Ga naar inhoud

Melissa1981 : 10 april 2015 : Dr. van der Meulen : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Ja dat is waar hahah!

Na 6 maanden pas push up :102: Ik heb nu niet anders dan push up, er valt nu alleen nog niets op te pushen" :45: :45: :45: Ik ga het ook nog ff vragen als ik het niet vergeet van de zenuwen haha

Lijkt me wel geweldig om niet meer zo;n stomme kleine a cup bh te hoeven kopen :6:

xxxkusxxx

Ik zal aan je denken morgen ! Probeer een beetje te slapen :) hoewel

Dat wel moeilijk is! Haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 640
  • Created
  • Laatste Reactie

Dank jullie wel.

Nou ben echt een stuiterbal, ben als een bezetene aan het poetsen, net boven heel de verdieping gedaan, badkamer, stofzuigen ga nu boven dweilen, dan beneden stofzuigen, dweilen, keuken enz. ... ben kapot maar kan niet stoppen hahah. Morgen een burn out. :45; :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

:45: :45:

Ik lig in een deuk om al je stuiter berichtjes! :44:

Oohhh, maar ik snap het maar al te goed. Het lijkt mij ook heul spannend!

Probeer ook nog even rustig te gaan chillen zo, anders weet je helemaal zeker dat je niet kunt slapen :131:

Link naar reactie
Delen op andere sites

whahahha ik ben nu net 1 minuut klaar met alles. De buren zullen wel denken welke idioot gaat er om 11 uur stofzuigen hahah. Ik voel me nu zo :122: :122: :122: Maar in mijn hoofd stuiter ik nog als een gek. net te druk bezig met schoonmaken nu gaan de zenuwen weer opspelen. :63: :63: :63: :63: :63: :63: :63: :63: :63: :63: :63: :63:

Pijn in mijn hele lichaam door de kut fibromyalgie veel te veel gedaan hahah stomkop maar ja. Nog een paar uur.

WOEHOE. VOLGENS MIJ BEN IK DE GROOTSTE ZENUWPEES IDIOOT VAN HEEL DIT FORUM :45:

xxxkusxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

He stuiterbal! :P

Heel veel succes morgen! Ik zal aan je denken. Na morgen hoef je in ieder geval niet meer te stuiteren van de zenuwem...

Hopelijk ben je na morgen zo moe van al die spanningen dat je de komende dagen lekker veel slaapt door de pijntjes heen ;)

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel succes straks!

Eindelijk boobies!!!!!!

Je komt in ieder geval terug in een schoon huis vanavond ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

:63: :63: :63:Dank jullie wel allemaal, ben kapot nog geen 2 uur geslapen.

Gevoel dat ik over mijn nek ga hhah, misselijk, buikpijn, hoofdpijn en wallen tot op mijn knieen.

:63: :63: :63: :63: :63: :63: :63: :63: :63: :63: :63: :63: :63::122: :122: :122: :122: :122: :122:

:help: :help: :help: :help: :help: :help: :help: :help: :help: :help: :help: :help: :help: :help: :help: :help: :help: :help: :help: :help:

Link naar reactie
Delen op andere sites

GODVERDOMME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sta ik op het punt om weg te gaan, belt de kliniek dat de ok uit loopt of ik om 1 uur kan komen in plaats van 11 uur.

Dat is toch niet te geloven. Ik sta te trillen op mijn benen van de zenuwen, buikpijn, hoofdpijn, misselijk., Stuiter me rot en dan moet ik nog 2 uur langer wachten. :102: :102: :102: :102:

Alsof ze deze stuiterbal expres pesten :102: :102: :102:

:63: :63: :63: :63: :63: :63: :63: :63:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aah nee! Dat is balen! :(

Maar kan je nog wel even wat langer genieten van het mooie weer vandaag! :)

En die wallen die nu hebt vallen straks niet meer op... Dan kijkt iedereen naar je andere "ogen" :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.