Ga naar inhoud

Melissa1981 : 10 april 2015 : Dr. van der Meulen : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoop dat je nu opgehaald bent en mooie boobies hebt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 640
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey hallo allemaal,

Nou werd pas om half 3 opgehaald om te tekenen volgens mij rond 3 uur ok in pas pffffffff zo lang wachten.

Geen last van narcose alleen heel moe, maar oh oh oh fucking veel pijn niet normaal en die vrachtwagen, ja die ligt nu bij mij op mijn borst.

Verslag volgt nog. Dank je wel lieve meiden voor alle berichtjes.

Heel veel liefs.xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeahhh, super!!!
Eindelijk heb je ze!!

Gefeliciteerd!!!!!! :1bouncingboobs:

Jeetje, wat heb je lang moeten wachten zeg!!!

En na al je stuiteren, kan je nu even lekker bijkomen.

Vooral heel rustig aan doen, hihi.

Verslag komt wel, rustig aan!

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank je wel lieverds,

ja moest heel lang wachten moest ook keihard huilen toen ik eenmaal de ok inging hahah.

maar ik ehb ze. ze beginnen enorm te zwellen oei :1bouncingboobs: :1bouncingboobs: :1bouncingboobs: :1bouncingboobs:

ben wel ff uitgestuiterd haha kan amper lopnen en bewegen hahah :help:

heel veel kusjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

:58: Wil jullie allemaal wel ff heel erg bedanken voor alle steun ik heb er zoveel aan gehad.

Echt super lief dat jullie deze grootste stuiterende idioot van het forum zo hebben gesteund!!!!!!!!!!

had meer aan jullie dan aan mijn vent hahah maar ja das een man he die snapt dat niet :45:

:119: :119: :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd lieverd!!!

En geen dank! je bent een topper!!

Xxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel lieve meiden.

Links is zo opgezwollen oei rechts niet maar links zat ook de hele pijnlijke drain in. Bloed spoot eruit die was echt erg die wond is ook heel pijnlijk. Maar rechts is kleiner hah links mooier hahah

Zie wel heel erg op tegen de nacht kan me bed niet eens in en zoveel pijn oei en morgen oh oh oh

En dan is mijn kleine daarstraks bovenop me gesprongen ik huilen van de pijn en toe gaf ie een knuffel weer huilen haha ah hij snapt het niet natuurlijk.

@superstar. Heel veel succes maandag lieverd!!!

kusjes van de idiote uitgestuiterde stuiterbal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik ga het proberen. Het zal een 10 jaren plan worden maar hier mijn verslagje.

Vrijdag 10 april 7 uur wakker en douchen. Was een actie van t-mobile in Breda gratis nieuwste samsung en 2 jaar lang 50 procent korting op je abo. Ik naar de stad een uur later. O mijn god wat een rij mensen. Mensen stonden er al vanaf 6 uur uit meerdere plaatsen uit nederland. Ik wist dat het geen zin had om te blijven staan want ik moest om half 10 weer terug naar huis omdat ik om 11.00 in rotterdam moest zijn. En ja hoor half tien maar uit de rij weggelopen dit had geen zin. Ben ik net thuis en wil net weg gaan belt Velthuis dat de ok uitloopt of ik om half 1 wil komen??? Ik denk dat meen je niet had ik gvd gewoon daar in de rij kunnen staan. Ik terug gebeld omdat ik de pillen die ik twee uur vantevoren moest innemen om 9 uur had ingenomen zegt ze kom maar om 1 uur. Nog later dus. Nou thuis nog 2 uur als een gek gestuiterd :63: :63: :63: :63: :63: :63: :63: :63: :63: :63: :63: :63: :63:

12.00 ik sta al klaar, nee manlief is op zijn gemak zijn haar aan het doen gvd schiet eens op zeg, moeten we ook nog tanken. 12.10 eindelijk in de auto, tanken en daar gaan we. Even later......... file nee dat meen je toch niet zeg wat is dit nu weer?Had nog 15 min en stond in de file, gelukkig duurde die niet lang maar ik stuiteren natuurlijk :63: :63: :63: :63: :63: :63: :63:!

5 min voor 1 bij kliniek. om tien over 1 naar beneden. Charmante muts op en sexy hemd aan lekkerr infuusje erin. Fuck das niet fijn zeg. Antibiotica door het infuus en wachten, wachten, wachten, waar blijft die arts nou heb nu wel lang genoeg gewacht zeg. Eindelijk half 3 kwam de pc. Het eerste wat ik zei toen ik hem zag was "bent u nog boos"?

