Ga naar inhoud

Melissa1981 : 10 april 2015 : Dr. van der Meulen : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Mijn naam is melissa en ben 33 jaar. Ik heb altijd al een cup a gehad (een kleine) en na twee zwangerschappen waarbij mijn cup a beide keren naar een cup d ging en na 14 maanden borstvoeding is hier helemaal niks meer van over.

Na jaren nadenken heb ik eindelijk de knoop doorgehakt en heb vanmorgen gebeld voor een eerste consult afspraak. Ik heb zaterdag 14 maart een afspraak bij de bergman clinic in rijswijk bij dokter Verduijn en woensdag 18 maart bij de velthuiskliniek bij dokter van der Meulen.

Heeft iemand ervaring bij deze arts of artsen of klinieken?

de helft van mij wil het zo graag, de andere helft is doodsbang voor eventuele complicaties of kapot gaan van de implantaten. Ik denk dat ik van een a naar een kleine c wil gaan maar wil even kijken wat de artsen daarvan zeggen.

Omdat ik bijna geen borsten heb zal het denk ik achter de borstspier geplaatst worden. Heeft iemand hier ervaring mee ? Dat schijnt pijnlijker te zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 640
  • Created
  • Laatste Reactie

Geen dank!

Ja ik wou ze groter,en toen ik op consult ging bleek in rechterborst kapselvorming te zitten,had er wel ooit last van maar dacht dat dat door mijn slechte schouder kwam.

Pijn....hhmmm ik weet niet beter want heb 1e x ook DP gehad,verschil met 1e x was wel,toen alleen paracetamol en nu bij de velthuiskliniek zo fijn!voor de operatie begin je al met pijnstilling nl paracetamol en celebrex deze laatste krijg je op recept mee van de kliniek(OP TIJD HALEN)en op de dag zelf kreeg ik nog een ander recept mee,een soort van morfine maar die heb ik niet nodig gehad,en als je net wakker bent en je overeind wil komen lijkt het net of er een auto over je heen is gereden(voor de meesten hier onder ons)maar dat is echt te overzien!

Gr wimper

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel erg bedankt voor je reactie. Waar had je de eerste bv laten doen?

Fijn dat je het velthuis kliniek zo fijn vond. Heb ook nog geen negatieve verhalen kunnen vinden.

Is ook dichterbij voor mij. rotterdam dan. maar wil toch twee consulten kijken wat ze allebei zeggen. en dan denk ik mijn gevoel volgen wat het beste voelt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb wel al gehoord dat een D kleiner lijkt met protheses dan een werkelijke D

En moet zeggen

Mujn oudste zus heeft D/e cup ( ook met bv) en die zien

Er idd niet zo uit !

Daarom dat ik dus ipv 300cc nu ook 320 cc heb gevraagd ook ma gewoon om zeker te zijn dat ik ze groot genoeg zal vinden :D

Heb 350 cc ook gepast maar dat was er over :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de zoekbalk kan je heel veel ervaringen lezen van Bergman en Velthuis. Beide zijn goede klinieken,alleen als je ze wat groter (ogende c vanaf een aa cup heb je zeker wel 400cc voor nodig) wilt zou ik vragen om je consult bij dr.koopmann te houden, ook Bergman den haag.. Tevens denk ik dat hij ook wel de beste pc is van Bergman / meest bekendste. (Iedere zondag ook te zien op rtl4)

Mijn ervaring met de Bergman is zeer positief, en een zeer kundige arts.

Over de 2 waar jij gaat praten is mij niet veel bekend :)

Succes in ieder geval!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey booby,

Dank je voor je reactie. Over dokter verduijn kan ik geen ervaringen vinden. Over van der meulen wel. Een voordeel van de velthuiskliniek lijkt mij ook de pijnbestrijding vooraf. Maar kan natuurlijk pas een keuze maken als ik de gesprekken heb gehad. Kijken bij wie en welke kliniek het beste gevoel ik heb. Spannend en doodeng!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij Bergman krijg je ook alle medicatie hoor haha

Via infuus , pijnstillers antibiotica morfine anti-misselijkheid.

Dat hoort bij iedere kliniek zo te zijn ;)

Ook voor achteraf, diclofenac paracetamol en tramadol.

Week ervoor starten met arnica tot week na de ingreep :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook iemand met borstvergroting bij velthuis kliniek. Dhr. V. Tits. .

heel erg goed bevallen. Heel lief personeel en behandelen je uitstekend!

Weinig tot geen pijn gehad.

Ik heb ze ook dual plane.

Ik had een hele lege B. Dus wel beetje te vergelijken met een A.

Heb 495cc rond gekregen ultra high profile. Ben op een E cup uitgekomen.

Maar ze ogen als een grote C / kleine D.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoor inderdaad veel positieve reacties over velthuis maar ook over bergman. de gesprekken maar afwachten. Wat een toepasselijke naam had je chirurg haha

Ik heb pas volgende week mijn eerste gesprek maar heb echt een dubbel gevoel.

Aan de ene kant wil ik niets liever een aan de andere kant ben ik doodsbang dat er misschien iets niet goed zal gaan. Wil niet negatief overkomen maar heb altijd zoveel pech!

Liefs melissa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had dat dubbele gevoel ook hoor.

Zelfs tot een minuut voor de operatie. Toen heb ik tegen mezelf gezegd: "wil je dit risico lopen, wil ik het echt zo graag". En toen was het voor mij helemaal duidelijk. Ik wilde het risico lopen voor weer een mooi gevulde "voorgevel".

En als je hier op het forum rondleest vind je echt wel de horor verhalen, maar in percentages is dit maar zo weinig tegenover die goed gaan.

