Ga naar inhoud

Alyssa76 : 12 november 2015 : Dr. Nelissen : Global Care Clinic


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal

ik lees al even stiekem mee en ben maar pas sinds vandaag geregistreerd.

Ik heb een BV laten uitvoeren in mijn moederland ongeveer 14 jaar geleden. Ik moet de protheses dringend laten vervangen na 2 zwangerschappen en 2x borstvoeding...Borsten hangen wat en de protheses zijn erg zichtbaar geworden :102:

Al in het begin, aangezien ik toen erg mager was, zag je bovenaan mijn linkerborst een "wafeling" vd prothese...bij bijkomen, gebruik vd pil enz was dit minder zichtbaar...Nu ben ik gestopt met de pil en ben ik weer afgevallen, waardoor mijn boobs echt niet meer schoon zijn :27:

Ik heb zo een 320 cc per borst denk ik, kan dat? Een plastische chirurg in ziekenhuis vertelde dat bij wissel geen lifting nodig zou zijn, maar dat ik zeker voor grotere boob moet gaan aangezien ik een overschot aan vel heb ...Hij zei ook dat ik geen garantie zou krijgen dat de "wafeling" weg zou zijn...Bij de wissel zou veel weefsel kunnen mee wegkomen en misschien dit allemaal ergen maken :103: wat mij erg bang maakte....

Vandaar heb ik een nieuwe afspraak in de welnees in april bij dokter damen....

Ben beetje bang geworden van de verhalen over wakker worden tijdens de operaties en de schorsing vd dokter in Nederland, toch wil ik graag eens deze dokter zelf zien en een second opinion krijgen...De dokter in ziekenhuis vond ik te gehaast en onvriendelijk ;o'(

Ik lees fijn mee alle ervaring van eerste BV :105: ik heb het achter de rug en herken precies de pijntjes en kwaaltjes en de onzekerheid bij de eerste kiekjes :P)

groetjes, Alyssa

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 215
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Heb jij je prothesen de eerste keer achter de spier gehad? Het komt vaker voor dat er dan toch idd rimpeling onstaat als je heel mager bent.... Of weinig spierweefsel hebt....

Dr. Damen, zowel goede als minder goede verhalen over te vinden idd.... Beoordelen zul je zelf moeten aan de hand van het gesprek idd :)

Hoop dat hij je verder kan helpen :)

Soms is een lift idd niet nodig, maar dat ligt aan de stand van je tepels vooral. Met een extra high profile prothese, is vaak ook een heel mooi resultaat te bereiken als je tepels nog niet helemaal naar de grond kijken :)

Misschien kun je eens een foto plaatsen van hoe het er nu uitziet? Je zult dan vast wel reacties krijgen hier. Er zijn er die daar wel een oog voor hebben :)

Heel veel lees- en forumplezier in ieder geval!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank u voor je reactie. Ik zal wat fotos plaatsen ja als ik leer omgaan met deze laptop :)ik dacht dat ik protheses voor de spier had maar bij controle zei de dok.in zizkenhuis dat ze achter de spier waren??? Ik vraag mij af of er mogelijkheden zijn om die wafeling te mijden? En of er ervaringenb zijn van mensen die hetzelfde hebben meegemaakt x

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo nu begin ik stillekes aan te flippen! Op 16 april voormiddag heb ik een afspraak bij dokter Damen, in de namiddag bij dokter d'Hondt in Tongeren en binnenkort ga ik ook terug bij dokter Verhelle in ziekenhuis?.....

Ik ben bang vd verhalen over dokter dokter Damen( wakker worden tijdens de operatie en schorsing enz...) Ik heb een vriendin die super tevreden is bij dokter D'Hondt maar ik vond er maar 1 negatieve ervaring op forums (geen enekel geode) en verder niks...

Van dokter Verhelle vind ik niks...en toch was die beetje overhaast en onbeschoft opereert hij in ziekenhuis...wat mij iets geruster maakt...Ik ben benieuwd waar dit allemaal gaat brengen! De welness is gesloten tussen kerst en Nieuw Jaar en ik wil geopereerd worden tijden die vakantie aangezien ik dan 2en verlof heb...en kan goed herstellen tot volgende zomer...maar ik vrees dat ik een dokter ga vinden die in die periode opereert...of wat denken jullie???xAlyssa

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Om t dan nog wat lastiger te maken, ik heb een lift gehad (zag dat je misschien ook een lift nodig had?) en ik ben supertevreden over mijn pc (zowel op professioneel gebied als op menselijk gebied). Misschien ook eens een consult waard? (zie www.kliniplast.be). Je kunt foto's van mijn borsten gewoon zien in de galerij hoe ze er nu uitzien, meer dan 2 jaar later.

Groetjes en succes met je keuzes!

Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank u ingrid....toen ik consult had nam ik de pil....mijn borsten waten vol en gespannen en hingen nt...nu wel...ik ga piepen bij u dank x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Amaaai Ingrid....ik ven ECHT onderde indruk..je ziet er prachtig uit.chapeau vr alles wa je betrikt hebt x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ingrid ik meen het en is niet enkel plastische chirurgie meid! Je bent ZELF al die kilo's afgevallen, en ZELF al die mooie strakke spieren gebouwd, en je zorgt ZELF elke dag voor je mooie lijf, je mag er trots op zijn! Hopelijk ga ik ook terug trots zijn x

vlindertje dank u, ik hoop dat het idd zo is, ben wel erg bang x

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank u vlindertje, ik moet iemand vinden die mij de 21ste december wil/kan opereren...

ik vind mijn borsten nog mooi hoor, maar die zichtbare prothese en het gedacht dat ze er al 14 jaar inzitten, joe :25: x

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo heb even eens rond gelezen en dit geleerd en "besloten"

ik wil een 'ruwe" prothese, en ik wil een ronde, mijn borsten zijn nu "leeg" van boven en de prothese is onder bol en hangend, anatomische vorm zou de effect verergeren...veder wil ik coesive silicoon, en graag protthese die 100pproc gevuld zijn

veder twijfel ik...ik heb weinig weefsel van boven, waardoor een geribbelde prothese erg zichtbaar is, dus ik zou voor dual plane moeten kiezen, maar ik sport veel, joggen zumba enz..ik train soms ook met gewichten...en wil geen "raar gevoel"...Ik vraag mij af als ik ronde prothese boven de spier laat zetten als deze erg zichtbaar gaan zijn...wat is jullie mening?ik wil

ECHT GEEN LIFTING doen...als het een beetj gaat hangen vind ik het niet erg...Ik heb 2 kindjes gehad en borstvoeding gegeven en ben 37 jaar dus...als ze wat hangen is geen ramp, ben geen 20 meer eh

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo ik ga mijn afspraak bij dok.d(hondt annuleren en dokter Nelissen bellen morgen...ben echt benieuwd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb begrepen dat de "roesjes" bij dr Damen verbeterd zijn en dat er de laatste 1,5 jaar ofzo, niemand meer wakker is geworden :35:

Dual plane plaatsing zou je echt NIET moeten belemmeren met sporten, tenzij je wellicht mee wil doen aan een wedstrijd powerliften :P

Ik heb hier wel eens gelezen dat je kracht iets af kan nemen, maar wel in een acceptabele vorm :35:

Ik heb zelf dual plane, en merk eigenlijk geen verschil met voorheen.

Succes met je consulten, én je besluit. Valt echt niet mee hè pfffft :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey dat is interessant wat je nu vertelt....en met dual plane heb je toch volle borsten van boven?dat is mijn grootste zorg want mijne moeten toch vn boven opgevuld worden...en ik heb te weinig weefsel van boven....gn ze dan minder hangen met dual plane?of net meer?mijn afspraak bij dok.Nelissen is op 15 mei en ik was aangenaam verrast doir de vriendelijkheid van de verpleegster ad telefoon :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

a ha zoooo....maar zijn ze ook goed gevuld vn boven?en is het herstelperiode langer?xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ah zo....ik las wel over iemand met "dansende prothesen "bij het sporten en een ongemakkelijk raar gevoel.....en je bedoelt dan het verschil van ronde of anathomische of high profile?wat betekent het high profile?hoger ipv platter?en wat is "langer"herstel....mag ik werken na 2weken?en huishouden enz...xxwsorry eh haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

ah zo....ik las wel over iemand met "dansende prothesen "bij het sporten en een ongemakkelijk raar gevoel.....en je bedoelt dan het verschil van ronde of anathomische of high profile?wat betekent het high profile?hoger ipv platter?en wat is "langer"herstel....mag ik werken na 2weken?en huishouden enz...xxwsorry eh haha

Dansende prothesen? Hmz.. dat vind ik dan meer klinken als een prothese die niet goed vast zit. Ze moeten niet "los" aanvoelen in je lijf. Dat gevoel is niet uit te leggen, maar als je het meemaakt weet je precies "aah dat bedoelen ze"

Weet niet of je ooit bevallen bent?? Je baarmoeder rolt dan de eerste 2 weken ofzo nog mee als je op je zij draait.. dat losse gevoel van binnen, dat heb je dan ook met je implantaten.

Het kan ook zijn dat ze met "dansende prothesen" bedoelt dat ze meewiebelen tijdens bewegingen. Dit meewiebelen is bij voor de spier plaatsing beter zichtbaar. De borst beweegt dan op een natuurlijke manier mee. Met dual plane is het allemaal wat stijver, vallen ze minder naar opzij en het vrolijke hupsen is dan ook minder ;)

Als je bij dual plane plaatsing een ronde high profile kiest, dan heb je bovenin ook die vulling die je bedoelt.

Bij voor de spier zou ik voor een anatomische vorm kiezen, om specifiek bovenin vulling te krijgen. Het klinkt dubbel, want een ronde prothese is dikker in de bovenste rand en je zou denken dat die dus voor méér vulling bovenin zorgt.

Maar omdat een anatomische langer is, zal het implantaat dus hoger in de borst komen, en dus voor een hogere vulling zorgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

tnx piepke...jep ben twee maal bevallen en weet wart je bedoelt ;-) ik was ang datveenanaomische prothese weer mijn atuurlijke peerhangvor zou geven...ik heb nu ronde enwas zo fier op mijn borsten xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

zoooo.het is bijna zo ver, woensdag om 11 uur mijn consult bij dokter Damen, SPANNEND :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ehm....vandaag is zaterdag hehe...woensdag.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.