Ga naar inhoud

bizzie : 27 augustus 2010 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Hee mii,

Ja ik heb goed geslapen, niet 1 x wakker door pijn of misselijkheid :101:

YES ! Je hebt eindelijk op je zij kunnen slapen !? Super ! Had je ook geen extra last toen je wakker werd ?

Ik ga vandaag met de hond wandelen (niet zelf vasthouden hoor want hij is nogal sterk en als hij een andere hond ziet wil ie altijd :91: .....*zucht* )

En ik kan niet wachten totdat ik weer mag sporten :3:

Ga jij vandaag nog wat doen of ben je alweer aa het werk ?

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 187
  • Created
  • Laatste Reactie

Super om te horen!!! :43:

Ja toen ik wakker werd deden ze wel zeer, dus ben ik weer op mijn rug gaan liggen,

maar ben helemaal happy nu! :)

Heerlijk met de hond wandelen, frisse lucht kan je echt goed doen.

Ik ga vandaag nog niet zo heel veel doen..

Heb nog 2.5 week vrij!

Maar we hebben afgesproken ( mijn vriend en ik) dat we vanaf volgende week weer dingentjes gaan doen!

Terasje, wandelen in het bos, winkelen enz..

Veel plezier met wandelen!

:58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Frisse lucht daar verlang ik echt naar......Gisteren wel even in de tuin gezeten maar dat is toch anders dan een stukje wandelen. Gisteren ook voor het eerst weer gekookt voor al mijn schatjes, het viel me mee maar daarna toch weer lekker op mijn bedje gaan hangen met de laptop erbij. Vandaag maar wat te eten laten halen denk ik....

Ben nog wel snel moe , jij ook ?

Ik vind het trouwens ook steeds leuker en fijner om die bh even uit te doen :1boobs:

OOh lekker nog 2.5 week vrij. Dan kan je rustig aan beginnen dingen te doen, beter dan ineens alles tegelijk te moeten doen.

Ik ga in november met een nieuwe opleiding beginnen en ik heb er helemaal zin in. Als aanvulling op de werkzaamheden die ik nu al doe en gewoon weer wat nieuws bijleren en uitoefenen.......

Maar......eerst op vakantie in oktober :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lekker, vakantie !! :43:

Waar ga je heen??

Wij willen in december lekker een weekje naar Egypte gaan! Dan ben ik al 5 maanden PO en helemaal klaar om te zonnen hah! :1boobs: Lijkt me heerlijk!

Ik ben ook snel moe! ben benieuwt wanneer dit over zal gaan..

Koken heb ik nog niet echt gedaan, dat doet mijn vriend nog.

Wel ruim ik het huis een beetje op, ik merk wel dat ik al meer kan nu!

Ja nog 2.5 week vrij, gelukkig! En jij? Jij bent nog tot november vrij?

Ik vind het ook steeds fijner om mijn bh uit te hebben! Ze gaan steeds meer van mij worden als je snapt wat ik bedoel! Ik ga er steeds meer aan wennen..

:58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit me suf te zoeken op internet om te boeken......we twijfelen tussen Ibiza, Dubai of Egypte. HELP !! (luxe probleem :105: )

Ibiza: leuk eiland, leuke hotels en mooie straneden maar is waarschijnlijk te koud (20/22 graden), Dubai: lekker weer en heerlijk winkelen maar misschien te saai voor de kids en Egypte: heerlijk weer en leuke dingen om te bekijken maar het eten is daar toch een tegenvaller....

Vrienden van ons zijn vorig jaar in december naar Egypte gegaan en die hadden heerlijk weer terwijl wij hier in de kou zaten ....dus dat is genieten voor jullie dan.

Dat snel moe zijn duurt nog wel even hoor, daarom is het ook zo fijn dat je nog even vrij bent. Ik ben in maart geopereerd en toen had ik ook een paar weken last van de nawerkingen van de narcose (en dat was maar een korte operatie van een kwartiertje)

Ik ben deze hele maand vrij....ik heb een eigen salon en heb de hele maand voor mezelf vrij gehouden :43: Vanaf oktober weer aan de slag en dan in november weer in opleiding.....hopelijk kan ik dan weer vol gas :63:

Ik bergijp nu pas wat ze bedoelen met dat je boobs als van jezelf gaan voelen. :33: Klinkt stom maar vanaf gisteren is het ook fijn om ze aan te raken......of klint dat echt heel raar :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo dat is echt een luxe probleem ja!!!! :105:

Dubai lijkt me ook super mooi! Alleen dat is misschien wel een beetje saai voor kinderen..

Ik vind Egypte echt te gek! Lekker snorkelen, mooi weer!

het eten op zich vond ik ook niet tegenvallen eigenlijk! wel na een paar dagen maar daar doe je niks tegen!

Dus vandaar dat we daar lekker heen gaan als alles weer goed is met mijn vriend zijn rug en met mij!

Zo wel lekker de hele maand nog vrij! Ik hoop dat tegen de tijd dat ik aant werk ga, ik niet meer zo snel moe word.. Zou niet fijn zijn als je thuis komt en je bent compleet afgepeigerd.. :100:

En over je boobies dat aanraken, das niet raar hoor!

Ik zit er ook constant aan als ik onder de douche sta..

Je moet er toch een beetje aan gaan wennen he!

Mooiste zou zijn dat ze straks gewoon helemaal van jezelf voelen, net alsof ze echt zijn.