Hij zegt "ben ik boos?"Ik zeg ja u was woensdag boos en heel geirriteerd toen ik weer kwam passen. Nou ineens was hij weer die hele lieve chirurg die ik de eerste keer zag. Hij bood wel netjes zijn excuus aan. Toen foto;s maken en aftekenen. Moest al een beetje huilen van de zenuwen en stress. Toen nog een keer plassen (tiende keer in de tussentijd, zeikerd he ik :5:)

Toen moest ik met de anesthesist meelopen en op een bed gaan liggen. En toen ik daar lag moest ik heel heel hard huilen. Alle emotie kwam eruit maar ik moest ook denken aan mijn blindedarm operatie in 2010 waarbij ik bijna dood was gegaan dus was heel bang. Gelukkig waren ze heel lief allemaal maar ook al lag ik in een warm bed, had het steenkoud en beefde als een rietje. Toen weeeeeeeeeer wachten op pc, iedereen stond al klaar maar hij was al een kwartier in gesprek; Eiindelijk kwam hij en ik nog harder huilen hahah. Anesthesist ging vragen stellen: "geboortedatum? Ik zeg o van mij? Ja zegt ie, ik zeg oke. Kijken ze me aan ik zeg "oh nu"? hahah Toen naam ik naam gezegd en toen zei hij waar komt u voor "?ik zeg een neuscorrectie en ze schoten allemaal in de lach. :45:

Toen keek ik een zuster aan en ik zei ik ga nu hoor en weg was ik.
Achteraf had ik nog iets gezegd van "knappe arts"ofzo hahah voor schut zeg, weet er niks van :45: :45: :blush:

Toen werd ik wakker gemaakt. Het was 4 uur. Ze zei wakker worden je bent al klaar. Ik zeg "nee hoor ze moeten nog beginnen"en deed mijn ogen dicht. Maakte ze me weer wakker, ik dacht mevrouwtje laat me slapen, u moest eens weten hoeveel ik gestuiterd heb de afgelopen weken ik ben kapot! :63: :63: :63::122:

Maar ze bleef praten, toen kreeg ik thee en moest weer plassen op de po hahah bah. Toen tosti gegeten zat alleen kaas op maar was de lekkerste tosti ooit waarschijnlijk omdat ik zo'n honger had. Toen weer plassen op wc gelukkig. Geen last van narcose maar oh wat een pijn. Nu weet ik wat er met die vrachtwagen bedoeld word. Toen moesten de drains eruit. Rechts trok ze er zo uit, toen de linkerdrain oh wat heb ik gegild. Die zat zo diep ze bleef trekken en het bloed spoot er letterlijk uit, die wond deed ook zo pijn. Toen bh aan, binnen twee minuten was de witte bh rood van al het bloed. Nieuwe bh aan dus.

Om kwart voor 5 mocht ik naar huis. Terugweg was een hel met al die hobbels in de weg.

Weer in de fucking file en nu heel lang, wist me geen houding te geven in de auto ik had toch zoveel pijn.

Eindelijk na een lange helse rit thuis. Sprong mijn kleine van bijna 3 op mij, oh wat heb ik gehuild zeg.

Pijn werd steeds erger en ze begonnen allebei enorm op te zwellen. Rond 22.00 uur begon de rechterkant te slinken en de linkerkant enorm te zwellen. Het lijkt wel een cupmaat verschil.. Hoop dat dit goedkomt, maar links zat ook die pijnlijke drain en zelfs mijn vingers zijn opgezwollen.

Half 1 proberen te slapen. Kan moeilijk ademen, zo zwaar en wat een druk op mijn borst. Kan mijn bed zelf niet in en kan amper bewegen pijn steeds erger. Om half 5 mijn kleine huilen, kon bijna niet ophoog, wat heb ik gegild van de pijn. weer terug liggen wat een hel zeg. Toen half 7 wakker en de pijn 100 x erger dan gisteren, huilen van de pijn, ik vraag me af waarom ik dit heb gedaan heb. Ik had me ingesteld op veel pijn maar dit had ik niet voorzien, branden, steken verschrikkelijke pijn in borsten, oksels, schouders en rug. En mijn linkerborst is zeker een halve cupmaat groter dan de rechter. Ik hoop dat dit niet zo blijft. Ademen is een hell, zo kortademig en zoveel druk en die pijn is onbeschrijvelijk. Kan nog minder dan gister en ben al anderhalf uur bezig om dit te typen, elke keer met tussenposes maar dan heb ik het ook van me afgeschreven. Nou dat was het wel zo'n beetje geloof ik......

Kusxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Zomaariemand

Gewoon lekker uitrusten nu... Niet teveel doen... En kijk af en toe naar beneden... Elke dag wordt de pijn iets minder, elke dag worden ze mooier, elke dag voelen ze meer eigen... Echt waar...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahhh, hoop dat die pijn snel wat minder bij je word, wel goed alles op tijd innemen dat hielp echt bij mij, en die druk op je borst was bij mij de volgende avond al een heeel stuk minder, bijna weg gewoon dus hoop dat die bij jou ook snel weggaat, dat vond ik het ergste die druk! scheelt heel veel als dat in iedergeval weg is, gewoon zo veel mogelijk voor je laten doen voor zover dat kan, binnenkort kan je er lekker van genieten :43::43::43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.