Ga naar inhoud

Alyssa76 : 12 november 2015 : Dr. Nelissen : Global Care Clinic


Aanbevolen berichten

Zo..op controle geweest!Dok.Nelissen is te gek...mijn vent lachte zich kapot met hem.Hij vond het erg dat ik geen extra voorschrift had gevraagd..ik kreeg nu voltaren stopjes en motilium mee!Spijtig dat ik de stopkes niet kan binnen houden...hoe los ik zoiets op?schaaaam...moest direct nr toilet....vd rest voel.ik beter....ik doe kleine slaapjes de hele tijd!Persooneel od Global Care is zo lief...echt vriendelijk...voel mij echt goed daar!!!gisteren zelf gebeld hoe met mij ging...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 215
  • Created
  • Laatste Reactie

ik moest ff goed nadenken, maar stopkes zijn dus zetpillen :45:

Hoog genoeg naar binnen duwen, dan floepen ze, zeg maar :P Normaal gezien kunnen ze er dan niet snel uit.. en als je ze erin geduwt hebt, tijdje op de bank liggen anders.. dan kunnen ze beginnen te werken... Zou dan zeker ff een half uur gaan liggen :)

Fijn dat je zo goed opgevangen bent, dat is goed om te horen!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaa zetpillen...tja ik zal vanavond opnieuw proberen...hihi tnx vd tips xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo vandaag veel geslapen en fehangen...dan ff met ventje nd wibkel.. was fijj ff buiren zijn....raar wel hem alles laten doen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Best boobie whohaaaaaaaaaa laat mij niet lachen...doet piiijnnnn hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo vandaag veel geslapen en fehangen...dan ff met ventje nd wibkel.. was fijj ff buiren zijn....raar wel hem alles laten doen!!!

Niet je medicatie als snoepjes nemen hoor ;)

Dit is lezen voor gevorderde hihi

Goed dat je je rust neemt meid, want dat heb je echt wel nodig. Wel heerlijk om even naar buiten te gaan en frisse lucht op te snuiven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whohaaa...oeps!Ik typ met gsm en zie niet wat ik typ...hihi...vraagje:ik voel vocht lopen tussen prothese en borst lopen als ik recht kom...en dit enkel aan de rechterkant ...is dat normaal?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep is normaal idd, maar raar gevoel he! hihi

Je kunt ook nog het gevoel krijgen dat als je iets kouds drinkt, dat dat net is alsof het door je borst loopt. Dat vond ik altijd zo een raar gevoel, jak haha.. Maar allemaal van voorbij gaande aard gelukkig :)

Waarom zie je niet wat je typt als je op je gsm typt? Scherm kapot?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whohaaa...oeps!Ik typ met gsm en zie niet wat ik typ...hihi...vraagje:ik voel vocht lopen tussen prothese en borst lopen als ik recht kom...en dit enkel aan de rechterkant ...is dat normaal?

Heel jammer Alyssa :1:

Dat wij hier nog geen verslag hebben van je prothese wissel na 17 jaar, ik was hier wel benieuwd naar.

Maar ik wens je een voorspoedig herstel toe.

xx Ank

.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe Ank??mijn verslag is er wel??en lang ook?best boobie reageerde met leuk verslagje!Ik zie nis als ik typ ...is een samsung en scherm verspringt de hele tijd.....ik.kan niet open doen waar ik typ...geen idee waroom....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pagina 4 Ank!

Net dafalgan genomen...om 21.30 zetpil voltaren...maar ik hou ze niet binnen!pijn is al erg goed te doen!

Tnx best boobie..rechter borst is dikker ook opzij...en daar voel ik het bewegen die vocht...en mijn maag rommelt voortdurend!xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

yep!deze nacht was 3 uur! Dan dafalgan genomen, maar last van de maag :102: dus bed omhoog, bed omlaag....pffft uiteindelijk opgestaan, motilium genomen en zuigpilletje gaviscon...en ben in slaap gevallen op de zetel na 4,30....

Deze morgen eindelijk een zetpil volpraten kunnen inhouden, en voel mij ok! De borsten voelen wel ENORM zwaar!! Ik voel ze echt zitten! Maar als ik recht kom voel ik niet meer die zeurende pijn! Maar heel even!

Ik had binnen 2x 300 cc...en heb nu 340 cc, toch zien mijn boos er kleiner uit! Gek! Maar de dokter zei dat hij veel weefsel van mij heeft moeten weghalen...

