Ga naar inhoud

Melissa1981 : 10 april 2015 : Dr. van der Meulen : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 640
  • Created
  • Laatste Reactie

Hi bloem, voel je je al wat beter nu? Ik ben vanmorgen ook geweest pfff.. wel grote volle borsten! Maar ook pijnlijk en wat was Ik ziek van de narcose. Gelukkig nu weet in mijn eigen bed. Hoop dat de pijn gauw minder wordt! Heel veel succes en je hebt echt mooie borsten hoor! Ik zal ook snel foto's posten

Link naar reactie
Delen op andere sites

@520cc gefelictieerd! je zit alleen wel in het verkeerde topic hahha

Ja was echt voor schut hoor daar bij die pc. oh oh oh kon wel door de grond zakken. :blush:

Heb foto's gemaakt vanmorgen maar zie echt geen verschil met gisteren helaas, behalve dan dat links nog blauwer, geler en dikker is aan de zijkant. Zal ze zo erop zetten

xxxkusxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Zomaariemand

Pfffffffffffffff, opgelucht.

Kliniek belde vanmorgen om te vragen hoe het ging. Toen ik zei dat ik zo gehuild had van de pijn en dat links zo gezwollen was moest ik gelijk langskomen want het kon zijn dat link iets niet goed zat. Ik doodsbang natuurlijk.

Net naar de kliniek geweest en de pc heeft er naar gekeken. Het is inderdaad heel erg gezwollen maar hij heeft gevoeld en hij voelde niks raars waar hij zich zorgen over maakte. Hij denkt dat er links veel bloed zit binnen maar de zwelling moet vanzelf minder worden. Ik moet donderdag zowieso terug en dan kijken ze er nog een keer naar. Ik moet wel gelijk bellen als ik koorts krijg en heb morfinepillen tegen de pijn gehad dus hoop dat die helpen.

Stond echter wel ontiegelijk voor schut daar net. ik zei tegen de zuster dat de arts wel heel lief was. Zegt ze ja en knap he? Dus ik kijk haar aan van huh? Zegt ze zo werd je wakker uit je narcose. Ik zeg hoe? Zegt ze het eerste wat je zei was dat de chirurg knap was en dat je borsten te klein waren. .Ik zeg echt niet, en ik weet dat ook echt niet dat ik dat heb gezegd. Ik zeg was u erbij dan? ze zegt nee maar daar hadden de mensen het over die in de ok waren. Nou is dat ff voor schut zeg, en had net een paar minuten daarvoor de pc gezien net, die zal ook wel denken hahahh verklaart wel waarom hij heel de tijd zo stom aan het lachen was, vroeg nog aan hem zit u me uit te lachen? :45: :45: :45:

Wat een giller!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk dat jullie allemaal dubbel liggen.

Schaamde me echt dood.......... durfde niet te vragen of ik nog meer had gezegd :blush: :blush: :blush:

En dan moet ik over 3 maanden nog op controle bij de pc oh mijn god... :help: :help: :help: die kan ik toch niet meer onder ogen komen zeker :45: :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap dat je verdrietig bent maar meis echt waar, heb nou wat geduld.

Je bent pas een paar dagen PO, ze kunnen en gaan nog veranderen. En ze kunnen straks als je spier wat ontspant echt nog groter gaan worden.

Dat ze lelijk zijn is denk ik echt iets in je hoofd, hoe lelijk dat misschien ook klinkt. Ze zien er namelijk prima uit. En als je veel op het forum leest weet je ook dat als ze er écht slecht uit zouden zien, mensen dat best willen toegeven.

Relax, rust uit, kom bij van alle stress en de ingreep (+ narcose die je vaak wat emo maakt) en ga je pas druk maken als je de over een maand of 2 nog vreselijk vindt. Als dat zo is kan je contact opnemen met de pc en bespreken dat je ontevreden bent en ze niet aan je verwachtingen en de afspraak voldoen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij de meeste zijn niet mooi in het begin, ook bij mij niet.

Ik denk dat je het gewoon ff los moet laten.

Je praat jezelf helemaal de put in.

Na 3 maanden weet je meer en na 1 jaar veranderen ze niet meer.

Je bent net po en je hebt dualplane dus in principe worden ze nog groter=ploppen maar dat hebben meerdere al tegen je gezegd.

Al die stress is ook niet goed voor je genezing.

Sterkte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid !

