Ga naar inhoud

Melissa1981 : 10 april 2015 : Dr. van der Meulen : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 640
  • Created
  • Laatste Reactie

Heey lieverd,

Nee geen goede morgen. Pijn is zoveel erger als gisteravond. Ook heel veel spierpijn aan de zijkanten verschrikkelijk.

En links is ook blauw aan het worden. Zat net naar mijn voor foto te kijken en dacht vind dat nog mooier als nu terwijl ik ze altijd afschuwelijk vond. Heb foto's van vandaag geplaatst. Vind ze nog even klein en lelijk als gisteren zie nog geen verschil

xxxxxxxxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet mentaal op dit moment de pijn verwerken en dan ook nog eens een ander lijf. Ik heb dat zelf ook onderschat. Nu 10 dagen PO vind ik de mijne voornamelijk te groot en zo vreemd. Ik denk dat iedereen op zijn eigen manier even moet wennen. Geef het even wat tijd :) in ieder geval tot jij je beter voelt (de pijn minder wordt) ik vind ze er nu al mooi uitzien maar daar heb jij niks aan. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank je JSI,

wou dat ik zo te groot vond haha. je hebt vast gelijk hoor maar ben zo emotioneel nu

eerst weken spanning en stress, nu zo veel pijn en het feit dat ik ze lelijk en klein vind. :102:

Vraag me af of het nog goed komt.

Vind die van jullie allemaal zo mooi!!! Hier was ik al bang voor vantevoren...

xxkusxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast nicky328

Hoi Melissa,

DAarnet eens naar je foto's gekeken en ik vind ze ook heel mooi!! Echt waar! ze moeten nog wat op hun plaats komen en zo maar ze zullen zeker prachtig zijn! :-)

En weet je, als je naar je 'tweede foto na je bv' kijkt dan is daar je rechterborst groter dan je linker. Op de laatste foto is het andersom. Waarmee ik wil zeggen : het verandert nog allemaal, de ene borst is de andere niet, je moet ze de tijd geven om te genezen... het is tenslotte een operatie.

Het komt echt goed en wees maar zeker dat het geen A-cup meer is ;-) Denk een c-cup.

Geeft het nog wat de tijd.... kijk eens naar je foto's vooraf.... dat helpt ook altijd.

veel sterkte meid en wacht maar, straks lach je met dit alles omdat je heel trots op je boobs gaat zijn :-)

succes!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee lief,

Wat een rollercoaster voor je zeg. Naar dat je op het moment niet tevreden bent en zoveel pijn hebt. Probeer lekker uot te rusten tussendoor en laat je maar flink verwenne. Als ik foto's kijk op het forum incl. Me eigen dan vind ik bijna geen van de borsten mooi in het begin en uiteindelijk gaam ze allemaal super transformeren naar perfecte boobs. Heb jouw fotos nog niet gezien want we zijn geen vrienden, maar weet zeker dat geduld een schone zaak is en ze straks vast weer gelijk en mooi zijn! En inderdaad bij DP kan je nog de drop en plop verwachten dus komt vast goed

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

He wijffie,

Ik heb je foto van vandaag gezien en vind ze echt al weer veel mooier dan gisteren.

Ze zullen nu echt iedere dag veranderen en nog mooier worden!

Juist door alle spanning, stress en pijn denk ik dat je er nu heel anders tegenaan kijkt dan wij allemaal.

Ik vind ze zeker niet klein en al helemaal niet lelijk.

Daar heb je natuurlijk niks aan, maar dat wil wel zeggen dat jij er nu anders tegenaan kijkt dan wij allemaal.

Heb je al andere pijnstillers erbij? Ik heb hier nog Naproxen liggen, ik kom het brengen hoor! Haha.

:53: :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

:119:Weet je dat ik denk dat jullie zeggen dat ze niet lelijk zijn om me niet te kwetsen???

