Ga naar inhoud

Melissa1981 : 10 april 2015 : Dr. van der Meulen : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 640
  • Created
  • Laatste Reactie

Sorry bij mij scheelt het echt geen cupmaten , maar weet ook nog steeds niet echt echt zeker of ze al echt geplopt zijn maar als ik fotos kijk met 2 weken terug lijkt het er wel op!!

En idd toen het vocht weg was zat de sportbh E stukje wijder bij de cup maar het scheelt ook weer geen hele cup maten en moet zeggen dat ik ze op de foto ook niet veel kleiner vind geworden!

En mijn bh is toch nog een E gebleven!!

Maar dat ploppen is ook bij iedereen verschillend ik zat ook te wachten op plop big big bigger maar nee, terwijl bij anderen juist wel plopbig is!!

Maar meid vind het echt vervelend voor je dat jij je zo verdrietig voelt is niet leuk je zou happy tranen moeten hebben!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!!!

Allereerst super super balen dat je nu niet happy bent.

Maarrr.... Geloof mij, ze gaan echt nog heel erg veranderen.

En ik kan het weten! ;-) Die van mij waren de eerste 2 a 3 weken echt foei lelijk, klein en vierkant. En nu.... Bijna 11 weken PO, ze zijn zooooo mooi en groot. ( nou wilde ik ook grotere dan jij... Het is een hele goede E/ F cup geworden.)

Dit zijn niet alleen bemoedigende woorden, kijk maar bij mijn foto's dan kun je het zelf zien. ( ik heb je vriendschapsverzoek geaccepteerd)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey larissa,

Had je foto's gezien, snap dat je superblij bent ze zijn super mooi meis. Jij hebt een mooie cupmaat maar je had ook een grotere voorsituatie en meer cc.

maar ik heb zoveel foto;s gezien van 300 of 320 325 cc bij meiden die een a cup hadden en die zijn veel groter als wat ik heb gekregen, de ene zegt ze kunnen nog groter worden, de andere zegt ze krimpen, ik weet het niet. moet het ff afwachten en geduld, tja als ik iets niet ben :45: :45:

xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had ook maar een 70A hoor...

En inderdaad, ik heb meer cc's ... Ik wilde ook grotere borsten dan jij.

Ik wilde je aan de hand van mijn foto's laten zien, hoe erg ze nog kunnen veranderen.

Die van mij waren heel lelijk en veel kleiner dan die van jou nu hoor! En echt vierkant...

Ik had ook geen geduld... Maar nu.... ! Helemaal happy, en de pijn, ellende en het wachten zo ontzettend waard geweest.... !

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wilde een volle c kleine d op het oog maar 325 was de max heb wel 5, 7 projectie maar die zie je (nog niet)

Heb net opgemeten en onder is 80 en boven is 87 als ik kijk in de tabellen voor bh maten heb ik nu cup aa :45: :45: hoe kan dat nou weer, heb nu volgens de tabellen en kleinere maat als hiervoor en hiervoor had ik a en nu aa

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die tabellen kloppen niet gelukkig!! Dus daar kan je niks mee. Laatst hoorde io een van de meiden met 700cc die op A uitkwam met zo'n tabel. Maar wat misschien wel handig is.. Elke dag een foto maken. Heel simpel doe het gewoon elke dag op het zelfde tijdstip 1 van de voorkant en 1 van de zijkant. Dan kan je namelijk 10 keer beter het verschil zien! Zonder fotos had ik nu gedacht bij mezelf dat er nog helemaal niets veranderd was maar doordat ik wel fotos heb gemaakt kan ik nu al verandering zien.. En als je het fijn vindt indd maten bijhouden? Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Elke dag een foto maken. Heel simpel doe het gewoon elke dag op het zelfde tijdstip 1 van de voorkant en 1 van de zijkant. Dan kan je namelijk 10 keer beter het verschil zien! Zonder fotos had ik nu gedacht bij mezelf dat er nog helemaal niets veranderd was maar doordat ik wel fotos heb gemaakt kan ik nu al verandering zien.. En als je het fijn vindt indd maten bijhouden? Xxx

Goed idee van die foto's, elke dag in zelfde positie. Heb jij die foto's in je album, charlotteemma? Ik heb op de vriendinnenknop geklikt :-) Mag ik bij je foto's spieken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 april, 3e dag na bv...........

Pff weer een verschrikkelijke nacht achter de rug, mijn rug is helemaal naar de klote zou een moord doen om in een andere houding te kunnen liggen.

