Ga naar inhoud

Melissa1981 : 10 april 2015 : Dr. van der Meulen : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 640
  • Created
  • Laatste Reactie

Succes straks! Ik zie het verschil idd ook hoor met je passessie en je uiteindelijke resultaat.
Balen meid. Dat verschil in boobs heb ik btw ook heel erg. Veel meiden wel hoor gok ik. Ben heel benieuwd wat je pc te zeggen heeft. XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je melan. Ja ben ook erg benieuwd. Passen was nog minder cc ook. En de vorige keer had ik al een discussie en zei ik dat de pasprothese groter was. Volgens de pc was dit echt niet zo. Zal hem de foto's straks laten zien...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey,

Nou ja niks opgeschoten. Heb er langer als een uur gezeten maar moet over een maand terug komen. De vorige keer toen ik bij 2 weken controle al aan gaf ontevreden te zijn werd er gezegd alles komt goed. Nu moet ik over een maand weer terug komen. Ik heb er alleen een gevoel aan overgehouden van " we schuiven het maar even voor ons uit". Dus euh Ja geen idee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ze echt zo de boel om de tuin proberen te leiden en gaan liegen en dergelijke, zou ik als ik jou was zo veel mogelijk contact via de mail laten gaan. Dan heb je het zwart op wit.

Misschien is het ook handig om voor je gesprek over een maand alle vragen die je hebt waar je concrete en duidelijke antwoorden op wilt hebben gewoon op te schrijven. Dan leg je dat papier ook op tafel. Vink de vragen af die je gesteld hebt. Dan vergeet je niks.

En misschien een tip om je telefoon op recorder te zetten. Dan kun je later hun mondelinge beloftes nog om hun eigen oren slingeren.

Ik weet natuurlijk niet hoe ver je wilt gaan... Maar als je echt verdere stappen wilt ondernemen kan het natuurlijk altijd handig zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.