Maar niet te min, hoef je je hoofd niet in het zand te stoppen en er zeker wel over na te denken wat er mis kan gaan.

Maar de uiteindelijke keuze ligt bij jezelf. Denk er goed over na!

Maar ik heb er tot heden nog geen moment spijt van gehad.

Succes met je keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel!!! Het lijkt me heerlijk om als vrouw ipv meisje door het leven te gaan. Het ene moment heb ik hem twijfels en denk ik ik ga ervoor! En het volgend moment denk ik wat als.... Mijn man is het er ook al niet zo mee eens. Hij vind het onzin en omdat ik ook fibromyalgie heb zegt ie ook weet je het zeker dadelijk wordt het erger of ze gaan kapot of er gaat iets anders mis. Moeilijk moeilijk, heb het gevoel dat ik twee kanten uit getrokken wordt qua gevoel. Toen mijn man uiteindelijk zei je mag was ik al gelukkig ondanks dat ik ze nog niet heb maar dat gevoel dat je straks voor het eerst in je leven borsten heb!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Melissa1981,

Ik ben ook door Velthuiskliniek in Eindhoven geopereerd (dr. van Rappard) en ik heb ook alleen maar lof over deze kliniek en de pc! Ik ben ook als een echt prinsesje behandeld, lieve verpleegsters daar en een lieve en kundige pc! Ik had het nergens anders gewild!

Ik denk dat je van iedere kliniek wel positieve en negatieve ervaringen gaat lezen, maar het is voornamelijk van belang bij welke pc en kliniek jij je fijn voelt tijdens consult etc. Je moet naar je pc kijken en denken: deze man/vrouw vertrouw ik mijn lichaam toe!

Ga lekker op meerdere consulten en kies dan degene waar jij je het fijnst bij voelt! Op de ervaringen van anderen afgaan is veel te moeilijk haha (al is het wel heel goed dat ze hier beschreven worden en moet je ze natuurlijk wel in je achterhoofd houden), maar jouw eigen gevoel is straks het belangrijkste!

Succes! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Pinklady,

Heel erg bedankt voor je reactie. Je hebt helemaal gelijk. Daarom heb ik ook twee consulten gepland staan. Om te kijken wat beiden pc zeggen en om te kijken wat mijn gevoel bij beiden is. En dan de beslissing maken. Het vrouwelijke gevoel klopt toch meestal he. Ik heb de eerste pas volgende week zaterdag maar dat gevoel in mijn buik van de zenuwen is niet normaal meer.

Ik ben zo zenuwachtig alsof ik morgen de ok in ga haha. stom he

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even over het fybromyalgie stuk: misschien moet je je eens verdiepen in monobloc hydrogel prothesen? Het schijnt dat deze prothesen minder effect hebben op je lichaam dan siliconen prothesen. De inhoud van deze prothesen is een natuurlijke substantie (97% water en 3% verdikkingsmiddel) wat door je lichaam wordt afgebroken (als ze bijvoorbeeld scheuren en 'zweten').

Succes! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal niet gek hoor dat je zo zenuwachtig bent: ik had dat ook! Het is toch je lichaam waar je in laat snijden hè! En je hebt vast al veel langer deze droom.0, en dan is het eindelijk bijna zover! :D fijn hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja inderdaad, denk dat iedereen wel zo zenuwachtig is voel me net een klein kind dat morgen jarig is hihi. als ik eraan denk om in de zomer voor het eerst in mijn leven een bikini aan te kunnen waar ook echt iets in zit. helemaal gelukkig word ik dan. aan de andere kant mijn man vind het onzin, door mijn gezeur mag ik het nu maar ben zo bang dat er iets misgaat en dat hij dan zegt zie je wel ik zei het toch

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het belangrijkste is dat jij gelukkiger ervan wordt! Een borstvergroting doe je echt voor jezelf, en als jij echt het gevoel hebt dat je er gelukkiger en zekerder van gaat worden, dan moet je het zeker doen! Daarnaast denk ik dat je man je ook alleen maar gelukkig wil zien toch :) mannen snappen dit vaak niet omdat ze het zien als 'ijdel', maar voor ons betekend het zoveel meer, borsten dragen (voor mij in ieder geval) een groot deel bij aan mijn 'vrouwelijkheidsgevoel'. Ik heb me nog nooit zo goed gevoeld! En als je ze eenmaal hebt, en hij ziet dat je er gelukkiger en zekerder van bent geworden dan zal hij wel snel omslaan, geloof me! :D

Over het risico deel: ja het is zeker een groot risico en je moet het ook goed overwegen, het kan altijd fout gaan natuurlijk. En als je ze hebt moet je je zes weken herstel periode serieus nemen en je aan de voorschriften houden, want deze periode bepaald ook je kans op complicaties. Maar je kan net zo god straks in de auto stappen en ook een ongeluk krijgen, overal zit namelijk een risico aan verbonden! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pinklady je hebt helemaal gelijk. Als ik eraan denk dat ik ze heb voel ik me al gelukkig en ik heb ze nog niet eens hahah kun je nagaan. Inderdaad. Ik ben 33 jaar maar heb echt het lichaam van een meisje. Heel kinderlijk. Ik bleef maar wachten en wachter en er kwam niks :102: en als je dan ook nog opmerkingen krijgt van "zou je schoenen dragen als je geen voeten hebt?, nee?waarom draag je dan wel een bh?" waren ook verschrikkelijk om te horen

Ja na beide bevallingen ging ik van aan a naar een d maar daarna weer terug naar een a een hangende lelijkere a dan voorheen ook nog. Ik denk ook echt dat ik me zoveel vrouwelijker en zekerder zal voelen en de enige voor wie ik dit wil ik puur mij mijzelf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.