Nu wakker geworden om half 8 en een half uur over gedaan om overeind te komen, manlief was om 6 uur al naar zijn werk, mijn moeder is er nog niet en mijn oudste kreeg me niet overeind.... Toen ik eindelijk overeind was moest ik ff zo blijven zitten wat een verschrikkelijke pijn weer, gelukkig zakte de ergste pijn af na een paar minuten. Toen kon ik eindelijk uit bed. De pijn is vandaag gelukkig wat minder dan gisteren. Maar nadat ik uit bed ben gestapt lijkt mijn linkerborst weg te branden. Wat is dit nu weer?? De incisie brand als de hell en daarna begint heel mijn linkerborst zo verschrikkelijk te branden, daarna mijn rechterborst ook maar minder als links, links brand alles, inciesie, tepel, hele borst en dat gevoel blijft. Wat een kut gevoel. Ik ga maar snel mijn pillen innemen. Nog geen minuut nadat ik de pillen inneem word ik misselijk en kots alles eruit. Auw kotsen doet ook echt pijn, heel die druk op je borst. Nou daar liggen de pillen, uitgekotst schiet ook lekker op, straks maar een nieuwe poging wagen. Links is nog steeds opgezwollen en die bh doet zo veel pijn. Zit veel te strak lijkt wel en het brand zo op de wonden. Rechts zit wat losser maar die is ook kleiner. Dadelijk maar ff een nieuwe foto maken als mijn moeder er is om mijn hb los te maken. tot zover deze morgen...

xxkusxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed idee van die foto's, elke dag in zelfde positie. Heb jij die foto's in je album, charlotteemma? Ik heb op de vriendinnenknop geklikt :-) Mag ik bij je foto's spieken?

ja tuurlijk! Daarom zet ik ze hierop zodat het misschien nog van enige nut kan zijn voor medeforum leden. Alle info staat er ook bij. Ik heb ze alleen maar op vriendinnen zodat het niet zo is als je je mijn naam op google intypt je gelijk mijn boobs ziet. Maar heb je toegevoegd hoor :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

13 april, 3e dag na bv...........

Pff weer een verschrikkelijke nacht achter de rug, mijn rug is helemaal naar de klote zou een moord doen om in een andere houding te kunnen liggen.

Nu wakker geworden om half 8 en een half uur over gedaan om overeind te komen, manlief was om 6 uur al naar zijn werk, mijn moeder is er nog niet en mijn oudste kreeg me niet overeind.... Toen ik eindelijk overeind was moest ik ff zo blijven zitten wat een verschrikkelijke pijn weer, gelukkig zakte de ergste pijn af na een paar minuten. Toen kon ik eindelijk uit bed. De pijn is vandaag gelukkig wat minder dan gisteren. Maar nadat ik uit bed ben gestapt lijkt mijn linkerborst weg te branden. Wat is dit nu weer?? De incisie brand als de hell en daarna begint heel mijn linkerborst zo verschrikkelijk te branden, daarna mijn rechterborst ook maar minder als links, links brand alles, inciesie, tepel, hele borst en dat gevoel blijft. Wat een kut gevoel. Ik ga maar snel mijn pillen innemen. Nog geen minuut nadat ik de pillen inneem word ik misselijk en kots alles eruit. Auw kotsen doet ook echt pijn, heel die druk op je borst. Nou daar liggen de pillen, uitgekotst schiet ook lekker op, straks maar een nieuwe poging wagen. Links is nog steeds opgezwollen en die bh doet zo veel pijn. Zit veel te strak lijkt wel en het brand zo op de wonden. Rechts zit wat losser maar die is ook kleiner. Dadelijk maar ff een nieuwe foto maken als mijn moeder er is om mijn hb los te maken. tot zover deze morgen...

xxkusxx

hee ik heb een beetje hetzelfde gevoel als jou in mijn linkerborst. Gekke is dat ik gister even de lipo sportbh aantrok omdat de ander de was in ging en toen had ik dat gevoel dus niet. Voor mijn gevoel is mijn linker ook veel strakker in de bh. Ik ga straks de verpleging bellen om te vragen wat ik moet doen, en dan laat ik het jou ook gelijk weten? Misschien een grotere bh of bandjes losser? Ohja nog een tip: ik doe watjes/gaasjes tussen de bhband en mijn littekens dan drukt/brand het minder. Verder echt heel naar nog steeds ik ga voor je duimen dat je deze dag beter doorkomt!! Ik zal je iig op de hoogte houden.

Dikke knuffel

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja tuurlijk! Daarom zet ik ze hierop zodat het misschien nog van enige nut kan zijn voor medeforum leden. Alle info staat er ook bij. Ik heb ze alleen maar op vriendinnen zodat het niet zo is als je je mijn naam op google intypt je gelijk mijn boobs ziet. Maar heb je toegevoegd hoor :)

Thanx, ik ga kijken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 april, 3e dag na bv...........

Pff weer een verschrikkelijke nacht achter de rug, mijn rug is helemaal naar de klote zou een moord doen om in een andere houding te kunnen liggen.

