Ga naar inhoud

Melissa1981 : 10 april 2015 : Dr. van der Meulen : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hey Nicky,

Dank je voor je reactie. Ik heb gisteren nog een email gestuurd met een aantal vragen die ik nog heb.

De eerste pc gaf als advies ronde aan, deze zei echter dat als ik perse ronde wou dat dat mocht maar hij raadde het af omdat je bij mij randen zou gaan zien omdat ik weinig weefsel heb. Ik moet maar gewoon op de pc vertrouwen .Ik had bij dokter van der meulen namelijk een heel goed gevoel, maar hoe meer je leest , je gaat toch weer twijfelen....

Zou ik misschien foto;s mogen zien van jou?x

xxkusxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 640
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Melissa,

Ik heb hetzelfde probleem. Te weinig borstweefsel (heb alleen 2 erwtjes) waardoor plaatsing voor de spier niet mogelijk is.

Heb 4 consulten gehad. 2 x advies rond en 2 x anatomisch. Heb lang getwijfeld wat ik moet doen. Uiteindelijk ga ik toch voor anatomisch omdat ik het risico van 2 ronde ballen met zichtbare randen / rimpels niet wil lopen.

Succes met jouw keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast nicky328

hoi Melissa, ik heb je al mijn foto's gestuurd (naar je privé emailadres). Haha, ik begrijp het hoor, je bent helemaal gek gedraaid door van alles te lezen dat je het bos door de bomen niet meer ziet.

Je moet mss eens vragen aan je arts of de ronde inderdaad zachter zijn. en zoja, dan moet jij beslissen wat je belangrijker vindt : zacht en met mogelijkheid van het voelen van randen of iets minder zacht en geen randen.

het is heel moeilijk kiezen omdat je nooit vooraf gaat weten hoe ze er precies uit gaan zien...

Toch veel succes hoor :-)

Nicky

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

MORGEN!!!!!!!!!!!!!!

:63: :63: :63: :63: :63: :63: :63: :63:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeeeel veeel plezier nog met de voorpret en succes morgen!! Doe echt iets makkelijks aan he morgen, ik had een spijkerbroek aan maar dat was eigenlijk te moeilijk. Ik kon zelf mijn knoop niet dichtdoen haha. Ze helpen je wel met aankleden hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lieverd,

Dank je wel. Maar plezier met de voorpret??? Heb onderhand een zenuwinzinking :45:

Moet nog zoveel doen ook en zal hee de nacht wel wakker liggen. Hoop ook dat dokter van der meulen morgen in een beter humeur is dan gisteren toen ik voor de tweede keer ging passen.

Maar we gaan ervoor. Hoe is het met jou verder?

xxxxkusxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met mij goed hoor! Net ff snel na werk de Primark ingegaan, nieuwe bh geshopt. Mijn eerste (halve) push up, mag ik nog wel niet aan, maar voor zo af en toe.. en hij zit mooi!! Ik mag aankomende dinsdag voor controle terug. Ik zal aan je denken morgen, ben benieuwd naar je ervaring.

Ook misschien een tip, of heb je misschien al gedaan. Misschien leuk om foto's te maken van vooraf in bepaalde kleding/bikini's. Zodat je over een paar weken/maanden kan vergelijken. Ik heb dit niet gedaan en vind ik wel jammer nu.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@wendy, ah mooi nog steeds een c cup? Na 3 maanden mag je pas push up aan toch? En na 6 weken gewone beugelbh's toch?

Ik ben benieuwd naar je controle.

Goede tip van jou die foto;s maken ga ik ff doen :6: ( nou ja vergelijken hahha alles is leeg nu wat ik ook aan doe :45: )

@Misstars dank je wel!!!

xxkusxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Des te leuker het is om het resultaat dadelijk te vergelijken!

Ja, nog steeds C. Al heb ik van sommige bh's wel een D, vooral bij de h&m (h&m valt volgens mij gewoon wat kleiner). Ik heb gehoord na 6 maanden pas push up en 6 weken beugel. Van die push up ga ik toch nog even navragen, want vind het toch wel mooier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat is waar hahah!

Na 6 maanden pas push up :102: Ik heb nu niet anders dan push up, er valt nu alleen nog niets op te pushen" :45: :45: :45: Ik ga het ook nog ff vragen als ik het niet vergeet van de zenuwen haha

Lijkt me wel geweldig om niet meer zo;n stomme kleine a cup bh te hoeven kopen :6:

xxxkusxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.