Ga naar inhoud

bizzie : 27 augustus 2010 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 187
  • Created
  • Laatste Reactie

Wat vervelend.. :(

Ik heb echt geen idee!

Laat je wel even weten wat de kliniek zei?

Ik maak me sinds vandaag ook een beetje zorgen!

Heb ook wat steken de hele tijd in men borsten..

En soms een kloppend gevoel..

Echt raar.. Je weet ook niet wat het allemaal betekend he en of het normaal is!

Jij ook een fijne nachtrust :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen,

Net gebeld, eigenlijk meer omdat ik over 2 weken wil gaan vliegen want mijn boobs zijn alweer minder gespannen en pijnlijk. Natuurlijk wel meteen gevraagd wat er aan de hand kan zijn als ze zo hard en pijnlijk zijn. Ik ben nog maar 10 dagen PO en de boel is gewoon nog lekker beurs aan de binnenkant. Misschien teveel gedaan en is dat een reactie daarop EN ....beetje stom, maar ik was gestopt met de paracetamol maar die moest ik iig 10 dagen slikken......

Vliegen mag trouwens :101:

@mii, die steken waar jij het over hebt heeft toch te maken met het inkapslen ? Volgens mij hebben veel meiden daar last van na een tijdje. Succes vandaag met het verwijderen van je hechtingen.....(stelt niks voor hoor)

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig maar, ben je toch weer gerustgesteld.. :)

Weet je al waar de vakantie heen gaat?

Ja de hechtingen zijn eruit.. deed niet zeer!

Ik had trouwens ook oplosbare hechtingen..

Mijn litteken is echt mooi !!

Ben ik wel blij om..

Dan horen die steken er gewoon bij dan.. Weer een opluchting!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oplosbaar maar toch eruit gehaald ? Of gewoon een btje wat er nog zat ? Ik moet vrijdag op controle en ga er eigenlijk vanuit dat er niks verwijderd moet worden vanwege de oplosbare hechtingen.....

Fijn dat je littekens mooi genezen.

We hebben besloten dat we naar Ibiza gaan.....we zaten gisteren in de tuin te genieten van het zonnetje en het was ongeveer 19/20 gragen hier en heerlijk dus waarom zal 20/22 graden dan niet lekker voor een vakantie zijn ? Maar dat is pas over 6 weken hè ....over 2 weken ga ik naar Finland en daarom moets ik weten of ik al mocht vliegen.

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt me wel lekker hoor als het allemaal verwijderd is. Ik heb er best last van sinds vandaag........en JEUK !! Ik word er gek van. Maar ja dat is genezing toch ?

Ik dacht dat mijn boobs wat kleiner werden maar nee hoor....heb vandaag weer wat foto`s genomen en er gebeurd qua volume helemaal niks....gelukkig :blush:

Ik zal blij zijn als deze week voorbij is en ik weer iets meer mag doen....ik verveel me maar wil ook niks forceren.....ben echt blij met mijn volle boobs

Heerlijk toch, zo`n vakantie in het vooruitzicht :43: Blijven jullie dan tot en met de kerst of gezellig met kerst weer terug bij familie en vrienden ?

Zoals het er nu voor ons uitziet gaan we ook met de kerst weg :56: . Zo gaan we 3 jaar niet en nu 3x in een jaar :43:

Er is zoveel gebeurd de laatste maanden dat we eindelijk beseffen dat je moet genieten van het leven (en werken om te leven , niet leven om te werken)

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja jeuk is genezen.. :)

Heb jij trouwens ook last van vervellen?

Ik mijn hele rug en nu beginnen mijn borsten ook :(

Zo 3 x in een jaar, heerlijk!!!

Nee wij zijn met kerst dan weer terug, gaan maar 8 dagen!

Lijkt mij meer als genoeg, en wat lijkt het me heerlijk om een gevulde bikini aan te hebben dan!! :43:

Ja je moet nu genieten!! Mijn vriend en ik hadden het er laatst nog over.. Ik maak liever nu al mijn geld op ipv sparen.

Wie weet wat je straks weer hebt als je met pensioen gaat.. Ik wil nu genieten van mijn leven :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik verheug me ook al op die bikini :59: en mijn man ook :13: (de kids wat minder maar ja ...die wennen ook wel weer :69: )

Nee ik heb (nog) geen last van vervellen....zo heeft iedereen zijn eigen ongemakjes ...ik zit met die blauwige plekken/aderen.... :83:

Droog je wel goed af na het douchen en voordat je je bh weer aan doet ? (ik namelijk niet...wil dat ding zo snel mogelijk weer aan dan)

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

:74::74::74::74:

Ik verwijder net per ongeluk mijn hele album :74::74: met alle leuke reaktie`s erbij :74: Stom van mij :92:

Ik heb mijn lenzen nog niet in maar wilde alvast de foto`s die ik gisteren had gemaakt plaatsen en 2 andere voor-foto`s verwijderen........verwijder ik het hele album :24:

Straks even opnieuw proberen maar......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukt ! De foto`s staan er weer :141:

Ik heb trouwens in mijn rechteroksle al een paar dagen een branderig gevoel. Net alsof je een t-shirtje aan hebt dat daar enorm knelt....Maar er zit dus o dat plekje helemaal niks te schuren/klemmen of wat dan ook.

Als ik er op druk doet het behoor;lijk pijn...Komt dit door de operatie of zal er een ontsteking kunnen zitten ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt hoor mii :119:

Niemand last van een branderig gevoel onder de oksel ? die spier die daar zit doet me toch zeer :23:

Ik bedacht me vandaag dat, wanneer ik eerder zo aktief op dit forum was geweest, ik waarschijnlijk voor meer cc's was gegaan. Ik maak me nu al zorgen of ze niet te klein gaan worden :56: . maar aan de andere kant is dit maatje beter omdat gezien mijn leeftijd en de staat van mijn oude borsten, de kans op hangers toch groter is.

Vandaag een bh maat 70 D aangedaan en die past maar net, dus dat is wel een mooi maatje (tot nu toe)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee gelukkig geen branderig gevoel..

maar het heeft ook lang zeer gedaan onder mijn oksel, voelde een beetje beurs aan!

Nu is dat gelukkig weer over..

haha bizzie, vind je je boobies te klein dan nu??

ik vind ze juist mooi zo, en 70D is een prima maat toch?

Ik zat al wel een lange tijd op het forum hier.. En daarom ben ik inderdaad voor groter gegaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hoor, niet te klein ..... precies goed en ik hoop dat ze zo blijven maar ik begrijp dat ze waarschijnlijk iets kleiner zullen worden ?

Ik ga maar weer eens een beetje vroeg naar bed.... iedereen is ziek hier in huis :-( (en ik wil echt niet ziek worden nu)

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen allemaal,

ik ben nu 12 dagen PO en heb nog steeds pijnlijke borsten.

Ik begrijp hier van anderen dat dat bij hun na een paar dagen al over was ?

Als ik ga douchen moet ik echt direct daarna mijn bh weer aan doen omdat mijn Boobs dan steeds gevoeliger worden, wanneer ik dan de bh weer aan heb doet het zeker nog een kwartier meer pijn dan voor het douchen. Is dit nou raar of hebben jullie dit ook ?

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Bizzie...

Ik heb daar geen last van..

Ik vind het juist heerlijk als die bh uit is na het douchen..

Vind het fijn om zonder bh rond te lopen!

Maar vervelend dat ze bij jou juist pijnlijker worden :(

Zou ook echt niet weten hoe dat komt...

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.