Nu wakker geworden om half 8 en een half uur over gedaan om overeind te komen, manlief was om 6 uur al naar zijn werk, mijn moeder is er nog niet en mijn oudste kreeg me niet overeind.... Toen ik eindelijk overeind was moest ik ff zo blijven zitten wat een verschrikkelijke pijn weer, gelukkig zakte de ergste pijn af na een paar minuten. Toen kon ik eindelijk uit bed. De pijn is vandaag gelukkig wat minder dan gisteren. Maar nadat ik uit bed ben gestapt lijkt mijn linkerborst weg te branden. Wat is dit nu weer?? De incisie brand als de hell en daarna begint heel mijn linkerborst zo verschrikkelijk te branden, daarna mijn rechterborst ook maar minder als links, links brand alles, inciesie, tepel, hele borst en dat gevoel blijft. Wat een kut gevoel. Ik ga maar snel mijn pillen innemen. Nog geen minuut nadat ik de pillen inneem word ik misselijk en kots alles eruit. Auw kotsen doet ook echt pijn, heel die druk op je borst. Nou daar liggen de pillen, uitgekotst schiet ook lekker op, straks maar een nieuwe poging wagen. Links is nog steeds opgezwollen en die bh doet zo veel pijn. Zit veel te strak lijkt wel en het brand zo op de wonden. Rechts zit wat losser maar die is ook kleiner. Dadelijk maar ff een nieuwe foto maken als mijn moeder er is om mijn hb los te maken. tot zover deze morgen...

xxkusxx

Pfff jee zeg, wat vervelend voor je!!! Straks is je moeder lekker bij je om je te helpen. Kopje thee in de zon? Althans, hier schijnt ie ...... Misschien dat wat buitenlucht je goed doet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee heb net een arts aan de lijn gehad van het SLAZ. Het antwoord naar mij toe was een bh moet natuurlijk ondersteunen maar hij moet geen pijn veroorzaken. Dus als een andere bh beter zit of een grotere of met de bandjes losser dan zal ik die gewoon dragen, en wie weet over een paar dagen kan je wel weer deze aan. Het belangrijkste is dat de bh steun biedt.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank je wel,

ik heb ook al een nieuwe bh besteld met een rits van voren, kan ik zelf aan en uit doen hahah is wat makkelijker. die watjes ga ik zeker ff doen ja thx. Links is inderdaad nog steeds mega tegenover rechts... zit ook hoger

kusxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Melissa als dat gevoel pas ontstond na het opstaan zou het best eens kunnen dat je teveel moeite hebt gedaan om op te staan. Daar kan je niets aan doen, je had geen keus, maar dat kan wel de reden zijn denk ik.

Ik heb destijds 1x helemaal verkeerd en veel te zwaar getild na een paar dagen en heb een week lang t gevoel gehad dat ik inwendige brandwonden had. En dat was dan nog op de spier.

Vervelend dat je je zo rot voelt zeg!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja Ik kreeg dat brandend gevoel inderdaad na het opstaan, heb ook heel veel moeite moeten doen om omhoog te komen, dat brandend gevoel is nog steeds niet weg nee. Links wel heftiger dan rechts maar wel bij beide borsten. en een verschrikkelijke pijn onder mijn oksels en armen. Branden gevoel links is echt heel de borst en eromheen, tepel ook heel erg en bij de incisie, rechts de borst maar de wond niet meer tepel ook niet. Links is echt nog steeds mega gezwollen, lijkt ook veel hoger te zitten dan gisteren. Voel nu een heel hard stuk boven de bh uit komen links net onder mijn sleutelbeen, zo hoog zat het gisteren niet. Een deurklink kon ik gisteren niet eens openen, net heb ik het geprobeerd met twee handen maar voel dan gelijk een hele grote steek in mijn borsten.

xxxkusxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfffffffffffffff, opgelucht.

Kliniek belde vanmorgen om te vragen hoe het ging. Toen ik zei dat ik zo gehuild had van de pijn en dat links zo gezwollen was moest ik gelijk langskomen want het kon zijn dat link iets niet goed zat. Ik doodsbang natuurlijk.

Net naar de kliniek geweest en de pc heeft er naar gekeken. Het is inderdaad heel erg gezwollen maar hij heeft gevoeld en hij voelde niks raars waar hij zich zorgen over maakte. Hij denkt dat er links veel bloed zit binnen maar de zwelling moet vanzelf minder worden. Ik moet donderdag zowieso terug en dan kijken ze er nog een keer naar. Ik moet wel gelijk bellen als ik koorts krijg en heb morfinepillen tegen de pijn gehad dus hoop dat die helpen.

Stond echter wel ontiegelijk voor schut daar net. ik zei tegen de zuster dat de arts wel heel lief was. Zegt ze ja en knap he? Dus ik kijk haar aan van huh? Zegt ze zo werd je wakker uit je narcose. Ik zeg hoe? Zegt ze het eerste wat je zei was dat de chirurg knap was en dat je borsten te klein waren. .Ik zeg echt niet, en ik weet dat ook echt niet dat ik dat heb gezegd. Ik zeg was u erbij dan? ze zegt nee maar daar hadden de mensen het over die in de ok waren. Nou is dat ff voor schut zeg, en had net een paar minuten daarvoor de pc gezien net, die zal ook wel denken hahahh verklaart wel waarom hij heel de tijd zo stom aan het lachen was, vroeg nog aan hem zit u me uit te lachen? :45: :45: :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha nou leuk zit je daar , weet niks meer, hij helemaal vereerd dat jij hem zo knap vind!! Die vraagt zicht nu af waarom je zo afstandelijk deed :-) whahaha!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.