Denk dat dat wel goed komt bij ons , we zijn al een heel eind... :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen mii,

Ik was idd al aan het slapen. Normaal gesproken niet hoor want wij zijn echte laatslapers maar mijn man moest er vandaag om 06.00 uur uit dus vandaar :rolleyes:

Heb je weer zo lekker op je zij geslapen ? Zal vast wel. En nu op zoek naar leuke kleding voor de bruiloft ? Weet je misschien wel mooi staat ? Zo`n topje met colletje (of blousje met opstaand nekje) en dan zonder mouwtjes. Komt je bolling van je nieuwe boobs ten goede :1boobs::43: en je ziet die lelijke bh niet.......

Nou ja, je vind vast wel wat.

Hele fijne dag vandaag :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee goedemorgen!!

Maakt niet uit hoor, dacht ik al wel

Hoe heb jij geslapen ??

Ik weer heerlijk op mijn zij :)

Ja vandaag even naar de stad, al heb ik er nog weinig zin in!

Maar das wel een goed idee van je! :)

Alleen op mijn bh loopt in het midden, over mijn tepels, een hele grote naad, das niet zo sexy ;)

Die zie je best goed.. Lijkt net of ik hele erg punt tepels heb! :unsure:

Dus moet nog even kijken..

Jij ook een fijne dag :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook supergoed geslapen maar wel erg kort :angry: Wanneer mijn man er vroeg uit moet kan ik echt niet meer slapen hoor......

Net nog even voor de spiegel gestaan en ik vind ze steeds mooier worden :1boobs: Ik doe alleen wel mijn bh heel zorgvuldig aan om ze "bij elkaar" te houden :blush: (ik heb de gekke gedachte dat je zelf een beetje invloed kan uitoefenen op de uiteindelijke stand) Wil namelijk niet dat ze verder uit elkaar gaan staan. Zoals het nu is vind ik het mooi.

Veel plezier met winkelen:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben weer even op bed gaan hangen....ben ineens heel erg moe, warm en zweterig en ik heb pijn onder mijn rechteroksel-die had ik nog niet gevoeld-,dus probeer even te slapen denk ik.

Ik had vandaag naar het winkelcentrum willen lopen maar ik doe het toch maar niet. Morgen moet ik echt de deur uit om naar mijn dochtertje te kijken (kan hier helaas niet vertellen wat zij doet omdat ik mijzelf dan wel heel erg "bloot" geef op een publiek forum),maar ik ben nu al moe als ik aan morgen denk :wacko:

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een vraagje;

wanneer je borsten TE strak ingepakt zitten, kunnen ze dan verkeerd inkapselen ?

Ik vind vanaf de zijkant gezien dat ze nog een vreemde vorm hebben (opzijfoto lukt niet omdat ik mijn armen niet op die manier durf te bewegen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee bij mij verloopt de bolling niet soepel. Doordat er nog veel vulling aan de bovenkant zit (moest denk ik ivm hangers haha) ziet het er niet natuurlijk uit. Ik begrijp dat dat met het indalen mooier word alleen vraag ik mij af of een TE strakke bh dit kan belemmeren ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geduld is een schone zaak :rolleyes: Vandaag zien ze er alweer mooier uit qua bolling.....

Ik ben vandaag helemaal alleen onder de douche geweest. Alleen mijn zoon moest even helpen met mijn rug afdrogen ......zegt hij;"ja dat wil ik wel doen als je jezelf bedekt" haha

De eerste dag ook dat ik de hele dag bezig ben geweest en nu ben ik helemaal op :132: Wat zal ik lekker slapen vanavond.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel mii. Ik benieuwd naar nieuwe foto's van jouw boobs. Die waren al zo mooi....

Toen ik zojuist nog even keek zag ik dat ik wat blauwe plekken krijg...... is dat normaal na een week ??

en ze leken ook weer meer opgezet. Misschien teveel gedaan vandaag ?

Fijne nachtrust allemaal :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt, wilde eigenlijk vanavond foto's maken maar word toch morgen :)

Ja die blauwe plekken kan hoor, heb hier op het forum gelezen dat dat na een paar weken zelfs nog kan,

Hoe, zou ik echt niet weten !!

Misschien heb je vandaag inderdaad teveel gedaan en zijn ze daarom een beetje opgezet!

Doen ze ook zeer??

Mijne doen ook een beetje pijn! Misschien iets te wild gedaan ! :blush: hihi!

maar voor de rest gaat het goed met de pijn!

Heb jij dat niet dat elk pijntje of steekje dat je voelt, je jezelf gelijk druk maakt?

Ik ben als de dood dat ze niet goed inkapselen en dat ze altijd hard blijven...

Slaap lekker :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Anja,

Wow, je boobs zijn al weer veel verandert zeg! De bolling boven aan begint er inderdaad al natuurlijker uit te zien, en ze lijken ook al een beetje aan het zakken! Vind ze echt al heel mooi, mag je terecht trots op zijn hoor! :123:

Liefs, :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen :116:

echt leuk om complimentjes te krijgen ! Dankjewel.

1 minpuntje: mijn borsten kijken zo wit in vergelijking met de rest sinds ze groter zijn. Er staat zoveel spanning op de huis daar...... Ziet er een btje vreemd uit

Mii, ik Ben ook panisch dat ze niet goed onkapselen. Denk iedere dag : "shitt ! Mocht dat wel wat ik net deed ?" of " is dat normaal wat ik voel?"

Verder is mijn gewicht hetzelfde als voor de operatie dus Ben ik iets afgevallen want ander zou ik minimaal 600 gr meer moeten wegen ! Maar toch ziet mijn buik er dikker uit :-( Ziet eruit alsof er veel vocht zit. Nah..... zal wel weer weggaan.

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.