Ga naar inhoud

bizzie : 27 augustus 2010 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Na veel gewichtsverlies ben ik van maat 42/44 naar maat 36 gegaan.

Helemaal geweldig maar niet voor mijn borsten :-(

Ik wil nu een bv laten doen , misschien icm een lift ? (liever niet maar is misschien wel nodig)

Mijn voorkeur gaat tot nu toe uit naar dr Bruno de Meyere en dr. d'Hondt....en het liefst zo snel mogelijk :152:

Ik heb een consult op 28 april bij dr de Meyere.

Groetjes, Anja

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 187
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Anja,

Welkom hier! Heel herkenbaar hoor, eens je de beslissing hebt genomen kan het niet vlug genoeg gaan hé! :3:

Verschillende dames hier zijn ook bij dr. d'Hondt geweest, dus daar hoor je vast nog wel van! Heb je zelf al een beetje een idee van je wensen? Aantal cc, plaatsing, enz? Heb je al een consult gepland?

Veel succes met je oriënteren.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je welkom.

Nee, totaal geen idee hoeveel cc ik wil. Ik begrijp uit alle verhalen dat dat volledig afhankelijk is van je eigen postuur dus dat laat ik aan de arts over. Ik heb wel een voorkeur voor rond maar zie ook genoeg foto`s van anatomisch die ik prachtig vind dusss.......

Ik vind de resultaten van dr Bruno de Meyere ook heel erg mooi.

En ja, het liefst zou ik de hele info periode overslaan en morgen al behandeld worden :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja de arts kan dat inderdaad het beste inschatten hoeveel je nodig hebt, klopt! :D Is ook nogal verwarrend allemaal om zelf in te schatten hé, de ene heeft veel meer nodig dan de ander om hetzelfde te bekomen!

Als ik me niet vergis werkt dr. D'Hondt het liefste met anatomische, zal wel blijken dan uit je consult. Ja, dr. De Meyere heeft zeker heel mooie resultaten, maar ik ben niet geheel onbevooroordeeld natuurlijk. :4:

Toch veel succes met je in te lezen over vanalles, ondanks je ongeduld, is wel heel nuttig om toch al een beetje te weten wat je wilt! Maar begrijp het wel hoor! :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja de arts kan dat inderdaad het beste inschatten hoeveel je nodig hebt, klopt! :D Is ook nogal verwarrend allemaal om zelf in te schatten hé, de ene heeft veel meer nodig dan de ander om hetzelfde te bekomen!

Als ik me niet vergis werkt dr. D'Hondt het liefste met anatomische, zal wel blijken dan uit je consult. Ja, dr. De Meyere heeft zeker heel mooie resultaten, maar ik ben niet geheel onbevooroordeeld natuurlijk. :4:

Toch veel succes met je in te lezen over vanalles, ondanks je ongeduld, is wel heel nuttig om toch al een beetje te weten wat je wilt! Maar begrijp het wel hoor! :3:

Nee , ik ga eerst goed lezen en kijken....

Had ik jouw foto`s al gezien ? Ik heb al aan verschillende leden hun ww gevraagd en weet nu dus niet meer aan wie allemaal :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee , ik ga eerst goed lezen en kijken....

Had ik jouw foto`s al gezien ? Ik heb al aan verschillende leden hun ww gevraagd en weet nu dus niet meer aan wie allemaal :blush:

En ik weet niet meer aan wie 'k het allemaal al wel gegeven heb, hihi, maar stuur je wel effe m'n ww toe!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik heb vandaag mijn afspraak van as woensdag verzet naar 10 mei.....:-(

Mijn man kon niet mee en dat vind ik toch wel fijner denk ik. Daarnaast kan ik nu ook nog eens in Neerland terecht :-)

Ach , nog heel even wachten en dan hopen dat ik snel voor het echte werk aan de beurt ben.

Sunnygirl, wat heeft hij gezegd ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey bizzie

Bij mij was het niet echt positief, maar dat lag niet aan hem maar aan mij..

Mijn andere pc waar ik eerst was geweest had me 360cc anatomisch dual plane geadviseerd, en ik wou toch wel meer, dus ik ging naar bruno, maar die zei dat ik in mn handen mag klappen als ik de 300cc haal.. te weinig weefsel :(

Eeen dikke vette domper dus, maar goed, hij kon me wel eerder helpen, en het scheelt ook nog eens 1800 euro, dus ik ben bij bruno gebleven, ik mag nu 7 mei komen en dan gaat ie kijken wat hij ervan kan maken.

Ben zo zenuwachtig en tegelijk bang... wat als ik wakker word en ik ben niet tevreden, wat als ik wakker word en hij zegt dat het maar 200 geworden is... pfff... trauma's..

Maar ja, ik blijf maar bij hem, steek die 1800 in mn zak, dan ben ik al op de helft voor een wissel, mocht ik niet tevreden zijn.

