Ga naar inhoud

Alyssa76 : 12 november 2015 : Dr. Nelissen : Global Care Clinic


Aanbevolen berichten

Maar de ergste mijn komt door mijn reuze en de libro! Hopelijk heeft de kine snel en plekje voor mij!

Bedoel je: Maar de ergste pijn komt door mijn reuma en fibro?

:45:

Zet nou die zweedse spellingscontrole uit joh! :45:

Ben trouwens heel blij dat het zo goed met je gaat en dat je trucjes gevonden hebt om dingen te kunnen doen :35:

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 215
  • Created
  • Laatste Reactie

reuma en fibro :67::67: whohahahahhhahhahah :45::45::45:

wordt een raadsel om mij te verstaan :106::106::106:

Zo nietjes zijn eruit! Ik moest een beugel BH kopen, om ze rustig aan te laten zakken. Moet stilaan opbouwen, vandaag 1 uurtje, morgen 2 enz.....Voelt goed aan, geen problemen! Nieuwe foto's in mijn gallerij hihihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet zeggen dat het fijn aanvoelt, beter dan de sportbeha. Daarvan begin ik echt last te krijgen verdorie...pfft...en het is zo zichtbaar onder ALLE kleding! :27::27::27::27:

Link naar reactie
Delen op andere sites

reuma en fibro :67::67: whohahahahhhahhahah :45::45::45:

wordt een raadsel om mij te verstaan :106::106::106:

Zo nietjes zijn eruit! Ik moest een beugel BH kopen, om ze rustig aan te laten zakken. Moet stilaan opbouwen, vandaag 1 uurtje, morgen 2 enz.....Voelt goed aan, geen problemen! Nieuwe foto's in mijn gallerij hihihi

Fijn Alyssa dat de beugel BH voor jou goed voelt maar dat lees je hier nooit,en zeker niet na 9 dagen po.

Ik heb even bij je foto's gekeken en die BH sluit wel mooi aan. maar kijk wel uit dat de beugel niet op je littekens gaat drukken.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Ank

Het is net wat de dokter wil...druk od litteken . Hij doet het al 15j met goede resultaten

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo meisjes...ondanks de 9 dagen po heb ik.het super gehad oh concert!Ik heb super lekker gegeten...genoten vd muziek...op de party veel gezeten maar ook rustig gedanst.Vd chirurg mocht ik niet gek doen en springen...wat was moeilijk mij in te houden..ik ben zo een fuifbeest..Ik heb wel de vrienden ingelicht...ze zorgden dat niemand te kortbij kwam en begonnen niet aan mij te trekken om te dansen enz...Al bij al genoten...pijn valt erg goed mee.Ik stop met Voltaren!Armen omhoog doen gaat steeds beter...hoogdpijn smorgens is de ergste...hopelijk kan ik snel ervan verlost worden...zou ik eens kunnen uitslapen..Dinsdag nam.terug werken...heb al gehoord dat tijdens mijn afwezigheid een hoop shit gebeurd is...dus veel zin in heb ik niet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voila....11 dagen verder en volledig pijnstillers vrij! Joepie :101:

Het ergste waren de Voltaren zetpillen, arme darmpjes van mij :102:

Vandaag op controle moeten gaan want er was vocht aan lekken onder mijn rechterborst...Ik belde en ze zeiden dat ik de strip moest uithalen en de wond verzorgen en toen zag ik dat het een beetje open lag. Het is helemaal niet erg, moet eosine erop doen en het droog houden, en de strip hoger plakken. voor de rest ziet er super uit! De korstjes vallen eraf en de littekens zien er mooi uit x

Link naar reactie
Delen op andere sites

zooo morgen al 2 weken po :101:

ben al twee dagen terug aan werken en het viel mee(wee halve dagen). Veel te doen...ben wel avonds bekaf...IK probeer steeds rustig aan te doen, mij kids doen helpen opruimenn, zwaardere taken aan vrienden/vent overlaten enz..Toch blijf ik moe.

Ik blijf 2x dag deppen met roodsel op het plekje die een vocht verloor, en het is volledig droog nu :49: ...Echter is de plek op de littekens erg gevoelig nu...Maar ziet er goed ui! Maandag terug op controle! Ik probeer elke dag tenminste 4 uur met gewone BH en het gaat erg goed( dan kan ik even pffffffff van de spanning aan de oksels af!!)

Hopelijk is met alle andere meiden ook zo goed aan gaan! Fototjes geplaatst! boos zien er in mijn ogen super uit!! :46:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt! Mijn rug pffft...maandag eindelijk kine, ze gaat proberen mijn rug stilletjes los te maken! Ik ga normaal 1xweek...Zal goed doen!

Deze morgen voor het eerst geslapen tot 9,30..Ik was wel deze nacht lang wakker!

Hele dagen werken valt mij zwaar...Dat moeten blijven zitten pffft...En het is ook erg druk, maar ja, het hoort erbij!

Met de bh gaat goed...ben blij om te wisselen want de bh van de operatie snijdt erg veel in mijn zei..echt vervelend!

Voor de rest alles ok! ventje maakt vanavond fotootjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.