Je bent toch op controle geweest ? En denpc zei toch niks speciaal ? Je vergelijkt je rechter ni met je linker !

Mijn pc zei dat onmiddellijk van er ni te veel naar te staren want get uiteindelijk resultaat is pas na maand of 6 echt zichtbaar !

En elk lichaam reageert er anders op he !

En ook je vergelijkt je borsten wss ook met andere enz

Niet doen !

Als ik de mijn moet vergelijken tov bv chargie ja dan zijn de mijne ook lelijk hahaha :)

Maar ik vergelijk niet

Trouwens ik bv heb die tape gehad he wat de hardste zwellingen tegenhoud ! Jij hebt geen tape gehad wat maakt dat jouw borsten idd opzwellen !

Geef het wat tijd

Probeer nu met dbehulp van die morfine pillen wat te rusten

Het komt echt wel goed

En dat ploppen is eigenlijk ni da ze echt groter worden maar dan zitten ze op hun plaats en is alles relax in je lichaam waardoor dat je borsten dan precies groter zijn

Maar dat komt echt wel goed meid !

Probeer jouw lichaam ni te vergelijken met iemand anders want zo kom je nog eens dieper er in

En idd de meiskes hier zullen hun ni inhouden om de waarheid te zeggen hoor !

Wat houdt ons tegen om de waarheid te zeggen ? Niks want je kent elkaar niet in het echte leven dus :)

Komt echt goed meid !

Dikke knuffel !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie voor jullie lieve berichtjes.

Wil ook niet negatief zijn en had nog wat hoop totdat ik vanmiddag bij de pc was. Ze zijn zo klein datum het gevoel alsof het voor niks is al die pijn en spanning. En dan lees ik hoe blij anderen zijn en dat ze zo lekker groot uitgevallen zijn en dan moet ik weer harder huilen kan er niks aan doen.

Sorry....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, ik heb eens ff bijgelezen hier, want ben een paar dagen niet online geweest (waren onderweg naar huis)

Allereerst heb ik me rot gelachen om je gestuiter vooraf, heerlijk om te lezen hihi

Maar na je operatie, vind ik eigenlijk dat je best lang gewacht hebt.. Die zwelling, daar had je best eerder voor naar de kliniek kunnen bellen, zeker omdat die drain ook zo rottig eruit kwam... Beetje raar dat ze je toen toch gewoon naar huis hebben laten gaan, want met zo een nabloeding, wordt er, mijns inziens, ook wel eens geopereerd. Ik ga zo ff je foto's bekijken, want dat heb ik nog niet gedaan. Zal daar dan ook nog reageren :)
Op een gegeven moment was ik ook bang dat je een ontsteking zou hebben, maar gelukkig ben je vandaag op controle mogen komen... Ben blij dat de kliniek je zelf gebeld heeft.

Houd het goed in de gaten he!!! Neem je temperatuur een keer per dag ff op, want zodra je verhoging hebt, moet je contact opnemen met je kliniek! (niet bang worden nu, maar houd het gewoon in de gaten als je zo een enorm brandend gevoel hebt, en die borst zo dik is)

Ik wil je wel nog van harte feliciteren met je boobs, en meid :45: Weet je nog wat ik zei van te voren (in pb geloof ik) Ga me niet vertellen dat je ze te klein vindt!! :45: En jawel hoor, ook jij behoort tot de club :45:

Geef het nou gewoon wat tijd haha. Je weet toch dat het bij iedereen tijd nodig heeft? En ja.. pc's zeggen dat ze niet groter worden, maar jeetje hey, hebben die zelf tieten gekregen dan? Nee toch? Wij wel!! Wij weten hoe dat gaat!

Dus ophouden met janken, en genieten van je boobs verdorie ;)

Het kan nooit kleiner zijn dan het was, en je zult zien, als je huid en spieren wat los gaan laten, dat het echt groter en met meer volume gaat uitzien!! Ik beloof het je!

Maak gewoon regelmatig foto's, overbelast niks, en doe het rustig aan. Over een week of 6 ga je er zelf eens naar kijken, en vergelijken en je zult zien dat er een hoop veranderd is :)

Een goed herstel, ex-stuiterbal! haha

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Joyce :53: :53: gekkerd!!!