Ik denk dat ik die vocht dat ik voel kom van de lege pocket voorde spier! De chirurg zei dat het een groot pocket was , hij heeft dus deze vast moeten maken aan de spier anders was er teveel plaats!

Ik zal seffens de foto met de drukband van op zei zetten, zodat jullie ene beetje een idee krijgen van de volume!

Rechts is meer gezwollen en dikker! Gek is dat ze zo hoog staan :101: mijn dochter zei amai mama ze zijn terug waar ze horen, is ook zo! ze hangen niet meer...ben zo benieuwd!

de tepelhoven zijn gereduceerd tot 4 cm, eentje spant meer zei de dokter, de andere minder..maar rechts had ik heel dun velletje(was mij ook opgevallen) en de dokter wou ze niet teveel onder spanning zetten.

Maandag eindelijk drukband eraf(ook vind ik ze best cool, dat ze de boel zo goed hoog en vast houdt...zal wennen zijn met een gewone sportbeha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik.had veel huid overschot na 2 bevallingen en 2x borstvoeding....en bij verwijderen van oude prothesen hebben ze de kapsel mee moeten weg nemen...de oude poket was voor de spier...de nieuwe onder...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe Ank??mijn verslag is er wel??en lang ook?best boobie reageerde met leuk verslagje!Ik zie nis als ik typ ...is een samsung en scherm verspringt de hele tijd.....ik.kan niet open doen waar ik typ...geen idee waroom....

Sorry meis :1:

Over het hoofd gezien maar ik wens een voorspoedig herstel.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dames

vandaag had ik een wat moeilijkere dag..mijn maag heeft mij wakker gemaakt om 5u ...Ik kon dan niet meer slapen! Ik probeer minder pijnstillers te nemen, 2 voltaren per dag en de rest dafalgan....Ik neem ongeveer medicatie elke 5 uur en niet meer elke 4 uur! Vandaag is dag 3. Ik heb ad rechterkant veel vocht en ik voel en bijna hoor passeren..echter zie ik geen zwelling! Ik ben braaf brandnetel thee aan het drinken en arnica druppels aan het nemen en probeer veel water te drinken.

Ik probeer ook gezond te eten en niet teveel maar door de maagpijn heb ik wat snoep gedrag :103:

Gek ik heb GEVOEL aan mijn borsten :101: ik denk zelf dat ik weet waar mijn tepels zijn :45: Ik voel meer nu dat ik volledig opengesneden ben dan toen ik mijn eerste bv voor de spier deed!

deze nacht zweette ik mij kapot waardoor mijn borsten intussen in nat werden en de band wat los kwam..Ik heb dus stiekem gepiept :49: maar ik zie niet veel! Morgen om 9 uur gaat het verband af en dan kan ik eindelijk zien!

Mijn ventje heeft mij vandaag gewassen, haren en alles! Amai wat deed dat gooed! na zo een zweet nacht! Hij heeft samen met mama de lakens ververst, dus ik zie het terug volledig zitten om in mijn bedje te slapen! hihihi

Gisteren avond waren bij familie gaan fonduen...alles; ik stond erbij en ik keek ernaar! Ze deden alles voor mij, ik was een prinses op de troon, ik moest enkel eten! Ik kon mijn groentjes zelf snijden, d-vlees hoefde niet, dat gaat nog niet!

Ik ben ijzeren buikspieren aan bouwen, ik kom beter en beter uit mijn bed! ik denk dat ik binnen een week wel op die concert kan gaan...als zo goed blijft gaan! ik doe echt rustig aan, forceer niks, let erg goed op; rust veel...maar verveel mij rot binnen hihihi

Gisteren vriendinnetje op bezoek gehad, we hebben heel de tijd zetten gehangen en dan ff een ijsje gaan eten..Was fijn, maar i was blij als ik terug thuis was.

Hebben jullie dat ook? Als je lang rechtstaat op te lang zitten voel ik devootsten zwellen, ik zie het niet en ze worden niet harder, maar voelen zwaarder en aanweziger aan!

owv het vocht heb ik gisteren ff een sms gestuurd nd dokter hij zei eventueel een extra bh dragen met washandje erin, maar is echt niet fijn, de hechtingen beginnen te jeuken..ik wacht dus af tot morgen, ben super benieuwd en een beetje nerveus!

liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.