Is misschien niet zo hoor maar ik zie ze inderdaad anders.Vind jullie wel heel lief, en heb zoveel steun aan jullie, lijk wel zwanger zo emo ben ik, moet elke keer huilen door jullie lieve berichtjes, vind jullie echt schatjes!!! :53:

@nicky, toen ik naar mijn voorfoto keek moest ik huilen en dacht ik wat heb ik gedaan, vind die nou mooier dan hoe het nu is terwijl ik ze altijd zo afschuwelijk vond. Denk jij c?Ik had groter gehoopt sommige hebben met 225 ook een c cup en dan heb ik 325.

@charlotteemma, ik zal je toevoegen dan kan je zien hoe lelijk en klein ze zijn. Heb mijn a cup er gister voor gehouden en past volgens mij gewoon nog :102: :102:

@Joyce, je bent zo'n lieverd!!!! mijn zustertje :6:

Zie echt geen verschil meis. :103: ja voel me echt een wrak momenteel lichamelijk en psychisch

:53: :53: :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben zo emo door eerst zolang stressen en spanning, dan is de bv geweest en heb ik zoveel pijn en zijn ze zo klein en lelijk.

is het normaa dat als je gelegen hebt en omhoog komt dat je enorme pijn en druk van bovenaf hebt, de ergste pijn verdwijnt na 10 min.

bleubleu die van jou zijn zo mooi dan kan je dat we zeggen, ben zo jalloers op al jullie borsten

xxxkus

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja die pijn is normaal dat had ikk ook na lang liggen zijn ze opeens heel zwaar ofzo op de een of andere manier, de jouwe worden ook echt veel mooier uiteindelijk dan vind je ze niet meer lelijk (hoop ik & denk ik!) xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Melissa,

Ik had net via mn telefoon een berichtje geplaatst maar is niet helemaal goed gegaan geloof ik dus nog maar een keertje proberen via mn computer haha,

Jeetje wat een verhaal, en wat een emoties! (heel herkenbaar)

Je vind ze te klein geworden? Ik wil namelijk ook een C (ongeveer) maar dat kan nogal verschillen per persoon hoe ze eruit zien en welke bh maat het echt is, en heb al thuis geprobeerd met waterzakjes in een sport bh en daar kwam ik ongeveer op het zelfde aantal cc's uit. nu ben ik dus wel heel nieuwschierig geworden hoe het bij jou is geworden, zou je me misschien willen toevoegen?

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jadejade,

Ik ga je ff toevoegen maar inderdaad bij iedereen valt het anders, bij alle andere meiden die hier van een a cup af komen en 300 of 320 of 325 hebben zijn ze veel groter dan die van mij dus dat wil inderdaad niks zeggen.. Bij iederen is het anders, ik hoop dat het bij mij nog verandert. Heb nu wel 80 c sportbh aan.

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bedoel dit echt niet vervelend maar als je nu een BH 80C aan hebt, en t is dual plane, dan wordt het in ieder geval niet kleiner en je wilde toch C?

Is het niet zo dat je dan dus eigenlijk verkeerd had ingeschat wat je wilde?

En je bent over een paar weken vast hartstikke blij met je boobs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had van de sportbh 75 E ,, mijn rechterborst was vanaf dag 1 stukje kleiner als links , bij links knelde de bh veel meer en sloot de cup niet mooi terwijl rechts juist wat ruimte had!!

Nu bijna 9 weken Po heb ik van de gewone bh,s ook een 75 E en ze zitten allebei goed in de cup ,, en zijn allebei even groot!!

Geef het even de tijd je ben nog zo kort Po, er gebeurt zoveel met je en je kan/ mag zoveel niet!!

Geef het even de tijd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@tjiklit, ik wou een c op het oog niet bh maat c c op het oog is bh maat d of e zoals ik hier bij alle borsten zie. En in het begin zijn ze toch opgezwollen dus dan worden ze toch kleiner als de zwelling weg is of zie ik dat verkeerd? En wat bedoel je met het is dual plane?

@gigi, ja weet dat het wat tijd nodig heeft, zal ff moeten wachten...

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.