Hey BB,

Dacht al dat je kwijt was, heb je gemist hihi. Dacht dat je me geblockt en gedeleted had met mijn geklaag :45: :45: :45:

Ik wil ook niet negatief zijn en zeuren, maar heb hier onderhand mijn hele leven op gewacht en toen ik hoorde dat ik dit mocht doen was ik zo gelukkig, dat wil je niet weten. Eindelijk na 33 jaar zou ik voor het eerst in mijn leven (uitgezonderd mijn zwangerschappen dan) borsten hebben en me een vrouw voelen ipv een vrouw in het lichaam van een meisje. En dan word ik wakker en zijn ze nog kleiner dan bij de passessie en dan die verschrikkelijke helse pijnen en al dat gestuiter die tijd van tevoren en ook de dag van de operatie. Zou om 11 uur geholpen worden moest daarna om 1 uur zijn, uiteindelijk pas om 3 uur geopereerd. Alles is een beetje teveel nu en dan lees ik al die verhalen hoe blij iedereen ermee is en dan moet ik nog harder huilen, heb gewoon het gevoel dat het allemaal voor niks is geweest. Hou mijn a cup ervoor en zie dat het gewoon erin gaat passen. Heb nu 80 c aan van kliniek maar cup c is op het oog een b...... dus ja voel me zwaar kut kut en nog eens kut en wil heel graag iedereen geloven dat het goed komt maar heb hier ook meiden gezien waarbij het helemaal niet verandert is en zo klein is gebleven en als ik andere zie met dezelfde of minder cc's waarbij het veel groter is geworden denk ik ja leuk 5,7 projectie maar waar is die dan? Op de tafel in de ok nog ofzo???

:53::102:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dacht al dat je kwijt was, heb je gemist hihi. Dacht dat je me geblockt en gedeleted had met mijn geklaag :45: :45: :45:

Ik wil ook niet negatief zijn en zeuren,

:53::102:

Nou.. kan altijd nog he, dat blokkeren :45:

En als je niet wilt zeuren en klagen en negatief zijn, doe het dan niet! Mijn hemel zeg, je zit nu al een tijdje op het forum en je weet hoe het gaat he? Het schijnt nogal in te zijn om ze te klein te vinden, en vooral te denken dat wat anderen hebben, niet bij jezelf kan gebeuren ;)

Neem van mij aan (want ik loop hier toch al een tijdje rond) dat het nou eenmaal veel pijn kan doen, dat je nou eenmaal de pech kan hebben dat het wat kleiner uitziet in het begin en dat het nou eenmaal bij jou het maximum was en dat je dus niet groter kon, zonder dat het er nep uit ging zien. Neem van mij aan, dat alles heus nog de tijd nodig heeft om te veranderen. Probeer het op zn minst haha.

Geef het de tijd en neem anders ff wat afstand van het forum en van je boobs..

Ik heb net in je galerij gekeken en echt!! ZE ZIJN PRACHTIG!!

Als je me niet gelooft, dan kijk je niet goed ;)

Probeer je gedachten ff te resetten, want je praat je zelf iets aan, wat er niet is! Doe rustig aan, als je jezelf gek gaat maken, gaan je boobs er niet opeens anders uitzien. Het ziet er nou eenmaal zo uit, het gaat nou eenmaal nog allemaal veranderen, en nu ga ik ophouden met deze virtuele schop onder je kont :131:

Ik wil hiermee niet zeggen dat je hier niet mag ventileren he ;) maar probeer wel iets aan te nemen vvan alle ervaringsdeskundigen hier :)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid..

Wat ontzettend jammer dat je niet blij bent met je boobs.. Ik ben ook erg bang dat ik het eindresultaat niet mooi ga vinden.

Maar kop op!! Ze zitten er nog maar net, ze moeten nog ontzettend herstellen.. en ze gaan de komende weken nog ZO VEEL veranderen.

Kijk eens in de galerij bij de mensen.. Hoe ze bij de meesten op de eerste dagen zijn.. en hoe ze weken / maanden later zijn... in de meeste gevallen zo veel mooier, zoveel beter..

Pin je niet vast op dat je niet blij bent. Want daardoor praat je jezelf alleen maar meer in de put.. het gaat je niet helpen. Geef het de tijd.. en bedenk ook.. deze emoties worden helemaal versterkt door de operatie, de pijn, het bijkomen, het wennen aan je nieuwe lichaam..

Probeer positief te zijn, hoe moeilijk ook.. positiviteit werkt!

Kop op xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.