van "groot en nep" houdt en zie ook dat hij soms grotere prothesen ingezet heeft dan overlegd...dat schrikt mij ook af....

Op de website zie je geen voor en na

Demeyere vind ik een meer verantwoord aarts, heb goed gekeken op de pagina en legt alles heel goed uit en vind zijn resultaten erg natuurlijk ogen.

Ik zou, zou ik jonger zijn, toch voor Plovier zij gegaan...maar in werkelijkheid past zijn werk niet echt voor mij...

Ik ga bij nelissen nu enkel voor een consult...samen met mijn man, en laat aan hem het ook een beetje over voor het gevoel...

Heb ook goede verhalen gelezen over hem...

Vamt het tegen, wordt het Demeyere...we shall see

Link naar reactie
Delen op andere sites

kzal maar zwijgen , al die hoorror verhalen gelezen ...en dat medewerkers van de kliniek heir reacties plaatsen, en dat risje niks meer mocht schrijven omdat de kliniek mee aan het lezen was :'((((

echter vind ik risje haar laatste resultaat mooi...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ik wil je veel succes wensen met je consult bij dr Nelissen.

Maar neem het advies van BB mee en ga bij meerdere pc op consult.

xxAnk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Ank, bedankt! Ik had een mislukte poging id wellness vorig jaar, wil echt niet meer meemaken...Gent is voor mij te ver, 2 dikke uur rijden en sat er veel alleen voor...vind te moeilijk ...wat als er iets mis gaat? Tis een zwaardere operatie..ik heb liever hulp id buurt...

>Plovier zet vr mij te groot ...is niet mjn stijl....

Ik heb met ventje afgesproken dat als hij geen goed gevoel heeft we verder op consult gaan in de Welness...Ik had een foto gestuurd en reactie van dokter Damen gehad...Daar lees ik hier niks van...zou eerder bij Verdonck durven denk ik...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo dames ik ben gisteren op consult geweest. Ikzelf en mijn venje ook hadden een zeer goed gevoel. We hebben samen veel vragen gesteld (deze consult bij de dokter was vr mij de tweede) en we hebben heel veel fotos mogen zien van zijn werk! Hij was op dezelfde golflengte als mezelf en mijn man. Hij heeft voorgesteld en lifting met anker incisie motiva ergonomix 340 cc. Hij vindt dat ze even goed voor de spier zouden kunnen ...maar hij gaat het bekijken tijdens de operatie om ze eventueel dual plane te wetten.

Hij zag niet echt problemen of complicaties mogelijk...enkel de gewoonlijke complicaties. Ik heb gemaild met een aantal vragen en ik wil proberen ofwel begin november ofwel begin januari de op in te plannen.

Ik heb alle vertrouwen dat ik tevreden ga zijn (niet te groot, zo natuurlijk mogelijk, snel herstel enz..).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey best boobie

ik ben nog in bespreking hierover..ik hoop tegen maandag MIJN datum te hebben echt waar! En ik hoop dat het NOVEMBER wordt...pfioe dan kan ik aftellen....kan niet meer wachten..Zoveel zenuwen over wat ze gaan vinden en hoe het allemaal gaat meevallen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo mijn datum staat vast! Collega ingelicht en afgesproken, maandag de baas en zeggen dat ik wss 2 weken uit ben(of 1..als mij lukt)...En deze morgen de allergrootste stap : ik heb het samen met ventje tegen de kinderen gezegd...ze hebben alle twee goed gereageerd..De oudste wat bang , de kleinste liep met twee ballonnen onder haar bloes al :45: helemaal blij dat ze ook "tepels" had hahahahahah..De oudste een beetje laten bezinken, eerlijk gezegd dat ze ongerust is...maar achteraf alles goed kunnen plaatsen..Nu is zo goed als alle stress van mij af..woensdag nog een paar vriendinnen inrichten..Doet goed en lucht op..ik hoef dan mij niet een paar weken te verstoppen en te liegen...

ik ga meer begrip en hulp krijgen!

Ventje is al "afscheid" aant nemen van de huidige borsten...zoveel plezier aan gehad :46::46: hihihi...zo veel mooie decolletes, hij heeft ze altijd zo mooi gevonden! Tis niet meer zo lang....kijk ernaar uit en wil asap PO zijn en beginnen aan mijn gerstel!

Vraagje..ik zou na 9 dagen na een concert met GALA erbij willen gaan...dus rustig dansen, eten..zou het gaan? :55:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dansen na 9 dagen zou ik niet doen, en je zult een jurk moeten hebben waar je sportbh onder kan...

De een voelt zich er goed genoeg voor,de ander niet... Moeheid is ook vaak een dingetje..

Daarnaast natuurlijk oppassen dat je geen abrupte bewegingen maakt,zeker met een drankje op...

En dat je je ellebogen niet hoger dan je schouders heft.

Ik zou het aankijken... Maar zeker rekening houden met kleding ivm sportbh die je niet ff voor een avondje voor een gewone BH kunt verruilen :)

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey bb, een drankje op hihi doe ik niet! Als ik nu enkel naar drank kijk ben ik zat :106: Kan geen alcohol verdragen, dus zou zeker niet doen! En ik heb een mooi kleed van rinascimento die hoog aansluit waardoor ik het gewoon kan dragen..alleenhoe doe ik het aan?Dat weet ik echt niet! Slowen mag ik toch zeker? Voor de rest zal ik zitten en genieten...we zouden blijven overnachten, dus voldoende dafalgan mee hihihi xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooh oké haha,nou dan moet het wel goed komen.... Als je idd een manier verzint om die jurk aan te krijgen hihi.

Misschien al eens bekijken in de spiegel of het lukt zonder die armen te hoog te heffen?

Slowen mag hoor, maar je moet gewoon kijken hoe je je voelt tegen die tijd. Ik had in die tijd echt nog geen zin in een feest,laat staan op hakken lopen. Vond lopen op platte schoenen om even naar de winkel te gaan, al een crime toen haha.

Maar dat zal bij iedereen anders zijn...

Zou het een beetje laten afhangen van hoe je je voelt tzt.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat klopt eh! Tis wel echt een fashion avond, dus ik denk ook niet dat ik zomaar met platte schoenen schande mag gaan maken hahahahhah

we shall see, anders koop ik iets wat ik kan open ritsen hehehe...Geen idee hoe ik kan voelen! De dokter vertelde van sommige zelfstandigen die na 7 dagen po al terug volleybal aan het werken waren...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.