Ik hoop dat jij beter nieuws krijgt ;)

Maar goed, zoals je snapt, dat ligt aan je eigen weefsel, lengte en breedte ;)

Desalnietemin wens ik je veel succes 10 mei! dat is het al bijna :D

Liefs Sunny :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooh dat is jammer zeg,dat je nu net iets langer moet wachten,maar idd,het is wel fijner als je man mee kan natuurlijk.

en eigenlijk is 10 mei ook zo hoor,straks koniginnedag tussendoor enzo,voor je het weet zit je daar.

ben erg benieuwd zeg,je hebt ene goede keus gemaakt qua arts/kliniek

sucses

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

nou nog eventjes,en dan mag je ons het grote nieuws brengen hoe je eerste consult was,spannend allemaal.

hoop dat je er een beetje uitkomt en erachter staat.

nog eventjes aftellen maar,en dan....eindelijk

hoop dat je dan wat meer duidelijkheid hebt/krijgt....

sucses alvast toegewenst 10 mei

greeettzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Na alle ellende dan eindelijk weer tijd voor wat leuke dingen......

Vrijdag 27 augustus ben ik om 11.00 uur aan de beurt voor het oppeppen van mijn borsten :-)

Ik ga bij dr. Nio in de Parkkliniek te Rotterdam en hij gaat er 300 cc rond/anatomisch in plaatsen.

In oktober ga ik op vakantie naar Ibiza en dan hoef ik geen dikke BH`s meer aan. :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Anja,

Welcome back! Je hebt blijkbaar een nare periode achter de rug? Maar je bent hier weer en ook al snel aan de beurt zie ik! Nog maar een kleine twee weekjes aftellen!

Ben je dan uiteindelijk nog op consult geweest bij dr. De Meyere? Gewoon uit nieuwsgierigheid hoor, maar zie dat je in ieder geval in Nederland zult geholpen worden, als je er maar een goed gevoel bij hebt, das het belangrijkste!

Veel aftelplezier! Al een beetje zenuwen?

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Eefje,

nee ik ben niet meer bij dr de Meyere geweest, alhoewel dat mijn 1e keus was.

Ik vond het teveel gedoe (het consult ver weg en de operatie al helemaal) en omdat er hier van alles aan de hand was, was dat teveel voor mij.

Ik ga nu bij dr Nio in de Parkkliniek, een hele bekwame arts en ik heb er alleen nog maar goede dingen over gehoord.

Over een dikke 2 dagen is het al zover en ik begin nu een btje zenuwachtig te worden....worden ze niet te groot , worden ze niet te klein, worden ze wel mooi, gaat de operatie wel goed, zal ik niet teveel pijn hebben achteraf en kan ik na een week wel weer auto rijden enz enz.

Ik had een tijdej geleden al foto`s gemaakt van hoe het er nu uitziet maar die foto`s vond ik zo lelijk dat ik ze er niet op durfde te zetten......

Ik denk dat ik, wanneer mijn borsten wat mooier zijn door de bv, ze over een tijdje wel durf te plaatsen. Voor en na ! Nog even wachten en dan is het zover !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Anja,

Begrijp ik volkomen hoor, ging ook liever dicht bij huis! Is wel fijn als je niet te ver moet rijden na de operatie of als er iets zou zijn.

Heb ook al veel goeds over dr. Nio gelezen, je bent zeker ook in goede handen! Zal allemaal wel goed komen hoor, maar is normaal dat je je nu over vanalles en nog wat zorgen begint te maken, de zenuwen beginnen op te spelen, SPANNEND, nog maar 2 nachtjes slapen! :104:

Daar raak je ook wel over ivm het plaatsen van je voorfoto's als je eenmaal mooie grotere boobies hebt, het is toch wel een drempel die je over moet, iets te delen met anderen waar je zelf niet tevreden mee was, maar straks ben je die slechte gevoelens vast snel vergeten. Je moet niets forceren, je komt daar zelf wel toe!

Nog veel aftelplezier en succes met het onder controle houden van de zenuwen!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmorgen een topje en boxershort gekocht.....ben benieuwd hoe dat topje bij die nieuwe boobs zal staan :36:

Ik ga vandaag mijn moed verzamelen en mijn voorfoto`s plaatsen...... :44:

Hopelijk worden mijn boobs net zo mooi als vele van jullie al hebben !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bizzie je laatste dagej,en dan is jou GROTE dag aangebroken :1bouncingboobs:

ben je er klaar voor?lekker alles aan kant gebracht zodat je bij thuiskomst heerlijk kan herstellen en niks hoeft te doen....

of word je heerlijk verwend door ouders en of vriend/man?

sucses voor morgen,en vanacht nog ff lekker op je buik slapen,nu kan het nog :rolleyes:

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van mij ook veel succes gewenst voor morgen! :1big_boobs: Hopelijk valt het mee met de zenuwen en slaap je nog een beetje vannacht! Gaat helemaal goedkomen en wordt vast heeel mooi! Zie uit naar je verslagje!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.